Μία ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή εκτυλίχθηκε στο ΟΑΚΑ μετά την ολοκλήρωση της συνέντευξης Τύπου, με τους Δημήτρη Γιαννακόπουλο και Ζέλικο Ομπράντοβιτς να στέλνουν ένα ισχυρό μήνυμα σεβασμού και μνήμης.

Μετά το τέλος της εκδήλωσης, οι δύο άνδρες κατευθύνθηκαν προς την είσοδο των VIP του γηπέδου, όπου βρίσκεται το άγαλμα του αείμνηστου Παύλου Γιαννακόπουλου, του ανθρώπου που συνέδεσε το όνομά του με τις μεγαλύτερες επιτυχίες του Παναθηναϊκού.

Εκεί, ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός και ο πολυνίκης Σέρβος προπονητής στάθηκαν μπροστά στο άγαλμα και φωτογραφήθηκαν μαζί, χαρίζοντας μία εικόνα με έντονο συμβολισμό και ιδιαίτερη συναισθηματική αξία για τον κόσμο του Τριφυλλιού.

Η αναμνηστική φωτογραφία αποτέλεσε μία ξεχωριστή στιγμή της ημέρας, τιμώντας τη μνήμη του Παύλου Γιαννακόπουλου, ο οποίος άφησε ανεξίτηλο το αποτύπωμά του στην ιστορία του συλλόγου και του ευρωπαϊκού μπάσκετ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram