Την ήττα με σκορ 17-5 γνώρισε ο Παναθηναϊκός από τον Ολυμπιακό στον πρώτο μεταξύ τους αγώνα για την προημιτελική φάση των Play Offs της Α1 Πόλο Ανδρών.
Οι «πράσινοι» κατάφεραν να είναι ανταγωνιστικοί μόνο στο πρώτο οκτάλεπτο του αγώνα, στο εθνικό κολυμβητήριο του Πειραιά. Από εκείνο το σημείο και έπειτα οι πιο ποιοτικοί και έμπειροι γηπεδούχοι ανέβασαν στροφές και έφτασαν στη νίκη και το 1-0 στη σειρά.
Πλέον το «τριφύλλι» χρειάζεται τη νίκη στο δεύτερο αγώνα, τη Μεγάλη Δευτέρα (10/4, 17:00) στο κολυμβητήριο του Γουδή προκειμένου να φέρει τη σειρά στα ίσια. Σε περίπτωση ήττας ο Παναθηναϊκός θα αποκλειστεί, καθώς θυμίζουμε πως η πρόκριση στα ημιτελικά κρίνεται στις δύο νίκες.
Στο αγωνιστικό σκέλος, οι γηπεδούχοι, με βασικό όπλο την πιεστική άμυνα, δεν άφησαν περιθώρια αντίδρασης στους «πράσινους» και με πλουραλισμό στην επίθεση έφτασαν στη νίκη.
Από τρία γκολ για τους «ερυθρόλευκους» πέτυχαν οι Βάμος, Φουντούλης και Παπαναστασίου, ενώ για τους «πράσινους» ξεχώρισε ο Σγουρίδης με δύο. Αξίζει να σημειωθεί πως οι «πράσινοι» δεν είχαν τον Δημήτρη Μάζη στον πάγκο λόγω τιμωρίας. Τη θέση του πήρε ο Νάσος Ηρειώτης.
Τα οκτάλεπτα: 4-2, 6-2, 2-1, 5-0
Ολυμπιακός (Ιγκόρ Μιλάνοβιτς): Ζερδεβάς, Δήμου 2, Βάμος 3, Γενηδουνιάς 2, Φουντούλης 3, Γούβης, Δερβίσης 2, Μπούσλιε 1, Κολόμβος, Παπαναστασίου 3, Δαμίγος, Γκίλλας 1, Λιαντζίρης
Παναθηναϊκός (Αθανάσιος Ηρειώτης): Ριστίσεβιτς, Τζελάτης, Κανδανολέων, Γ. Σιαμάς, Δευτεραίος, Τόττης 1, Άντσιτς 1, Σγουρίδης 2, Χατζηγούλας 1, Δερμιτζάκης, Π. Σιάμας, Αλβέρτης, Κρατημένος, Χ. Σιάμας, Ζερβουδάκης
Απόψε ανοίγει η αυλαία στα Play Offs της Volley League Γυναικών, εκεί όπου ο Παναθηναϊκός δοκιμάζεται εκτός έδρας ενάντια στη Θέτιδα Βούλας, στο πρώτο μεταξύ τους παιχνίδι για την προημιτελική φάση (19:45).
Οι «πράσινες» είναι το φαβορί για να πάρουν την πρόκριση στα ημιτελικά του πρωταθλήματος. Αυτό θέλουν να επιβεβαιώσουν και στην πράξη οι παίκτριες του Γιάννη Καλμαζίδη και να πάρουν μία «καθαρή» νίκη, η οποία θα τις φέρει μία ανάσα από την πρόκριση στις «4» της Volley League.
Θυμίζουμε πως Παναθηναϊκός και Θέτιδα θα δώσουν δύο αγώνες μεταξύ τους, εντός και εκτός έδρας. Στην περίπτωση που και οι δύο διαγωνιζόμενες ομάδες έχουν από μία νίκη, στους δύο μεταξύ τους αγώνες, δημιουργείται βαθμολογία, όπως αυτή ισχύει και στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος (3 βαθμοί για νίκη με 3-0 ή 3-1 σετ, 2 βαθμοί για νίκη με 3-2 σετ, 1 βαθμό για ήττα με 2-3 σετ και Ο βαθμοί για ήττα με 1-3 και 0-3 σετ). Εάν με την βαθμολογία αυτή έχουν τους ίδιους βαθμούς, τότε μετά τη λήξη του 2ου αγώνα θα διεξάγεται «χρυσό» σετ στους 15 πόντους.
Διαιτητές του σημερινού αγώνα θα είναι οι Κυριοπούλου και Χρηστίδης.
Ο δεύτερος αγώνας μεταξύ του Παναθηναϊκού και της Θέτιδας είναι προγραμματισμένο για τη Μεγάλη Τετάρτη (12/4), στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι.
Τη διεκδίκηση του δεύτερου τίτλου του στη σεζόν θα ξεκινήσει απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος κοντράρεται εκτός έδρας με τον Ολυμπιακό στον πρώτο από τους δύο τελικούς τους League Cup «Νίκος Σαμαράς» (21:30, ΕΡΤ3).
Οι «πράσινοι» μετά τους οδυνηρούς αποκλεισμούς από τον τελικό Κυπέλλου και τους τελικούς του πρωταθλήματος από τον ΠΑΟΚ, θέλουν να πάρουν τη νίκη στο «Μελίνα Μερκούρη» και να κάνουν το πρώτο βήμα για την κατάκτηση του δεύτερου τίτλους τους, μετά από αυτόν του Super Cup.
Η ψυχολογία στο στρατόπεδο των «πρασίνων» δεν είναι η καλύτερη δυνατή, όμως οι παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου έχουν μπροστά τους την ευκαιρία να κλείσουν με έναν τίτλο τη σεζόν, εξωραΐζοντας κατά κάποιο τρόπο την εικόνα που είχαν στα παιχνίδια μετά τον αποκλεισμό από το Challenge Cup.
Στην άλλη πλευρά, ο Ολυμπιακός προέρχεται από δύσκολη εβδομάδα που ξεκίνησε από την απώλεια του Κυπέλλου στην Καλαμάτα στον τελικό με τον ΠΑΟΚ, αλλά και την πανηγυρική πρόκριση στους τελικούς της Volley League επί του Μίλωνα.
Να σημειωθεί πως αυτή είναι η δεύτερη φορά στην ιστορία του League Cup «Νίκος Σαμαράς» (η πρώτη τη σεζόν 2019-20) που οι δύο ομάδες θα αναμετρηθούν σε διπλούς τελικούς. Και τότε ο πρώτος αγώνας είχε γίνει στο Ρέντη με νικητή τον Παναθηναϊκό 3-2. Στη ρεβάνς ο Ολυμπιακός νίκησε με το ίδιο σκορ και ο τίτλος κρίθηκε στο χρυσό σετ με 15-13 για τον Παναθηναϊκό. Άλλες δύο χρονιές (τις σεζόν 2013-14 και 2016-17) οι δύο ομάδες βρέθηκαν αντίπαλοι στη διοργάνωση με τον Ολυμπιακό να αποκλείει δύο φορές τον Παναθηναϊκό.
Διαιτητές του σημερινού αγώνα θα είναι οι Γεροθόδωρος και Βελώνης.
Ο άλλοτε κολυμβητής, πολίστας και παράγοντας του Παναθηναϊκού, Πανίκος Χρυσοστόμου έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 79 ετών και με ανακοίνωσή του το «τριφύλλι» εξέφρασε τη λύπη του για το δυσάρεστο αυτό γεγονός.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος εκφράζει τα βαθιά του συλλυπητήρια για τον χαμό του άλλοτε κολυμβητή, υδατοσφαιριστή και παράγοντα του «τριφυλλιού» Πανίκου Χρυσοστόμου.
Ο Πανίκος Χυσοστόμου, γεννήθηκε το 1944 στην Κύπρο. Το 1962 έρχεται στην Αθήνα και μεταγράφεται στον Παναθηναϊκό. Ήταν ο πρωταγωνιστής του Παναθηναϊκού στις μεσαίες και μεγάλες αποστάσεις στο αγώνισμα του ελεύθερου. Από το 1964 μέχρι και το 1969 κατέκτησε τέσσερις πρώτες πανελλήνιες νίκες σε ατομικά αγωνίσματα και πολλές πρώτες νίκες στα αγωνίσματα των σκυταλοδρομιών.
Κατέρριψε 7 φορές τις ατομικές πανελλήνιες επιδόσεις στα 200, 400, 800, 1.500 μέτρα ελεύθερο. Υπήρξε βασικό μέλος της ομάδας Υδατοσφαίρισης του Παναθηναϊκού, στην δεκαετία του '60 και μέχρι το τέλος της δεκαετίας του '70.
Διετέλεσε αρχηγός του Κολυμβητικού Τμήματος του Παναθηναϊκού και έφορος της Εθνικής Ελλάδος στο Πόλο Γυναικών. Υπήρξε μέλος της Κολυμβητικής Ομοσπονδίας Ελλάδος, μέλος του Δ.Σ. του Παναθηναϊκού Α.Ο. και τακτικό μέλος του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού για πολλά χρόνια.
Η κηδεία του θα γίνει τη Δευτέρα στις 11:30 στο Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών.
Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό θα αποτελέσει από τη νέα σεζόν η Μάρθα Ανθούλη, καθώς η νεαρή διαγώνια ήρθε σε συμφωνία με την ιταλική Κιέρι, στην οποία θα αγωνίζεται την περίοδο 2023-24.
Η ταλαντούχα διαγώνια στις νοκ-άουτ αναμετρήσεις του «τριφυλλιού» με ιταλική ομάδα για τους «16» του Challenge Cup τράβηξε πάνω της τα βλέμματα και έτσι η Κιέρι κινήθηκε και συμφώνησε για την απόκτησή της.
Ως εκ τούτου το «τριφύλλι» θα κληθεί να καλύψει το κενό της Ανθούλη, με την παίκτρια που θα αποκτηθεί να προέρχεται από το εξωτερικό.
Αξίζει να σημειωθεί πως η αποχώρηση της Ανθούλη δε θα είναι η μοναδική από το ρόστερ του «τριφυλλιού» καθώς το πιθανότερο είναι πως από τις «πράσινες» θα αποχωρήσουν και οι Μάρετ Γκρότες, Τζένιφερ Κρος, Σοφία Μέντιτς και Αντόρα Ανάε.
Στη διάθεση των φίλων του Παναθηναϊκού είναι τα εισιτήρια για τους επόμενους εντός έδρας αγώνες των ομάδων βόλεϋ γυναικών και ανδρών, κόντρα σε Θέτιδα Βούλας για τα Play Offs της Volley League και Ολυμπιακό για το League Cup, αντίστοιχα.
Δύο κρίσιμους αγώνες δίνει ο Παναθηναϊκός τη Μεγάλη Τετάρτη σε βόλεϊ ανδρών αλλά και βόλεϊ γυναικών σε ΟΑΚΑ και κλειστό Αγίου Θωμά αντίστοιχα.
Καθοριστικούς αγώνες δίνουν τα τμήμα βόλεϊ του «τριφυλλιού» σε άνδρες και γυναίκες την Τετάρτη 12 Απριλίου καθώς παίζουν στο τελικό του Λιγκ Καπ στους άνδρες και τα πλέι οφ του πρωτάθλημα Ελλάδας στην Α1 γυναικών στο βόλεϊ.
Οι αγώνες εκείνης της ημέρας
16:00, Κλειστό Αγίου Θωμά, Παναθηναϊκός Α.Ο. - Α.Σ.Π. Θέτις, Volleyleague γυναικών πλέι οφ
21:00 OAKA, Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός, 2ος τελικός Λιγκ Καπ βόλεϊ ανδρών
Αγοράστε εισιτήρια για τους αγώνες στα ακόλουθα links
https://www.viva.gr/tickets/sports/panathinaikos-aspeth-volley-league-gynaikon/
https://www.viva.gr/tickets/sports/pao-olympiakos-telikos-league-cup-andron/
Την πρώτη του συμμετοχή με την ομάδα μπάσκετ με αμαξίδιο του Παναθηναϊκού θα πραγματοποιήσει ο Νίκος Παππάς, το Σάββατο 8 Απρίλιου στο παιχνίδι του «τριφυλλιού» κόντρα στον ΠΑΣΚΑ.
Ο Νίκος Παππάς θα βρίσκεται αύριο Σάββατο (8 Απριλίου) στις 6μ.μ. στην αποστολή του τμήματος μπάσκετ με αμαξίδιο του Παναθηναϊκού για τον αγώνα με τον ΠΑΣΚΑ στο κλειστό των Μελισσίων και αναμένεται να πάρει χρόνο συμμετοχής.
Από την πρώτη στιγμή που το τμήμα μπάσκετ με αμαξίδιο του «τριφυλλιού» ιδρύθηκε, ο Νίκος Παππάς ήταν δίπλα στην ομάδα.
Αφού εξέφρασε την επιθυμία του να βγάλει δελτίο στο «τριφύλλι» πλέον θα βρίσκεται για πρώτη φορά και στην αποστολή της ομάδας και πολύ πιθανό να πάρει χρόνο συμμετοχής!
Το «χτίσιμο» της ομάδας βόλεϋ του Παναθηναϊκού για τη νέα σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει, με τις πρώτες κινήσεις να έχουν ήδη γίνει. Αυτές αφορούν την επιστροφή του Θανάση Πρωτοψάλτη, την παραμονή του Γίρι Κόβαρ και την έλευση του Ντέρεκ Επ για τη θέση του πασαδόρου, αντί του Άξελ Γιάκομπσεν.
Ωστόσο όπως φαίνεται το «τριφύλλι» έχει βάλει στο στόχαστρο και νέο διαγώνιο, αφού ο Φερνάντο Ερνάντες δεν μπόρεσε να αποδώσει τα αναμενόμενα σε συνάρτηση με το ποσό που δαπανήθηκε για να αποκτηθεί. Ο παίκτης που φαίνεται να έχει προκρίνει ο Παναθηναϊκός για να αποτελέσει το νέο του διαγώνιο είναι Γκεόργκ Γκρόζερ.
Ο 38χρονος Γκρόζερ είναι Γερμανός, ουγγρικής καταγωγής. Έχει ύψος 2,00 μέτρα και τη φετινή σεζόν αγωνίστηκε με τη φανέλα της Μόντσα στο ιταλικό πρωτάθλημα. Φυσικά στην πολύχρονη καριέρα του έχει περάσει από πολλές ομάδες μεγάλων πρωταθλημάτων από Γερμανία, Πολωνία, Ρωσία, Κατάρ, Νότια Κορέα και Κίνα. Επίσης μετρά τρία μετάλλια με την εθνική του ομάδα, με σπουδαιότερο το χάλκινο στο Παγκόσμιο του 2014, ενώ έχει και ένα Champions League με τη ρωσική, Λοκομοτίβ Μπέλγκοροντ.
Το κασέ του έμπειρου διαγώνιο, με καρφί στα 3,74 μέτρα και μπλοκ στα 3,45 μέτρα είναι ένα από τα εμπόδια, καθώς ξεπερνά τις 200.000 ευρώ, ωστόσο οι επαφές των δύο πλευρών είναι σε εξέλιξη.
Με νέο πασαδόρο θα πορευτεί τη νέα σεζόν ο Παναθηναϊκός, καθώς οι «πράσινοι» θα αποκτήσουν τον 25χρονο Καναδό, Ντέρεκ Επ!
Οι αλλαγές στο ρόστερ του «τριφυλλιού» θα αγγίξουν και τη θέση του πασαδόρου, με τον Άξελ Γιάκομπσεν να αποχωρεί ύστερα από πέντε χρόνια όπου βρέθηκε στην νευραλγική θέση του πασαδόρου, με πιθανότερο προορισμό τη Γαλλία και τις Κάνες.
Όπως προαναφέραμε ο Επ είναι 25 ετών και πέρυσι αγωνίστηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη με τη φανέλα της Αράγκο ντε Σέτε. Νωρίτερα, ο ύψους 1,96μ. πασαδόρος αγωνίστηκε στις ΗΠΑ με τα πανεπιστήμια Σπάρτανς και Χάσκις.
Θυμίζουμε πως οι «πράσινοι» έχουν ήδη συμφωνήσει με τον Θανάση Πρωτοψάλτη για τη νέα σεζόν, όπως και με τον Γίρι Κόβαρ, που θα παραμείνει στους «πράσινους».
Ο Παναθηναϊκός έχει βάλει μπρος το σχεδιασμό της νέας σεζόν, με την πρώτη κίνηση να αφορά την επιστροφή του Θανάση Πρωτοψάλτη, όπως ενημερωθήκατε νωρίτερα.
Ωστόσο η έλευση του ποιοτικού Έλληνα ακραίου από τη νέα σεζόν δεν είναι η μοναδική κίνηση στην οποία έχουν προχωρήσει οι άνθρωποι του Ερασιτέχνη, καθώς οι «πράσινοι» ήρθαν σε συμφωνία και με τον Γίρι Κόβαρ για την παραμονή του στο ρόστερ της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Ο Ιταλοτσέχος συμφώνησε με την διοίκηση του Παναθηναϊκού Α.Ο. και θα ανανεώσει τη συμβόλαιό του για ένα ακόμα χρόνο. Ως εκ τούτου το βασικό δίδυμο ακραίων του Παναθηναϊκού τη νέα σεζόν θα είναι αυτό του Πρωτοψάλτη και του Κόβαρ.