Όλοι μαζί δείπνησαν απόψε (1/6) οι παίκτες και το τεχνικό επιτελείο του Παναθηναϊκού, αμέσως μετά το τέλος της απογευματινής προπόνησης.
Οι «πράσινοι» με αυτό τον τρόπο θέλησαν να δείξουν πως το κλίμα εντός της ομάδας είναι εξαιρετικό, ενώ παράλληλα μπόρεσαν να ξεφύγουν, έστω και για λίγο, από την προετοιμασία για τον πρώτο τελικό κόντρα στον Ολυμπιακό.
Δείτε τη σχετική ανάρτηση από το «τριφύλλι»
Family dinner ?#WeTheGreens #paobc pic.twitter.com/moarOmCGuA
— Panathinaikos BC (@paobcgr) June 1, 2023
Tags: