H ΠΑΕ Παναθηναϊκός απέστειλε εξώδικο στον προπονητή του ΠΑΟΚ, Ραζβάν Λουτσέσκου, για τις συνεχιζόμενες εις βάρος της δημόσιες τοποθετήσεις.
Η κίνηση αυτή έφερε την αντίδραση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, η οποία μέσω ανακοίνωσης χαρακτήρισε κωμική την αποστολή του εξώδικου, σπεύδοντας παράλληλα να σταθεί στο πλευρό του προπονητή της. Ωστόσο, οι «πράσινοι» δεν άφησαν αναπάντητη την ανακοίνωση του «δικεφάλου» και με ένα σύντομο σχόλιο, τόνισαν με νόημα πως όλοι γνωρίζουν ποιος είναι ο ΠΑΟΚ, ενώ ξεκαθάρισαν πως δε θα μπουν σε δημόσιο διάλογο.
«Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, με την αποστολή εξωδίκου στον προπονητή μας, προχωράει σε μια πρωτοφανή κωμική κίνηση, νομίζοντας πως έτσι θα σταματήσουν να ακούγονται οι αλήθειες οι οποίες αποτυπώνονται στα πέναλτι που έχει κερδίσει η κάθε ομάδα και τα εις βάρος της τη φετινή σεζόν και όχι μόνο.
Ο προπονητής και άνθρωπος Ράζβαν Λουτσέσκου έχει την πλήρη αποδοχή, υποστήριξη, εκτίμησή μας και οποιαδήποτε νομική κίνηση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός έχει απέναντί της την ΠΑΕ ΠΑΟΚ και όχι εκείνον.
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ θα εργάζεται πάντα για διαφάνεια και ειλικρίνεια και θα προστατεύει το δικαίωμα όλων για τις αξιολογικές τους κρίσεις.
Οι δηλώσεις του προπονητή μας δεν δυσφήμησαν ποτέ κανέναν Παναθηναϊκό, αλλά τους διαιτητές που τον προστάτευσαν, σύμφωνα με την αξιολογική κρίση του προπονητή και είναι αυτονόητο πως οι δηλώσεις του προπονητή μας ταυτίζονται με τις απόψεις της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Αναρωτιόμαστε αν τελικά υπάρχει σύστημα διαφθοράς στο ελληνικό ποδόσφαιρο, όπως καταγγέλει η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ακόμη και στο ίδιο εξώδικο, που καλεί έναν άνθρωπο να ανακαλέσει τις διαμαρτυρίες του για ένα σύστημα διαφθοράς.
Σε κάθε περίπτωση, και ενόψει των τεσσάρων αγώνων μεταξύ των δυο ομάδων ως το τέλος της σεζόν, σε γεμάτα γήπεδα και κρίσιμα για τους εγχώριους τίτλους, ευχόμαστε αφενός να επικρατήσει ψυχραιμία και αφετέρου να μην δικαιωθούν πικρά οι απόψεις μας».
«Κατανοούμε την ανάγκη της ΠΑΕ ΠΑΟΚ να υποστηρίξει τον προπονητή της, πλην όμως όλοι στο χώρο του ποδοσφαίρου γνωρίζουν ποιος είναι ο Παναθηναϊκός και ποιος ο ΠΑΟΚ…».
Οι συνεχιζόμενες δημόσιες τοποθετήσεις του Ραζβάν Λουτσέσκου κατά του Παναθηναϊκού, έφεραν την αντίδραση από την πλευρά της «πράσινης» ΠΑΕ. Το «τριφύλλι» αποφάσισε να κινηθεί νομικά κατά του προπονητή του ΠΑΟΚ, αποστέλλοντας σε πρώτη φάση εξώδικο.
Μέσω αυτού ο Παναθηναϊκός ζητά από τον Ρουμάνο τεχνικό να ανακαλέσει και να σταματήσει τις εις βάρος του δημόσιες τοποθετήσεις οι οποίες προσβάλουν στο μέγιστο βαθμό τον σύλλογo.
Μάλιστα, οι άνθρωποι του «τριφυλλιού» έλεγαν χαρακτηριστικά: «Αρχής γενομένης από την κρυστάλλινη και πεντακάθαρη κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος, ο Ρουμάνος προπονητής αλλοιώνει συστηματικά την πραγματικότητα, εφευρίσκοντας μονίμως εναντίον της ομάδας του διαιτητικές αποφάσεις, κάνοντας, παράλληλα, λόγο για δήθεν εύνοια του Παναθηναϊκού.
Δεν χρειάζεται να τονιστεί το πόσο έχει υποφέρει ο Παναθηναϊκός από τη ''δράση'' του παρασκηνίου και αυτονόητα πόσο τον προσβάλει οποιαδήποτε ταύτιση ή σύνδεση με μεθόδους ξένες προς εμάς.
Όλο αυτό το διάστημα κάναμε μεγάλη υπομονή, αλλά επειδή το ποτήρι ξεχείλισε, χρησιμοποιούμε τον μοναδικό τις τρόπο με τον οποίο όλα αυτά τα χρόνια πορευόμαστε, αυτόν της νομικής υπεράσπισης για την αποκατάσταση της πραγματικής αλήθειας και όχι των προσβλητικών αφηγημάτων».
Ο Φίλιπ Μλαντένοβιτς σε δηλώσεις του μετά τη νίκη-πρόκριση του Παναθηναϊκού επί του Ατρομήτου αναφέρθηκε στο γκολ που σημείωσε, αλλά και στη σημαντικότητα της νίκης.
Αρχικά θα ήθελα να πω ένα μεγάλο μπράβο στους συμπαίκτες μου για όσα κάναμε. Είμαι πολύ χαρούμενος για την εμφάνιση μας και την πρόκριση. Για ακόμη μία φορά πήρα μία ωραία μπαλιά από τον Μπερνάρ και κατάφερα να σκοράρω».
Για το γκολ και την πρόκριση: Κάτι παρόμοιο είχε γίνει με τον ΠΑΟΚ και δυστυχώς δεν σκόραρα. Σήμερα τα πράγματα δεν ήταν εύκολα. Είχαμε στο μυαλό μας ότι έπρεπε να περάσουμε.
Για τη σημασία της πρόκρισης: «Σημαίνει πολλά αυτή η νίκη - πρόκριση. Είχαμε μία δύσκολη περίοδο. Σημαίνει πολλά για το μομέντουμ μας. Επιστρέψαμε στις νίκες».
Γράφει ο Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Μεγάλη νίκη πρόκριση-πρόκριση για την ημιτελική φάση του Κυπέλλου Ελλάδας πήρε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος ανέτρεψε το εις βάρος του 2-1 από τον πρώτο αγώνα στη Λεωφόρο, επικρατώντας στη ρεβάνς, του Ατρομήτου με 0-2!
Οι «πράσινοι» έδειξαν το κανονικό τους πρόσωπο κλείνοντας από το πρώτο λεπτό τον Ατρόμητο στη περιοχή του. Η προσπάθεια τους απέδωσε καρπούς στο 35' με το πρώτο γκολ του Πέρεθ, ο οποίος έγραψε το 0-1, που ήταν και το σκορ του ημιχρόνου. Η εικόνα του αγώνα δεν άλλαξε στο δεύτερο μέρος, εκεί όπου το «τριφύλλι» είδε τον διαιτητή Ευαγγέλου και το VAR να μην καταλογίζουν πέναλτι σε ανατροπή του Γερεμέγεφ. Ωστόσο ο Μλαντένοβιτς με μία φοβερή κεφαλιά στο 95' νίκησε για δεύτερη φορά τον Τσιντώντα, γράφοντας το 0-2, χαρίζοντας στο τριφύλλι τη μεγάλη νίκη-πρόκριση.
Ο ΠΑΟΚ θα είναι ο αντίπαλος του Παναθηναϊκού στα ημιτελικά!!!
Ο Φατίχ Τερίμ παρέταξε τον Παναθηναϊκό με σχηματισμό 4-3-3. Ο Ντραγκόφσκι ήταν στην εστία, ο Μλαντένοβιτς κάλυπτε το αριστερό άκρο της άμυνας, ο Κώτσιρας το δεξί και οι Ούγκο και Ακαϊντίν τις δύο θέσεις στα στόπερ. Ο Πέρεθ ήταν το αμυντικό χαφ, με τους Τσέριν και Μπακασέτα να είναι οι άλλοι δύο στο χώρο του κέντρου. Από κει και μετά, ο Παλάσιος στα δεξιά και ο Μπερνάρντ στα αριστερά αγωνίστηκαν στα δύο «φτερά» της επίθεσης, ενώ στην κορυφή ήταν ο Γερεμέγεφ.
Από τη μεριά του, ο Σάσα Ίλιτς επέλεξε για τον Ατρόμητο σύστημα 4-1-4-1. Στο τέρμα ήταν ο Τσιντώτας, με τους Αθανασίου, Ντε Μποκ, Ασεβέδο και Κιβρακίδη να συνθέτουν την τετράδα της άμυνας από τα αριστερά στα δεξιά. Ο Τσακμάκης έπαιζε μπροστά από την άμυνα ως αμυντικό χαφ, με τους Κούντε και Έντερ να είναι λίγο πιο μπροστά στον άξονα. Τη δεξιά πλευρά κάλυψε ο Βρακάς, την αριστερή ο Βαλένσια, ενώ στην κορυφής της επίθεσης πήρε θέση ο Αντζιέλσκι.
Με το πρώτο σφύριγμα του διαιτητή, ο Ατρόμητος πήρε θέση στο δικό του μισό περιμένοντας τον Παναθηναϊκό να επιτεθεί. Οι «πράσινοι» το έκαναν και είχαν την πρώτη τους καλή στιγμή στο 5ο λεπτό, με κεφαλιά του Πέρεθ από εκτέλεσε φάουλ του Μπερνάρντ, αλλά η μπάλα πέρασε λίγο άουτ.
Έχοντας φτάσει στο 20ο λεπτό του αγώνα, το παιχνίδι ήταν εξαιρετικά μονοδιάστατο. Το «τριφύλλι» είχε την κατοχή της μπάλας και προσπαθούσε να διασπάσει την καλά στημένη άμυνα του Ατρόμητου, που ήταν ακίνδυνος. Φάσεις δεν υπήρχαν, με εξαίρεση ένα σουτ του Μπακασέτα στο ίδιο λεπτό, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν ανησύχησε τον Τσιντώτα, που είδε την μπάλα να περνάει πολύ άουτ.
Οι γηπεδούχοι προσπάθησαν να γίνουν απειλητικοί στο 28’, σε μία γρήγορη κόντρα με τον Αντζιέλσκι, αλλά ο Πολωνός από το σουτ που επιχείρησε είδε την μπάλα να κοντράρει στον πεσμένο Βρακά, που υποδείχτηκε σε θέση οφσάιντ. Η φάση αυτή έδειχνε ξεκάθαρα τον τρόπο με τον οποίο είχαν παραταχθεί για να αγωνιστούν οι γηπεδούχοι.
Η πίεση του Παναθηναϊκού έφερε καρπούς στο 35ο λεπτό. Μετά από φάση διαρκείας, η μπάλα στρώθηκε στον Πέρεθ, που με ευθύβολο χαμηλό σουτ μέσα από την περιοχή έστειλε την μπάλα στα δίχτυα, κάνοντας το 0-1! Αυτό ήταν και το πρώτο γκολ του Ισπανού χαφ με τη φανέλα του «τριφυλλιού».
Το γκολ έδωσε ενέργεια στους «πράσινους», που προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν το μομέντουμ του αγώνα και την οπισθοχώρηση των Περιστεριωτών. για να πετύχουν δεύτερο γκολ. Ωστόσο στο 39΄η προβολή του Μπακασέτα από το πρώτο δοκάρι έστειλε την μπάλα λίγο άουτ. Στο 45’ ο Ασεβέδο είχε καίρια παρέμβαση πριν το Γερεμέγεφ γίνει επικίνδυνος, ενώ αμέσως μετά, από εκτέλεση κόρνερ ο Ακαϊντίν πήρε την κεφαλιά, αλλά η μπάλα πέρασε λίγο πάνω από το οριζόντιο δοκάρι του Τσιντώντα. Το πρώτο ημίχρονο δεν είχε κάτι το αξιοσημείωτο στη συνέχεια με εξαίρεση το ποσοστό κατοχής του «τριφυλλιού», το οποίο είχε φτάσει στο 71%!
Στο δεύτερο ημίχρονο οι δύο ομάδες ξεκίνησαν χωρίς κάποια αλλαγή στις αρχικές τους συνθέσεις.
Όπως στο πρώτο μέρος έτσι και στο δεύτερο, η εικόνα του αγώνα παρέμεινε η ίδια. Ο Παναθηναϊκός είχε την κατοχή της μπάλας και προσπαθούσε να βρει το δεύτερο γκολ, που θα του έδινε σκορ πρόκρισης. Στην άλλη πλευρά ο Ατρόμητος παρέμενε στο δικό του μισό, παρατεταμένος σε δύο συμπαγείς γραμμές άμυνας.
Η πρώτη πολύ μεγάλη στιγμή των «πρασίνων» στο δεύτερο μέρος ήρθε στο 57’. Ο Μπακασέτας από γύρισμα του Μλαντένοβιτς έγινε αποδέκτης της μπάλας στο σημείο του πέναλτι, όντας ανενόχλητος, αλλά το μονοκόμματο πλασέ που επιχείρησε ήταν άστοχο! Τρία λεπτά αργότερα (60’) ο Τσέριν έπαιξε το 1-2 με τον Γερεμέγεφ, βγήκε τετ α τετ με τον Τσιντώντα, αλλά έστειλε την μπάλα πάνω στον τερματοφύλακα των γηπεδούχων. Η τρίτη ευκαιρία του Παναθηναϊκού ήταν και η φαρμακερή. Από κάθετη του Μπερνάρντ, ο Γερεμέγεφ με απίθανο πλασέ από το ύψος της μεγάλης περιοχής του Ατρομήτου έστειλε την μπάλα στο παραθυράκι του Τσιντώτα, αλλά το γκολ ακυρώθηκε σωστά ως οφσάιντ, ύστερα από τη συμβολή του VAR.
Η πρώτη παρέμαβση από τους δύο προπονητές στο ματς ήταν για τον Ατρόμητο, αφού ο Ρομπάιγ μπήκε στη θέση του Βρακά στο 67’.
Έχοντας φτάσει στο 73ο λεπτό της αναμέτρησης η κατοχή είχε φτάσει στο 73% για τον κυρίαρχο Παναθηναϊκό, που έδειχνε μεγάλη θέληση να πάρει την πρόκριση από την κανονική διάρκεια. Στο 76’ ο Μπακασέτας δοκίμασε για μία ακόμα φορά το πόδι του, έξω από τη μεγάλη περιοχή του Τσιντώντα, αλλά ξανά η μπάλα πέρασε πάνω από το δοκάρι.
Μία από τις σπάνιες επισκέψεις των γηπεδούχων στην εστία του Παναθηναϊκού, ο Ρομπάιγ έκανε το επικίνδυνο γύρισμα, αλλά η άμυνα του «τριφυλλιού» απομάκρυνε.
Στο 82’ ο Παναθηναϊκός ζήτησε πέναλτι για τράβηγμα του Τσακμάκη στον Γερεμέγεφ. Το ριπλέι έδειξε πως ο αμυντικός του Ατρομήτου κρατάει και στη συνέχεια ρίχνει στο έδαφος τον επιθετικό των «πρασίνων», ωστόσο ο διαιτητής έδειξε να συνεχιστεί το παιχνίδι. Μάλιστα, η φάση εξετάστηκε και από το VAR, αλλά η απόφαση δεν άλλαξε!!!
Η δεύτερη κίνηση από τον Σάσα Ίλιτς, έφερε στο παιχνίδι τον Έρλινγκμαρκ αντί του Έντερ και τον Πομόνη αντί του Κιβρακίδη. Στο 90ο λεπτο ο Φατίχ Τερίμ πέρασε τον Τζούριστς στη θέση του Γερεμέγεφ.
Στις καθυστερήσεις του αγώνα και συγκεκριμένα στο 95’ ο Παναθηναϊκός βρήκε το γκολ που δικαιούνταν και άξιζε. Από πάσα του Μπερνάρντ, ο Μλαντένοβιτς έκανε ψηλοκρεμαστή κεφαλιά, νίκησε τον Τσιντώντα και έκανε το 0-2!!!
Στο 97’ ο Γεντβάι μπήκε στη θέση του Παλάσιος, ενώ στο 98’ ο Μπακασέτας έδωσε τη θέση του στον Βιλένα. Μέχρι το τέλος τίποτα δεν άλλαξε και ο Παναθηναϊκός έφτασε στη μεγάλη νίκη-πρόκριση.
Φανέλα βασικού στον Σαμέτ Ακαϊντίν δίνει ο Φατίχ Τερίμ για τη ρεβάνς του Παναθηναίκού κόντρα στον Ατρόμητο Περιστερίου για το Κύπελλο. Παράλληλα ο Τούρκος τεχνικός διατηρεί τον Μπαρτλομιέι Ντραγκόφσκι στο τέρμα και επαναφέρει στο αρχικό σχήμα τον Σεμπάστιαν Παλάσιος.
Συγκεκριμένα, ο Ντραγκόφσκι θα είναι στην εστία, ο Μλαντένοβιτς θα καλύπτει το αριστερό άκρο της άμυνας, ο Κώτσιρας το δεξί και οι Ακαϊντίν και Ούγκο τις δύο θέσεις στα στόπερ. Ο Πέρεθ θα είναι το αμυντικό χαφ, με τους Τσέριν και Μπακασέτα να είναι οι άλλοι δύο στο χώρο του κέντρου. Από κει και μετά, ο Μπερνάρντ στα αριστερά και ο Παλάσιος στα δεξιά, θα αγωνίζονται στα δύο «φτερά» της επίθεσης, ενώ στην κορυφή θα είναι ο Γερεμέγεφ, σε σχηματισμό 4-3-3.
Αξίζει να σημειωθεί πως εκτός ενδεκάδας αλλά και αποστολής έμειναν οι Αράο, Μαντσίνι και Αϊτόρ!
Τον Ατρόμητο στο Περιστέρι θα αντιμετωπίσει απόψε ο Παναθηναϊκός, στον κρίσιμο αγώνα ρεβάνς για τη φάση των «8» του Κυπέλλου Ελλάδας (19:00, Cosmote Sports 1).
Οι «πράσινοι» σε ένα παιχνίδι χωρίς επιστροφή καλούνται να ανατρέψουν το εις βάρος τους 2-1 από τον πρώτο αγώνα στη Λεωφόρο και να πάρουν την πρόκριση στα ημιτελικά του θεσμού. Το εκτός έδρας γκολ δεν μετράει, οπότε το «τριφύλλι» πρέπει να επικρατήσει με δύο γκολ διαφορά για να πάρει την πρόκριση στην κανονική διάρκεια. Με νίκη του Παναθηναϊκού με ένα γκολ διαφορά το ματς θα οδηγηθεί στην παράταση, ενώ με νίκη του Ατρόμητου ή ισοπαλία, το σύνολο του Φατίχ Τερίμ θα αποκλειστεί πρόωρα από τη διοργάνωση.
Τα αγωνιστικά προβλήματα είναι πολλά και για τις δύο πλευρές. Ο Παναθηναϊκός θα αγωνιστεί απόψε χωρίς τους Χουάνκαρ, Σπόραρ, Βέρμπιτς, Ιωαννίδη, Βαγιαννίδη, Μάγκνουσον και Πάλμερ – Μπράουν. Από τη μεριά του ο Ατρόμητος δε θα έχει διαθέσιμους τους Τζαβέλλα, Κούεν, Γιουμπιτάνα, Ιμερέκοφ, Κεσχρίντα και Καμαρά.
Αναφορικά με την πιθανή αρχική ενδεκάδα του Παναθηναϊκού, αυτή θα αποτελείται από τον Λοντίγκιν στην εστία, ο Μλαντένοβιτς θα καλύπτει το αριστερό άκρο της άμυνας, ο Κώτσιρας το δεξί και οι Γεντβάι και Αράο τις δύο θέσεις στα στόπερ. Ο Πέρεθ θα είναι το αμυντικό χαφ, με τους Τσέριν και Μπακασέτα να είναι οι άλλοι δύο στο χώρο του κέντρου. Από κει και μετά, ο Μαντσίνι στα αριστερά και ο Παλάσιος στα δεξιά, θα αγωνίζονται στα δύο «φτερά» της επίθεσης, ενώ στην κορυφή θα είναι ο Γερεμέγεφ, σε σχηματισμό 4-3-3.
Ο Άγγελος Ευαγγέλου θα είναι ο διαιτητής της σημερινής αναμέτρησης. Βοηθοί του Έλληνα ρέφερι θα είναι οι Κωσταράς και Δημητριάδης, 4ος ορίστηκε ο Τσαγκαράκης, ενώ στο VAR θα καθίσουν οι Ζαμπαλάς και Κωνσταντίνου.
Χωρίς τον Φώτη Ιωαννίδη, αλλά με τον Μπαρτ Σένκεφελντ και τον Σεμπάστιαν Παλάσιος να επιστρέφουν στην αποστολή, θα αγωνιστεί ο Παναθηναϊκός στην ρεβάνς του Κυπέλλου το απόγευμα της Τετάρτης (31/1, 19:00) κόντρα στον Ατρόμητο Περιστερίου.
Οι «πράσινοι» με πρόγραμμα στο γυμναστήριο του «Γ. Καλαφάτης» ολοκλήρωσαν την προετοιμασία τους. Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Χουάνκαρ, Σπόραρ και Βέρμπιτς και θεραπεία οι Ιωαννίδης, Βαγιαννίδης, Μάγκνουσον και Πάλμερ – Μπράουν. Φυσικά όλοι έμειναν εκτός αποστολής.
Μετά το τέλος της προπόνησης ο Φατίχ Τερίμ ανακοίνωσε την αποστολή της ομάδας για την αυριανή ρεβάνς Κυπέλλου. Στη λίστα βρίσκονται οι: Λοντίγκιν, Ντραγκόφσκι, Ξενόπουλος, Ρουμπέν, Σένκεφελντ, Ζέκα, Μπακασέτας, Μπερνάρ, Λημνιός, Τσέριν, Μαντσίνι, Ούγκο, Γεντβάι, Αϊτόρ, Μλαντένοβιτς, Φικάι, Κώτσιρας, Γερεμέγεφ, Τζούριτσιτς, Παλάσιος, Βιλένα, Αράο, Κυριόπουλος, Ακαϊντίν.
Παίκτης του Παναθηναϊκού θα είναι έως τον Ιούνιο του 2026 ο Χρήστος Λιατίφης, καθώς ο 18χρονος μέσος υπέγραψε νέο συμβόλαιο με το «τριφύλλι».
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την ανανέωση συμβολαίου του Χρήστου Λιατίφη. Ο 18χρονος Έλληνας μέσος υπέγραψε νέο συμβόλαιο, με το οποίο παραμένει στην ομάδα έως τον Ιούνιο του 2026.
Ο Χρήστος, ο οποίος υπέγραψε το πρώτο του επαγγελματικό συμβόλαιο τον Ιούλιο του 2021, εντάχθηκε στις ακαδημίες του συλλόγου το 2018.
«Είμαι χαρούμενος που ανανέωσα τη συνεργασία μου με τον Παναθηναϊκό. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό στο γήπεδο, προκειμένου να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη που μου έδειξε ο σύλλογος»,
δήλωσε ο Χρήστος Λιατίφης μετά την υπογραφή του νέου συμβολαίου του.
Την προσεχή Τρίτη στις 6 Φεβρουαρίου πήρε ημερομηνία για να συζητηθεί στο CAS η προσφυγή της ΠΑΕ Ολυμπιακός αναφορικά με την τιμωρία της για το ντέρμπι κόντρα στον Παναθηναϊκό, το οποίο διακόπηκε μετά τον τραυματισμό του Χουάνκαρ από ρίψη φωτοβολίδας!
Αφού ολοκληρώθηκε η φάση της ανταλλαγής των σχετικών υπομνημάτων, πλέον αναμένεται να εξεταστεί το θέμα και στη συνέχεια να ανακοινωθεί η απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου, με την οποία θα μπει οριστικό τέλος στην υπόθεση.
Μία υπόθεση όπου οι «ερυθρόλευκοι» έχουν τιμωρηθεί τόσο σε πρώτο, όσο και σε δεύτερο βαθμό από τα αρμόδια όργανα της Ελλάδας, με κατακύρωση του αγώνα υπέρ του Παναθηναϊκού με 3-0 και δύο αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών.
Η έλευση του Φατίχ Τερίμ στον Παναθηναϊκό συνοδεύτηκε πολύ γρήγορα από την πρώτη αγωνιστική κρίση στο «τριφύλλι», που πλέον μετρά δύο συνεχόμενες ήττες, σε πρωτάθλημα και Κύπελλο, την οποία καλείται να ξεπεράσει αρχής γενομένης της ρεβάνς της ερχόμενης Τετάρτης ενάντια στον Ατρόμητο, στο Περιστέρι.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Τούρκος τεχνικός θέλησε να ανεβάσει το ηθικό των παικτών του με μία σύντομη ομιλία που έκανε στα αποδυτήρια. Σε αυτή ο 70χρονος προπονητής τόνισε πως οι «πράσινοι» μπορούν να ανατρέψουν την κατάσταση, υπογραμμίζοντας πως υπάρχει μεγάλος δρόμος μπροστά.
«Είμαι στεναχωρημένος αλλά δεν θέλω να στεναχωριέστε εσείς. Το έχουμε γυρίσει και άλλη φορά, το έχουμε κάνει και θα το ξανακάνουμε. Έχουμε μπροστά μας μία πολύ σημαντική εβδομάδα. Όλες οι εβδομάδες είναι σημαντικές. Να θυμάστε ένα πράγμα. Από την μία Κυριακή στην άλλη, αλλάζουν πολλά πράγματα. Έχουμε ακόμη δεκαέξι παιχνίδια, έχουμε μεγάλο δρόμο μπροστά μας και μπορούμε να τα καταφέρουμε».