Ο Κέντρικ Ναν ήταν καλεσμένος στην εκπομπή Pick n' Roll της Cosmote TV, με τον Αμερικανό γκαρντ του Παναθηναϊκού να μιλάει μεταξύ άλλων για το επερχόμενο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, για τη συνέχεια του «τριφυλλιού», αλλά και την προσαρμογή του στην σκληράδα του ευρωπαϊκού μπάσκετ έναντι του ΝΒΑ.
Για το επερχόμενο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό: «Προφανώς θέλω την νίκη και για την ομάδα μου. Ξέρω ότι έρχεται μια μεγάλη αντιπαλότητα με τον Ολυμπιακό. Θέλουμε να δείξουμε γιατί είμαστε καλύτερη ομάδα. Πιστεύω στην ομάδα μου και στους συμπαίκτες μου. Ελπίζω ότι θα τα καταφέρουμε».
Για τη σκληράδα του ευρωπαϊκού μπάσκετ: «Μου πήρε λίγο καιρό να προσαρμοστώ, αλλά νομίζω ότι τα πάω αρκετά καλά. Το physicality που υπάρχει, όχι μόνο στην EuroLeague, αλλά και στο ελληνικό πρωτάθλημα. Η πιο μεγάλη έκπληξη για μένα ήταν το physicality που υπάρχει, τόσο στις προπονήσεις, όσο και στα παιχνίδια. Οι απαιτητικές προπονήσεις και αυτό το επίπεδο επαφών στα παιχνίδια. Μου αρέσει που είμαι μέρος όλου αυτού, το έχω αγκαλιάσει».
Για τη συνέχεια της πορείας του Παναθηναϊκού: «Πιστεύω ότι θα φτάσουμε σε αυτό το σημείο και ακόμα παρακάτω. Έχω εμπιστοσύνη στην ομάδα και στα παιδιά στα αποδυτήρια. Είμαστε όλοι καινούργιοι εδώ. Το να βρίσκουμε ελεύθερα σουτ, να παίζουμε καλή άμυνα και να παίρνουμε ομαδικές νίκες είναι κάτι που θέλουμε όλοι και αυτό είναι ένα καλό χαρακτηριστικό».
Για τη σχέση του με τον Εργκίν Αταμάν: «Δεν πολυμιλούσε ο κόουτς Αταμάν όταν ήρθα εδώ. Δεν ήμουν σε αγωνιστική φόρμα γιατί δεν είχα κάνει προετοιμασία. Σε κάθε φάση στην προπόνηση έβγαζε ένα play για μένα και ήταν πολύ έντονο. Δεν το λέω με κακό τρόπο ότι ήταν έντονο. Αυτός είναι ο ρόλος που ήθελα να έχω και αυτό σίγουρα δούλεψε για μένα».
Για το ενδιαφέρον που υπήρχε για τον ίδιο από άλλες ομάδες της Ευρωλίγκας: «Υπήρχε ενδιαφέρον από τον Ολυμπιακό, την Παρτίζαν και την Αρμάνι. Δεν είχα ιδέα που θα έμπλεκα, όπου και να πήγαινα. Αλλά οι μάνατζέρ μου και ο κύκλος με βοήθησαν να ζυγίσω τις επιλογές. Ο προπονητής και το στυλ παιχνιδιού ήταν σίγουρα σημαντικά στοιχεία για μένα. Είναι μια καινούργια ομάδα όπως είπα. Μόνο 2-3 παίκτες υπήρχαν από την περασμένη σεζόν και ήθελα να ενταχθώ σε ένα φρέσκο σύνολο».
Αγιασμός τελέστηκε σήμερα (16/1) σε όλους τους χώρους του γηπέδου μπάσκετ του ΟΑΚΑ, πριν από την έναρξη της προπόνησης των «πρασίνων».
Ο αγιασμός πραγματοποιήθηκε παρουσία των μελών της ομάδας του Παναθηναϊκού, ενώ την τελετή ανέλαβε να φέρει εις πέρας ο πάτερ Δημήτριος Φωκιανός.
Αμέσως μετά τον αγιασμό οι παίκτες έπιασαν δουλειά ενόψει του αγώνα της Παρασκευής κόντρα στην Παρτιζάν του Ζέλικο Ομπράντοβιτς.
Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στο ντέρμπι της προσεχούς Δευτέρας (22/1) ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό ανακοίνωσε η ΚΕΔ.
Όπως έγινε γνωστό, το μεγάλο ματς της 15ης αγωνιστικής της Basket League ορίστηκαν οι Τσαρούχα, Πιτσίλκας και Συμεωνίδης.
Κατάμεστο θα είναι το ΟΑΚΑ το βράδυ της προσεχούς Παρασκευής (19/1), καθώς οι φίλοι του Παναθηναϊκού εξάντλησαν τα εισιτήρια για το παιχνίδι κόντρα στην Παρτιζάν του Ζέλικο Ομπράντοβιτς.
Το «τριφύλλι» ανακοίνωσε επίσημα το Sold Out και έτσι οι παίκτες του Έργκιν Αταμάν θα έχουν στο πλευρό του τον... 6ο παίκτη της ομάδας, στοχεύοντας να διευρύνουν ακόμα περισσότερο το νικηφόρο σερί στην Euroleague.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Παναθηναϊκού:
ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR ενημερώνει τους φίλους της ομάδας πως εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια για την αναμέτρηση της Παρασκευής (19/1, 21:15) με αντίπαλο την Partizan Mozzart Bet Belgrade για την 22η αγωνιστική της κανονικής περιόδου της Euroleague.
Δεδομένου του αισθήματος ευθύνης της ομάδας προς τους φιλάθλους της, ξεκαθαρίζεται πως από αυτή τη στιγμή δεν διατίθενται πουθενά κι από κανέναν αρμόδιο της ομάδας, εισιτήρια του αγώνα με τη Partizan Mozzart Bet Belgrade.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR σας ευχαριστεί για τη στήριξη και σας επισημαίνει πως οι θύρες θα ανοίξουν στις 18:30, συνεπώς καλούμε για την έγκαιρη προσέλευσή σας στο γήπεδο την ημέρα του αγώνα για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας.
Μείνετε συντονισμένοι για τις εκπλήξεις που έρχονται, τόσο pre-game όσο και κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης!
Στην 4η θέση των ομάδων της Euroleague με το μεγαλύτερο μέσο όρο εισιτηρίων βρίσκεται ο Παναθηναϊκός, σύμφωνα με τα στοιχεία της διοργανώτριας αρχής, για το πρώτο μισό της κανονικής περιόδου.
Συγκεκριμένα, ο μέσος όρος εισιτηρίων του «τριφυλλιού» ανέρχεται στα 14.914 και τον φέρνει κάτω από τις Παρτιζάν, Ερυθρό Αστέρα και Ζαλγκίρις Κάουνας. Μάλιστα, το τριφύλλι έχει 6.395 περισσότερα εισιτήρια από την περασμένη σεζόν, όντας μαζί με τον Ερυθρό Αστέρα από τις ομάδες που έχουν τη μεγαλύτερη αύξηση εισιτηρίων σε σχέση με την σεζόν 2022-23.

Η Euroleague δημοσίευσε τη λίστα με τους 10 καλύτερους παίκτες σε τελειώματα μέσα από τη ρακέτα, με τον Ματίας Λεσόρ να είναι ο καλύτερος σε αυτή την κατηγορία.
Ο Γάλλος σέντερ του Παναθηναϊκού, βρίσκεται στην κορυφή της λίστας μετρώντας 194 πόντους κοντά στο καλάθι, το 32% των οποίων προέρχεται από καρφώματα. Η ευστοχία του ανέρχεται στο 72%, ενώ 12 φορές έχει ευστοχήσει παίρνοντας παράλληλα και το φάουλ.
Πίσω από τον άσσο του «τριφυλλιού» βρίσκεται ο Τορνίκε Σενγκέλια, με 164 πόντους, ενώ ακολουθούν οι Μονέκε (149), Μότλεϊ (143), Πουαριέ (141), Τίμαν (134), Τζόουνς (128) και Ταβάρες (123).
Ο Κώστας Αντετοκούνμπο πέρασε χθες (14/1) ένα παραγωγικό απόγευμα στο Λαύριο όντας ο κορυφαίος, βάσει του ranking, παίκτης του Παναθηναϊκού στο ματς μέσα από το οποίο έκανε το 14/14.
Ο διεθνής σέντερ ισοφάρισε ένα ατομικό ρεκόρ του, έκανε μία από τις καλύτερες εμφανίσεις του και παράλληλα επιβεβαίωσε την έφεση του και στους λεγόμενους, δευτερεύοντες τομείς της στατιστικής. Βάσει αυτών ο παίκτης του Παναθηναϊκού Aktor αναδεικνύεται ο πιο «οικονομικός» ψηλός της φετινής Stoiximan Basket League.
Ο Αντετοκούνμπο έχει, σε απόλυτους αριθμούς, τον τρίτο μεγαλύτερο συντελεστή «οικονομίας» στον συνδυασμό δηλαδή ασίστ+κλεψιμάτων+κοψιμάτων-λαθών, μεταξύ των παικτών ρακέτας του φετινού Πρωταθλήματος, πίσω από τον Κρις Κόφεϊ του Προμηθέα και τον Νέιτ Ρένφρο του Περιστερίου bwin. Ο σέντερ των «πράσινων» ωστόσο προσπερνά τους δύο Αμερικανούς σε μέσο όρο, βάσει του χρόνου συμμετοχής τους. Βάζοντας αυτήν την παράμετρο στη σύγκριση, ο Κώστας Αντετοκούνμπο είναι ο πιο «οικονομικός» ψηλός της φετινής Stoiximan Basket League.
Η συγκεκριμένη λίστα διαμορφώνεται ως εξής μετά από 14 αγωνιστικές και με την εκκρεμότητα του σημερινού αγώνα του Ολυμπιακού με τον Κολοσσό…
Κώστας Αντετοκούνμπο: 27 (13 αγώνες με 14,98) - 0,138 μέσος όρος
Μουσταφά Φαλ: 26 (11 αγώνες με 20,18) - 0,117 μέσος όρος
Νέιτ Ρένφρο: 31 (14 αγώνες με 20,43) - 0,108 μέσος όρος
Κρις Κόφεϊ: 33 (14 αγώνες με 29,77) - 0,076 μέσος όρος
Χάιμε Ετσενίκε: 20 (12 αγώνες με 21,70) - 0,076 μέσος όρος
Νίκολα Μιλουτίνοφ: 17 (10 αγώνες με 21,13) - 0,08 μέσος όρος
Τσαντ Μπράουν: 16 (12 αγώνες με 26,95) - 0,049 μέσος όρος
Λούκα Μπραΐκοβιτς: 16 (13 αγώνες με 27,11) - 0,045 μέσος όρος
*Μέσος όρος ανά λεπτό συμμετοχής
*Κατά τα άλλα, ο Αντετοκούνμπο ισοφάρισε το ατομικό ρεκόρ του στα ριμπάουντ με οχτώ, αφού τόσα είχε και στο ματς στην Καρδίτσα. Στατιστικά έκανε την τρίτη καλύτερη εμφάνιση του, έχοντας ranking 23.
Ο διεθνής σέντερ μάλιστα, έκανε τις δύο από τις τρεις καλύτερες εμφανίσεις του απέναντι στο Λαύριο Megabolt, αφού στο ματς του πρώτου γύρου είχε 24 στο σύστημα αξιολόγησης και αυτές οι δύο επιδόσεις υπολείπονται μόνο εκείνης που είχε στην Καρδίτσα (27). Στα δύο παιχνίδια με την ομάδα της λαυρεωτικής, ο Αντετοκούνμπο είχε συνολικά 31 πόντους με 8/11 βολές, 10/13 δίποντα, 1/1 τρίποντο, 13 ριμπάουντ, 7 ασίστ και 2 κοψίματα σε 49:54 λεπτά συμμετοχής.
Πέραν των αριθμών του Κώστα Αντετοκούνμπο…
*Ο Μάριους Γκριγκόνις πρόλαβε να σημειώσει 12 πόντους σε 9:18 λεπτά συμμετοχής. Έχοντας 3/4 τρίποντα μάλιστα, ο Λιθουανός έμεινε μόνος στην 20ή θέση της λίστας των ξένων και στην 40ή θέση της συνολικής λίστας των τριπόντων του Παναθηναϊκού Aktor. Έφτασε 61 και ξεπέρασε τον Μπράιρον Σκοτ (1997-98) και τον Πάρις Λι (2022-23) που είχαν από 58.
*Ο Δημήτρης Μωραΐτης συμπλήρωσε 150 παιχνίδια στη Stoiximan Basket League. Ο διεθνής γκαρντ έκανε ντεμπούτο στις 12 Οκτωβρίου 2014 (Πανιώνιος-Κολοσσός 76-92).
*Ο Χουάντσο Ερνανγκόμεθ έχασε το double-double για ένα ριμπάουντ (10π, 9ρ.) αλλά ισοφάρισε το αρνητικό ρεκόρ βολών της φετινής Stoiximan Basket League. Είχε 0/4 επίδοση την οποία σημείωσαν δύο συμπαίκτες του (Κώστας Αντετοκούνμπο, Αλεξάντερ Μπαλτσερόφσκι) και οι Νέιτ Ρένφρο και Αϊζάια Μπρίσκοου.
*Σε ομαδικό επίπεδο, ο Παναθηναϊκός Αktor εκτέλεσε πολύ καλά εντός πεδιάς σημειώνοντας δύο από τις καλύτερες επιδόσεις της φετινής Stoiximan Basket League. Το 71,87% που είχε στα δίποντα (23/32) είναι η 5η καλύτερη επίδοση της σεζόν και 2η καλύτερη των «πράσινων» που κρατούν και το ρεκόρ με το 78,12% του αγώνα με τον ΠΑΟΚ mateco (25/32). Παράλληλα το 57,14% που είχαν στα τρίποντα (12/21) είναι η 3η καλύτερη, φετινή επίδοση και η 2η τους στη σεζόν μετά το 57,57% (19/33) που είχαν κόντρα στον Απόλλωνα Carna.
*Η ομάδα του Εργκίν Αταμάν σημείωσε την κορυφαία επίδοση της στη φετινή Stoiximan Basket League με τις 27 ασίστ που καταγράφηκαν στη στατιστική της. Ξεπέρασε έτσι την επίδοση των 25 που είχε στο αντίστοιχο ματς του πρώτου γύρου με το Λαύριο Megabolt, στο ματς με τον ΠΑΟΚ mateco στο ΟΑΚΑ και εκτός έδρας με το Μαρούσι.
*Στο παιχνίδι του Λαυρίου Megabolt ο Παναθηναϊκός Aktor έκανε το μεγαλύτερο σερί του και ισοφάρισε το δεύτερο μεγαλύτερο της φετινής Stoiximan Basket League, «τρέχοντας» ένα 17-0 που μετέτρεψε το 14-8 του 3:41 στο 14-25 του 9:40. Το προηγούμενο μεγαλύτερο, «πράσινο» σερί πόντων στη σεζόν ήταν το 13-0 που έκανε στα ματς με το Λαύριο Megabolt στον πρώτο γύρο αλλά και απέναντι στον Απόλλωνα Carna εντός και το Περιστέρι bwin επίσης εντός έδρας.
Ο Παναθηναϊκός επικράτησε με 76-92 του Λαυρίου για τη 14η αγωνιστική της Basket League και έκανε το 14/14 στο πρωτάθλημα, στην επιστροφή του Ιωάννη Παπαπέτρου στη δράση μετά από τρεις μήνες.
Ο Ιωάννης Παπαπέτρου επέστρεψε στη δράση μετά από τρεις μήνες απουσίας και στις δηλώσεις του ο φόργουορντ του Παναθηναϊκού είπε ανάμεσα από άλλα πως χρειάζεται κάποια περίοδο προσαρμογής, ενώ σημείωσε πως η ομάδα δεν έχει παίξει ακόμα το μπάσκετ που μπορεί.
Για το αν μετρούσε τις μέρες: «Ναι μετρούσα τις μέρες για να επιστρέψω».
Για το πόσο δύσκολο ήταν να απουσιάζει για τόσο καιρό από την ομάδα: «Ήταν πολύ δύσκολο. Καταρχάς όλοι ξέρουν την αγάπη μου για τον σύλλογο. Συμβαίνουν αυτά στην ζωή, καμιά φορά γίνονται πράγματα τα οποία δεν μπορεί αν τα ελέγξεις. Εγώ οφείλω να παλέψω όπως και έκανα και θα προσεγγίσω την κάθε μέρα με θετική ενέργεια και σκέψη. Απο εκεί και πέρα προσπάθησαν να είμαι πίσω το συντομότερο δυνατόν, νομίζω γύρισα νωρίτερα από το αναμενόμενο. Ευχαριστώ τον Θεό και τους ανθρώπους που με στηρίξαν σε όλο αυτό».
Για το πόδι: «Προφανώς θέλει προσαρμογή, μου λείπουν λεπτά και ανάσες, δύναμη, πράγματα τα οποία τα βρίσκεις παίζοντας. Είμαι υγιής και πάλι».
Για το πως ένιωσε όταν πάτησε παρκέ: «Ένιωσα λίγο σαν 19 χρονών, όχι με την καλή έννοια, αλλά με την κακή. Όπως είπα πριν πρέπει να κάνω σωστά τις αποθεραπείες μου, την προπόνηση μου».
Για την πορεία της ομάδας: «Εντάξει έχουμε κάνει μια πολύ καλή πορεία μέχρι στιγμής. Νομίζω ότι η προσπάθεια που έγινε το καλοκαίρι έχει ένα πολύ θετικό πρόσημο. Βέβαια καμία σεζόν δεν τελειώνει τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο, όλα κρίνονται στο τέλος. Θέλουμε να κυνηγήσουμε το πλεονέκτημα έδρας στην Ευρωλίγκα και το οποίο θα είναι πολύ σημαντικό για εμάς με το ΟΑΚΑ και τον κόσμο μας. Και στην Ελλάδα έχουμε το Κύπελλο μπροστά μας, πρέπει να κατακτήσουμε την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα για να μπούμε με πλεονέκτημα στα play-offs. Νομίζω δεν έχουμε παίξει ακόμα το καλύτερο μας μπάσκετ και θα συνεχίσουμε καλύτερα πιστεύω».
Για την προσέγγιση του Αταμάν στις προπονήσεις:«Έχει χτίσει αυτό το πράγμα ο κόουτς σχεδόν από το μηδέν. Είμαστε μια καινούργια ομάδα με καινούργιους παίκτες, είχαμε σκαμπανεβάσματα πολλά, αλλά αποκτήσαμε μια βάση και μια σταθερότητα και αυτό προφανώς είναι δουλειά των προπονητών. Απο εκεί και πέρα συνεχώς βελτιωνόμαστε από τον Σεπτέμβρη, τον Οκτώβρη, τον Νοέμβρη και πάει λέγοντας. Θεωρώ δεν έχουμε παίξει ακόμα το μπάσκετ σύμφωνα με τις δυνατότητες που έχουμε και πιστεύω ότι προς το παρόν μας λείπει η σταθερότητα».
Για τον ρόλο του σε αυτή την νέα ομάδα:«Θεωρώ πως μπορώ να βοηθήσω πολύ την ομάδα και να προσφέρω πράγματα τα οποία δεν τα έχει η ομάδα. Πρώτα ο θεός να είμαστε υγιείς, εγώ ανυπομονούσα να παίξω για να βοηθήσω την ομάδα μου».
Ο Έργκιν Αταμάν στη συνέντευξη Τύπου μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού στο Λαύριο με 76-92, αναφέρθηκε στο αήττητο σερί του «τριφυλλιού» στην Ελλάδα που έφτασε στο 14/14, αλλά και στο χρόνο συμμετοχής που πήραν όλοι οι διαθέσιμοι παίκτες.
«Παίξαμε στην Eurolague και σήμερα στο παιχνίδι είχαμε την ευκαιρία να δώσουμε περισσότερο χρόνο στους νεαρούς παίκτες. Μοιράσαμε τον χρόνο συμμετοχής στους βασικούς.
Το Λαύριο είναι μία ομάδα με διαφορετικό ρόστερ από το δικό μας, με διαφορετικούς στόχους. Πάλεψαν, έπαιξαν καλό μπάσκετ, αλλά πήραμε τη νίκη και συνεχίζουμε το αήττητο σερί που τρέχουμε στο ελληνικό πρωτάθλημα».