Το τμήμα ποδοσφαίρου σάλας του Παναθηναϊκού προετοιμάζεται για τη νέα σεζόν και στο πλαίσιο αυτό αγωνίστηκε στο τουρνουά «Θάλεια Σπηλιοπούλου» στην Αγία Παρασκευή δίνοντας δύο φιλικά παιχνίδια, πετυχαίνοντας μία νίκη και μία ήττα.
Συγκεκριμένα οι «πράσινοι» ηττήθηκαν με 3-2 από την ΑΕΚ με τον Παούρη να πετυχαίνει και τα δύο «πράσινα» τέρματα ενώ στο δεύτερο ματς το «τριφύλλι» νίκησε με 3-1 την Ολυμπιάδα με γκολ που σημείωσαν οι Οικονομόπουλος, Παούρης και Λαμπάι.
Οι αγώνες ήταν διάρκειας δύο 35λεπτων και το τεχνικό τιμ του ΠΑΟ έβγαλε χρήσιμα συμπεράσματα, ενόψει της έναρξης των αγωνιστικών υποχρεώσεων.
Χωρίς τον Αργύρη Καμπετσή θα πραγματοποιηθούν οι προπονήσεις του Παναθηναϊκού για το προσεχές διάστημα.
Ο Έλληνας επιθετικός αν και αγωνίστηκε στο παιχνίδι κόντρα στη Λάρισα ως βασικός, στη διάρκειας του ματς έγινε αλλαγή καθώς αγωνίζονταν εμπύρετος και σύμφωνα με το ιατρικό επιτελείο αντιμετωπίζει κάποια ίωση.
Μάλιστα αυτός ήταν και ο λόγος που ταξίδεψε ξέχωρα από την υπόλοιπη ομάδα και πλέον αναμένεται να μπει και πάλι σε κανονικούς ρυθμούς προπονήσεων όταν αναρρώσει, καθώς η κατάστασή του θα αξιολογείται καθημερινά.
Σαν σήμερα πριν από δύο χρόνια ένα από τους παίκτες «ΜΥΘΟΥΣ» που φόρεσαν τη φανέλα του Παναθηναϊκού, την οποία τίμησαν όπως λίγοι έχουν κάνει, έλεγε αντίο στα παρκέ. Ο λόγος φυσικά για τον αξεπέραστο Δημήτρη Διαμαντίδη.
Αν και ο τότε αρχηγός του «τριφυλλιού» είχε ανακοινώσει από την αρχή της σεζόν πως θα αγωνιζόταν για τελευταία σεζόν όταν έφτασε η ώρα του αντίο κανείς δεν ήθελε να το πιστέψει. Για αυτό το λόγο μάλιστα στο τουρνουά «Diamonds Are Forever», το οποίο διοργανώθηκε για να πει ο «Μητσάρας» το αντίο, βρέθηκαν 20.000 φίλαθλοι του Παναθηναϊκού, για να δουν τελικά αν ο πάντα σοβαρός Διαμαντίδης έκανε πλάκα, κάτι το οποίο τελικά δεν ίσχυε.
Εκτός από σύσσωμο τον μπασκετικό Παναθηναϊκό και τους 20.000 φιλάθλους το παρόν στο ΟΑΚΑ έδωσαν οι ΤΣΣΚΑ, Μπαρτσελόνα και Μακάμπι Τελ Αβίβ δίνοντας μια σειρά από φιλικά τα οποία συνέθεσαν ένα τουρνουά αντάξιο της αξίας του 3D.
Όλοι πλέον περίμεναν τον «αρχηγό» να αγωνιστεί για τελευταία φορά με τη φανέλα με το νούμερο «13» πριν αυτή πάρει το δρόμο για την οροφή του ΟΑΚΑ, όπου βρίσκεται ακόμα και σήμερα δίπλα σε αυτή του κολοσσού Φραγκίσκου Αλβέρτη, αλλά και δίπλα στους τίτλους των «πρασίνων». Έτσι και έγινε λοιπόν μετά το φιλικό κόντρα στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας και αμέσως ο αρχηγός έβγαλε τον δικό του λόγο στο κόσμο που συγκινημένος παρακολουθούσε το τελετουργικό.
«Τελικά είναι πιο εύκολο να παίζεις από το να κρατάς μικρόφωνο! Σας ευχαριστώ όλους για τη στήριξή σας όλα αυτά τα χρόνια. Ευχαριστώ την ΚΑΕ Παναθηναϊκός για τις τρεις τελευταίες μέρες και προσωπικά την οικογένεια Γιαννακόπουλου. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συμπαίκτες που είχα, στους προπονητές. Τον κ. Πιλαφίδη που μου έδειξε τον δρόμο και είναι εδώ κοντά μου. Ευχαριστώ κάποιους ανθρώπους που δεν είναι μπροστά από τις κάμερες. Ευχαριστώ τον κ. Πάρη, τον κ. Νίκο, τον κ. Σάββα... όλους! Σας αγαπώ πολύ, θα είστε πάντα μέσα στην καρδιά μου».
Όπως ήταν φυσικό το παρόν σε αυτή την εκδήλωση έδωσαν οι Παύλος και Θανάσης Γιαννακόπουλος, οι οποίοι έκαναν τα δικά τους δώρα στον Διαμαντίδη, όπως και ο νυν ιδιοκτήτης της ομάδας Δημήτρης Γιαννακόπουλος ο οποίος ανέφερε μεταξύ άλλων: «Τα τελευταία 20 χρόνια έχουν περάσει πολλοί μεγάλοι παίκτες από την ομάδα, αλλά υπάρχουν κάποια πρόσωπα που έχουν αξίες που μεγαλώνουν Παναθηναϊκούς! Εγώ θυμάμαι πάντα πάνω από τους τίτλους... πόσα παιδάκια έκανες Παναθηναϊκούς».
Κάπως έτσι οι εορτασμοί για το αντίο του Δημήτρη Διαμαντίδη ολοκληρώθηκαν και ο κορυφαίος ευρωπαίος της Ευρώπης και ένας από τους κορυφαίους του κόσμου πέρασε στην ιστορία του αθλήματος αλλά και σε αυτή του Παναθηναϊκού.
Η Εθνική ομάδα μπάσκετ κατάφερε να πάρει την πρόκριση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που θα γίνει στην Κίνα και η ΚΑΕ Παναθηναϊκός έσπευσε να τη συγχαρεί για την επιτυχία της.
Με ανακοίνωσή τους οι πρωταθλητές Ελλάδας τόνισαν:
«Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ εκφράζει τα θερμά της συγχαρητήρια στην Εθνική Ομάδα μπάσκετ για την πρόκρισή της στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Κίνας! Η Επίσημη Αγαπημένη όλων των Ελλήνων πέτυχε τον στόχο της έχοντας το απόλυτο νικών στα προκριματικά. Πολλά μπράβο στους προπονητές, στους αθλητές και σε όλους τους συντελεστές αυτής της ομάδας».
Φιλική ήττα στις λεπτομέρειες υπέστη η ομάδα μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού κόντρα στον Αθηναϊκό με 54-56 σε παιχνίδι που πραγματοποιήθηκε στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Παρόλο την ήττα το «τριφύλλι» έδειξε ότι μπορεί να... κοιτάξει στα μάτια και αντιπάλους από τη μεγάλη κατηγορία, όπως είναι η ομάδα από τον Βύρωνα.
Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί μάλιστα ότι από πλευράς ΠΑΟ δεν αγωνίστηκαν οι Κάσδαγλη και Τριανταφύλλου για προληπτικούς λόγους, καθώς και η Εζέτζα που βρίσκεται με την Εθνική ομάδα.
Αναλυτικά τα δεκάλεπτα του αγώνα: 15-13, 31-32, 47-43, 54-56.
Παναθηναϊκός (Καντζιλιέρης): Καλαμπάκου 12(1), Κοιλιά Π. 2, Μούλη 14, Σλουκα 7(1), Αρβανίτη 7, Ευαγγελάτου 2, Κοιλιά Ν. 5(1), Μούτσα 5, Ακρίβου, Σιγάλα, Βασιλάκη.
Τα κακώς κείμενα του Παναθηναϊκού από το παιχνίδι κόντρα στη Χίμκι κατέγραψε με δηλώσεις του ο συνεργάτης του Τσάβι Πασκουάλ, Διαμαντής Παναγιωτόπουλος.
Αρχικά τόνισε: «Σχετικά με τον αποψινό αγώνα φάνηκε ότι αντιμετωπίσαμε πρόβλημα ενέργειας, ειδικά στο τελευταίο κομμάτι του ματς. Δεν λειτουργήσαμε σωστά στην άμυνα και το… πληρώσαμε. Στην επίθεση είχαμε κάποια καλά σημεία με σωστή κυκλοφορία της μπάλας, όμως δεν είχαμε την απαιτούμενη διάρκεια. Σε γενικές γραμμές φάνηκε πως δεν είχαμε αποθέματα για να πάρουμε τη νίκη».
Σχετικά με τη συνολική παρουσία του «τριφυλλιού» στο τουρνουά, είπε:«Γνωρίζαμε εκ των προτέρων πως θα είναι ένα ειδικών συνθηκών τουρνουά για εμάς, αλλά και για τις περισσότερες ομάδες, λόγω της απουσίας κομβικών αθλητών που καθορίζουν την αγωνιστική μας ταυτότητα. Θα έλεγα πως το πρόσημο ήταν θετικό καθώς τα περισσότερα παιδιά ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις. Επιπλέον, βάλαμε κάποια παραπάνω πράγματα στο παιχνίδι μας για να δούμε την εξέλιξη των παικτών. Πλέον, περιμένουμε την επιστροφή των διεθνών για το τελευταίο κομμάτι της προετοιμασίας μας, τις δύο ερχόμενες εβδομάδες. Ελπίζουμε να είμαστε υγιείς, κάτι που είναι και το πιο σημαντικό εν όψει της έναρξης των επίσημων αγωνιστικών μας υποχρεώσεων».
Περήφανος για την ομάδα του δήλωσε ο Ματίας Γιόχανσον, ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε πως οι «πράσινοι» πρέπει να παλεύουν σε κάθε παιχνίδι.
Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα της NOVA:
«Υπήρχε χώρος, ήμουν ξεμαρκάριστος, είχα και τύχη, και έτσι ήρθε το δεύτερο γκολ. Ήταν δύσκολο παιχνίδι παρά τη νίκη με 3-1, σε ένα δύσκολο αγωνιστικό χώρο, είμαστε νεανική ομάδα αλλά δείξαμε χαρακτήρα, είμαι περήφανος για την ομάδα μου.
Πρέπει να παλεύουμε σε κάθε παιχνίδι, είναι ένα μακρύ ταξίδι, αλλά παίζουμε καλό ποδόσφαιρο μέχρι τώρα. Όποιος μπαίνει μέσα ξέρει τι πρέπει να κάνει, και τα κενά των απουσιών μπορούν να καλυφθούν.
Ο Μπουζούκης είναι φανταστικός παίκτης, και ήξερα πως αν τρέξω θα με βρει με την κατάλληλη πάσα».
Ο Παναθηναϊκός επικράτησε της Λάρισας εκτός έδρας με 3-1 και έκανε το 3 στα 3 στο πρωτάθλημα. Έτσι οι «πράσινοι» του Γιώργου Δώνη παρέμειναν αήττητοι ενώ πήραν και τους πρώτους τρεις βαθμούς ανεβαίνοντας ψηλότερα στον βαθμολογικό πίνακα.
Δείτε τα βίντεο με τα στιγμιότυπα του αγώνα
Με ήττα ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις του στο τουρνουά «ΟΠΑΠ Νεόφυτος Χανδριώτης», ο Παναθηναϊκός, ο οποίος στο τρίτο και τελευταίο παιχνίδι ηττήθηκε από την Xίμκι με 67-77. Η ομάδα του Τσάβι Πασκουάλ δεν ήταν τόσο εύστοχη όσο στα προηγούμενα παιχνίδια και σε συνδυασμό με τις πολλές απουσίες ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις της με δύο ήττες και μία νίκη.
Η ομάδα του Τσάβι Πασκουάλ δεν ξεκίνησε καλά στην αναμέτρηση βλέποντας την Xίμκι να τρέχει ένα σερί 4-10, ωστόσο η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη καθώς οι «πράσινοι» ανέβασαν ρυθμούς και έφεραν το ματς στα ίσια (12-12). Από εκείνο το σημείο και μετά οι δύο ομάδες συνέχισαν να πηγαίνουν χέρι-χέρι μέχρι το σκορ μέχρι το τέλος της περιόδου όπου βρήκε τους φιλοξενούμενους να έχουν ένα ελαφρύ προβάδισμα τριών πόντων (20-23).
Στη δεύτερη περίοδο ο ρυθμός ήταν ελαφρώς πιο πεσμένος, με τους Ρώσους να διατηρούν ένα μικρό προβάδισμα, μέχρι το σημείο που ο Ζούμπκοφ ευστόχησε σε τρίποντο ανέβασε τη διαφορά στους 8 (25-33) και ανάγκασε τον Τσάβι Πασκουάλ να καλέσει αμέσως τάιμ άουτ. Οι φωνές του Καταλανού στους παίκτες του φαίνεται πως έπιασε τόπο και κάνοντας ένα μικρό σερί μείωσαν τη διαφορά στο καλάθι (34-36), όμως από εκείνο το σημείο μέχρι τη λήξη του ημιχρόνου η Xίμκι έτρεξε ένα επιμέρους σερί 2-6, πηγαίνοντας στα αποδυτήρια προηγούμενη με 36-42.
Η εικόνα στην τρίτη περίοδο ήταν πανομοιότυπη με αυτή της δεύτερης, με την ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα να συνεχίζει να έχει το προβάδισμα με 45-51 στα μισά της περιόδου και τον Παναθηναϊκό να προσπαθεί να την καλύψει. Ωστόσο οι φιλοξενούμενοι φαίνονταν να είναι πιο φρέσκοι από τους «πράσινους» με αποτέλεσμα να διατηρήσουν την πρωτοπορία στο σκορ μέχρι τη λήξη της περιόδου με το σκορ να βρίσκεται στο 52-60.
Οι πρωταθλητές Ελλάδας είχαν 10 λεπτά μπροστά τους για να ανατρέψουν την κατάσταση, ωστόσο η Xίμκι παρουσίαζε καλύτερο πρόσωπο πάνω στο παρκέ και με τον χρονόμετρο να δείχνει 7:27 για τη λήξη της αναμέτρησης πήγε τη διαφορά στους 10 (56-66) και έτσι ο Τσάβι Πασκουάλ πήρε αμέσως τάιμ άουτ. Στα μισά της περιόδου η διαφορά παρέμενε σταθερή στους 10 πόντους, όμως το «τριφύλλι» βελτίωσε την άμυνα τους βρήκε τις λύσεις στην επίθεση και δύο λεπτά πριν το τέλος μείωσε σε 66-71. Όμως στον εναπομείναντα χρόνο ο Παναθηναϊκός δεν κατάφερε να ολοκληρώσει αυτό που ξεκίνησε γνωρίζοντας την ήττα με 67-77.
Τα δεκάλεπτα: 20-23, 36-42, 52-60, 67-77
Παναθηναϊκός (Πασκουάλ): Καλαϊτζάκης, Τόμας 13 (1), Λάνγκφορντ 16 (2τρ., 0/7διπ.), Γκιστ 4, Λοτζέσκι 15 (3), Σακελλαρίου 3 (1), Λάσμε 4, Παππάς 5, Βουγιούκας 3, Παπαντωνίου 4, Μούτσα, Κοντούδης.
Χίμκι (Μπαρτζώκας): Κρόκερ 9 (1), Ζάιτσεφ 6, Γκιλ 14, Τζένκινς 5 (1), Μίκι 11, Βιάλτσεφ 3 (1), Μόνια 4, Ζούμπκοφ 5 (1), Τόμας 12, Τκατσένκο 2, Γιακούσιν 6 (2).
Ικανοποιημένος από την εικόνα της ομάδας τους και από το αποτέλεσμα παρουσιάστηκε ο Γιώργος Δώνης σε δηλώσεις του ο Γιώργος Δώνης, λίγα λεπτά μετά την εκτός έδρας νίκη του Παναθηναϊκού επί της Λάρισας.
«Νομίζω είναι η ομάδα όλων μας. Όλοι δουλεύουμε για να πετύχουμε, όλοι όσοι είμαστε στο προπονητικό κέντρο της ομάδας. Δεν μπορούμε να χρεώσουμε την επιτυχία ή την αποτυχία σ' έναν. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όλοι οι προπονητές αλλά και η ομάδα κρίνεται από τη διάρκεια»
Για τη σημερινή αναμέτρηση: «Το σημαντικό είναι ότι προετοιμαστήκαμε καλά. Αυτό που είπα στους παίκτες μου πριν από το παιχνίδι είναι ότι σήμερα δεν πρέπει να είναι απλά καλοί αλλά πρέπει να γίνουν... άνδρες. Αυτή ήταν μία ανδρική εμφάνιση»
Για τα περιθώρια βελτίωσης που έχει η ομάδα: «Αυτο που μπορώ να πω είναι από την αρχή της προετοιμασίας κάθε 10 ημέρες αλλάζουμε προπόνηση. Αυτό είναι πάρα πολύ θετικό και εγώ προσωπικά πιστεύω ότι έχουμε και άλλα περιθώρια βελτίωσης. Υπάρχουν λύσεις στον πάγκο ενώ από τη αρχή της χρονιάς έχουμε πολλές θετικές εκπλήξεις».
Για το αν θύμισε το γκολ του Γιόχανσον τον Γιώργο Δώνη: «Όχι εγώ ήμουν πιο γρήγορος και καλύτερος παίκτης» είπε γελώντας ο προπονητής του Παναθηναϊκού.