Επιστολή στη Volley League με την οποία την καλεί να εκτελέσει την απόφαση του Αθλητικού Δικαστή, για την τιμωρία του Ολυμπιακού μετά τα επεισόδια στου Ρέντη, που έφεραν και τη διακοπή του αγώνα για το League Cup, απέστειλε ο Παναθηναϊκός Α.Ο.
Σε αυτή, το «τριφύλλι» εκφράζει την απορία του γιατί μετά από 22 ημέρες δεν έχουν γίνει τα δέοντα για τη συνέχεια του League Cup «Νίκος Σαμαράς», εκφράζοντας παράλληλα την απορία του που αποσκοπεί η αργοπορία.
Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,
Δυστυχώς είμαστε στην δυσάρεστη θέση να απευθυνθούμε ξανά τόσο σε εσάς, όσο και στην Επιτροπή Πρωταθλήματος, διότι αν και έχουν περάσει 22 ημέρες από την έκδοση της απόφασης από τον Αθλητικό Δικαστή, και 20 από την προηγούμενη επιστολή μας, με απορία βλέπουμε να συνεχίζεται μια κωλυσιεργία που δεν καταλαβαίνουμε που αποσκοπεί.
Η πρόθεση ή όχι σωματείου να εφεσιβάλλει απόφαση του ΜΠΔΟ, δεν μπορεί να είναι αποτρεπτικός παράγοντας της συνέχισης μιας διοργάνωσης, και φυσικά δεν μπορεί να είναι αποτρεπτικός παράγοντας της λειτουργίας του Δ.Σ. της Λίγκας, και της Επιτροπής Πρωταθλήματος.
Παρατηρούμε με απορία αυτόν τον παραλογισμό, ο οποίος εάν ο αγώνας του ΟΣΦΠ με τον Πήγασο Πολίχνης διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών (όπως οφείλει δηλαδή), θα ολοκληρωθεί, διότι η απόφαση του Αθλητικού Δικαστή θα έχει εκτελεστεί ως προς το σκέλος αυτό, αλλά εσείς επιδεικτικά αρνείστε να εκτελέσετε το υπόλοιπο διατακτικό της ίδιας απόφασης, καθυστερώντας την κλήρωση για την επόμενη φάση του Λιγκ Καπ Ν. Σαμαράς.
Επανερχόμαστε λοιπόν και σας καλούμε να πράξετε τα δέοντα, να εκτελέσετε την απόφαση του Αθλ. Δικαστή και να σώσετε όποια αξιοπιστία έχει μείνει στην Λίγκα και στην Επιτροπή Πρωταθλήματος, χωρίς σκιές και υποψίες ότι μπορεί να είστε απλός εντολοδόχος κάποιου σωματείου.
Το ανδρικό τμήμα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού επιβλήθηκε των Αιγυπτιωτών με 4-0 στην Αργυρούπολη και πέρασε στα προημιτελικά του τοπικού Κυπέλλου.
Κατσαφάδος-Αγγελάκης 0-3 (6-11, 3-11, 5-11)
Γερακιανάκης-Δουκέρης 0-3 (1-11, 1-11, 2-11)
Καψής-Αντωνιάδης 0-3 (4-11, 1-11, 4-11)
Κατσαφάδος-Δουκέρης 0-3 (5-11, 6-11, 3-11)
Το γυναικείο τμήμα futsal του Παναθηναϊκού γνώρισε την ήττα με 3-5 από την Δόξα 2016 στο Ρουφ.
Οι «πράσινες» έδωσαν τη μάχη τους ωστόσο ο αντίπαλος είχε πιο έμπειρες παίκτριες και δεν κατάφεραν να πάρουν θετικό αποτέλεσμα. Τα «πράσινα» τέρματα πέτυχαν οι Ιωάννου, Αντιόχου και Λίκα.
Παναθηναϊκός (Γ.Παπαδόπουλος): Κωστοπούλου, Ζομπανάκη, Κωνσταντινίδη, Μίχου, Κωνσταντινίδου, Φυρογένη, Μωραίτου, Λίκα, Αντιόχου, Δρακοπούλου, Ιωάννου και Ανδρή.
Στη διάθεση των φίλων του Παναθηναϊκού βρίσκονται τα εισιτήρια του αγώνα με τον ΠΑΟΚ για την 11η αγωνιστική της Volley League.
Το αντρικό τμήμα βόλεϊ του Παναθηναϊκού υποδέχεται τον ΠΑΟΚ για την 11η αγωνιστική της Volley League την Κυριακή 14 Ιανουαρίου στις 5μ.μ. στο κλειστό του Μετς.
Οι «πράσινοι» θέλουν να συνεχίσουν τις καλές εμφανίσεις και χρειάζονται τον κόσμο στο πλευρό τους. Η αναμέτρηση θα μεταδοθεί από το PAO TV.
Τα εισιτήρια του αγώνα διατίθενται ηλεκτρονικά μέσω της ticketmaster και οι ενδιαφερόμενοι-ες παρακαλούνται να κλείσουν τη θέση τους από τον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://www.ticketmaster.gr/showProduct.html?idProduct=2129720
*Στο γήπεδο δε θα διατίθενται εισιτήρια.
Την απόκτηση του Νίκου Παπανικολάου για τα επόμενα 2,5 χρόνια ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός, ενισχύοντας την ομάδα πόλο με τον 23χρονο ταλαντούχο φουνταριστό.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Νίκο Παπανικολάου για 2,5 χρόνια για το τμήμα πόλο.
Σε μια σπουδαία μεταγραφική κίνηση προχώρησε το τμήμα υδατοσφαίρισης του Παναθηναϊκού, καθώς ενέταξε στο έμψυχο δυναμικό του τον Νίκο Παπανικολάου.
Ο 24χρονος φουνταριστός κατέκτησε για τρίτη συνεχόμενη φορά το κολεγιακό πρωτάθλημα στις ΗΠΑ με το Πανεπιστήμιο Μπέρκλεϊ της Καλιφόρνια, κερδίζοντας παράλληλα για τρίτη διαδοχική σεζόν το βραβείο του MVP.
Υπενθυμίζεται, ότι ο Παπανικολάου έχει στεφθεί πρωταθλητής κόσμου με την εθνική εφήβων το 2018, όταν μάλιστα είχε αναδειχθεί κορυφαίος παίκτης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, στο Σομπατέλι της Ουγγαρίας.
Ο Παπανικολάου ξεκίνησε την καριέρα του το 2009 στον Νηρέα Χαλανδρίου και την επόμενη χρονιά πήγε στο Παλαιό Φάληρο που έμεινε περίπου μέχρι το 2015.
Στη συνέχεια πήρε μεταγραφή για τον ΑΝΟ Γλυφάδας που έμεινε μέχρι το 2019 πριν πάρει μεταγραφή για το Πανεπιστήμιο του Μπέρκλει στις ΗΠΑ από όπου και ολοκλήρωσε την καριέρα του πριν λίγες ημέρες.
Σε δήλωση του ο Παπανικολάου είπε: «Ασφαλώς είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην Ελλάδα και θα αγωνιστώ σε έναν τόσο μεγάλο Σύλλογο όπως είναι ο Παναθηναϊκός. Έρχομαι με επιπλέον εμπειρίες από τις ΗΠΑ και ανυπομονώ να δουλέψω και πάλι μαζί με τον κόουτς Μάζη. Με πολλούς από τους συμπαίκτες μου γνωρίζομαι και ανυπομονώ να μπούμε στην προετοιμασία και τον Μάρτιο να ξεκινήσουμε τους αγώνες για να κάνουμε κάτι πολύ καλό με τον Παναθηναϊκό».
Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Παναθηναϊκού έστειλε το δικό της μήνυμα για τις γυναικοκτονίες που συνεχίζονται στην Ελλάδα, αλλά και στα υπόλοιπα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη.
Κατά τη χτεσινή αναμέτρηση του Παναθηναϊκού με τη Ναντ, οι οπαδοί του Παναθηναϊκού ανάρτησαν ένα πανό που έγραφε «Καμία λιγότερη» αναφερόμενο στις απανωτές γυναικοκτονίες που γίνονται στην Ελλάδα.
Τα «φίνα κορίτσια» μόλις τελείωσε το ματς με τη γαλλική ομάδα ήρθαν σε επαφή με τους οπαδούς του Συλλόγου και ζήτησαν το πανό προκειμένου να φωτογραφηθούν μαζί του καθώς τις εξέφραζε πλήρως και ήθελαν και συμμετέχουν στη συγκεκριμένη δράση με μια φωτογραφία.
Πρόκειται ασφαλώς για μια ενέργεια που δείχνει ότι ο Παναθηναϊκός, οι οπαδοί και οι αθλητές-τριες του οφείλουν πάντα να είναι στην πρώτη γραμμή ζητημάτων που αφορούν την κοινωνία μας.
Η Αθηνά Παπαφωτίου στις δηλώσεις της μετά την ήττα από τη Ναντ ανέφερε πως οι «πράσινες» δεν έπαιξαν σύμφωνα με τον τρόπο που θα θέλανε, αλλά ούτε και όσο καλά μπορούνε.
«Σήμερα δεν πιάσαμε υψηλά στάνταρ απόδοσης. Η Ναντ είναι μια πολύ καλή ομάδα, ωστόσο κι εμείς δεν παίξαμε όπως θα θέλαμε. Η ρεβάνς θα είναι ένα εντελώς διαφορετικό ματς. Θα προετοιμαστούμε και θέλουμε να πετύχουμε το καλύτερο».
Στην πίεση της Ναντ από το σερβίς απέδωσε ο Γιάννης Καλμαζίδης την ήττα του Παναθηναϊκού από τη γαλλική ομάδα με 1-3 σετ στο πρώτο μεταξύ τους παιχνίδι για το Challenge Cup.
«Σήμερα η Ναντ έδειξε ότι είναι μια πολύ δυνατή ομάδα αλλά κι εμείς είμαστε. Η ρεβάνς θα είναι ένα διαφορετικό παιχνίδι. Μας πίεσαν πολύ στο σερβίς, αντιθέτως εμείς όχι. Αυτό φάνηκε και στις επιθέσεις των δύο ομάδων».
Την ήττα με 1-3 σετ γνώρισε ο Παναθηναϊκός από τη Ναντ, στον πρώτο από τους δύο αγώνες της προημιτελικής φάσης του Challenge Cup.
Η γαλλική ομάδα ήταν ανώτερη από το «τριφύλλι» και πήρε δίκαια την καθαρή νίκη. Πλέον ο Παναθηναϊκός χρειάζεται νίκη με 3-0 ή 3-1 στον επαναληπτικό της Γαλλίας για να διεκδικήσει την πρόκριση στο «χρυσό» σετ. Με οποιοδήποτε άλλο αποτέλεσμα ο Παναθηναϊκός θα μείνει εκτός Ευρώπης.
Ο αγώνας ξεκίνησε με τις δύο ομάδες να πηγαίνουν μαζί πόντο-πόντο και με εκατέρωθεν λάθη οι δύο ομάδες ήταν ισόπαλες με 5-5. Η Άτκινσον με πανέξυπνο πλασέ έκανε το 6-5 και η Αθηνά Παπαφωτίου με άσο έγραψε το 7-5 και η Αμερικανίδα εκ νέου έκανε το 8-5. Η Χατζηευστρατιάδου με πρώτο χρόνου διαμόρφωσε το 9-7 ενώ με την ίδια παίκτρια στο σερβίς ήρθε το 11-9. Η Σάμανταν πήρε τον πόντο στο 12-10 και η Μάρετ Γκρότους πήρε το 13-11 με μπλοκ άουτ ωστόσο κάποια λάθη έφεραν τη Ναντ μπροστά στο σκορ με 14-15. Μια σειρά νέων λάθος έφερε τις φιλοξενούμενες μπροστά στο σκορ με 16-20 και τελικά οι γηπεδούχες παρά τις προσπάθειες έχασαν το σετ με 21-25.
Στο δεύτερο σετ ο Παναθηναϊκός μπήκε φορτσάτος και με την Άτκινσον έγραψε το 7-3 και την Χατζηευστρατιάδου το 8-3. Με πόντο της Καρκάσες διαμορφώθηκε το 10-8 και με πλασέ της Άτκινσον το 11-8. Η Σάμανταν με μπλοκ έγραψε το 13-11 ενώ η Άτκινσον εκ νέου με πέρασμα έκανε το 14-13 και η Σάμανταν και πάλι μπλόκαρε στο 15-13. Το «τριφύλλι» διατήρησε το προβάδισμα στο 17-16 και με δύο άουτ της Ναντ το ταμπλό έγραψε 19-17. Η Φουμάκη μπήκε στο ματς και απευθείας με άσο έκανε το 21-18 και ο ΠΑΟ διατήρησε προβάδισμα με 22-20. Οι φιλοξενούμενες ισοφάρισαν 22-22 όμως η Γκρότους έκανε και πάλι το 23-22 όμως οι Γαλλίδες έφεραν και πάλι το ματς στα ίσα με 24-24. Το ματς πήγε στο 26-25 με φάση από την Άτκινσον και ο Παναθηναϊκός ισοφάρισε 1-1 τα σετ με 27-25.
Στο τρίτο σετ ο ΠΑΟ δεν ξεκίνησε καλά το ματς και έμεινε πίσω με 3-6 και εν συνεχεία με 5-9 και 7-14. Με τρεις διαδοχικούς πόντους οι «πράσινες» μείωσαν σε 10-14 και η διαφορά κρατήθηκε στους 4 μέχρι το 13-17. Με την Χατζηευστρατιάδου στο σερβίς ήρθε το 16-17 ενώ με θεαματικό τρόπο η Γκρότους μείωσε εκ νέου στο 18-19 και κατόπιν η Καρκάσες σε 19-20. Η Κουβανή μείωσε σε 20-23 και με άουτ ήρθε το 21-23 όμως το σετ πήγε τελικά στη Ναντ με 21-25.
Στο τέταρτο σετ ο Παναθηναϊκός βρέθηκε πίσω στο σκορ με 4-5 όμως το γύρισε σε 7-5 με πλασέ της Καρκάσες και πρώτο χρόνο της Χατζηευστρατιάδου. Η Ναντ το γύρισε άμεσα σε 8-12 και έπειτα πήρε προβάδισμα με 10-15 και ήταν μπροστά και στη συνέχεια με 13-18. Ο Παναθηναϊκός πάλεψε και με τη Γενιτσαρίδη μείωσε σε 17-19 και έπειτα σε 18-20 και 19-21. Η ροή του αγώνα δεν άλλαξε μέχρι το τέλος του σετ και η Ναντ το κατέκτησε με 21-25.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 3 άσσους, 51 επιθέσεις, 4 μπλοκ και 32 λάθη αντιπάλων και της Ναντ προήλθαν από 3 άσσους, 60 επιθέσεις, 12 μπλοκ και 25 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 1-3 (21-25, 27-25, 21-25, 21-25) σε 113′
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Γιάννης Καλμαζίδης): Χατζηευστρατιάδου 7 (5/13 επ., 2 μπλοκ), Καρκάσες 8 (8/35 επ., 19% υπ. – 6% άριστες), Άτκινσον 17 (16/50 επ., 1 άσσος), Γκρότους 11 (11/23 επ., 88% υπ. – 50% άριστες), Παπαφωτίου 1 (1 άσσος), Σάμανταν 12 (10/14 επ., 2 μπλοκ) / Ρόγκα (λ, 42% υπ. – 14% άριστες), Μπελιά (λ, 46% υπ. – 15% άριστες), Φουμάκη 1 (1 άσσος), Μεταξά, Γενιτσαρίδη 1 (1/3 επ., 43% υπ. – 29% άριστες).
ΝΑΝΤ (Όσκαρ Ερνάντεζ): Κιν 16 (13/17 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Γιάσπερ 7 (7/28 επ., 78% υπ. – 30% άριστες), Ροτάρ 14 (11/31 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ, 55% υπ. – 16% άριστες), Μιμς 21 (18/53 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Κούρταγκιτς 17 (11/17 επ., 6 μπλοκ), Καράσοφ / Τζιαρντίνο (λ, 74% υπ. – 53% άριστες), Ρακοτοζάφι, Ρεσπό, Ντόι.
Την ακριβή ημερομηνία του ημιτελικού μεταξύ του Παναθηναϊκού και του ΠΑΣ Γιάννινα για το Κύπελλο Ελλάδας μπάσκετ γυναικών ανακοίνωσε η ΕΟΚ, ορίζοντας το παιχνίδι την Κυριακή 21 Ιανουαρίου στις 13:00.
Τετάρτη 24 Ιανουαρίου
Α’ Μοσχάτου 18.30 Ελευθερία Μοσχάτου-Εσπερίδες Καλλιθέας