Παίζοντας πολύ καλό ποδόσφαιρο η η ομάδα κάτω των 19 ετών του Παναθηναϊκού νίκησε εύκολα με 3-0 τον Λεβαδειακό στο Κορωπί.
Η ομάδα του Σωτήρη Συλαϊδόπουλου μπήκε πολύ δυνατά στο παιχνίδι και μόλις στο 7' ο Σέχου κέρδισε πέναλτι, όμως ο Αθανασακόπουλος αστόχησε στέλνοντας τη μπάλα άουτ. Στο 19' ο ίδιος παίκτης σούταρε έξω από την περιοχή άουτ, όπως και στο 23' το σουτ του Παρασκευόπουλου. Στο 34ο λεπτό ο Σέχου πέρασε κάθετη πάσα στον Αθανασακόπουλο το πλασέ του οποίου έφυγε σύρριζα άουτ. Το ημίχρονο έκλεισε με τελευταία ευκαιρία του Παναθηναϊκού στο 41' από την κεφαλιά του Αθανασακόπουλου που απόκρουσε ο τερματοφύλακας του Λεβαδειακού.
Στο δεύτερο μέρος και συγκεκριμένα στο 69ο λεπτό, ο Σερπέζης εκμεταλλευόμενος το γύρισμα του Καλομοίρη έκανε το 1-0. Στο 75' οι αμυντικοί του Λεβαδειακού έβγαλαν πάνω στη γραμμή προσπάθεια των «πρασίνων», οι οποίοι «κλείδωσαν» τη νίκη στο 83' με όμορφη ατομική ενέργεια του Σέχου και σουτ με το δεξί. Το τελικό 3-0 διαμόρφωσε ο Ζαγαρίτης στο δεύτερο λεπτό των καθυστερήσεων όταν έφυγε στην αντεπίθεση και πλάσαρε στο απέναντι «Γ» τον εξερχόμενο τερματοφύλακα.
Παναθηναϊκός: Χριστογεώργος, Βαγιανίδης, Παρασκευόπουλος (55' Σαντικάι), Καραγιάννης, Ζερβόπουλος, Σκεντεράι (64' Παπαδόπουλος), Τζαβίδας (59' Καλομοίρης), Σερπέζης, Σέχου, Αθανασακόπουλος, Ζαγαρίτης.
Τη νέα εκτός έδρας εμφάνιση παρουσίασε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός, την οποία θα φορούν οι παίκτες του συλλόγου τη σεζόν 2018-2019.
Η "πράσινη" ΚΑΕ ανέβασε μία φωτογραφία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που παρουσιάζει τρία από τα νέα της μεταγραφικά αποκτήματα και συγκεκριμένα τους Λάσμε, Λάνγκφορντ και Παπαπέτρου να είναι ντυμένοι με τη νέα εμφάνιση. Τέλος να θυμίσουμε πως τα επίσημα αποκαλυπτήρια της πρώτης εμφάνισης θα γίνουν στις 27 Σεπτεμβρίου κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας του τουρνουά "Παύλος Γιαννακόπουλος".
Δείτε την ανάρτηση
Χωρίς τον Νίκο Παππά θα ταξιδέψει η αποστολή του Παναθηναϊκού στη Ρουμανία, όπου αύριο θα δώσει ένα ακόμα φιλικό αγώνα με τη Κλουζ (23/9, 19:00).
Οι «πράσινοι» προπονήθηκαν σήμερα το πρωί στο ΟΑΚΑ, ωστόσο ο Έλληνας γκαρντ δεν συμμετείχε στο πρόγραμμα καθώς αισθάνθηκε κάποιες ενοχλήσεις στο δεξί γόνατο και έμεινε εκτός. Μάλιστα ο Παππάς έκανε μαγνητική τομογραφία η οποία δεν έδειξε κάτι το ανησυχητικό, ωστόσο για προληπτικούς λόγους αποφασίστηκε να μην ταξιδέψει στη Ρουμάνια προκειμένου να ακολουθήσει θεραπευτική αγωγή.
Οι υπόλοιποι παίκτες προπονήθηκαν χωρίς πρόβλημα και το απόγευμα αναμένεται να βρεθούν στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για να αναχωρήσουν για τη Ρουμανία.
Δηλώσεις στην επίσημη ιστοσελίδα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, έκανε ο τεχνικός Διευθυντής των τμημάτων υποδομής του Πανιωνίου, Νίκος Λινάρδος, ενόψει της συμμετοχής της ομάδας της Νέας Σμύρνης μαζί με τον Παναθηναϊκό, την ΑΕΚ και το Περιστέρι στο τουρνουά Ακαδημιών με παιδιά γεννημένα το 2006, το οποίο θα λάβει χώρα σήμερα και αύριο (22/9 και 23/9) στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας.
Ο Νίκος Λινάρδος, μίλησε για το Τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος», κάνοντας ειδική μνεία στον αείμνηστο διοικητικό ηγέτη του «τριφυλλιού».
Αναλυτικά οι δηλώσεις του
«Είναι μια σημαντική πρωτοβουλία του Παναθηναϊκού η διοργάνωση των δύο αυτών τουρνουά στη μνήμη ενός ανθρώπου που αφιέρωσε ψυχή, χρήματα και τη ζωή του ολόκληρη γι’ αυτή την ομάδα, ώστε να φτάσει στο σημείο που έφτασε. Ήταν ένας υπέροχος άνθρωπος και του αξίζουν όλες οι τιμές. Θυμάμαι παλιά που πήγαινα στον τότε “Τάφο του Ινδού” με τον Πανιώνιο και ο Μάνος Παπαδόπουλος έτρεχε να τα προλάβει όλα, τόσο ο Παύλος, όσο και ο Θανάσης Γιαννακόπουλος ήταν πάντοτε εκεί. Πάντα κοντά στην ομάδα, ακόμη και στα φιλικά παιχνίδια αλλά και στις προπονήσεις. Απλοϊκός, προσιτός για όλους και καλόκαρδος. Ένας σπουδαίος παράγοντας…
Γι’ αυτό και όταν μου έγινε η πρόταση για τη συμμετοχή του Πανιωνίου στο τουρνουά των μικρών είπα αμέσως “ναι”, χωρίς κανέναν δισταγμό. Όσο για το μεγάλο τουρνουά που θα γίνει στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου στο ΟΑΚΑ, θα είναι ένα σπουδαίο αθλητικό γεγονός με τη συμμετοχή τεσσάρων τεράστιων ομάδων. Κάτι σαν πρόβα Final 4 της Ευρωλίγκας. Το γήπεδο θα γεμίσει και ο κόσμος θα θυμηθεί ξανά έντονα τον Παύλο Γιαννακόπουλο. Όχι ότι πρόκειται ποτέ να τον βγάλει κανείς από το μυαλό και την καρδιά του…».
Το πρόγραμμα του τουρνουά των μικρών:
Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου
18.00: Περιστέρι-Πανιώνιος
19.30:Παναθηναϊκός-ΑΕΚ
Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου
18.00: Μικρός Τελικός
19.30: Μεγάλος Τελικός
Το πρόγραμμα του Τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος»
Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου
14.00: Συνέντευξη Τύπου στο Ξενοδοχείο Semiramis
18.30: Φενέρμπαχτσε–Μακάμπι FOX Τελ Αβίβ
21.15:Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-Χίμκι
Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου
18.00: Μικρός Τελικός
20.30: Μεγάλος Τελικός
Αποκτήστε τώρα τα εισιτήριά σας από τα κάτωθι σημεία:
*Τα εκδοτήρια του γηπέδου «Απόστολος Νικολαΐδης», Λ. Αλεξάνδρας, Θύρα 10 (Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα με Παρασκευή 10.00-18.00), Τηλ. Επικοινωνίας: 2106440010.
*Με Ηλεκτρονική αγορά μέσω του viva.gr
*Τηλεφωνικά στο 11876 (Χρέωση από σταθερό: 0,96€ / λεπτό και από κινητό: 1,09€ / λεπτό).
*Θα ισχύσουν κανονικά τα εισιτήρια διαρκείας.
* Τα εισιτήρια για την κάθε ημέρα του τουρνουά τιμώνται προς 15 ευρώ (η τιμή περιλαμβάνει και τους δύο αγώνες).
* Για τους μικρούς φίλους της ομάδας (μέχρι 14ων ετών) το εισιτήριο θα τιμάται προς 3 ευρώ.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των φίλων του Παναθηναϊκού για αγορά εισιτήριου για το τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» εκτός από τις προκαθορισμένες μέρες και ώρες που αναφέρονται πιο πάνω, θα είναι ανοικτά τα εκδοτήρια:
- στη Λ. Αλεξάνδρας το Σάββατο 22/9 από τις 5μμ μέχρι 9μμ και
- στο ΟΑΚΑ στο σταθμό "Ειρήνη" την Κυριακή 23/9 από τις 4μμ μέχρι τις 7μμ
Το δικό του μήνυμα στον κόσμο του Παναθηναϊκού έστειλε ο Τζέιμς Γκιστ, ενόψει του τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Σε ένα σύντομο βίντεο το οποίο ξεκινά με ένα κάρφωμα του Αμερικανού άσσου του «τριφυλλιού» ο Γκιστ αναφέρει «Σε πέντε μέρες αγωνιζόμαστε για τον Παύλο Γιαννακόπουλο».
Δείτε το βίντεο
Εισιτήρια για τον εκτός έδρας αγώνα του Κυπέλλου κόντρα στον Παναιτωλικό, για όποτε αυτός γίνει, ζήτησε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ωστόσο η αστυνομία δεν ανάβει το πράσινο φως για την οργανωμένη μετακίνηση των φιλάθλων του «τριφυλλιού».
Αν και οι «πράσινοι» για το παιχνίδι της 1ης αγωνιστικής του Κυπέλλου Ελλάδας ζήτησαν εισιτήρια, κάτι το οποίο δεν είχαν κάνει στα πρώτα δύο εκτός έδρας ματς του Πρωταθλήματος, φαίνεται πως κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί καθώς η αστυνομία έχει αντίθετη άποψη, όντας αρνητική σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Οι άνθρωποι της Ελληνική Αστυνομίας επικαλούνται πως τα κάγκελα του γηπέδου του Παναιτωλικού είναι πολύ χαμηλά, κάτι το οποίο δεν εγγυάται την ασφάλεια που απαιτείται για να τελεστεί το ματς.
Ο Παϊρόζ Πιεμπονγκσάντ στον τελευταίο εντός έδρας αγώνα του Παναθηναϊκού κόντρα στη Λαμία έδωσε το παρόν στο γήπεδο του ΟΑΚΑ και δεν αποκλείεται να κάνει το ίδιο και σε αυτό κόντρα στον Λεβαδειακό.
Σύμφωνα με όσα αναφέρουν δημοσιεύματα του αθλητικού τύπου, φημολογείται πως ο Ταϊλανδός βρίσκεται στη χώρα μας και μάλιστα είναι πολύ πιθανό να καθίσει και πάλι στα μπουθ του ΟΑΚΑ για να παρακολουθήσει τον Κυριακάτικο αγώνα του «τριφυλλιού» κόντρα στην ομάδα της Λειβαδιάς.
Μπλέξιμο έχει συμβεί με το πρόγραμμα του Παναθηναϊκού από την ερχόμενη εβδομάδα, όπου είναι προγραμματισμένο να λάβει χώρα η πρώτη αγωνιστική του Κυπέλλου Ελλάδας.
Το «τριφύλλι» είναι προγραμματισμένο το επόμενο Σάββατο (29/9) να αντιμετωπίσει για το πρωτάθλημα εντός έδρας τον ΠΑΣ Γιάννινα, ωστόσο δύο ημέρες νωρίτερα (27/9) ορίστηκε το ματς Κυπέλλου για την 1η αγωνιστικής μεταξύ του Παναιτωλικού και του Παναθηναϊκού στο Αγρίνιο.
Όπως εύκολα γίνεται κατανοητό το πρόγραμμα δεν θα παραμείνει σε αυτή τη μορφή, καθώς δεν γίνεται οι «πράσινοι» (και όλες οι ομάδες) να δώσουν δύο παιχνίδια σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.
Για αυτό το λόγο η Σούπερ Λίγκα ζήτησε από την ΕΠΟ να μετατεθεί ο συγκεκριμένος αγώνα Κυπέλλου (Παναιτωλικός-Παναθηναϊκός ), κάτι το οποίο αν δεν συμβεί τότε θα αναγκάσει τη διοργανώτρια αρχή του Πρωταθλήματος να αλλάξει εκείνη την ημερομηνία του παιχνιδιού Παναθηναϊκός-ΠΑΣ Γιάννινα.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως το ίδιο πρόβλημα έχει υπάρξει και για τον Παναιτωλικό αλλά και την ΑΕΛ.
Το γυναικείο τμήμα βόλεϊ του Παναθηναϊκού πέτυχε μία ακόμα «καθαρή» φιλική νίκη, μετά τους αγώνες με τον ΑΓΣ Βύρωνα και την Άρτεμις Κορυδαλλού, καθώς επιβλήθηκε του ΖΑΟΝ με 3-0 σετ (25-16, 25-13, 25-22) στο Ζηρίνειο της Κηφισιάς .
Οι δύο ομάδες έπαιξαν και τέταρτο σετ το οποίο έληξε 16-16.
Μετά το τέλος του αγώνα ο τεχνικός της γυναικείας ομάδας βόλεϊ του Παναθηναϊκού Κυριάκος Καμπερίδης επισήμανε: «Βρισκόμαστε ακόμα στο πλαίσιο της προετοιμασίας μας και σήμερα μετρήσαμε τις δυνάμεις μας με μία ακόμα ομάδα της κατηγορίας. Στόχος μας είναι να γίνουμε ομάδα συμπαγής και να είμαστε έτοιμοι με την έναρξη των επίσημων αγωνιστικών μας υποχρεώσεων».
Δεύτερο δείγμα θετικό για τον Παναθηναϊκό καθώς μετά τη νίκη επί της ΑΕΚ κατάφερε και λύγισε τον Ηρακλή με 3-2 σετ (22-25, 25-22, 12-25, 25-17 , 15-7) στο τουρνουά που διοργανώνει η ΕΑ Πατρών με την ονομασία «Γ.Κοζής».
Οι «πράσινοι» κατόρθωσαν και επικράτησαν κόντρα σε ένα δυνατό αντίπαλο και αύριο το μεσημέρι θα διεκδικήσουν την πρώτη θέση του τουρνουά με τον νικητή της αναμέτρησης ΕΑ Πατρών-Κηφισιά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλευρό του Παναθηναϊκού ήταν και περίπου 30 φίλαθλοι της ομάδας.
Παναθηναϊκός: Γιάκομπσεν 5, Πεντίδης 1, Γιορντάνοφ 27, Ανδρεόπουλος 11, Πανταλέων 8, Ράπτης 14 και Πελεκούδας 10. Λίμπερο: Ζήσης
Σε δήλωση του στην επίσημη ιστοσελίδα του Ερασιτέχνη o Δημήτρης Ανδρεόπουλος σχολίασε: «Είμαι για δεύτερη φορά ικανοποιημένος από την απόδοση των παικτών μου. Παίξαμε κόντρα σε έναν σκληρό και έμπειρο αντίπαλο και δείξαμε και πάλι καλά στοιχεία».