Το γυναικείο τμήμα ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού γνώρισε την ήττα σοκ με 0-1 από τον ΟΦΗ στην 3η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Α’ Εθνικής στο «Γ. Καλαφάτης», στο Κορωπί.
Οι «πράσινες» σημείωσαν την πρώτη τους ήττα στο πρωτάθλημα, ωστόσο ισοβαθμούν με ΠΑΟΚ και ΟΦΗ στην κορυφή της βαθμολογίας (6 βαθμοί) έχοντας ένα ματς περισσότερο.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, ισορροπημένο ήταν το πρώτο μισό με το «τριφύλλι» να δημιουργεί καλές ευκαιρίες για να προηγηθεί με τη Σιδηρά στο 13’ και τη Χαμαλίδου στο 37’. Στο αμυντικό κομμάτι, οι «πράσινες» λειτούργησαν καλά και κράτησαν τον ΟΦΗ χωρίς σκορ. Το ημίχρονο έληξε ισόπαλο (0-0).
Στο δεύτερο ημίχρονο οι γηπεδούχες πέρασαν μπροστά με 0-1 στο 64ο λεπτό. Από κόρνερ του ΟΦΗ, η άμυνα του Παναθηναϊκού αδράνησε και η Πατερνά από την «καρδιά» της μικρής περιοχής με κεφαλιά έκανε το 0-1
Ο Παναθηναϊκός είχε την ευκαιρία να ισοφαρίσει τέσσερα λεπτά αργότερα με τη Ρόγκαν, αλλά δεν τα κατάφερε για το τελικό 0-1 υπέρ του ΟΦΗ.
Ο προπονητής της ομάδας, Γιάννης Χαραλαμπίδης δήλωσε: «Ήταν ένα ματς αμφίρροπο, είχαμε κάποιες ευκαιρίες να σκοράρουμε. Δεχτήκαμε μια στημένη φάση κι εκεί κρίθηκε το παιχνίδι. Ήταν ένα ισορροπημένο παιχνίδι γενικά όπου είχαμε κι εμείς ευκαιρίες αλλά δεν τις αξιοποιήσαμε».
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Χαραλαμπίδης): Γιαννακούλη, Νεφρού, Σιδηρά, Κακαμπούκη, Δημητρίου (58’ Ντομόντ), Μάια, Χαμαλίδου (72’ Κανέλλου), Ρόγκαν, Κατωπόδη (72’ Λόγου), Νταρζάνου, Κοκοτσάκη (70’ Χάρις).
Η ομάδα ποδοσφαίρου ακρωτηριασμένων του Παναθηναϊκού έδωσε ένα ακόμα δυνατό φιλικό ματς αυτή τη φορά με την Ανθούπολη (Κ17)
Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε στο Θησείο και οι «τριφυλλοφόροι» του Σωτήρη Μαυρομίχαλου έδειξαν για ακόμα μια φορά ότι βρίσκονται σε πολύ καλή αγωνιστική κατάσταση.
Το φιλικό είχε προπονητικό χαρακτήρα και η Ανθούπολη έδειξε ότι δουλεύει εξαιρετικά σε επίπεδο ακαδημιών. Το «τριφύλλι» έχει αποκτήσει στενούς δεσμούς με το συγκεκριμένο σωματείο και θα γίνουν ακόμα περισσότερα φιλικά και δράσεις στο μέλλον.
Για την ιστορία στο αγωνιστικό μέρος η ομάδα του Παναθηναϊκού ενισχυμένη και με δύο παιδιά της Ανθούπολης επικράτησε με 7-6 με δύο γκολ του Αγριανίτη που ήταν και MVP και ένα γκολ του Αθανασόπουλου που είχε και δύο δοκάρια.
Από κει και πέρα πολύ καλός ήταν σε ένα ακόμα ματς ο Βαβαρούτσος κάτω από τα δοκάρια και μαχητικός ο Αλί.
Καλή παρουσία είχε το τμήμα σκοποβολής του Παναθηναϊκού στη Μαλακάσα και στον Βύρωνα, που γέμισαν με «πράσινες» συμμετοχές τους αγώνες.
Αναλυτικότερα, στη Μαλακάσα έγινε το Πανελλήνιο πρωτάθλημα πιστόλι σπορ γυναικών και εκεί η Αναστασία Εξαρχάκου ήταν 19η με 386 και η Μαρία Βαλέρη 20η με 381.
Επιπλέον η Όλγα Μπόκαρη ήταν πρωταθλήτρια στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Κωφών με 462.
Στους Πανελλήνιους αγώνες που έγιναν στον Βύρωνα στο τουφέκι πρηνηδόν η Βέσελα Στογιάνοβα κατέκτησε την τρίτη θέση με 574, η Μαρία Φωκά ήταν 7η με 566 και η Κωνσταντίνα Σταυρακούλη 16η με 522. Συνολικά ο Παναθηναϊκός πήρε τη δεύτερη θέση στο ομαδικό.
Τέλος, στο τουφέκι 3Χ20 ανδρών ο Αντώνης Δασκαλάκης ήταν 13ος με 497, ο Στράτος Σύβρης 14ος με 493 και ο Αντώνης Ζαρμακούπης 18ος με 451. Το «τριφύλλι» κατέλαβε την 4η θέση στη γενική βαθμολογία.
Γράφει ο Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Ιδανική ήταν η πρεμιέρα του Παναθηναϊκού στο πρωτάθλημα της Volley League Γυναικών, καθώς το «τριφύλλι» επικράτησε εκτός έδρας του Άρη με 0-3 σετ στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής.
Οι «πράσινες» επιβεβαίωσαν στο παρκέ του γηπέδου της Μίκρας τη διαφορά ποιότητας που έχουν από τις «κιτρινόμαυρες» και ελέγχοντας απόλυτα το ρυθμό του αγώνα έφτασαν εύκολα στην «καθαρή» νίκη, η οποία τους δίνει τους πρώτους τρεις βαθμούς στη σεζόν.
Κορυφαία για τον Παναθηναϊκό ήταν η Κροάτισσα κεντρική, Μαρτίνα Σάμανταν (14p., 10/16 επ., 4 άσσοι, 2 μπλοκ), ενώ καλή εμφάνιση πραγματοποίησαν και οι υπόλοιπες παίκτριες. Δεν χρησιμοποιήθηκαν από τον Γιάννη Καλμαζίδη οι Μάρετ Γκρότες και Ειρήνη Χατζηευστρατιάδου.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με την Παπαφωτίου στη θέση της πασαδόρου, τις Καρκάσες και Γενιτσαρίδη ως ακραίες, τις Μεταξά και Σάμανταν κεντρικές, την Άτκινσον ως διαγώνια και την Ρόγκα λίμπερο.
Πολύ γρήγορα στο πρώτο σετ οι «πράσινες» προηγήθηκαν με 2-6 και 4-8, αφού η τριάδα των Καρκάσες, Άτκινσον και Γενιτσαρίδη τελείωναν επιτυχημένα τις περισσότερες από τις επιθέσεις που ανέλαβαν. Τα σερβίς της Μυτακίδου έφεραν μπελάδες στην υποδοχή του «τριφυλλιού» και βοήθησαν τον Άρη να μειώσει σε 7-8, αλλά ο Παναθηναϊκός απάντησε με δικό του σερί για το 7-11. Το «πράσινο» μπλοκ σε εκείνο το σημείο εμφανίστηκε απροσπέλαστο για τις γηπεδούχες, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να το «τριφύλλι» να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο τη διαφορά, φτάνοντας στο +6 (8-14). Οι φιλοξενούμενες διατήρησαν τα υψηλά τους ποσοστά σε σερβίς και μπλοκ, μπήκαν στην τελική ευθεία του πρώτου σετ προηγούμενες με 14-20 και λίγο αργότερα με 20-25 πήραν το προβάδισμα με 0-1 στα σετ.
Ο Άρης ήταν πιο ανταγωνιστικός στην αρχή του δεύτερου σετ, αλλά και πάλι ο Παναθηναϊκός κατάφερε να προηγηθεί με 4-8, αναγκάζοντας τον τεχνικό των «κιτρινόμαυρων» να καλέσει τάιμ άουτ. Οι «πράσινες» είχαν παγιώσει διαφορά τεσσάρων πόντων στο δεύτερο σετ (8-12), παρουσιάζοντας μια σταθερότητα που έδειχνε ότι ήταν θέμα χρόνου να κατακτήσει και το δεύτερο σετ. Έχοντας την Παπαφωτίου στο σερβίς το σκορ διαμορφώθηκε σε 8-14 και ο τεχνικός του Άρη κάλεσε το δεύτερό του τάιμ άουτ. Διατηρώντας το καλό, πιεστικό σερβίς και ελέγχοντας απόλυτα το ρυθμό, το «τριφύλλι» προηγήθηκε με 13-20, αφού η Σάμανταν ήταν ανίκητη στον πρώτο χρόνο. Η κυριαρχία του Παναθηναϊκού στο δεύτερο σετ επιβεβαιώθηκε λίγο αργότερα όπου με 18-25 οι φιλοξενούμενες έκαναν το 0-2 στα σετ.
Το τρίτο σετ είχε διαφορετική εικόνα αφού ο Άρης ήταν η ομάδα που προηγήθηκε με 4-0, με αποτέλεσμα ο Γιάννης Καλμαζίδης να καλέσει άμεσα τάιμ άουτ, αφού έβλεπε πως οι παίκτριες του δεν είχαν τον απαιτούμενο βαθμό συγκέντρωσης. Η επιστροφή των «πρασίνων» στο παρκέ του γηπέδου της Μίκρας συνδυάστηκε με τη μείωση του σκορ σε 4-3, έπειτα από άσσο της Παπαφωτίου και το 6-6 μετά από νέο άσσο της Μεταξά. Η Σάμανταν επέστρεψε στο ματς, η Γενιτσαρίδη πήγε στο σερβίς και σε αυτή την περιστροφή ο Παναθηναϊκός προηγήθηκε για πρώτη φορά με +2 (9-11), αφού η Κροάτισσα κεντρική ήταν τρομερή. Η Σάμανταν έκανε θραύση και από το σερβίς «γράφοντας» το 10-15 και ουσιαστικά ήταν αυτή που έβαλε το νερό στο αυλάκι για την κατάκτηση και του τρίτου σετ από τον Παναθηναϊκό. Κάπως έτσι οι φιλοξενούμενες μπήκαν στην τελική ευθεία του τρίτου σετ και του αγώνα προηγούμενες με 13-20 και «καθάρισαν» το σετ και τον αγώνα με 19-25.
Οι πόντοι του Άρη προήλθαν από 4 άσσους, 33 επιθέσεις, 5 μπλοκ και 15 λάθη αντιπάλων και του Παναθηναϊκού προήλθαν από 6 άσσους, 41 επιθέσεις, 11 μπλοκ και 17 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 0-3 (20-25, 18-25, 19-25)
Α.Σ. ΑΡΗΣ (Μανώλης Σκουλικάρης): Ρόμπιτέιλ 4 (3/4 επ., 1 άσσος), Σαβάρ 13 (11/27 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 39% υπ.-18% άριστες), Καλαποδά 4 (2/7 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Μητακίδου 2 (0/3 επ., 2 μπλοκ), Λένγκβάιλερ 12 910/25 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Στεντίλ 7 (7/26 επ., 50% υπ.-41% άριστες) / Θεοδοσίου (λ. 76% υο.-59% άριστες), Σακκά (λ), Στάικου, Σκουλούδη, Κτιστάκη,
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Γιάννης Καλμαζίδης): Κάρκασες 8 (7/29 επ., 1 μπλοκ, 39% υπ.-27% άριστες), Άτκινσον 15 (14/22 επ., 1 μπλοκ), Παπαφωτίου 3 (1/1 επ., 2 άσσοι), Σάμανταν 14 (10/16 επ., 4 άσσοι, 2 μπλοκ), Μεταξά 8 (3/4 επ., 1 άσσος, 4 μπλοκ), Γενιτσαριδη 7 (5/15 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 78% υπ.-56% άριστες) / Ρόγκα (λ, 50% υπ.-38% άριστες), Μπελιά (λ), Φουμάκη, Βασιλαντωνάκη, Κελεσίδη 3 (1/2 επ., 2 μπλοκ).
Δείτε ολόκληρο τον αγώνα κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Έκλεισε τη φετινή αγωνιστική συμμετοχή του στα Ευρωπαϊκά Κύπελλα ομάδων ο Παναθηναϊκός.
Σήμερα το μεσημέρι (21/10), το «τριφύλλι» γνώρισε και δεύτερη ήττα στο Λινάρες της Ισπανίας, για το στάδιο 2 του Europe Cup γυναικών, αυτή τη φορά με 3-0 από την Αλμέντρα της διοργανώτριας χώρας κι έμεινε στην 3η θέση του 3ου γκρουπ.
Αποκλείστηκε έτσι από τη συνέχεια, πάντως μπορεί να κρατήσει τη γενικά αξιόλογη προσπάθεια και παρουσία, καθώς μάλιστα δοκιμάστηκε και φέτος σε υψηλά επίπεδα, πρώτα στο Τσάμπιονς Λιγκ και τώρα στη 2η τη τάξει ευρωπαϊκή διοργάνωση.
Στην ιβηρική χερσόνησο αγωνίστηκε με τις Κατερίνα Τόλιου, Κωνσταντίνα Παρίδη, Άνα Τοφάντ και είχε υπεύθυνο αποστολής τον Σωτήρη Χούμο.
Για τον Παναθηναϊκό αποδείχτηκε καθοριστική η χτεσινή αναμέτρηση με την Κονστάντα. Από τη στιγμή που έχασε από τις Ρουμάνες (3-2) είχαν μειωθεί σημαντικά οι πιθανότητες κατάληψης μίας εκ των δύο πρώτων θέσεων στο γκρουπ και πρόκρισης στην επόμενη φάση. Όντως σήμερα η Αλμέντρα παρουσιάστηκε πολύ δυνατή, με οδηγό κινεζικής καταγωγής αθλήτρια και με δεύτερη νίκη κατέκτησε την πρωτιά στο 3ο γκρουπ. Η Τόλιου είχε την ευκαιρία να ισοφαρίσει στο δεύτερο επί μέρους ματς, όμως κάμφθηκε στα πέντε σετ κι αργότερα καταγράφηκε το τελικό 3-0 για το ισπανικό κλαμπ. Με μία νίκη και 3 βαθμούς πήρε τη δεύτερη προνομιούχο θέση η Κονστάντα.
Μενγκ Τζιακί - Κωνσταντίνα Παρίδη 3-0 (11-3, 11-2, 11-1)
Μαρίγια Γκαλόνζα - Κατερίνα Τόλιου 3-2 (6-11, 11-8, 10-12, 11-7, 6-0)
Πατρίτσια Σάντος - Άνα Τοφάντ 3-1 (8-11,11-8, 16-14, 11-6)
Την απόκτηση του Ηλία Παχουλάκη ανακοίνωσε επίσημα ο Παναθηναϊκός, μία κίνηση που αφορά το τμήμα κολύμβησης Masters.
Το Τμήμα Κολύμβησης Masters του Παναθηναϊκού καλωσορίζει με ιδιαίτερη χαρά τον Ηλία Παχουλάκη.
Ο Ηλίας Παχουλάκης με καταγωγή από το Ηράκλειο Κρήτης έχει αγωνιστεί στο παρελθόν με τα σωματεία Ηράκλειο 91 & Α.Ο. Τρίτων Ηρακλείου έχοντας κατακτήσει συνολικά 19 μετάλλια (8 χρυσά, 6 ασημένια & 5 χάλκινα) σε Πανελλήνια Πρωταθλήματα Masters ενώ είναι κάτοχος του Πανελληνίου Ρεκόρ στα 400 μ. Μικτής Ατομικής (σε 25άρα πισίνα) στην ηλικιακή κατηγορία Ανδρών 45-49.
Η μεταγραφή του Ηλία Παχουλάκη στην ομάδα έρχεται να προστεθεί στην υφιστάμενη λίστα αθλητών/τριών του σωματείου που ζουν και προπονούνται εκτός Αττικής εκπροσωπώντας το τριφύλλι σε αγώνες εντός και εκτός Ελλάδας όπως οι Μαρία Καλογεροπούλου (Πύργος), Τατιάνα Κολοβού (Η.Π.Α.), Ρόζη Κακρίδα (Ηνωμένο Βασίλειο), Μάνος Μοίρας (Χαλκίδα), Γιώργος Μπούδρος (Πάτρα), Προκόπης Παγκράτης (Κέρκυρα), Τάσος Ρήγας (Πάτρα), Κωνσταντίνος Σαρρηγεωργίδης (Η.Π.Α.) & Κωνσταντίνος Χατζηδάκης (Σύρος).
Η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού επικράτησε με 0-3 σετ του Άρη για την 1η αγωνιστική της Volley League Γυναικών.
Πρεμιέρα στο πρωτάθλημα της Volley League Γυναικών κάνει απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος κοντράρεται εκτός έδρας με τον Άρη, στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής (16:00, Livestreaming).
Ο πρωταθλητής Παναθηναϊκός στον αγώνα που ανοίγει την αυλαία ολόκληρης της σεζόν ξεκινάει τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις με στόχο φυσικά να υπερασπιστεί τον τίτλο του. Πρώτο εμπόδιο σε αυτή την πορεία είναι ο ανανεωμένος Άρης, με τον Μανώλη Σκουλικάρη στον πάγκο του.
Θυμίζουμε πως οι «πράσινες» έχουν ήδη ξεκινήσεις τις ευρωπαϊκές τους υποχρεώσεις για το Challenge Cup, παίρνοντας την πρόκριση στους «32» του θεσμού.
Διαιτητές της σημερινής αναμέτρησης θα είναι οι Βασιλειάδης και Τοσουνίδης.
Η γυναικεία ομάδα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού λύγισε στις λεπτομέρειες από τη ρουμανική Κοστάντζα με 3-2 στο Λίναρες της Ισπανίας για τον 3ο όμιλο του Europe Cup.
Το «τριφύλλι» διεκδίκησε τη νίκη μέχρι τους τελευταίους πόντους και θα συνεχίσει την προσπάθεια του αύριο (21/10) στις 11 το πρωί κόντρα στην Ισπανική Αλμέντρα.
Κοστάντζα - Παναθηναϊκός 3-2
Έλενα Ζαχαριά - Άνα Τόφαντ 3-0
Μπλάνκα Ρόσου - Κατερίνα Τόλιου 2-3
Λουτσιάνα Μιτροφάν - Κωνσταντίνα Παρίδη 3-2
Έλενα Ζαχαριά - Κατερινα Τόλιου 1-3
Μπλάνκα Ρούσου - Άνα Τόφαντ 3-2
Πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί η εκδήλωση για την παρουσίαση του πρωταθλήματος της Volley League γυναικών για τη σεζόν 2023-24.
Τον Παναθηναϊκό εκπροσώπησαν ο προπονητής της ομάδας, Γιάννης Καλμαζίδης, οι αθλήτριες Αθηνά Παπαφωτίου και Ειρήνη Χατζηευστρατιάδου και ο τιμ μάνατζερ Νίκος Λάζος.
Στην εκδήλωση μεταξύ άλλων, πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση των ρόστερ και οι βραβεύσεις των κορυφαίων αθλητριών της σεζόν 2022-23.
Κορυφαία πασαδόρος αναδείχθηκε η αρχηγός Αθηνά Παπαφωτίου, κορυφαία επιθετικός η κεντρική Ειρήνη Χατζηευστρατιάδου και κορυφαία υποδοχέας η ακραία Μάρετ Γκρόθες.
Μετά την εκδήλωση η αποστολή του Παναθηναϊκού αναχώρηση για τη Θεσσαλονίκη καθώς το Σάββατο (21/10, 16:00) αντιμετωπίζουν τον Άρη στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος.