Σοβαρός και συγκεντρωμένος πρέπει να παρουσιαστεί ο Παναθηναϊκός κόντρα στο Περιστέρι σύμφωνα με τον Τζεχάιβ Φλόιντ, ο οποίος μίλησε και για το παιχνίδι του «τριφυλλιού» με τη Μακάμπι.
Αναλυτικά το blog του Αμερικανού σέντερ στον ΕΣΑΚΕ:
Καλησπέρα σας
Απέναντι στη Μακάμπι παλέψαμε αλλά ήταν πολύ αργά. Είμαι ο τύπος του ανθρώπου που προσπαθεί να κρατήσει το καλό από το κακό για να παραμείνει θετικός.
Ο τρόπος που πάλεψε η ομάδα στις τελευταίες κατοχές του αγώνα με τη Μακάμπι δείχνει ότι το έχουμε μέσα μας. Στο Τελ Αβίβ, η ομάδα έκανε μια καλή επιστροφή, αλλά δεν τα κατάφερε. Απλά πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να το κάνουμε με συνέπεια.
Ανακάλυψα ότι η υπομονή θα είναι το πιο δύσκολο έργο μου, καθώς θέλω να βοηθήσω την ομάδα αμέσως, αλλά υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που πρέπει να γίνουν.
Κάθε παιχνίδι είναι μια ευκαιρία για οικοδόμηση και ελπίζω ότι αυτό το επερχόμενο εντός έδρας παιχνίδι θα μας δώσει τη ζωή που χρειαζόμαστε. Στο πρωτάθλημα έχουμε ένα εκτός έδρας ματς απέναντι στο Περιστέρι. Θα πρέπει να παρουσιαστούμε σοβαροί και συγκεντρωμένοι από την αρχή, να δείξουμε συνέπεια και να πάρουμε τη νίκη.
Τα ξαναλέμε σύντομα
Jehyve
Κυρίαρχος είναι ο Παναθηναϊκός στους αγώνες που έχει δώσει κόντρα στο Περιστέρι, με τους «πράσινους» να μετρούν 53 νίκες έναντι 14 των «κυανοκίτρινων» από το 1983, ενώ εκτός έδρας ο Παναθηναϊκός έχει τις διπλάσιες νίκες, 22 έναντι 11 του Περιστερίου.
Αναλυτικά όσα αναφέρει ο ΕΣΑΚΕ
Στο Περιστέρι θα ολοκληρωθεί σήμερα (24/10, 20:00) η 4η αγωνιστική της Stoiximan Basket League, με το Περιστέρι Vitabiotics να υποδέχεται τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ. Οι «κυανοκίτρινοι» προέρχονται από το ρεπό τους ενώ πριν από αυτό ηττήθηκαν εντός από τον Προμηθέα και νίκησαν εκτός έδρας τον Ηρακλή. Οι «πράσινοι» από την πλευρά τους ηττήθηκαν στην πρεμιέρα από τον Άρη και επιβλήθηκαν του Ιωνικού HNC Revolution.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ
Περιστέρι Vitabiotics και Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ θα αναμετρηθούν για 68η φορά από καταβολής Α’ Εθνικής. Από το 1983 και την πρώτη παρουσία των «κυανοκίτρινων» στην κατηγορία, σημείωσαν 14 νίκες έναντι 53 των «πράσινων». Στα ματς που έγιναν με γηπεδούχο το Περιστέρι Vitabiotics, ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ έχει τις διπλάσιες νίκες, 22 έναντι 11.
Στα χρόνια του επαγγελματικού Πρωταθλήματος και σε συνολικά 50 αγώνες, ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ήταν ο νικητής στους 42. Έχει ξεκάθαρο προβάδισμα και ως φιλοξενούμενους με 18 νίκες σε 25 ματς. Το Περιστέρι Vitabiotics πάντως νίκησε στους δύο από τους τρεις τελευταίους, εντός έδρας αγώνες για την κανονική περίοδο. Επικράτησε με 80-72 στο ματς της σεζόν 2018-19 και 82-78 στο παιχνίδι της σεζόν 2019-20.
Ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ έφυγε με τη νίκη από την έδρα του αντιπάλου του στο αντίστοιχο περσινό παιχνίδι, επικρατώντας με 74-68 (Τεράν Πέτεγουεϊ 21π, 4ασ, Τρε ΜακΛιν 15 – Ιωάννης Παπαπέτρου 17π, 5ρ, Γιώργος Παπαγιάννης 10π, 5ρ.) κάτι που είχε κάνει στην τελευταία τριετία και μετά την επιστροφή του Περιστερίου στην κατηγορία και στους δύο αγώνες των ημιτελικών των πλέι οφ του 2019 (68-91 στον πρώτο και 75-82 στον τρίτο ημιτελικό).
ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ VITABIOTICS
* Τρεις πόντοι θα είναι αρκετοί για τον Τεράν Πέτεγουεϊ προκειμένου να φτάσει τους 500 στην καριέρα του στη Stoiximan Basket League. Έχει 497 σε 44 αγώνες (11,29 μέσος όρος).
+ Εκτελώντας με 59%, το Περιστέρι Vitabiotics έχει το τρίτο υψηλότερο ποσοστό στα δίποντα μετά τις τρεις πρώτες αγωνιστικές.
- Οι «κυανοκίτρινοι» είχαν μέσο όρο 17 λαθών στα δύο πρώτα παιχνίδια τους, τον δεύτερο υψηλότερο του Πρωταθλήματος.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΟΠΑΠ
* Δύο τρίποντα χωρίζουν τον Ιωάννη Παπαπέτρου από τα 200 στη διαδρομή του στη Stoiximan Basket League. Σε 208 αγώνες μετράει 198/544 (36,39%).
+ Με ποσοστό 65% εκτέλεσε στα δίποντα ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ στα δύο πρώτα παιχνίδια του, έχοντας το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό της κατηγορίας.
- Ο Παναθηναϊκός έχει ποσοστό 27,4% στα τρίποντα, το τρίτο χαμηλότερο των πρώτων αγωνιστικών.
Στις υποχρεώσεις της για το πρωτάθλημα της Α1 επιστρέφει απόψε η γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού, η οποία στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής φιλοξενεί στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» τη Νίκη Λευκάδας (14:30, Live Streaming).
Οι «πράσινες» μετά τον θρίαμβο στη Ρωσία και τη νίκη επί της Ενισέι, θέλουν να δώσουν συνέχεια στις νίκες και για το πρωτάθλημα και να κάνουν το 2/2 που θα τις διατηρήσει στην κορυφή.
Φυσικά οι παίκτριες της Ελένης Καπογιάννη εκτός από το εμπόδιο της νησιωτικής ομάδας θα κληθούν να ξεπεράσουν και την κούραση από το ταξίδι και τον αγώνα στη Ρωσία, ωστόσο με τη βοήθεια των φιλάθλων του υπάρχει αισιοδοξία στο «τριφύλλι» πως το ζητούμενο που είναι η νίκη θα επιτευχθεί. Αγωνιστικά προβλήματα για τις «πράσινες» δεν υπάρχουν.
Οι Θεονάς, Κανελλόπουλος και Μαρινάκης θα είναι οι τρεις διαιτητές της σημερινής αναμέτρησης.
Δείτε τη βαθμολογία της A1 Μπάσκετ Γυναικών κάνοντας κλικ εδώ
Επικίνδυνη έξοδο κάνει απόψε ο Παναθηναϊκός για τη συνέχεια των αγωνιστικών του υποχρεώσεων στην Basket League, αντιμετωπίζοντας στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής το Περιστέρι (20:00, ΕΡΤ3).
Οι «πράσινοι» στο παιχνίδι που ρίχνει την αυλαία της αγωνιστικής θέλουν να επιστρέψουν στις νίκες, μετά από την ήττα που υπέστησαν στο Τελ Αβίβ από την Μακάμπι για την Euroleague, για να επικεντρωθούν στη συνέχεια στην «διαβολοβδομάδα» που ακολουθεί, όπου θα κοντραριστούν στο ΟΑΚΑ με Εφές και Βιλερμπάν. Παράλληλα το «τριφύλλι» στο σημερινό ματς στο «Ανδρέας Παπανδρέου» ψάχνει την πρώτη του εκτός έδρας νίκη για φέτος.
Ο Δημήτρης Πρίφτης αναμένεται να έχει όλους τους παίκτες στη διάθεσή του, εκτός πιθανότατα από τον Λευτέρη Μποχωρίδη που αντιμετωπίζει πρόβλημα θλάσης.
Οι Φούφης, Τσώνος και Μαλαμάς θα είναι οι τρεις διαιτητές της σημερινής αναμέτρησης.
Ο Τάσος Χατζηγιοβάνης στις δηλώσεις του μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από τον Αστέρα στάθηκε στα παιδικά λάθη που έκαναν οι «πράσινοι», αλλά και στο επερχόμενο ματς Κυπέλλου με τον Ατρόμητο.
Αναλυτικά όσα είπε στη NOVA για:
Το παιχνίδι με τον Αστέρα: Δεχθήκαμε δύο παιδικά γκολ. Σαν Παναθηναϊκός δεν πρέπει να δεχόμαστε τέτοια γκολ. Είμαστε στεναχωρημένοι. Εάν δεν κερδίζεις τα πράγματα δεν είναι καλά. Έχουμε όμως το παιχνίδι με τον Ατρόμητο που είναι πολύ σημαντικό και πρέπει να αλλάξουμε τα πράγματα.
Το ότι ο Παναθηναϊκός δυσκολεύεται εκτός έδρας: Όταν μένουμε πίσω στο σκορ δεν γινόμαστε τόσο απειλητικοί ειδικά στα εκτός έδρας παιχνίδια. Πρέπει να αλλάξει αυτό. Μας παίρνει από κάτω. Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω. Πρέπει να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας. Είμαστε μεγάλη ομάδα. Είμαστε ο Παναθηναϊκός και πρέπει να κερδίζουμε και εκτός έδρας.
Τη συνέχεια και το ματς Κυπέλλου με Ατρόμητο: Πρέπει να δούμε το ματς της Τετάρτης σαν τελικό. Δεν υπάρχει άλλο αποτέλεσμα. Πρέπει γρήγορα να αλλάξουμε mentality και να μην μας πάρει από κάτω.
O Φώτης Ιωαννίδης στις δηλώσεις του μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από τον Αστέρα Τρίπολης , είπε πως η ομάδα του δεν διαχειρίστηκε σωστά το ματς, ενώ υπογράμμισε πως το «τριφύλλι» δεν έχει το κάτι παραπάνω για να πάρει τις νίκες εκτός έδρας.
Αναλυτικά όσα ανέφερε ο Ιωαννίδης στην κάμερα της Nova:
«Δεν διαχειριστήκαμε σωστά το ματς. Πληρώσαμε τα λάθη μας. Το έχουμε κάνει κι άλλες φορές. Πρέπει να το βελτιώσουμε και να κρατάμε το σκορ. Από πέρυσι μας λείπει αυτό το… κάτι παραπάνω. Πρέπει να βελτιωθούμε μακριά από το γήπεδό μας».
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς μιλώντας στην συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε της ήττας από τον Αστέρα Τρίπολης εμφανίστηκε προβληματισμένος για το γεγονός πως η ομάδα του γνώρισε την ήττα χωρίς να είναι χειρότερη από τον αντίπαλο, ενώ στάθηκε στα λάθη που έκανε το «τριφύλλι».
Αναλυτικά όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς:
«Ο Αστέρας αξίζει συγχαρητήρια σήμερα γιατί εκμεταλλεύτηκε τα λάθη που κάναμε και άλλαξε την ιστορία του παιχνιδιού. Προσπαθήσαμε αρκετά στο δεύτερο ημίχρονο. Δεν ήταν εύκολο ενώ δεν είχαμε καλό ρυθμό στο επιθετικό κομμάτι για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε ευκαιρίες και να μπούμε στο παιχνίδι. Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα είχαμε τον έλεγχο, αλλά βρεθήκαμε πίσω στο σκορ. Μας απογοητεύει αυτό το αποτέλεσμα. Όταν χάνουμε ένα παιχνίδι χωρίς να είμαστε χειρότεροι από τον αντίπαλο είναι κάτι που μας προβληματίζει».
Για το γεγονός ότι δυσκολεύονται να κάνουν φάσεις με κλειστές άμυνες: «Είναι πάντα δύσκολο να βρεις χώρους σε κλειστές άμυνες και να δημιουργήσεις φάσεις για γκολ. Δεν είναι ποτέ εύκολο να παίζεις σε μια οργανωμένη άμυνα. Θα μπορούσαμε να αποφύγουμε τα ατομικά λάθη. Ήταν ένα ματς που μπορούσαμε να το ελέγξουμε. Μας προβληματίζει το γεγονός ότι για άλλη μία φορά όταν βρεθήκαμε πίσω στο σκορ δεν μπορέσαμε να αντιδράσουμε. Μετά το 2-1 αισθανόμαστε πίεση και υπάρχουν ορισμένες βιαστικές κινήσεις. Είναι κρίμα να έχεις τον έλεγχο του παιχνιδιού απέναντι σε μια καλή ομάδα και να μην μπορείς να βρεις τους τρόπους για να βρεις τις λύσεις».
Για τη φάση του πέναλτι: «Δεν το ξέρω. Δεν έχω μιλήσει με τον παίκτη με τον παίκτη μου. Είναι το λιγότερο που με προβληματίζει. Τα γκολ προκλήθηκαν από τα δικά μας λάθη. Μπορεί να ήταν και μπορεί να μην ήταν. Κάναμε μια προσπάθεια και δεν μπορούσαμε να την εκμεταλλευτούμε. Σε ένα παιχνίδι όταν έχουμε έλεγχο θα μπορούσαμε να δημιουργήσει περισσότερες καταστάσεις. Έπρεπε να είμαστε πιο ψύχραιμοι».
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από τον Αστέρα Τρίπολης ανέφερε πως οι «πράσινοι» δεν ήταν χειρότεροι από τον αντίπαλό τους και εξέφρασε την αισιοδοξία του πως οι νίκες και στα εκτός έδρας ματς θα έρθουν.
Αναλυτικά όσα είπε ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στη Nova:
«Δεν νομίζω πως ήμασταν κακοί στον αγωνιστικό χώρο. Ο Αστέρας είναι μία πολύ καλή ομάδα, ελέγξαμε το ματς από την αρχή μέχρι το τέλος, δεν είχαμε θέμα με την κατοχή. Προηγηθήκαμε και σε όλο το ματς είχαμε την πρωτοβουλία. Δεν είχαμε την κυκλοφορία της μπάλας στο τελευταίο τρίτο του γηπέδου, που θα μας έδινε παραπάνω φάσεις. Χάσαμε από τον εαυτό μας, χωρίς να θέλω να μειώσω την αξία της νίκης της αντίπαλης ομάδας, κάναμε πολύ σοβαρά λάθη.
Πρέπει να βρούμε επιλογές επιθετικά όταν μια ομάδα αμύνεται με περισσότερους παίκτες. Μέχρι στιγμής σε όσα ματς ήμασταν πίσω στο σκορ δεν καταφέραμε να βρούμε λύσεις. Σίγουρα μπορούσαμε περισσότερα πράγματα. Η ήττα πονάει. Δεν έχω παράπονο από τους παίκτες, κάναμε καλό ματς, μας έλειπε η ταχύτητα στις φάσεις που ήταν να τελειώσουμε. Αν το είχαμε αυτό θα μπορούσαμε περισσότερα. Ανασταλτικά δεν ήμασταν κακοί.
Στα εκτός έδρας δεν παίρνουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε. Εξαρτάται και από το ματς. Μπορεί να μας εμπνέει περισσότερο η έδρα μας, όπως είναι λογικό, όμως αγωνιζόμαστε σε όλα τα ματς με το ίδιο σκεπτικό. Πιστεύω αυτό το θέμα με τα εκτός έδρας θα λυθεί σύντομα».
Ο Παναθηναϊκός δεν κατάφερε να κάνει σεφτέ στις νίκες στα εκτός έδρας παιχνίδι, γνωρίζοντας την ήττα από τον Αστέρα Τρίπολης με 2-1 για την 7η αγωνιστική της Super League 1.
Δείτε τα στιγμιότυπα του αγώνα
Ασθενικό πρόσωπο παρουσίασε σε ένα ακόμα εκτός έδρας παιχνίδι ο Παναθηναϊκός, γνωρίζοντας την ήττα από τον Αστέρα Τρίπολης με 2-1 για την 7η αγωνιστική της Super League 1.
Το «τριφύλλι» κατάφερε και προηγήθηκε στο 30’ με το 8ο τέρμα του Καρλίτος στο πρωτάθλημα. Όμως τρία λεπτά αργότερα (33’) είδε τον Μπαράλες να ισοφαρίζει με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι, το οποίο κέρδισε ο ίδιος και στο 45’ τον Σονί να κάνει το 2-1 και να γυρίζει το εις βάρος του σκορ, δευτερόλεπτα πριν το τέλος του πρώτου ημιχρόνου.
Στο δεύτερο μέρος ο Αστέρας έδωσε χώρο στον Παναθηναϊκό, το «τριφύλλι» κυριάρχησε, είχε την κατοχή και πατούσε εύκολα στο μισό του Αστέρα, όμως δεν κατάφερε να δημιουργήσει σημαντικές ευκαιρίες για να βρει κάποιο τέρμα, με το 2-1 να μένει μέχρι το τέλος. Έτσι οι «πράσινοι» γνώρισαν μία ακόμα εκτός έδρας ήττα, χωρίς μάλιστα να είναι υποδεέστεροι των αντιπάλων τους, που είχαν την ουσία και πήραν το «τρίποντο».
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς για μία ακόμα φορά δεν άλλαξε την ενδεκάδα που είχε χρησιμοποιήσει στα προηγούμενα παιχνίδι κόντρα σε Ολυμπιακό και Ιωνικό. Ως εκ τούτου ο Παναθηναϊκός παρατάχθηκε με τον Μπρινιόλι στην εστία, ο Σάντσες ήταν ο δεξιός μπακ, ο Χουάνκαρ αριστερός και οι Σάρλια και Πούγγουρας βρέθηκαν στο κέντρο της άμυνας. Οι Αλεξανδρόπουλος και Πέρεθ αποτέλεσαν τα δύο χαφ. Από κει και πέρα, ο Χατζηγιοβάνης πήρε θέση στη δεξιά πλευρά, ο Βιτάλ στην αριστερή και ο Καρλίτος κινήθηκε σε ελεύθερο ρόλο πίσω από τον Παλάσιος που βρέθηκε στην κορυφή της επίθεση στο επί της ουσίας 4-2-3-1 του «τριφυλλιού».
Από τη μεριά του ο Μίλαν Ράσταβατς επέλεξε για τον Αστέρα Τρίπολης σχηματισμό 4-4-1-1. O Τσιφτσής πήρε θέση στην εστία, ο Καρμόνα κάλυψε το δεξί άκρο της άμυνας, ο Άλβαρες το αριστερό και οι Βαλιέντε και Καστάνιο αποτέλεσαν το κεντρικό αμυντικό δίδυμο. Οι Σανταφέ και Μουνάφο ήταν τα δύο χαφ, ο Ρέγκις πήγε στη δεξιά πλευρά, ο Σίτο στην αριστερή και ο Σονί αγωνίστηκε πίσω από τον Μπαράλες που ήταν στην κορυφή της επίθεσης.
Το πρώτο δεκάλεπτο στον αγώνα ολοκληρώθηκε χωρίς κάποια αξιοσημείωτη φάση, ωστόσο οι δύο ομάδες έδειχναν διάθεση να παίξουν ποδόσφαιρο. Ένα γκολ του Χατζηγιοβάνη στο 15’ ακυρώθηκε σωστά ως οφσάιντ, ενώ μία κεφαλιά του Μπαράλες στο 17’ δεν απείλησε ουσιαστικά την εστία του Μπρινιόλι.
Στο 20ο λεπτό έγινε ουσιαστικά η πρώτη καλή στιγμή του αγώνα και άνηκε στους γηπεδούχους. Σε γέμισμα του Αστέρα, ο Αλεξανδρόπουλος έκανε την κεφαλιά προς τα πίσω με την μπάλα να φτάνει στον Κρέσπι αλλά το σουτ του να μην είναι καλό και με «κόντρα» στον Σάρλια να εξουδετερώνεται.
Ο Παναθηναϊκός δυσκολευόταν να κρατήσει τη μπάλα στα χέρια του, όμως αυτό δεν τον εμπόδισε στην πρώτη του ευκαιρία να ανοίξει το σκορ στο 30’. Ο Παλάσιος έφυγε ταχύτατα στην κόντρα από τα δεξιά τράβηξε πάνω του τον Τσιφτσή και αφού «έσπασε» την μπάλα αριστερά του στον Καρλίτος εκείνος την έστειλε σε κενή εστία και έγραψε το 0-1.
Η χαρά ωστόσο των «πρασίνων» δεν κράτησε πολύ, αφού στο 33’ με ένα «τσαφ» του Πούγγουρα, ο Έλληνας αμυντικός αντί να βρει την μπάλα και να διώξει, βρήκε τον Μπαράλες που έπεσε στην περιοχή και ο Φωτιάς καταλόγισε πέναλτι. Ο Μπαράλες ευστόχησε και ισοφάρισε σε 1-1.
Μετά το γκολ ο Αστέρας εμφανίστηκε περισσότερο κινητικός από τον Παναθηναϊκό, που δεν ήταν συμπαγής στο χώρο του κέντρου με αποτέλεσμα όταν έχανε την μπάλα, οι γηπεδούχοι να «χτυπούν» στο τρανζίσιον και να δημιουργούν τις προϋποθέσεις για να γίνουν απειλητικοί.
Σε μία τέτοια φάση, από κακό ελεύθερο του Μπρινιόλι, η μπάλα που δεν πέρασε τη σέντρα έφτασε στο Σίτο. Εκείνος έκανε την κούρσα χωρίς να τον εμποδίσει κάποιος από τους αμυντικούς του Παναθηναϊκού και μπαίνοντας στην περιοχή του Μπρινιόλι από τα αριστερά έκοψε την μπάλα στον Σονί που από κοντά έγραψε το 2-1 στο 45’.
Στο δεύτερο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε με διπλή αλλαγή, αφού οι Κώτσιρας και Ιωαννίδης πέρασαν στις θέσεις των Χουάνκαρ και Βιτάλ. Μετά τις αλλαγές, ο Σάντσες πέρασε στο αριστερό άκρο της άμυνας, ο Κώτσιρας πήγε στο δεξί, ο Παλάσιος πήγε στην αριστερή πλευρά και ο Ιωαννίδης με τον Καρλίτος αποτέλεσαν το επιθετικό δίδυμο του Παναθηναϊκού σε σύστημα 4-4-2. Από τη μεριά του ο Αστέρας δεν προχώρησε σε κάποια αλλαγή.
Οι «πράσινοι» έβαλαν πίεση στον Αστέρα και είχαν την κατοχή της μπάλας από τα πρώτα λεπτά της επανάληψης, την ώρα που οι γηπεδούχοι έδειχναν διάθεση να δώσουν χώρο στο «τριφύλλι» και να γίνουν απειλητικοί στην κόντρα.
Στο 59’ από πολύ ωραία ατομική ενέργεια του Ιωαννίδη, γύρισε την μπάλα από αριστερά και ο Καστάνιο με υπερέκταση παραλίγο να την στείλει στα δίχτυα της ομάδας του, ωστόσο ο Τσιφτής πρόλαβε και μπλόκαρε. Δύο λεπτά αργότερα (61’) ο Χατζηγιοβάνης εκτέλεσε απ’ ευθείας από καλή θέση όμως η μπάλα πέρασε άουτ.
Στο 74’ Ριέρα και Τιλίκα πέρασαν αντί των, Σονί και Κρέσπι, την ώρα που ο Παναθηναϊκός συνέχισε να έχει την μπάλα στα πόδια του, να τριγυρίζει την περιοχή του Τσιφτσή, αλλά να μην μπορεί να δημιουργήσει σημαντικές ευκαιρίες στην εστία του Αστέρα. Στο 75’ ο Σάντσες έδωσε τη θέση του στον Χατζηθεοδωρίδη, ενώ στο 80’ ο Ιγκλέσιας πέρασε αντί του Σανταφέ.
Η πρώτη τελική του Αστέρα στο δεύτερο μέρος ήρθε στο 83’ με σουτ του Ριέρα όμως η μπάλα κόντραρε και πέρασε άουτ. Στο 86’ ο Μπουζούκης πέρασε στη θέση του Χατζηγιοβάνη και στο 87’ ο Ατιένθα αντί του Σίτο αφού ο Ράσταβατς ήθελε να προστατέψει το 2-1. Στα τελευταία λεπτά ο Αστέρας είχε ταμπουρωθεί στην περιοχή του, ο Παναθηναϊκός σε τρεις φάσεις με Παλάσιος, Πούγγουρα και Αλεξανδρόπουλο δεν βρήκε το γκολ της ισοφάρισης και έτσι οι «πράσινοι» γνώρισαν μία ακόμα εκτός έδρας ήττα.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης