Όπως έχει γίνει γνωστό από χθες ο Παναθηναϊκός έχει πολύ ψηλά στη λίστα με τους επιθετικούς τον Φεντερίκο Μακέντα, ο οποίος φαίνεται να περιμένει στο ακουστικό του την κλήση του Νίκου Νταμπίζα προκειμένου να υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με το «τριφύλλι».
Ο Ιταλός επιθετικός είναι μέσα στις τρεις περιπτώσεις επιθετικών που εξετάζουν οι άνθρωποι των «πρασίνων», ωστόσο δεν είναι ο πρωταρχικός στόχος καθώς δύο άλλοι ποδοσφαιριστές είναι εκείνοι που έχουν προτεραιότητα.
Η μία από αυτές είναι ο Μπράουν Ιντέγε, καθώς σύμφωνα με το «ΕΘΝΟΣΠΟΡ» οι δύο πλευρές βρίσκονται σε επικοινωνία. Ο Νιγηριανός επιθετικός, γνωστός στη χώρα μας για τη θητεία του στον Ολυμπιακό, ανήκει στην κινεζική Τιανζίν Τέντα και τους τελευταίους έξι μήνες αγωνίστηκε δανεικός στη Μάλαγα (13 συμ., 1 γκολ), όμως δεν υπολογίζεται και έτσι ψάχνει τον επόμενο σταθμό στην καριέρα του.
Από κει και πέρα αναφορικά με την δεύτερη περίπτωση που εξετάζει ο τεχνικός διευθυντής του Παναθηναϊκού, έντονη φημολογία έχει υπάρξει πως ο παίκτης αυτός είναι ο Νίκος Καρέλης. Ο 26χρονος άσσος μετά τον τραυματισμό που αντιμετώπισε δεν κατάφερε να βρει τα πατήματά του στη Γκενκ και όπως όλα δείχνουν θα αποχωρήσει από το βελγικό σύλλογο, με το «τριφύλλι» στο οποίο αναδείχτηκε να είναι ένας από τους πιθανούς προορισμούς.
Τέλος να σημειώσουμε πως το θέμα με την μεταγραφή του επιθετικού αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέσα στις επόμενες ημέρες, ενώ δεν αποκλείεται η σημερινή ημέρα να είναι καθοριστικής σημασίας για την εύρεση του εκλεκτού.
Με ένα απρόοπτο ολοκληρώθηκε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού, ο οποίος συνέχισε την προετοιμασία τους για τον εντός έδρας αγώνα του Σαββάτου κόντρα στη Λαμία για τη 2η αγωνιστική.
Συγκεκριμένα ο Χρήστος Δώνης δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το πρόγραμμα καθώς αισθάνθηκε κάποιες ενοχλήσει στο τετρακέφαλο του δεξιού του ποδιού και έτσι μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Υγεία» προκειμένου να πραγματοποιήσει τις απαραίτητες εξετάσεις. Ωστόσο από τη πλευρά του τριφυλλιού υπάρχει μεγάλη ανησυχία με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για σίγουρη θλάση, με τον παίκτη να έχει τεθεί νοκ άουτ από τον αγώνα κόντρα στη Λαμία.
Από τους υπόλοιπους παίκτες εκτός για δεύτερη συνεχόμενη μέρα έμεινε ο Αχιλλέας Πούγγουρας λόγω κάποιων ενοχλήσεων στη μέση, ενώ εκτός ήταν και ο Όμρι Άλτμαν που συνέχισε την αποθεραπεία του. Όλοι οι υπόλοιποι παίκτες παρακολούθησαν το βίντεο του αγώνα με την Ξάνθη και μετά το τέλος της προπόνησης ανανέωσαν το ραντεβού τους για την Τετάρτη το απόγευμα.
Χωρίς προβλήματα ολοκληρώθηκε η απογευματινή προπόνηση του Παναθηναϊκού που ήταν και η τελευταία επί αθηναϊκού εδάφους.
Ο Τσάβι Πασκουάλ την Τρίτη (28/8) είδε όλους τους παίκτες του να παίρνουν μέρος στο κανονικό πρόγραμμα και είναι σε θέση να υπολογίζει σε όλους για τον αυριανό φιλικό αγώνα που έχει προγραμματιστεί κόντρα στη κινεζική Zhejiang Lions η οποία βρίσκεται στην Ελλάδα και πρόκειται για την ομάδα που αγωνίζεται ο Γιάννης Μπουρούσης.
Το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι προγραμματισμένο για την Τετάρτη του μεσημέρι και μετά το τέλος του οι «πράσινοι» θα αναχωρήσουν για την Πορταριά του Πηλίου όπου και θα πραγματοποιήσουν το βασικό στάδιο της προετοιμασίας.
Τέλος να θυμίσουμε πως το παρόν στη σημερινή προπόνηση έδωσε και ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ, Δημήτρης Γιαννακόπουλος.
Την έναρξη της συνεργασία του με την Σοφία Αγγελάκη η οποία θα αναλάβει το πόστο της διευθύντριας των ακαδημιών βόλεϋ ανακοίνωσε επίσημα ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός.
Αναλυτικά η ανακοίνωση και οι δηλώσεις της Σοφίας Αγγελάκη στην επίσημη ιστοσελίδα του Ερασιτέχνη:
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τη Σοφία Αγγελάκη, η οποία αναλαμβάνει διευθύντρια των ακαδημιών βόλεϊ του «τριφυλλιού» σε αγόρια και κορίτσια.
Η 49χρονη άλλοτε πρωταθλήτρια με τον Παναθηναϊκό (είχε αγωνιστεί επίσης σε ΕΟ Σταυρούπολης και Πανελλήνιο) επιστρέφει στον Σύλλογο που δοξάστηκε ως αθλήτρια και θα προσφέρει τις υπηρεσίες της με άλλη ιδιότητα.
Σε δήλωση της η Αγγελάκη είπε «Είμαι πολύ χαρούμενη που επιστρέφω στον Παναθηναϊκό και θέλω να βοηθήσω τον Σύλλογο όσο μπορώ περισσότερο και να επιστρέψει εκεί που ανήκει και του αξίζει.
Έχω ζήσει μεγάλες στιγμές ως αθλήτρια στην ομάδα και θα ήθελα να τις ξαναζήσω και από άλλη θέση.
Θα προσπαθήσω να μεταδώσω την εμπειρία μου μέσα από τους αγωνιστικούς χώρους στις μικρότερες ηλικιακές κατηγορίες και να φτάσουμε σε ένα υψηλό επίπεδο».
Τις πληροφορίες που θέλουν τον Φεντερίκο Μακέντα να είναι ο επικρατέστερος για να υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με τον Παναθηναϊκό και διαβάσατε νωρίτερα από το greencorner.gr, επιβεβαιώνει και ο γνωστός Ιταλός δημοσιογράφος Τζιανλούκα Ντι Μάρτζιο.
Όπως αναφέρει ο Ντι Μάρτζιο οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του Παναθηναίκού και τους παίκτη βρίσκονται στο τελικό στάδιο και ο πρώην άσσος της Νοβάρα θα ψάξει την αναγέννηση της καριέρας του μέσω του Παναθηναϊκού.
Υπό το βλέμμα του Δημήτρη Γιαννακόπουλου πραγματοποιήθηκε η απογευματινή προπόνηση του Παναθηναϊκού στο κλειστό του ΟΑΚΑ, λίγες ώρες πριν την αναχώρηση της αποστολής των «πρασίνων» για την Πορταριά του Πηλίου, όπου και θα πραγματοποιηθεί το βασικό στάδιο της προετοιμασίας.
Ο ιδιοκτήτης της «πράσινης» ΚΑΕ θέλησε και με αυτό τον τρόπο να δείξει πως βρίσκεται κοντά στην ομάδα, η οποία από αύριο θα βάλει της βάσεις για μία ακόμα απαιτητική χρονιά που ακολουθεί.
Τέλος να θυμίσουμε πως πριν αποχωρήσει η ομάδα για την Πορταριά την Τετάρτη (29/8) θα δώσει το πρώτο της φιλικό παιχνίδι κόντρα στην κινεζική Zhejiang Lions η οποία βρίσκεται στην Ελλάδα και πρόκειται για την ομάδα που αγωνίζεται ο Γιάννης Μπουρούσης.
Όσο περνάνε οι ώρες και οι μέρες, ολοένα και πλησιάζει η στιγμή που θα γίνει γνωστός ο εκλεκτός του Νίκου Νταμπίζα και του Γιώργου Δώνη για τη θέση του ξένου επιθετικού που αναμένεται να πάρει φανέλα βασικού.
Μάλιστα για τη θέση αυτή οι δύο άνδρες έχουν καταλήξει σε τρεις περιπτώσεις παικτών ένας από τους οποίους θα κληθεί να έρθει στην Αθήνα για να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο. Μία από αυτές είναι ο Φεντερικό Μακέντα, ο οποίος αυτή τη στιγμή φαίνεται να κερδίζει πόντους σε σχέση με τους άλλους δύο τα ονόματα των οποίων δεν έχουν επιβεβαιωθεί μέχρι στιγμής.
Όπως έχει γίνε γνωστό ο Μακέντα, ο οποίος πριν από δέκα περίπου χρόνια χαρακτηρίστηκε ως ένα από τα μεγαλύτερα ανερχόμενα ταλέντα του παγκόσμιου ποδοσφαίρου και πήρε μεταγραφή στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ του Σερ Άλεξ Φέργκιουσον, έχει μείνει ελεύθερος από την ιταλική Νοβάρα και στα 27 του χρόνια ψάχνει τον επόμενο σταθμό και την επανεκκίνηση στην καριέρα του, η οποία δεν εξελίχθηκε σε καμία περίπτωση όπως υπολόγιζαν όλοι όταν πατούσε το πόδι του στο «Όλντ Τράφορντ».
Αυτή η επανεκκίνηση που ψάχνει ο Ιταλός επιθετικός στην καριέρα του σε συνδυασμό με την ηλικία του (27ετών) είναι δύο βασικοί παράγοντες που έχουν κάνει τους Νταμπίζα και Δώνη να στρέψουν το ενδιαφέρον τους και δεν αποκλείεται να είναι και αυτοί που θα του δώσουν τη δουλειά.
Αυτή τη στιγμή τίποτα δεν μπορεί να θεωρηθεί δεδομένο, ωστόσο όπως και να έχει η ώρα που θα ανακοινωθεί ο εκλεκτός της επίθεσης του Παναθηναϊκού πλησιάζει…..
Στο πρώτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Μιχάλης Παπασάββας, ο οποίος κατέλαβε την πρώτη θέση στο μαραθώνιο ορεινής ποδηλασίας.
Με χρόνο 4.10.26 και μετά από 80 χιλιόμετρα στα σε δύσβατες διαδρομές στην ορεινή Ναυπακτία, ο αθλητής του Παναθηναϊκού Μιχάλης Παπασαββας ανακηρύχθηκε πρωταθλητής στη Κατηγορία Μάστερ ενώ άφησε πίσω του τον Μπαλάσκα του Αίολου και το Βαριμίδη της ΑΕΚ με χρόνους 4.37 και 4.40 αντίστοιχα.
Ο Παπασάββας κατάφερε να σημειώσει μάλιστα και το 4ο καλύτερο χρόνο της ημέρας. Αξιοσημείωτη είναι η προσπάθεια του Λουκά Σκρέκη στη κατηγορία ανδρών που τερμάτισε στην 38η θέση.
Κανονικά συνεχίζει την προετοιμασία της η γυναικεία ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού, με τις προπονήσεις να πραγματοποιούνται στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Ωστόσο τόσο οι παίκτριες όσο το τεχνικό τιμ και οι υπεύθυνοι του τμήματος έκαναν μια μικρή διακοπή από τις υποχρεώσεις τους προκειμένου να βγάλουν την καθιερωμένη φωτογραφία της χρονιάς.
Μάλιστα στη φωτογράφιση ήταν και η Μαρία Οικονομίδου που θα ενσωματωθεί πλήρως με το «τριφύλλι» σε δέκα ημέρες, καθώς πήρε άδεια λόγω των αγωνιστικών της υποχρεώσεων με την Εθνική ομάδα γυναικών.
Τη δυναμική που «κουβαλάει» το όνομα (ή αν θέλετε καλύτερα το brand name) του Παναθηναϊκού έστω και στις δύσκολες αυτές στιγμές που περνάει αποδείχτηκε για μία ακόμα φορά, κάτι το οποίο αποδεικνύουν τα νούμερα της τηλεθέασης στον αγώνα της πρεμιέρας κόντρα στην Ξάνθη.
Όπως ανακοίνωσε επίσημα η ΕΡΤ το βράδυ της Κυριακής τον αγώνα παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 487.603 τηλεθεατές, ενώ τουλάχιστον για ένα λεπτό είδαν το ματς 913.412 τηλεθεατές. Το υψηλότερο μερίδιο τηλεθέασης σημειώθηκε στο τέταρτο 20:45-20:59, όπου έφτασε στο 27,9%.
Αναλυτικά το Δελτίο Τύπου της ΕΡΤ:
Την πρώτη θέση στις προτιμήσεις του τηλεοπτικού κοινού κέρδισε η ΕΡΤ1 το βράδυ της Κυριακής 26 Αυγούστου 2018, μεταδίδοντας τον αγώνα της Super League «Ξάνθη - Παναθηναϊκός» (19:15).
Συγκεκριμένα, τον αγώνα παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 487.603 τηλεθεατές, ενώ τουλάχιστον για ένα λεπτό είδαν το ματς 913.412 τηλεθεατές. Το υψηλότερο μερίδιο τηλεθέασης σημειώθηκε στο τέταρτο 20:45-20:59, όπου έφτασε στο 27,9%.
Σε υψηλά ποσοστά κινήθηκε επίσης και ο αγώνας του Σαββάτου 25 Αυγούστου 2018 ανάμεσα στον Παναιτωλικό και τον Ατρόμητο Αθηνών (19:15), τον οποίο παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 267.241 τηλεθεατές, ενώ τουλάχιστον για ένα λεπτό τον είδαν 531.148 τηλεθεατές. Το υψηλότερο μερίδιο τηλεθέασης σημειώθηκε στο τέταρτο 19:45-19:59, φτάνοντας το 15,3%.
Ο αγώνας «Απόλλων Σμύρνης – Λάρισα» (21:30) προσέλκυσε 172.928 τηλεθεατές, και για ένα τουλάχιστον λεπτό τον παρακολούθησαν 506.192 τηλεθεατές.
Στον αγώνα της Δευτέρας 28 Αυγούστου 2018 ανάμεσα στη Λαμία και τον Άρη (21:30) το υψηλότερο μερίδιο τηλεθέασης σημειώθηκε στο Α’ ημίχρονο της αναμέτρησης και συγκεκριμένα στο τέταρτο 21:45-21:59 με ποσοστό 16,2%.
Η ΕΡΤ, με την υπογραφή διετούς τηλεοπτικού συμβολαίου με τη διοίκηση της Super League, δίνει τη δυνατότητα στους φιλάθλους να παρακολουθούν το Ελληνικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου σε ελεύθερη μετάδοση χωρίς περιορισμούς. Η πρόσβαση στο ποιοτικό αθλητικό θέαμα είναι δικαίωμα. Όχι προνόμιο των λίγων.