Ο Γιώργος Βαγιαννίδης πραγματοποίησε με επιτυχία την χειρουργική επέμβαση με την οποία αποκατέστησε το κάταγμα που υπέστη στον καρπό του δεξιού του χεριού, με τον Έλληνα αμυντικό να δημοσιεύει και μία φωτογραφία από το δωμάτιο του νοσοκομείου.
Ο νεαρός άσσος πήρε εξιτήριο και πλέον θα ξεκινήσει την αποθεραπεία του για την επιστροφή του στην ενεργό δράση. Ο χρόνος που θα χρειαστεί ο Βαγιαννίδης για να επιστρέψει υπολογίζεται περίπου στις έξι εβδομάδες, ωστόσο ο ακριβής χρόνος θα φανεί και από την πορεία των θεραπειών.
Τον Ολυμπιακό υποδέχεται απόψε ο Παναθηναϊκός στο γήπεδο της Λεωφόρου στο ντέρμπι που φυσικά τραβάει πάνω του τα βλέμματα από τα υπόλοιπα παιχνίδια της 18ης αγωνιστικής της Super League (19:30, Cosmote Sport 1).
Η νίκη είναι μονόδρομος για τον Παναθηναϊκό, αφού πάντα ένα ντέρμπι κόντρα στο αιώνιο αντίπαλο δεν χρειάζεται κάποιο άλλο κίνητρο για τους «πράσινους». Ωστόσο πέραν του γοήτρου το «τριφύλλι» χρειάζεται και τους τρεις βαθμούς προκειμένου να επιστρέψει στα θετικά αποτελέσματα μετά την ήττα στο Βόλο, αλλά και για να μην απομακρυνθεί περισσότερο από τις θέσεις που οδηγού στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.
Στη Λεωφόρο όπου το «τριφύλλι» έχει την καλύτερη συγκομιδή στο πρωτάθλημα με επτά νίκες, μία ισοπαλία και μία ήττα, οι «πράσινοι» θα έχουν την υποστήριξη μόλις 1.000 φιλάθλων του, εξαιτίας των μέτρων της ελληνική κυβέρνησης για τον κορωνοϊό.
Αγωνιστικά, οι τρεις απουσίες του Παναθηναϊκού είναι ο ανέτοιμος, Τάσος Χατζηγιοβάνης, ο τιμωρημένος, Φακούντο Σάντσες και ο τραυματίας, Δημήτρης Κουρμπέλης, με τους υπόλοιπους παίκτες να είναι στη διάθεση του Ιβάν Γιοβάνοβιτς.
Όπως όλα δείχνουν η πιθανή ενδεκάδα των «πρασίνων» θα διαθέτει σχηματισμό 4-3-3 και θα αποτελείται, από τον Μπρινιόλι στην εστία και στο κέντρο της άμυνας τους Βέλεθ και Σένκεφελντ. Δεξί μπακ θα είναι ο Κώτσιρας και αριστερό ο Χουάνκαρ, που επιστρέφει. Στα χαφ η επικρατέστερη τριάδα είναι αυτή με τους Πέρεθ, Μαουρίσιο και Βιγιαφάνιες. Στα άκρα της επίθεσης θα παίξουν οι Κανταλαπιέδρα και Παλάσιος και στην κορυφή ο Καρλίτος.
Στην αντίπερα όχθη σε ότι αφορά τον Ολυμπιακό, ο Πέδρο Μαρτίνς δεν θα έχει στη διάθεσή του τον τραυματία Μπουχαλάκη, ενώ εκτός παραμένουν οι πέντε του Κυπέλλου Εθνών Αφρικής, Α. Καμαρά, Σισέ, Ροντρίγκες, Κούντε και Ονιεκούρου.
Ο Πολωνός διαιτητής, Πάβελ Ρατσκόφσκι, από την πρώτη κατηγορία της UEFA θα είναι ο διαιτητής. Ο 38χρονος ρέφερι θα έχει για βοηθούς τους συμπατριώτες του Σιέκα και Κούπσικ, 4ος θα είναι ο Κουμπαράκης, ενώ στο VAR θα βρίσκεται ο επίσης Πολωνός, Φρανκφόσκι μαζί με τον Σαμοΐλη.
Το ανδρικό τμήμα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού επικράτησε του ΟΑ Χανίων με 3-1 στο ΣΕΦ και ντούμπλαρε τις νίκες του μετά και την επιτυχία με την ΑΕΚ.
Οι «τριφυλλοφόροι» αθλητές πήραν τη νίκη με 3-1 και φιγουράρουν μόνοι πρώτοι στον βαθμολογικό πίνακα στον όμιλο τους.
Πέτιο Κράστεφ-Παναγιώτης Αλεξανδρόπουλος 3-1 (11-2, 11-5, 11-13, 11-4)
Ιάσωνας Κορδούτης-Ιωάννης Μπόσκοβιτς 2-3 (11-7, 11-5, 7-11, 12-14, 5-11)
Κώστας Κωνσταντινόπουλος-Μανώλης Σγουρομάλης 3-1 (11-3, 10-12, 11-3, 11-7)
Πέτιο Κράστεφ-Ιωάννης Μπόσκοβιτς 3-1 (11-3, 8-11, 11-5, 11-4)
Στο κακό πρώτο οκτάλεπτο απέδωσε την ήττα από τον ΝΟ Χανίων ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Μιχάλης Λαζαρίδης, ο οποίος στάθηκε στο στόχο της παραμονής στην κατηγορία.
«Δυστυχώς σήμερα δεν καταφέραμε να πάρουμε κάποιο θετικό αποτέλεσμα απέναντι στον ΝΟ Χανίων. Δεν καταφέραμε να βρούμε τον δρόμο προς τα δίχτυα στην πρώτη περίοδο και έτσι βρεθήκαμε να κυνηγάμε από την αρχή το σκορ. Εμείς παραμένουμε πάντα προσηλωμένοι στον στόχο μας που δεν είναι άλλος από την παραμονή στην κατηγορία».
Ικανοποιημένος τόσο από τη νίκη όσο και από την εικόνα που έδειξαν οι παίκτριές του απέναντι στη Λαμία έμεινε ο Απόστολος Οικονόμου, ο οποίος στάθηκε στη σοβαρότητα της ομάδας του.
«Συγχαρητήρια στις κοπέλες γιατί παρά τα προβλήματα που είχαμε με τον κορονοϊό που μας δημιούργησε θέμα και στις προπονήσεις, δείξαμε σοβαρότητα και πήραμε το αποτέλεσμα που θέλαμε. Δείχνουμε ότι έχουμε καλό αγωνιστικό ρυθμό, ενόψει και του αγώνα κυπέλλου της Τετάρτης».
Την πρώτη θέση στον όμιλο του καπάρωσε σε μεγάλο βαθμό η ανδρική ομάδα του Παναθηναϊκού στο πινγκ πονγκ καθώς επικράτησε της ΑΕΚ με 3-1 στο ΣΕΦ.
Το «τριφύλλι» αιφνιδιάστηκε καθώς έμεινε πίσω στο σκορ έπειτα από την ήττα που είχε ο Κράστεφ από τον Λαγογιάννη ωστόσο έβγαλε άμεσα αντίδραση.
Ο Κώστας Κωνσταντινόπουλος πήρε δύο καθαρές νίκες κόντρα σε Μαδέση και Λαγογιάννη ενώ και ο Κορδούτης πήρε μια σημαντική δύσκολη νίκη κόντρα στον Αϊβατίδη.
Κώστας Λαγογιάννης-Πέτιο Κράστεφ 3-1 (6-11, 11-5, 11-9 , 11-6)
Αλέξανδρος Μαδέσης-Κώστας Κωνσταντινόπουλος 0-3 (7-11, 10-12, 7-11)
Ιάκωβος Αϊβατίδης-Ιάσωνας Κορδούτης 2-3 (9-11, 12-10, 8-11, 11-7, 9-11)
Κώστας Λαγογιάννης-Κώστας Κωνσταντινόπουλος 0-3 (6-11, 4-11, 5-11)
Ο Μπαρτ Σένκεφελντ μίλησε για το ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό και την απουσία των φιλάθλων λόγω των μέτρων για τον κορωνοϊό, αναφέρθηκε στο πως αντιμετωπίζει ο ίδιος τέτοιους αγώνες, ενώ γνωστοποίησε το ενδιαφέρον του για τον κλάδο του real estate αλλά και την αγάπη του για την Formula 1 λόγω του συμπατριώτη του και παγκόσμιου πρωταθλητή, Μαξ Φερστάπεν.
Μπαρτ, έφτασε η ώρα για ντέρμπι! Πώς νιώθετε; Σε τι κατάσταση βρίσκεται η ομάδα;
«Η ομάδα είναι σε καλή κατάσταση. Έχουμε ένα δυνατό σύνολο και νιώθουμε καλά. Είναι σημαντικό ότι αυτή την εβδομάδα επέστρεψαν όλοι, γιατί είχαμε κι εμείς προβλήματα με τον κορονοϊό. Όμως τα ξεπεράσαμε κι έχουμε δουλέψει καλά γι’ αυτο το ντέρμπι. Θα δώσουμε τα πάντα για να νικήσουμε. Προερχόμαστε από μια ήττα που δεν μας άρεσε καθόλου και θέλουμε να ανακάμψουμε. Ξέρουμε ότι αν κερδίζεις αυτά τα μεγάλα ματς, σου δίνεται ώθηση για να ανεβαίνεις ολοένα και ψηλότερα. Κι αυτό θα προσπαθήσουμε να κάνουμε».
Γνωρίζεις πια την ψυχοσύνθεση των ελληνικών ντέρμπι. Πού εκτιμάς ότι θα κριθεί το ματς;
«Πρώτα απ’ όλα πρέπει να κάνουμε το παιχνίδι μας. Πρέπει να πρεσάρουμε καλά, να είμαστε αποτελεσματικοί αμυντικά, κι όταν έχουμε την μπάλα στα πόδια μας θα πρέπει να έχουμε αυτοπεποίθηση και να παίξουμε το δικό μας παιχνίδι. Πρέπει να εκμεταλλευτούμε τα καλά μας στοιχεία και να τα βγάλουμε το γήπεδο. Εκεί πρέπει να στηριχτούμε».
Η ήττα απ’ τον Βόλο αποτελεί ένα επιπλέον κίνητρο για να ανακάμψετε ή το ντέρμπι αρκεί από μόνο του ως κίνητρο;
«Είναι ξεκάθαρο πως για ένα τέτοιο ντέρμπι δεν χρειάζεσαι επιπλέον κίνητρο. Το ντέρμπι και ο αντίπαλος αρκούν για να έχεις το κίνητρο που πρέπει. Σίγουρα όμως μια ήττα σε κάνει να είσαι πιο αποφασισμένος και πιο νευριασμένος στο επόμενο ματς γιατί θέλεις να ανακάμψεις».
Δυστυχώς, σε αυτό το σημαντικό παιχνίδι δεν θα έχετε την ώθηση που θα θέλατε απ’ την εξέδρα καθώς θα υπάρχουν μόνο 1.000 οπαδοί λόγω των μέτρων για τον κορονοϊό. Σας επηρεάζει η απουσία του κόσμου;
«Πάντοτε θέλουμε τους οπαδούς στο πλευρό μας, ιδίως σε ένα τόσο σημαντικό παιχνίδι. Μας δίνουν μεγάλη ώθηση. Ωστόσο, η δουλειά μας είναι να είμαστε επαγγελματίες και να μην επηρεαστούμε από το γεγονός ότι οι εξέδρες δεν θα είναι γεμάτες. Εμείς θα πρέπει να παίξουμε σαν να είναι γεμάτο το γήπεδο».
Ο κορονοϊός πλέον κάνει πιο απρόβλεπτα τα παιχνίδια καθώς δεν είναι μόνο η απουσία των οπαδών. Μέχρι την τελευταία στιγμή μπορεί να προκύψει κάποιο πρόβλημα με νέα κρούσματα, υπάρχουν παίκτες που έχουν νοσήσει, που έχουν χάσει προπονήσεις ή που στερούνται αγωνιστικού ρυθμού. Γενικά διαφοροποιούνται οι συνθήκες ενός αγώνα. Έχετε προσαρμοστεί σ’ αυτή τη νέα τάξη πραγμάτων;
«Πρώτα απ’ όλα πρέπει να πω ότι ο σύλλογος κάνει τα πάντα για να τους κρατήσει όλους υγιείς και προστατευμένους απ’ τον κορονοϊό. Γίνεται ό,τι πρέπει προκειμένου η ομάδα και οι παίκτες να βρίσκονται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό στην εποχή του κορονοϊού. Έχουμε προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες, αλλά δυστυχώς έχει δημιουργηθεί μια δύσκολη κατάσταση, που πολλές φορές δεν είναι εύκολο να ελέγξεις. Βλέπουμε τι γίνεται σε όλο τον κόσμο. Αυτό που μπορείς να ελέγξεις, είναι να κάνεις τεστ καθημερινά, όπως εμείς, και να προσέχεις».
Όταν έρχεται η Κυριακή πώς νιώθει ο παίκτης πριν από ένα μεγάλο ντέρμπι; Υπάρχει ενθουσιασμός; Ένας κόμπος στο στομάχι; Αγωνία;
«Είναι πάντοτε μια ξεχωριστή κατάσταση. Έρχεται ένα μεγάλο ντέρμπι και ξέρεις τι σημαίνει για όλους τους ανθρώπους. Για τους οπαδούς, για την ομάδα, για σένα τον ίδιο. Είναι ωραίο το συναίσθημα κι έχεις πάντα την αίσθηση και την ελπίδα ότι θα γυρίσεις στο σπίτι έχοντας πανηγυρίσει τη νίκη».
Εσύ πως το αντιμετωπίζεις;
«Έχω παίξει τόσο πολλά παιχνίδια στην καριέρα μου, που προσπαθώ να το κρατήσω σε φυσιολογικά επίπεδα. Πηγαίνοντας όμως προς το γήπεδο δύο ώρες πριν, το νιώθεις στην ατμόσφαιρα. Είναι κάτι ιδιαίτερο».
Πάντως και να θες να το βγάλεις απ’ το μυαλό σου, παντού θα βρεις κάποιον που θα στο… θυμίσει. Είτε στο σούπερ μάρκετ, είτε στο βενζινάδικο, είτε στον δρόμο, όλο και κάποιος θα σου πει «νικήστε τους». Πώς τα υποδέχεσαι όλα αυτά;
«Είναι ωραία! Μου αρέσουν γιατί αποτελούν καλό σημάδι. Δείχνουν ότι ο κόσμος ενδιαφέρεται και νοιάζεται γι’ αυτό που συμβαίνει. Άλλωστε, στο τέλος της ημέρας αυτά τα ντέρμπι υφίστανται κι έχουν μεγάλο νόημα λόγω των οπαδών κι όσων αισθάνονται. Γι’ αυτό και οφείλουμε να τα αποδεχόμαστε όλα αυτά και να τα αγκαλιάζουμε. Είναι κάτι όμορφο στο ποδόσφαιρο».
Γνωρίζεις καλά από ντέρμπι και αντιπαλότητες. Τα έχεις βιώσει και στην Ολλανδία, όπου επίσης υπάρχει μεγάλη κόντρα Φέγενορντ και Άγιαξ. Υπάρχει σύγκριση; Ή οι Έλληνες είναι πιο… τρελοί;
«Είναι περίεργο, αλλά στο διάστημα που βρίσκομαι στην Ελλάδα, δεν έχω ζήσει ένα ντέρμπι με κόσμο! Μόνο το πρώτο μου, αλλά ήταν στο ΟΑΚΑ που είναι αχανές. Σίγουρα όμως το πάθος και η ένταση που επικρατούν είναι μοναδικά».
Ο Μπαρτ σε τι κατάσταση βρίσκεται; Επέστρεψες, πήρες παιχνίδια, είσαι βασικός ξανά. Πώς νιώθεις;
«Είμαι καλά! Είμαι υγιής κι αυτό είναι το σημαντικότερο. Πλέον μέσα απ’ την καθημερινή δουλειά προσπαθώ να γίνομαι ολοένα και καλύτερος. Είναι μια ωραία διαδικασία που σου δίνει κίνητρο για να συνεχίσεις τη σκληρή δουλειά».
Η επιστροφή έπειτα από έναν σοβαρό τραυματισμό αποτελεί μια ανακούφιση; Πώς αισθάνεσαι;
«Είναι πράγματι μια ανακούφιση. Στο τέλος της ημέρας όμως, εκείνο που θέλεις, είναι να ανταποδώσεις την εμπιστοσύνη που σου δείχνει το κλαμπ. Ένας τραυματισμός ή κάποιο άλλο πρόβλημα που δεν σου επιτρέπει να παίξεις, είναι απογοητευτικό γιατί δεν μπορείς να προσφέρεις αυτό για το οποίο σε θέλει η ομάδα. Είναι πολύ ωραία λοιπόν η αίσθηση του να επιστρέφεις και να προσπαθείς να ανταποδώσεις την εμπιστοσύνη».
Πώς ήταν το διάστημα μακριά απ’ τα γήπεδα;
«Σίγουρα είναι μια δύσκολη περίοδος. Αλλά ακολουθώ κάτι που πάντα λέει ο πατέρας μου: «Ό,τι κι αν συμβεί, θα περάσει». Έτσι πρέπει να το βλέπεις. Διότι αν μείνεις στο πρόβλημα, ιδίως σε έναν τραυματισμό, θα τρελαθείς. Πρέπει να δουλεύεις καθημερινά και να κοιτάζεις λίγο πιο μακριά, στην επόμενη μέρα, στο επόμενο βήμα. Αυτό προσπάθησα να κάνω, βγάζοντας απ’ το μυαλό μου τι μου είχε συμβεί».
Διανύεις την τρίτη σεζόν στον Παναθηναϊκό. Έχεις δει ομάδες, καταστάσεις, προπονητές, προετοιμασίες, παίκτες, αγώνες. Τι βλέπεις εφέτος με την ομάδα που έχει δημιουργήσει ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς;
«Βλέπω ότι η ομάδα είναι δυνατή και μου αρέσει αυτό. Πρέπει να κρατήσουμε το επίπεδο υψηλά και να συνεχίσουμε την προσπάθεια διότι θεωρώ ότι είμαστε ικανοί για πολλά πράγματα αν μείνουμε σ’ αυτό τον δρόμο. Η ομάδα κάνει βήματα προόδου».
Πώς εξηγείς την αναποτελεσματικότητα της ομάδας σε παιχνίδια που δεν άξιζε να χάσει όπως συνέβη με ΠΑΣ Γιάννινα, Άρη, Αστέρα Τρίπολης, ΑΕΚ, Βόλο;
«Θεωρώ ότι πρέπει να πάρουμε την τύχη στα χέρια μας. Να ορίζουμε εμείς την τύχη μας. Και σίγουρα, πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι κάθε στιγμή. Όταν δίνουμε τη δυνατότητα στον αντίπαλο να σκοράρει πρώτος, τότε γίνεται πιο δύσκολο στη συνέχεια για να επιστρέψουμε, ενώ αν είμαστε προσηλωμένοι και κρατήσουμε το μηδέν στην άμυνα, θα έχουμε τις ευκαιρίες για να φτάσουμε στη νίκη».
Τρίτη χρονιά στην Αθήνα! Πώς είναι η ζωή εδώ;
«Πραγματικά μου αρέσει πολύ. Οι άνθρωποι είναι καλοί, το φαγητό επίσης, ο καιρός το ίδιο! Προφανώς δεν μπορώ να ζήσω την κανονική ζωή της πόλης λόγω κορονοϊού ή και των υποχρεώσεων με την ομάδα αλλά το απολαμβάνω».
Τι είναι εκείνο που σου αρέσει περισσότερο;
«Οι άνθρωποι! Είστε πιο συναισθηματικοί και πιο εκδηλωτικοί απ’ ό,τι έχω συνηθίσει στην πατρίδα μου. Είστε ή όλα ή τίποτα (γέλια). Στα μέρη μου οι άνθρωποι έχουν μια ισορροπία σε όλα τα πράγματα στη ζωή τους, είτε στα καλά, είτε στα άσχημα. Πολλές φορές όμως δεν μπορούν να απολαύσουν τη στιγμή. Εδώ οι άνθρωποι, πραγματικά απολαμβάνουν τη στιγμή κι αυτό είναι υπέροχο».
Ελληνικά έχεις καταφέρει να μάθεις;
«Ξέρω πολλές κακές λέξεις (γέλια). Με τα υπόλοιπα όμως δυστυχώς δυσκολεύομαι. Νομίζω ότι έχει να κάνει με τη γλώσσα. Βλέπω για παράδειγμα τον Αγιούμπ που μιλάει ολλανδικά αλλά και αραβικά, και του είναι πιο εύκολο να μάθει ελληνικά. Το ίδιο νομίζω ισχύει και για όσους είναι από μεσογειακές χώρες ή από τα Βαλκάνια. Δεν ξέρω γιατί, αν δηλαδή ταιριάζουν περισσότερο αυτές οι γλώσσες, αλλά για μένα είναι πολύ δύσκολο. Ευτυχώς που όλοι μιλούν αγγλικά (γέλια)».
Πώς περνάς τις ώρες σου μακριά απ’ το ποδόσφαιρο;
«Κάνω παρέα με συμπαίκτες μου και με φίλους. Προσπαθώ να χαλαρώνω, βλέπω σειρές. Ήρεμη ζωή γενικά. Επίσης, μου αρέσει να διαβάζω, να μαθαίνω νέα πράγματα, να εξελίσσομαι…».
Αγαπημένη σειρά;
«Το Peaky Blinders!».
Αν δεν ήσουν ποδοσφαιριστής τι θα ήθελες να κάνεις;
«Να σου πω την αλήθεια, δεν ξέρω. Έχω αρχίσει όμως να σκέφτομαι το real estate. Μου αρέσει αυτός ο κλάδος».
Ασχολείσαι με άλλα σπορ πέραν του ποδοσφαίρου;
«Στη διάρκεια του χειμώνα όχι γιατί προσπαθώ να διατηρώ το σώμα μου ξεκούραστο όταν έχουμε ρεπό. Τα καλοκαίρια όμως μου αρέσει για παράδειγμα να ασχολούμαι με την πυγμαχία».
Σου αρέσουν και τα αυτοκίνητα… Είμαι σίγουρος ότι ασχολείσαι με τη Formula 1. Ειδικά την τελευταία σεζόν δεν μπορεί να την έχασες με Ολλανδό πρωταθλητή…
«Για να είμαι ειλικρινής, μου αρέσει η Formula 1 και παρακολουθώ λόγω του Μαξ Φερστάπεν. Τα προηγούμενα χρόνια, προτού εμφανιστεί ο Μαξ, δεν μου άρεσε το γεγονός ότι πάντοτε κέρδιζε το γρηγορότερο αυτοκίνητο. Είμαι από εκείνους που τους αρέσει να βλέπουν τους οδηγούς να συναγωνίζονται έχοντας τα ίδια χαρακτηριστικά στο μονοθέσιό τους. Διότι τότε μπορείς να δεις ποιος είναι πραγματικά ο καλύτερος. Αυτό ήταν κάτι που δεν μου άρεσε τα προηγούμενα χρόνια στη Formula 1».
Η τελευταία σεζόν όμως;
«Πραγματικά την απόλαυσα. Ολλανδός ο Μαξ, Ολλανδοί στις εξέδρες να τον υποστηρίζουν και να δημιουργούν ατμόσφαιρα. Ήταν απολαυστική… ».
Δίκαια αναδείχθηκε πρωταθλητής;
«Στο τέλος της ημέρας, αν δεις όλους τους αγώνες, έστω κι αν κάποιοι έχουν διαφορετική άποψη, θεωρώ ότι άξιζε το πρωτάθλημα. Επικεντρώνονται πολλοί και μένουν στον τελευταίο αγώνα και πραγματικά καταλαβαίνω όσους μπορεί να ενοχλήθηκαν γιατί ο Μαξ πήρε αβαντάζ έχοντας καλύτερα ελαστικά. Βλέποντας όμως όλη τη σεζόν, είναι άξιος πρωταθλητής».
Είχες ποδοσφαιρικό είδωλο όταν ήσουν μικρός; Ποιον θαύμαζες;
«Δεν είχα κάποιο ποδοσφαιρικό είδωλο. Είχα τον πατέρα μου. Δεν ήταν ποδοσφαιριστής αλλά σαν άνθρωπος αυτός ήταν το είδωλό μου…».
Κάτι περισσότερο από μία ώρα χρειάστηκε η γυναικεία ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού για να πάρει με 3-0 την εκτός έδρας νίκη κόντρα στη Λαμία στο πλαίσιο της 17ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών, συνεχίζοντας νικηφόρα την πορεία της στο πρωτάθλημα της Volley League.
Οι «πράσινες» έχοντας την συμπαράσταση περίπου 40 φιλάθλων τους, που βρέθηκαν στο κλειστό της Λαμίας, δεν δυσκολεύτηκαν να κάμψουν την αντίσταση της τοπικής ομάδας. Μάλιστα ο Απόστολος Οικονόμου είχε τη δυνατότητα να δώσει χρόνο συμμετοχής στις Κωνσταντέλλου, Τσιτσιγιάννη και Μεταξά.
Έτσι το «τριφύλλι» παραμένει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, διατηρώντας τους επτά βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο Ολυμπιακό, τον οποίο και θα αντιμετωπίσει την προσεχή Τετάρτη σε νοκ-άουτ αγώνα για την Γ’ φάση του Κυπέλλου Ελλάδας!
Οι «πράσινες» ξεκίνησαν πολύ δυνατά στο πρώτο σετ και πήραν γρήγορα μία καλή διαφορά (4-9) εκμεταλλευόμενες την πίεση από το σερβίς. Ο υγιεινός περίπατος για τις «πράσινες» συνεχίστηκε στο πρώτο σετ και με κορυφαία την Κωνσταντίνου και το μπλοκ το σκορ έφτασε στο 4-13. Ο Απόστολος Οικονόμου ξεκίνησε το ροτέισιον δίνοντας χρόνο συμμετοχής στις Κωνσταντέλλου, Μεταξά και Τσιτσιγιάννη την στιγμή που το «τριφύλλι» διατηρούσε με άνεση το προβάδισμα (9-17). Οι «πράσινες» δεν δυσκολεύτηκαν και έφτασαν εύκολα στην κατάκτηση του πρώτου σετ με 12-25.
Η Λαμία είχε καλύτερο πρόσωπο στο δεύτερο σετ και μάλιστα προηγήθηκε με 7-6. Ωστόσο όταν ο Παναθηναϊκό σοβαρεύτηκε η εικόνα του αγώνα άλλαξε άρδην. Με αντεπίθεση διαρκείας το «τριφύλλι» προηγήθηκε με 8-14 και με τα καλά σερβίς της Κωνσταντέλλου έφτασε στο 12-20, βάζοντας πλώρη και για την κατάκτηση του δεύτερου σετ. H κορυφαία του Παναθηναϊκού στο δεύτερο σετ Μάρετ Γκρότες «καθάρισε» την υπόθεση νίκη και ο Παναθηναϊκός διαμόρφωσε το 17-25 που του έδωσε και το δεύτερο σετ.
Στο τρίτο σετ τα κορίτσια του Παναθηναϊκού ξεκίνησαν με σκοπό να τελειώσουν τη νίκη κάτι που αποδεικνύει το 0-6 με το οποίο προηγήθηκαν. Η Λαμία αν και παρουσιάζονταν να έχει αποδεχτεί την ήττα της μείωσε σε 8-12, εκμεταλλευόμενη και μία εμφανή χαλάρωση στη μεριά των «πρασίνων». Η απάντηση από τον Παναθηναϊκό ήρθε άμεσα (8-16) και λίγο αργότερα η ομάδα του Απόστολου Οικονόμου μπήκε στην τελική ευθεία για την κατάκτηση του σετ με το σκορ στο 12-20. O Παναθηναϊκός έφτασε εύκολα στο 13-25, κατέκτησε το τρίτο σετ και τη νίκη.
Οι πόντοι της Λαμίας προήλθαν από 2 άσσους, 21 επιθέσεις, 3 μπλοκ και 16 λάθη αντιπάλων και του Παναθηναϊκού προήλθαν από 9 άσσους, 32 επιθέσεις, 11 μπλοκ και 23 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 0-3 (12-25, 17-25, 13-25)
ΑΟ ΛΑΜΙΑΣ 2013 (Ηλίας Αγγέλης): Κουντουρά 3 (2/3 επ., 1 μπλοκ), Κούμπουρα 1 (1/11 επ., 21% υπ. - 14% άριστες), Περέιρα 10 (9/37 επ., 1 μπλοκ), Καστίγιο 5 (4/17 επ., 1 άσσος, 43% υπ. - 33% άριστες), Αραούχο 2 (1/10 επ., 1 μπλοκ), Γιαννέλου 2 (2/4 επ.) / Κακουράτου (λ, 38% υπ. - 38% άριστες), Δάρδα, Κοντονάσιου 1 (1 άσσος), Νούσια 2 (2/12 επ., 18% υπ. - 0% άριστες).
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ (Απόστολος Οικονόμου): Κωνσταντίνου 7 (5/19 επ., 2 άσσοι, 48% υπ. - 24% άριστες), Κωνσταντέλλου 6 (4/5 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Κρος 8 (4/6 επ., 4 μπλοκ), Στεπανένκο 8 (5/18 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Γκρόθες 11 (9/18 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 75% υπ. - 50% άριστες), Παπαφωτίου 6 (4 άσσοι, 2 μπλοκ) / Ρόγκα (λ, 50% υπ. - 40% άριστες), Παπαστεργίου, Μεταξά 3 (2/4 επ., 1 μπλοκ).
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Την ήττα με σκορ 9-12 γνώρισε από τον ΝΟ Χανίων ο Παναθηναϊκός για την 12η αγωνιστική της Α1 Πόλο Ανδρών.
Οι «πράσινοι» σε ένα παιχνίδι το οποίο αν κέρδιζαν θα έκαναν μεγάλο βήμα για την παραμονή τους στην κατηγορία, παρουσιάστηκαν νευρικοί στην επίθεση και με κακή λειτουργία στην άμυνα και έτσι έδωσαν το δικαίωμα στην ομάδα της Κρήτης να φτάσει σε μία ανέλπιστα εύκολη νίκη.
Τα Χανιά αιφνιδίασαν το «τριφύλλι» παίρνοντας προβάδισμα με 0-2 στο πρώτο δίλεπτο του πρώτου οκταλέπτου. Ο Παναθηναϊκός έδειχνε ιδιαίτερα νευρικός στις επιθέσεις του στην πρώτη περίοδο του αγώνα, εκτελώντας είτε απρόσεκτα, είτε βεβιασμένα. Έτσι οι φιλοξενούμενοι βρήκαν τον τρόπο να πετύχουν ένα ακόμα τέρμα στις τελευταίες επιθέσεις και να πάρουν ισχυρό προβάδισμα στο τέλος του πρώτο οκταλέπτου με 0-3.
Η άμυνα τον Χανίων έβαζε δύσκολα στον Παναθηναϊκό και στο δεύτερο οκτάλεπτο όπου οι «πράσινοι» κρατούσαν το μηδέν πίσω, αλλά δεν μπορούσαν να βρουν το δρόμο προς τα δίχτυα. Αυτό συνέβη με τον Ρομπόπουλο στα μέσα του οκταλέπτου μειώνοντας στο 1-3, αλλά οι φιλοξενούμενοι απάντησαν άμεσα και μάλιστα με 2 γκολ για να διαμορφώσουν το 1-5. Το μόνο που πρόλαβε να κάνει ο Παναθηναϊκός μέχρι το τέλος του ημιχρόνου ήταν να μειώσει σε 2-5 με ένα γκολ του Πανταζόπουλου.
Ο Παναθηναϊκός δεν κατάφερε να πλησιάσει ούτε και στο τρίτο οκτάλεπτο. Τα Χανιά έδειχναν να ελέγχουν απόλυτα τον αγώνα και με επιμέρους σκορ 2-3, η ομάδα της Κρήτης προηγήθηκε με 4-8 στο τέλος του οκταλέπτου, βάζοντας δύσκολα στο «τριφύλλι» για την τελευταία περίοδο του παιχνιδιού.
Οι «πράσινοι» έχοντας και το ψυχολογικό βάρος ήταν αδύνατο να ακολουθήσουν την ομάδα της Κρήτης, που προηγήθηκε ακόμα και με 6-11 στο τέταρτο οκτάλεπτο. Κάπου εκεί το παιχνίδι κρίθηκε, οι δύο ομάδες χαλάρωσαν και έτσι ο Παναθηναϊκός γνώρισε την ήττα με 9-12.
Τα οκτάλεπτα: 0-3, 2-2, 2-3, 5-4
Παναθηναϊκός: Γαβαλάς, Δανουρδής, Παπαδημητρίου 1, Ξενάκης 1, Κουρλιάφτης 1, Καρακάσης 1, Σιαμάς, Πανταζόπουλος 1, Ρομπόπουλος 1 , Χατζηστεφάνου 1,Βεκκός, Παπαβασιλείου 1, Κρατημένος, Δευτεραίος 1, Εγνατιάδης
ΝΟ Χανίων: Κουτραλάκης, Βολτυράκης, Σαρτζετάκης, Πολύζος,Γεωργάσης, Μπατάκης, Σπάχιτς, Χαριτάκης, Τοτ, Αποστολάκης, Φρέιτας, Μαζοκοπάκης, Κούμης, Κονδολέων, Νικολαϊδης.
Δείτε ξανά ολόκληρο τον αγώνα κάνοντας κλικ εδώ
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Κυρίαρχος ήταν στο Ηράκλειο κόντρα στον ΟΦΗ ο Παναθηναϊκός παίρνοντας τη νίκη με 3-0 σετ στο πλαίσιο της 9ης αγωνιστικής της Volley League Ανδρών.
Οι «πράσινοι» λίγες ημέρες μετά τη νίκη τους με την Όροντοκ για το Challenge Cup και πριν τη ρεβάνς της Αθήνας, παρουσιάστηκαν ιδιαίτερα σοβαροί, δεν άφησαν κανένα περιθώριο αντίδρασης στον ΟΦΗ και πήραν μία ακόμα «καθαρή» νίκη και τους τρεις βαθμούς που τους διατηρούν μόνους πρώτους την κορυφή της βαθμολογίας με 24 βαθμούς, έναντι 23 του Ολυμπιακού και 22 του ΠΑΟΚ.
Μετά από ένα ισορροπημένο ξεκίνημα στο πρώτο σετ (7-7), ο Παναθηναϊκός άρχισε να ανεβάζει ρυθμό και με όπλο του το μπλοκ κατάφερε να προσπεράσει με 7-10. Το τάιμ άουτ του Κώστα Δεληκώστα δεν άλλαξε την εικόνα του σετ, καθώς το «τριφύλλι» συνέχισε με φούρια και ανέβασε τη διαφορά στο 8-14 με άσσο του Πρωτοψάλτη. Ο Ντεν Ντρις ακολούθησε τον Πρωτοψάλτη στους άσσους, έβαλε δύσκολα στην υποδοχή του ΟΦΗ και βοήθησε τους «πράσινους» να φτάσουν στο 13-20. Ο Παναθηναϊκός δεν δυσκολεύτηκε και πήρε το πρώτο σετ με 17-25.
Ίδια εικόνα με αυτή του πρώτου σετ είχε και το δεύτερο όπου και πάλι ο ΟΦΗ παρουσιάστηκε ιδιαίτερα ανταγωνιστικός (10-10). Οι «πράσινοι» εκμεταλλευόμενοι κυρίως κάποιος λάθος επιλογές των παικτών του ΟΦΗ προηγήθηκαν με 14-17 μετά από λάθος επίθεση του ΟΦΗ, αναγκάζοντας και πάλι τον Δεληκώστα να καλέσει τάιμ άουτ. Η ποιότητα των φιλοξενούμενων έκανε σε αυτό το σημείο τη διαφορά και με καρφί του Πρωτοψάλτη διαμορφώθηκε το 16-20. Ο Παναθηναϊκός δεν άφησε την ευκαιρία να πάρει χαμένη και «καθάρισε» και το δεύτερο σετ επικρατώντας με 20-25.
Στο τρίτο σετ ο Παναθηναϊκός μπήκε φουριόζος με στόχο να τελειώσει το συντομότερο δυνατό το παιχνίδι. Οι «πράσινοι» κυριαρχώντας στο παρκέ προηγήθηκαν με 5-10 και χωρίς να ανεβάσουν ρυθμούς έφτασαν πολύ εύκολα στο 15-20, κυριαρχώντας σε όλους τους τομείς. Ο Παναθηναϊκός διαμόρφωσε το 18-25 και έφτασε στη νίκη με 3-0 σετ.
Οι πόντοι του ΟΦΗ προήλθαν 1 άσσος, 33 επιθέσεις, 3 μπλοκ, 19 λάθη αντιπάλων και του Παναθηναϊκού προήλθαν 8 άσσοι, 38 επιθέσεις, 6 μπλοκ, 23 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 0-3 (17-25, 20-25, 18-25)
Ο.Φ.Η. (Κώστας Δεληκώστας): Κάλας 9π. (7/11επ., 2 μπλοκ, 52%υπ., 21%αρ.), Ντεουίς 10 (10/30επ.), Αρπάγιου 1 (1/2επ.), Βαϊόπουλος 3 (2/4επ., 1 μπλοκ), Τσέλιος 6 (5/8επ., 1 άσσος), Βάργκας 8 (8/17επ., 60%υπ., 33%αρ.) / Δαρίδης (λ. - 59%υπ., 47%αρ.), Στεφανίδης, Γιαννόπουλος.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Πρωτοψάλτης 7π. (5/7επ., 67%υπ., 67%αρ.), Γιάκομπσεν 2 (2 άσσοι), Ρανγκέλ 6 (5/6επ., 1 μπλοκ), Ράπτης 11 (9/17επ., 1 μπλοκ, 1 άσσος, 89%υπ., 44%αρ.), Βαν ντε Ντρις 10 (7/10επ.. 3 άσσοι), Στάλεκαρ 9 (6/10επ., 3 μπλοκ) / Γκαράς (λ. - 67%υπ., 33%αρ.), Συναδινός (λ. - 50%υπ., 50%υπ.), Ρουσσόπουλος, Μάρκου 2 (2/5επ.), Ανδρεόπουλος 5 (4/7επ., 1 μπλοκ, 67%υπ., 33%αρ.).
Δείτε ξανά ολόκληρο τον αγώνα κάνοντας κλικ εδώ
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης