Χωρίς τους Μπαρτ Σένκεφελντ και Άντραζ Σπόραρ θα αντιμετωπίσει ο Παναθηναϊκός την ΑΕΚ, στο μεγάλο ντέρμπι της 3ης αγωνιστικής των playoffs της Super League, στη Λεωφόρο.
Το πρόγραμμα της τελευταίας προπόνησης για τους «πράσινους» περιελάμβανε προθέρμανση, rondo και τελειώματα. Θεραπεία λόγω ενοχλήσεων στη μέση ακολούθησε ο Μπαρτ Σένκεφελντ, ενώ ο Άντραζ Σπόραρ έμεινε εκτός προπόνησης προληπτικά, μετά το χτύπημα στο κεφάλι που δέχθηκε στον αγώνα με τον ΠΑΟΚ. Το δικό τους πρόγραμμα ακολούθησαν οι Χόρντουρ άγκνουσον και Έρικ Πάλμερ – Μπράουν.
Οι τέσσερις ποδοσφαιριστές έμειναν εκτός αποστολής, όπως και ο τιμωρημένος Σεμπαστιαν Παλάσιος, ο οποίος δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στο συγκεκριμένο παιχνίδι μετά την αποβολή του στον προηγούμενο αγώνα. Εκτός έμεινε και ο Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα, όπως είχε συμβεί και στο ματς με τον ΠΑΟΚ.
Μετά το τέλος της προπόνησης ο Φατίχ Τερίμ ανακοίνωσε τη λίστα με τα ονόματα που απαρτίζουν την αποστολή. Σε αυτή βρίσκονται οι: Λοντίγκιν, Ντραγκόφσκι, Λίλο, Βαγιαννίδης, Χουάνκαρ, Ρουμπέν, Ιωαννίδης, Μπακασέτας, Μπερνάρ, Λημνιός, Τσέριν, Μαντσίνι, Γεντβάι, Μλαντένοβιτς, Κώτσιρας, Γερεμέγεφ, Τζούριτσιτς, Βιλένα, Αράο, Βέρμπιτς, Ακαϊντίν.
Σε απολογία από το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο της Superleague κλήθηκε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, αναφορικά με τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής των playoffs.
«Το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο κάλεσε σε απολογία, την Παρασκευή, 5-4-2024 και ώρα 13:30, τις παρακάτω ΠΑΕ:
ΠΑΕ ΑΕΚ: "Βάσει των αναφερομένων στο από 31/3/2024 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 31/3/2024 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα", στον αγώνα μεταξύ των ομάδων ΠΑΕ ΑΕΚ – ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ.
ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ: "Βάσει των αναφερομένων στο από 31/3/2024 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 31/3/2024 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα και στην υπ’ αριθ. πρωτ. 2032/24/669081 από 1/4/2024 Έκθεση της Αστυνομίας", στον αγώνα μεταξύ των ομάδων ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ – ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
*Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α΄, γ’, 15 παρ. 1 περ. α’, β’, γ’, 2 περ. α’ του Π.Κ. της ΕΠΟ».
Την προετοιμασία του για την αυριανή εντός έδρας αναμέτρηση με τον Γιούχτα Αρχανών (15:00), στο Δημοτικό Στάδιο Λιβαδειάς, για την 3η αγωνιστική των play out της Super League 2, ολοκλήρωσε ο Παναθηναϊκός Β'.
Το πρόγραμμα προπόνησης περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, τακτική και εξάσκηση στις στατικές φάσεις. Θεραπεία έκαναν οι Μιγκέλ Ταβάρες, Παύλος Καρβούνης και Τηλέμαχος Καραμπάς, μένοντας εκτός αποστολής.
Στην αποστολή της ομάδας για την αυριανή αναμέτρηση συμπεριλήφθηκαν οι: Ξενόπουλος, Μαργκόνο, Καρακασίδης, Σιδεράς, Φικάι, Λάμψιας, Μαρτίνης, Κάτρης, Τουρκοχωρίτης, Προδρομίτης, Αθανασακόπουλος, Συμεωνίδης, Καλοσκάμης, Φρόκου, Κρυπαράκος, Φουρτάδο, Μαντσίνι, Σαρδέλης, Κυριόπουλος, Μπιλάλ, Λιούμης, Νταμπίζας.
Σε ακρόαση από την Διαρκή Επιτροπή Αντιμετώπισης της Βίας (ΔΕΑΒ) κλήθηκε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, αναφορικά με ένα υβρισικό πανό που αναρτήθηκε από τους οργανωμένους οπαδούς του «τριφυλλιού» λίγο πριν τη σέντρα του αγώνα με τον ΠΑΟΚ, στη Λεωφόρο.
Α) Ενόψει της 3 ης αγωνιστικής της Stoiximan Play Off 2023/2024 – Super League, που θα διεξαχθεί την Τετάρτη 3 Απριλίου 2024, ελέγχθηκαν από τις αρμόδιες Αστυνομικές Αρχές και πληρούν τις προϋποθέσεις σύννομης λειτουργίας των καμερών τα εξής γήπεδα:
ΓΗΠΕΔΟ «ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ», για τον αγώνα ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ – ΑΕΚ
ΣΤΑΔΙΟ «Γ. ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ», για τον αγώνα ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
– ΑΡΗΣ
ΓΗΠΕΔΟ ΤΟΥΜΠΑΣ, για τον αγώνα ΠΑΟΚ – ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ
Β) Καλείται σε ακρόαση, τη Δευτέρα 08/04/2024 και ώρα 11:30, η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ, για την ανάρτηση, από φιλάθλους της στη θύρα 13-14 κατά τον αγώνα ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ – ΠΑΟΚ, πανό με υβριστικό περιεχόμενο για την συμπρωτεύουσα, και επιγραφής - κορεό με χρωματιστά χαρτόνια που εμφάνιζε το σύμβολο/τοπόσημο της πόλης της Θεσσαλονίκης (Λευκό Πύργο) τυλιγμένο στις φλόγες. Εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 9 και 14 του ν. 5085/2024.
Γ) Επιβάλλεται σε βάρος της «ΠΟΤ ΗΡΑΚΛΗΣ ΠΑΕ» διοικητική κύρωση διεξαγωγής μίας (1) αθλητικής συνάντησης ως γηπεδούχου, χωρίς την παρουσία θεατών σε οποιαδήποτε εθνική διοργάνωση συμμετέχει η ΠΑΕ, για ρίψη προς τον αγωνιστικό χώρο, μετά τη λήξη του αγώνα της Super League 2 μεταξύ των ΠΑΕ ΠΟΤ ΗΡΑΚΛΗΣ – ΦΣ ΚΟΖΑΝΗΣ, που διεξήχθη στις 30-03-2024 στο γήπεδο του Καμπανιακού, στη Χαλάστρα Θεσσαλονίκης, πλαστικών μπουκαλιών, μεταλλικών κομματιών από τα κάγκελα και μικροαντικειμένων, πρόσφορων να προκαλέσουν σωματική βλάβη προσώπου, την οποία και τελικά προκάλεσαν (ελαφρύς τραυματισμός στο χέρι 4 ης διαιτητή του αγώνα).
Εφαρμογή του άρθρου 1Α παρ. 2 του ν. 4326/2015, όπως προστέθηκε με το άρθρο 10 του ν. 5085/2024.
Δ) Επιβάλλεται σε βάρος του αθλητικού σωματείου με την επωνυμία ΟΛΥΜΠΙΑ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ διοικητική κύρωση διεξαγωγής τριών (3) αθλητικών συναντήσεων ως γηπεδούχου, χωρίς την παρουσία θεατών σε οποιαδήποτε Εθνική Διοργάνωση μετέχει η ομάδα ανδρικής καλαθοσφαίρισης αυτού, για σοβαρά επεισόδια που προκάλεσαν οι οπαδοί του στον αγώνα καλαθοσφαίρισης Α’ κατηγορίας ΕΣΚΑΚ μεταξύ των ομάδων ΟΛΥΜΠΙΑ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ – ΛΕΟΝΤΑΣ 2014, που διεξήχθη στις 30-03-2024 στο ΔΑΚ ΝΑΥΠΛΙΟΥ, με αποτέλεσμα την οριστική διακοπή του αγώνα. Εφαρμογή του άρθρου 1Α παρ. 2 του ν. 4326/2015, όπως προστέθηκε με το άρθρο 10 του ν. 5085/2024.
Χωρίς απρόοπτα πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού στο «Γ. Καλαφάτης», ενόψει του μεθαυριανού (3/4, 21:00) αγώνα κόντρα στην ΑΕΚ, για την 3η αγωνιστική των playoffs της Super League.
Οι «πράσινοι» χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ. Όσοι αγωνίστηκαν τουλάχιστον 45 λεπτά στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας. Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.
Το δικό τους πρόγραμμα ακολούθησαν οι Μάγκνουσον και Πάλμερ – Μπράουν, που αποτελούν τα μοναδικά προβλήματα για τον Φατίχ Τερίμ. Θυμίζουμε πως για το παιχνίδι της Τετάρτης δεν υπολογίζεται ο Σεμπάστιαν Παλάσιος, που αντίκρισε την κόκκινη κάρτα στο ματς με τον ΠΑΟΚ.
Γνωστοί έγιναν οι διαιτητές που αναμένεται να σφυρίξουν στα παιχνίδια της 3ης αγωνιστικής των Playoffs της Super League, με το ματς του Παναθηναϊκού κόντρα στην ΑΕΚ, στη Λεωφόρο, να είναι αυτό που ξεχωρίζει.
Για το αθηναϊκό ντέρμπι, όπου η νίκη για το «τριφύλλι» είναι μονόδρομος, ορίστηκε ο Κλαούντιο Περέιρα, διαιτητής Β' κατηγορίας της UEFA. Βοηθοί του είναι οι συμπατριώτες του Ριμπέιρο Πέντρο και Κόστα Τιάγκο, ενώ στο VAR θα βρίσκεται ο Φάμπιο Μέλο με τον Κωνσταντίνο Ψαρρή. Τέταρτος διαιτητής θα είναι ο Αριστοτέλης Διαμαντόπουλος.
Στη διάθεση των φίλων του Παναθηναϊκού θα βρίσκονται από σήμερα (1/4) στις 14:00 τα εισιτήρια για το εντός έδρας ντέρμπι της προσεχούς Τετάρτης 3/4 κόντρα στην ΑΕΚ.
Στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής των play offs του πρωταθλήματος Stoiximan Super League ο Παναθηναϊκός υποδέχεται την ΑΕΚ την Τετάρτη 3/4 στις 9 μ.μ. στο «Απόστολος Νικολαΐδης». Σχετικά με τα εισιτήρια της αναμέτρησης, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός πληροφορεί τους φιλάθλους τα εξής:
| ΘΥΡΑ | ΤΙΜΗ |
| 6,7 | 30€ |
| 1Β, 5Γ, 8Β, 12Β | 45€ |
| 1Α, 5Β, 8Α, 12Α | 60€ |
| 11 | 80€ |
| 5Α, 9 | 100€ |
| 2 | 120€ |
| 10 | 150€ |
| 3 | 250€ |
Ο Φατίχ Τερίμ μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε της ήττας του Παναθηναϊκού από τον ΠΑΟΚ, έκανε αναφορά στη διαιτησία του αγώνα, μιλώντας για δύο κόκκινες κάρτες που δε δόθηκαν εις βάρος του «δικεφάλου» και για τα τέσσερα λεπτά καθυστερήσεις, αλλά και στις πολλές χαμένες ευκαιρίες που είχαν οι «πράσινοι».
Τι πάει λάθος και δεν μπορεί να πάρει αποτελέσματα ο Παναθηναϊκός στη Λεωφόρο: Σε τέτοιου τύπου αγώνες, αν στο 1ο λεπτό δέχεσαι γκολ, δεν είναι το πιο εύκολο μετά. Μία φορά στα 100 μπορεί να συμβεί, να δεχτείς γκολ στην πρώτη φάση. Από τη σέντρα μέχρι το πλάι που πήγε η μπάλα, 5-6 φορές έγιναν λάθη. Δεν είναι το πιο εύκολο να ξεκινάς έτσι. Μπορούμε να πούμε ξεκάθαρα ότι ξεκινήσαμε τον αγώνα βρισκόμενοι 1-0 πίσω. Καταφέραμε να πάμε το παιχνίδι όπως θέλαμε και στο 28' κάναμε το 1-1 και μέχρι εκείνη τη φάση είχαμε αρκετές ευκαιρίες. Τώρα είναι στο 31' ο αγώνας, η φάση του Μπερνάρ. Αν ρωτάτε εμένα είναι μία φάση που μπορεί να σκοράρει ξεκάθαρα. Πιστεύω ότι μπορούσε να είναι και κόκκινη. Μετά δεχτήκαμε ξανά ένα γκολ από αντεπίθεση. Χάσαμε αρκετές ευκαιρίες στο πρώτο ημίχρονο, θα μπορούσαμε να πάμε στο 2-2/ Στο δεύτερο παίξαμε μονότερμα μπορώ να πω. Έχουμε βρεθεί 39 φορές με την μπάλα στην περιοχή του αντιπάλου. Αυτός ο αριθμός είναι διπλάσιος από του αντιπάλου. Παίξαμε 65% με την μπάλα, κάναμε 18 σουτ, περίπου 600 πάσες. Αλλά δυστυχώς μετά από όλα αυτά που κάναμε, δεν μπορέσαμε να βρούμε αυτά που θέλαμε.
Μέχρι στιγμής δεν είχα πει τίποτα για τους διαιτητές, μόνο μία φορά είπα για την καθυστέρηση. Αλλά η ερώτηση είναι η εξής: ο Σπόραρ γιατί του έκαναν ράμματα στο κεφάλι και είναι και φάουλ. Δεν είναι δεύτερη κίτρινη κάρτα αυτό; Συγχαρητήρια, όπως και να 'χει, κέρδισαν οι αντίπαλοι. Δεν θέλω να δείξω τον διαιτητή ως δικαιολογία. Ήταν κόκκινη για μένα η φάση του Μπερνάρ στο πρώτο ημίχρονο και του Κετζιόρα δεύτερη κίτρινη. Μπορεί να είναι η φάση του Αράο φάουλ, εσείς πρέπει να συνεχίσετε το παιχνίδι και να το τσεκάρετε στο VAR. Η Ελλάδα, το πρωτάθλημα δεν αξίζει τέτοιου είδους διαιτητές που δεν έχουν ποιότητα. Αν ήταν 30 χρόνων καλός διαιτητής, η UEFA θα τον είχε δει και θα τον είχε ανεβάσει. Δεν είναι μόνο ότι έκανε φάουλ. Τον έχει χτυπήσει με τον αγκώνα. Δεν λέω τίποτα για τη νίκη που πήρε ο ΠΑΟΚ, συγχαρητήρια. Όπως είπα το ελληνικό πρωτάθλημα δεν αξίζει τέτοιους διαιτητές που δεν έχουν ποιότητα. Μέσα σε αυτό το παιχνίδι, μετά που βρήκαμε και την ισοπαλία, θα μπορούσαμε να περάσουμε μπροστά στο σκορ. Στο δεύτερο ημίχρονο έχουμε αρκετές ευκαιρίες μέχρι να δεχτούμε το τρίτο γκολ. Η σύντομη απάντηση στην ερώτησή σας, εμείς δεν μπορέσαμε να σκοράρουμε στις πολλές ευκαιρίες που κάναμε κι αυτοί το έκαναν.
Αν θεωρεί ότι είναι θέμα ΕΠΟ ή UEFA να στείλει στην Ελλάδα καλούς διαιτητές: Η Ομοσπονδία προσπαθεί για τ καλύτερο. Έχει πάρει μία τέτοια απόφαση για να πάνε τα πράγματα καλύτερα. Εγώ απλά σκέφτομαι ότι το ελληνικό πρωτάθλημα αξίζει καλύτερους διαιτητές, πιο ποιοτικούς. Γιατί σε τέτοιου είδους αγώνες, κάνουν τη διαφορά οι μικρές λεπτομέρειες. Στην κόκκινη και στο πέναλτι δεν το σκέφτηκε καθόλου, το έδωσε. Εγώ είδα τις φάσεις, δεν μιλάω έτσι. Ένας διαιτητής με ποιότητα που έχει και την εμπειρία, μπορεί να συνεχίσει το παιχνίδι κι αν υπάρχει φάουλ να το γυρίσει το VAR. Τώρα θέλω να σας πω και για τα 4 λεπτά. Μόνο 2:40 ήταν το γκολ. Το λιγότερο έπρεπε να είναι 7 λεπτά, πώς μπορεί να δίνει 4. Δεν θέλουμε από σένα κάτι. Απλά 4 λεπτά δεν ήταν σωστό. Γιατί όταν έχουμε διαφορά ένα γκολ, μπορούμε να το γυρίσουμε. Έχουν γίνει πάρα πολλά πράγματα. Δεν είμαι άνθρωπος που θα δικαιολογηθώ για τους διαιτητές, αλλά έχουν γίνει τόσα πολλά πράγματα. Πώς μπορείς να δίνεις 4 λεπτά.
Για το γεγονός ότι δέχτηκε πρώτος γκολ ο Παναθηναϊκός και στα δύο ματς των πλέι οφ: Είναι σημαντικό να μη δεχτούμε πρώτοι γκολ. Μετά από έναν αγώνα με τον Ολυμπιακό που νικήσαμε, αν δεχτούμε ένα γκολ μπροστά στους οπαδούς μας, είναι πρόβλημα. Ο Βαγιαννίδης έψαχνε το λάθος στον εαυτό του, αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Έγιναν κι άλλα λάθη. Είμαστε ομάδα που μας αρέσει να πιέζουμε και να κάνουμε γρήγορη πίεση. Όταν δέχεσαι γκολ στο 1ο λεπτό, αλλάζουν όλα. Παρ' όλα αυτά αντιδράσαμε πολύ καλά στον αντίπαλο. Ήταν σωστή η αντίδρασή μας. Ανεβάσαμε ταχύτητα στο δεύτερο ημίχρονο. Από τις ευκαιρίες που βρήκαμε, ένα από αυτά θα μπορούσαμε να σκοράρουμε και να γίνει διαφορετικό το παιχνίδι, αλλά δυστυχώς δεν έγινε.
Για το πώς επηρέασε τον Παναθηναϊκό η διακοπή κι αν έχασε το μομέντουμ από τη νίκη στο Καραϊσκάκη: Σεβόμαστε την απόφαση της Ομοσπονδίας. Έχω δουλέψει κι εγώ στην εθνική ομάδα, καταλαβαίνω ότι ήταν σημαντικοί αγώνες για να πάνε στο Euro. Αλλά όπως είπατε, όταν παίζεις μετά από 21 μέρες, αλλάζει η ψυχολογία. Εμείς μείναμε με 15 παίκτες, αυτό ψυχολογικά αλλάζει λίγο τα πράγματα. Αν ρωτάτε τη γνώμη μου, εγώ πιστεύω ότι θα μπορούσε να μην είχε τόσο μεγάλο κενό. Όταν παίζει η Εθνική Ελλάδας και είναι σημαντικός αγώνας, εμείς πάντα θέλουμε να προσφέρουμε κάτι. Πάντα θέλουμε όταν οι αντίπαλοι μας συνεχίζουν στην Ευρώπη να παίζουν, είναι καλό για το ελληνικό πρωτάθλημα. Αλλά όταν υπάρχει λίγη παραπάνω λογική, χαιρόμαστε περισσότερο. Εγώ ποτέ δεν ζήτησα ξεκούραση όταν παίζει η ομάδα μου στην Ευρώπη.
Για το ντέρμπι που ακολουθεί με την ΑΕΚ: Όταν χάνεις πάντα οι επόμενες νίκες είναι οι πιο σημαντικές. Σήμερα δεν σκεφτόμασταν καθόλου να χάσουμε, αλλά δυστυχώς χάσαμε. Πρέπει να το ξεπεράσουμε πάρα πολύ γρήγορα αυτό που έγινε. Η ΑΕΚ είναι πάρα πολύ καλή ομάδα, να συγκεντρωθούμε εκεί. Στο πρωτάθλημα πρώτη φορά χάσαμε εδώ στο γήπεδό μας. Κι ελπίζω να μην το ξαναδούμε ποτέ.
Για τη διάταξη του Παναθηναϊκού στο σημερινό ντέρμπι: Σήμερα έβγαλα μία ομάδα με τον Σπόραρ και τον Φώτη, χωρίς να αλλάζουμε πολλα πραγματα στη φιλοσοφία μας. Να κάνουμε περισσότερη επίθεση. Και από τις δύο πλευρές πήγαμε αρκετά πιστεύω. Όταν δέχεσαι γκολ και κάνεις λάθος, αλλάζουν πολλά πράγματα. Ανα μπορούσαμε να περάσουμε μπροστά στο σκορ, θα ήταν πολλά πράγματα διαφορετικά. Στο παιχνίδι μας δεν αλλάξαμε πολλά πράγματα. Εγώ καμιά φορά γυρίζω και με δύο στράικερ να παίξω, κι αυτό που σκεφτήκαμε στην πραγματικότητα έγινε. Στο σχέδιο μας δεν άλλαξε πολλά πράγματα. Όχι το σχήμα (σ.σ. δεν άλλαξε), απλά άλλαξαν οι θέσεις που επαιζαν οι παίκτες. Σήμερα εγώ ακόμα στηρίζω το πώς έστησα την ομάδα. Όταν δεχτήκαμε γκολ με το λάθος μας, προσπαθήσαμε να αντιδράσουμε και να φέρουμε το παιχνίδι στα ίσια. Όλοι δίνουν τα πάντα για την ομάδα και όσο μπορούμε θα παίρνουμε τα πάντα από αυτούς.
Ενώ για το πόσο επηρέασε Ιωαννίδη και Μπακασέτα ο αποκλεισμός της Εθνικής στο Euro: Ήταν πάρα πολύ στεναχωρημένοι ο Φώτης και ο Τάσος. Δεν είναι εύκολο, ήθελαν πολύ να πάνε στο Euro την Εθνική. Σε τέτοιες περιπτώσεις όταν αποκλείεσαι, πάντα φταίει ο προπονητής, ο αρχηγός, ο στράικερ. Ήταν πάρα πολύ στεναχωρημένοι και οι ίδιοι. Και οι οπαδοί μας σήμερα τους στήριξαν πάρα πολύ. Και οι δύο είναι πάρα πολύ σημαντικοί παίκτες, συμβαίνουν αυτά, είναι μέσα στο ποδόσφαιρο αλλά πρέπει να τους στηρίζουμε. Η Εθνική Ελλάδας θα συνεχίσει, μπορεί να μην πήγε στο Euro, αλλά ακολουθεί κι ένα Μουντιάλ. Ήταν πάρα πολύ στεναχωρημένοι, σχεδόν δύο μέρες δεν μίλησαν με άλλους.