Με μία επιστροφή αλλά και μία νέα απώλεια πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση στον Παναθηναϊκό που ξεκίνησε την προετοιμασία του για τον εντός έδρας αγώνα κόντρα στον ΠΑΟΚ για την Basket League.
Οι «πράσινοι» μετά από μεγάλο χρονικά διάστημα, περίπου δύο μηνών, υποδέχτηκαν τον Ιωάννη Παπαπέτρου που επέστρεψε σε κανονικούς ρυθμούς προπονήσεων και πλέον τίθεται και αυτός στη διάθεση του Δημήτρη Πρίφτη.
Ωστόσο στο «τριφύλλι» είδαν για μία ακόμα φορά τον κορωνοϊό να επιστρέφει σε παίκτη της ομάδας, ο οποίος απομονώθηκε και φυσικά έμεινε εκτός προπόνησης. Από κει και πέρα ατομικό έκανε ο Λευτέρης Μποχωρίδης που είναι αμφίβολος, ενός εκτός έμεινε ο Στέφαν Γιόβιτς.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Παναθηναϊκού για το νέο κρούσμα
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοινώνει πως έπειτα από τον μοριακό έλεγχο που διενεργήθηκε ένας αθλητής της ομάδας μας διεγνώσθη θετικός στον COVID-19.
Από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ακολουθούνται όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα διαχείρισης κρουσμάτων.