Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς μετά από 14 χρόνια επέστρεψε στον πάγκο του Παναθηναϊκού, για τη δεύτερη θητεία του στο «τριφύλλι».

Ο Σέρβος τεχνικός παρουσιάστηκε επίσημα από τους επτά φορές πρωταθλητές Ευρώπης, στους εκπροσώπους του Τύπου, παρουσία του ιδιοκτήτη της ομάδας Δημήτρη Γιαννακόπουλου.

Δείτε το βίντεο της παρουσίασης:

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram