Ανακοίνωση με την οποία ενημερώνει τους φιλάθλους της για τα εισιτήρια της δεύτερη ημέρας του τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» εξέδωσε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
«Η πρώτη ημέρα του Τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» εις μνήμην του ιστορικού ηγέτη του Παναθηναϊκού επιφύλασσε πολλές συγκινήσεις στους φιλάθλους έδωσαν το «παρών» στις εξέδρες του ΟΑΚΑ.
Το λάβαρο του Παύλου Γιαννακόπουλου πήρε θέση για πάντα στην οροφή του Κλειστού των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων, ενώ οι τέσσερις συμμετέχουσες ομάδες μαζί με τους αθλητές των 19 τμημάτων του Ερασιτέχνη αλλά και την ομάδα ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού απέτισαν με το δικό τους τρόπο φόρο τιμής στη μνήμη του.
Αγωνιστικά, ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ επικράτησε της Χίμκι με 90-63 και προκρίθηκε στον αποψινό τελικό, όπου θα αντιμετωπίσει τη Φενερμπαχτσέ (28/9, 20.30), η οποία είχε νωρίτερα επιβληθεί της Μακάμπι FOX Τελ Αβίβ στην παράταση με 94-92. Χίμκι και Μακάμπι θα κοντραριστούν σήμερα (28/9, 18.00) στον Μικρό Τελικό.
Αποκτήστε τώρα τα εισιτήριά σας για τον Μικρό και Μεγάλο Τελικό του Τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» από τα κάτωθι σημεία:
*Τα εκδοτήρια του γηπέδου «Απόστολος Νικολαΐδης», Λ. Αλεξάνδρας, Θύρα 10 (Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα με Παρασκευή 10.00-18.00), Τηλ. Επικοινωνίας: 2106440010.
*Με Ηλεκτρονική αγορά μέσω του viva.gr
*Τηλεφωνικά στο 11876 (Χρέωση από σταθερό: 0,96€ / λεπτό και από κινητό: 1,09€ / λεπτό).
*Την Παρασκευή 28/9 θα λειτουργούν από τις 15.00 μέχρι τις 21.00 τα εκδοτήρια του ΟΑΚΑ. Τα σημεία των εκδοτηρίων είναι στο σταθμό ΗΣΑΠ «Ειρήνη» και στο Parking 5.
* Υπενθυμίζεται πως όλα τα έσοδα από το τουρνουά, τόσο από πλευράς εισιτήριων, όσο και από τις πωλήσεις του PAOSHOP, θα διατεθούν σε φιλανθρωπικούς σκοπούς, μέσω του Ιδρύματος «ΠΑΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ».
* Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ενημερώνει πως τα εισιτήρια είναι αυστηρώς προσωπικά και ότι -βάσει νόμου- απαγορεύεται η μεταπώληση ή η ανταλλαγή τους. Προμηθευτείτε τα εισιτήριά σας αποκλειστικά με τους παραπάνω νόμιμους τρόπους.
*Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ σας υπενθυμίζει πως για την αγορά εισιτηρίου είναι απαραίτητη η αναφορά του ΑΜΚΑ (Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης)!
* Τα εισιτήρια και για τους δύο αγώνες τιμώνται προς 15 ευρώ!
* Για τους μικρούς φίλους της ομάδας (μέχρι 14ων ετών) το εισιτήριο θα τιμάται προς 3 ευρώ.
*Στο Τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» ισχύουν κανονικά τα εισιτήρια διαρκείας.
Το σημερινό (28/9) πρόγραμμα του τουρνουά:
18.00: Μακάμπι FOX Τελ Αβίβ-Χίμκι (Μικρός Τελικός)
20.30: Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-Φενερμπαχτσέ (Τελικός)»
Σε ενημέρωση προς τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού οι οποίοι έχουν αγοράσει ηλεκτρονικά εισιτήριο διαρκείας, προχώρησε η ΠΑΕ, ενημερώνοντάς τους για τους τρόπους παραλαβής.
Αναλυτικά η πράσινη ΠΑΕ αναφέρει:
«Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ενημερώνει τους φιλάθλους που αγόρασαν κάρτα διαρκείας με ηλεκτρονικό τρόπο ότι αύριο, Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018, ημέρα του αγώνα με τον ΠΑΣ Γιάννινα, θα μπορούν να παραλάβουν την κάρτα τους από τα γραφεία μας στο ΟΑΚΑ (Αίθουσα Κασιμάτης) έως τις 12 το μεσημέρι».
Στον αέρα του ΣΠΟΡ FM 94.6 φιλοξενήθηκε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος. Ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, μεταξύ άλλων σχολίασε για την πρώτη ημέρε\α του τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος», ενώ μάλιστα δεν έκρυψε και την επιθυμία του στα επόμενα τουρνουά να δώσει το παρόν και ο Ολυμπιακός.
Τέλος ο ισχυρός άντρας της ΚΑΕ, αλλά και Πρόεδρος του Ερασιτέχνη γνωστοποίησε πως βρίσκεται σε συζητήσεις με την πλευρά της Ευρωλίγκα για τη διεξαγωγή του Final 4 το 2020 στην Αθήνα, όχι όμως στο ΟΑΚΑ αλλά σε άλλο χώρο.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του
«Η μεγαλύτερη χαρά που έπαιρνε ήταν να βλέπει παιδιά και να τους δίνει πράγματα του Παναθηναϊκού, μια μπάλα, ένα κασκόλ, και να τα βλέπει να χαίρονται. Το να δημιουργεί νέους Παναθηναϊκούς του έδινε χαρά», είπε αρχικά για τον πατέρα του, Παύλο, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος.
Αναφορικά με το πόσο δύσκολο ήταν για εκείνο συναισθηματικά εκείνη η βραδιά είπε: «Σίγουρα είναι δύσκολο αλλά από εκεί και πέρα, αυτός ο άνθρωπος έπρεπε να τιμηθεί από τον Σύλλογο με τον καλύτερο τρόπο. Το χθεσινό βράδυ ήταν ένα καλό δείγμα για το τι πρέπει να κάνουμε για αυτό τον άνθρωπο».
Για το ότι ο Παύλος Γιαννακόπουλος δεν είχε εχθρούς αλλά μόνο αντιπάλους εντός γηπέδων, είπε: «Αυτό είναι η μεγαλύτερη επιτυχία από όλες, να μπορείς να κερδίζεις χωρίς να δημιουργείς αντιπαλότητες και να έχεις τον σεβασμό από όλους τους αντιπάλους σου».
Για τον ενιαίο Παναθηναϊκό βρέθηκε στο ΟΑΚΑ, τόνισε: «Ο πατέρας μου είχε περάσει κι από το ποδόσφαιρο παλαιότερο, κι από τον Ερασιτέχνη και το μπάσκετ. Σίγουρα θα ήταν χαρούμενος που σύσσωμος ο Παναθηναϊκός ήταν εκεί για να τον τιμήσει. Στο χέρι μας είναι να το καταφέρουμε, δεν έχουμε να χωρίσουμε κάτι. Ο αντίπαλος είναι εκτός».
Για το γεγονός πως ο Παναθηναϊκός έχει τιμήσει του ανθρώπους που έχουν προσφέρει ανέφερε: «Ο Παναθηναϊκός διαχρονικά το έχει δείξει αυτό. Ο Παναθηναϊκός κόσμος διαφέρει, ξέρει να εκτιμά, να τιμά και να αναγνωρίζει. Αυτό το έχει δείξει πάρα πολλές φορές».
Για τις ομάδες που έδωσαν το παρόν: «Χθες θέλαμε να είναι σίγουρα η Μακάμπι που διαχρονικά έχουμε καλές σχέσεις και υπήρχε κι η μεγάλη φιλία του πατέρα μου με τον κύριο Μιζράχι. Σίγουρα θέλαμε να είναι και η Φενέρ λόγω της παρουσίας του κυρίου Ομπράντοβιτς. Ιδανικό θα ήταν να ήταν και ο μεγάλος μας αντίπαλος, ο Ολυμπιακός. Μακάρι στα επόμενα χρόνια να το δούμε κι αυτό. Ίσως ακόμα να μην είναι οι συνθήκες ώριμες, αλλά θα ήθελα πάρα πολύ σε ένα από τα επόμενα «Παύλος Γιαννακόπουλος» να δω και τον Ολυμπιακό εκεί».
Για την εξομάλυνση των σχέσεων με την Euroleague, απάντησε: «Τα λάθη πάντα γίνονται, σίγουρα υπήρξαν λάθος δράσεις, υπήρξαν λάθος αντιδράσεις. Όπως είπα, τα συζητήσαμε, τα βάλαμε κάτω, υπήρξε αναγνώριση κι από τις δυο πλευρές και προχωράμε».
Για το αγωνιστικό κομμάτι, είπε: «Ο αγώνας ήταν σε δεύτερη μοίρα, χωρίς να θέλω να προσβάλλω την προσπάθεια των αθλητών, το τουρνουά έγινε για άλλο σκοπό. Σίγουρα είχαν την ευκαιρία οι προπονητές να βγάλουν τα συμπεράσματά τους, είμαι αισιόδοξος για την ομάδα».
Για την πιθανότητα διεξαγωγής Final 4 στην Αθήνα, είπε: «Συζητιέται πάρα πολύ αυτό, υπάρχει κι η διάθεση από την Euroleague. Τώρα μπορεί να μην είναι το ΟΑΚΑ, αλλά θα το δούμε. Θα μου επιτρέψετε να μην πω κάτι παραπάνω. Η Euroleague έχει στο μυαλό της να γίνει κάτι πολύ όμορφο στην Αθήνα, είναι και τα 20 χρόνια από την ίδρυσή της το 2020, αλλά δεν μπορώ να σας πω τίποτα παραπάνω».
Για το που μπορεί να φτάσει ο Παναθηναϊκός αυτή τη σεζόν, απάντησε: «Ο προπονητής μπορεί να απαντήσει σε αυτό. Εγώ είμαι αισιόδοξος και πιστεύω πως μαζί με τον προπονητή έχουμε φτιάξει μια πάρα πολύ καλή ομάδα που έχει κάθε δυνατότητα να φτάσει μέχρι το τέλος».
Τα όσα διαδραματίστηκαν την πρώτη ημέρα του τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» παρουσίασε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός μέσω ενός ολιγόλεπτου βίντεο.
Όπως είναι φυσικό κυρίαρχο ρόλο έχει το κομμάτι όπου αποτέθηκε φόρος τιμής στο Παύλος Γιαννακόπουλο από το σύνολο του Παναθηναϊκού Α.Ο.
Δείτε το βίντεο
Ο Παναθηναϊκός στην πρώτη ημέρα του τουρνουά "Παύλος Γιαννακόπουλος" παρουσίασε τη φανέλα με την οποία θα αγωνίζεται τη νέα σεζόν και σήμερα η εταιρεία αθλητικού υλικού, Adidas μαζί με μία ανακοίνωση έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες εικόνες.
Η ανακοίνωση:
Ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ και η adidas σε μια μεγαλοπρεπή τελετή στο ΟΑΚΑ παρουσίασαν την επίσημη εντός έδρας εμφάνιση της ομάδας για την αγωνιστική σεζόν 2018/2019
Η adidas, στο πλαίσιο του τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» που διοργανώθηκε από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, παρουσίασε εχθές στο κοινό την εντός έδρας εμφάνιση της ομάδας, έτοιμη να κατακτήσει τα παρκέ, για τη νέα αγωνιστική περίοδο 2018/19. Η φανέλα ξεδιπλώθηκε μέσα στο γήπεδο από τα παιδιά των Ακαδημιών μπροστά στους φιλάθλους σηματοδοτώντας τον «πράσινο» αιώνα των αθλητικών επιτυχιών του Παναθηναϊκού.
Σχεδιασμός adidas







Για την παρουσία του στην πρώτη ημέρα του τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» αναφέρθηκε με ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός, αναφέροντας μεταξύ άλλων πως το παρόν θα δώσει και στη σημερινή ημέρα.
Το δελτίο τύπου του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού:
«Σύσσωμος βρέθηκε χτες ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος στο τουρνουά μπάσκετ στο ΟΑΚΑ στη μνήμη του Παύλου Γιαννακόπουλου.
Οι αθλητές , οι προπονητές, οι ακαδημίες και το διοικητικό προσωπικό των τμημάτων έδωσαν το παρών στο κλειστό των ολυμπιακών εγκαταστάσεων τιμώντας με αυτό τον τρόπο τον σπουδαίο παράγοντα του Συλλόγου.
Όλα τα τμήματα ομαδικά και ατομικά συμμετείχαν στην γιορτή χτες ενώ το ίδιο αναμένεται να κάνουν και σήμερα που είναι ο τελικός της διοργάνωσης.
Η «μάνα του λόχου» είχε ενεργή συμμετοχή και είναι χαρακτηριστικό ότι στο παρκέ βρέθηκαν ένας εκπρόσωπος από κάθε τμήμα του «τριφυλλιού» κατά την παρουσίαση των ομάδων του τουρνουά.
Αναλυτικότερα οι «πράσινοι» που βρέθηκαν εντός του αγωνιστικού χώρου ήταν οι Πανταλέων (βόλεϊ ανδρών), Λαμπρινίδου (βόλεϊ γυναικών), Μούλη (μπάσκετ γυναικών), Κουρλιάφτης (πόλο), Κωνσταντινόπουλος (πινγκ πονγκ), Χιόνης (ράγκμπι), Δράκου (κολύμβηση), Γκελαούζος (στίβος), Θεοδωρίδης (άρση βαρών), Γεωργιάδου (ξιφασκία), Παπαδόπουλος (πυγμαχία), Μόλβαλης (καταδύσεις), Παπαθωμάς (σκοποβολή), Αναστασιάδη (τοξοβολία), Γκρίτζαλης (ποδόσφαιρο σάλας), Παπασάββας (ποδηλασία) Δρογκόπουλος (esports), Κανιούρης (μοντέρνο πένταθλο) και Κουτσουρίδης (πάλη).
Εν συνεχεία ο Σωτήρης Πανταλέων εκπροσώπησε τους αθλητές του Παναθηναϊκού Α.Ο. και άφησε ένα λουλούδι στη φωτογραφία του Παύλου Γιαννακόπουλου μέσα σε συγκινητική ατμόσφαιρα».
Η γυναίκεια ομάδα βόλεϊ του Παναθηναϊκού ξεκίνησε νικηφόρα την παρουσία της στο τουρνουά της Ανόρθωσης στην Κύπρο και επικράτησε της Ολυμπιάδας Νεαπόλεως με 3-1 σετ (25-12, 16-25, 25-16, 25-22), αφιερώνοντας τη νίκη στον Παύλο Γιαννακόπουλο.
Το συγκρότημα του Κυριάκου Καμπερίδη έπαιξε καλά κατά διαστήματα και ικανοποίησε τους 30 φιλάθλους της ομάδας.
Σε δήλωση του ο τιμ μάνατζερ της γυναικείας ομάδας βόλεϊ του ΠΑΟ Τάκης Μαλακατές τόνισεQ « Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την Ανόρθωση Αμμοχώστου για την πρόσκληση και την άψογη φιλοξενία μας στο διεθνές τουρνουά.
Μετά από περίπου οκτώ χρόνια απουσίας από οποιαδήποτε διεθνή επίσημη η φιλική συνάντηση η σημερινή διεθνής συμμετοχή μας αναδεικνύει ξεκάθαρα την δυναμική που προσδίδει στον Παναθηναικό η νέα διοίκηση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου.
Δυστυχώς η παρουσία μας εδώ μας στερεί την δυνατότητα να είμαστε και εμείς στην μεγάλη εκδήλωση, γιορτή του Ολυμπιακού σταδίου.
Προπονητές, διοικητικό προσωπικό, αθλήτριες και εγώ προσωπικά αφιερώνουμε την σημερινή μας νίκη αλλά και συνολικά την προσπάθεια που θα καταβάλουμε για να επαναφέρουμε την ομάδα στην κορυφή στον αείμνηστο Παύλο Γιαννακόπουλο, τον κορυφαίο παράγοντα στην ιστορία του Παναθηναϊκού αλλά και κατά την ταπεινή μου γνώμη και ολόκληρου του ελληνικού αθλητισμού.Τού ανθρώπου που έκανε περήφανους γενιές Παναθηναϊκών με την τεράστια προσφορά του»
Οι «πράσινες» αντιμετωπίζουν την Παρασκευή στις 8.30μ.μ. την Ανόρθωση στο δεύτερο παιχνίδι τους στη διοργάνωση.
Στον τελικό του 1ου τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» θα βρεθεί ο Παναθηναϊκός, ο οποίος επικράτησε της Χίμκι με 90-63 και την Παρασκευή (28/9) το βράδυ θα αντιμετωπίσει την Φενέρμπαχτσε του Ζέλικο Ομπράντοβιτς που νωρίτερα ξεπέρασε στην παράταση το εμπόδιο της Μακάμπι Τέλ Αβίβ με 94-92.
Οι «πράσινοι» σε μία βραδιά τιμής για τον ιστορικό ηγέτη τους Παύλο Γιαννακόπουλο, αν και πραγματοποίησαν ένα νωθρό πρώτο ημίχρονο, στο δεύτερο ανέβασαν στροφές πήραν τη νίκη και έκλεισαν θέση για τον τελικό.
Ο Τσάβι Πασκουάλ ξεκίνησε την αναμέτρηση με τους Καλάθη, Λοτζέσκι, Παπαπέτρου, Μήτογλου και Λάσμε, με το σκορ στα πρώτα τέσσερα λεπτά να είναι 6-7 υπέρ των φιλοξενούμενων. Στα μισά της πρώτης περιόδου ο Τσάβι Πασκουάλ ξεκίνησε το ροτέισιον και ο Παναθηναϊκός τρέχοντας ένα μικρό σερί κατάφερε να πάρει το προβάδισμα με 11-9. Στο 7’ η διαφορά στο σκορ είχε διαμορφωθεί στο καλάθι (14-12). Μετά το πρώτο τάιμ άουτ η Χίμκι βρήκε την ευκαιρία να περάσει μπροστά με εύστοχο τρίποντο του Μάρκοβιτς (14-15), ωστόσο το τέλος του πρώτου δεκαλέπτου βρήκε τις δύο ομάδες ισόπαλες με 19-19.
Στο δεύτερο δεκάλεπτο η εικόνα του παιχνιδιού δεν είχε κάποια διαφοροποίηση σε σχέση με αυτή των πρώτων δέκα λεπτών, με τους «πράσινους» να διατηρούν βραχεία κεφαλή (25-23) στο 13’. Οι δύο ομάδες συνέχισαν να πηγαίνουν χέρι χέρι στο σκορ, ωστόσο ένα μικρό σερί των γηπεδούχων τους έδωσε το προβάδισμα με έξι πόντους (35-29) στο 18’, προβάδισμα το οποίο διατηρήθηκε μέχρι το τέλος του ημιχρόνου, όπου το σκορ είχε διαμορφωθεί στο 40-34.
Στο τρίτο δεκάλεπτο ο Παναθηναϊκός μπήκε με φόρα και έφτασε τη διαφορά στο +9 (44-35) με τον Στεφάν Λάσμε να βγάζει ενέργεια σε επίθεση και άμυνα. Η διάθεση των «πρασίνων» να ξεφύγουν στο σκορ «φώναζε» και ύστερα από τρεις καλές επιθέσεις και ισάριθμες άμυνες η διαφορά ανέβηκε στο +15 (53-38), με το χρονόμετρο να δείχνει πέντε λεπτά για το τέλος της περιόδου. Η διαφορά έφτασε ακόμα και στο +18 (56-38) όμως η Χίμκι πραγματοποίησε ένα καλό διάστημα και 2:30 πριν το τέλος μείωσε σε 56-46, για να ολοκληρωθεί η τρίτη περίοδος με τους «πράσινους» μπροστά στο σκορ με 62-50.
Στην τέταρτη και τελευταία περίοδο η Χίμκι προσπάθησε να επιστρέψει το ματς μειώνοντας σε μονοψήφια διαφορά 64-55 στα πρώτα τρία λεπτά, ωστόσο οι «πράσινοι» με καθαρό μυαλό και καλές επιλογές σε άμυνα και επίθεση πήγαν πάλι στο +18 (76-58) πέντε λεπτά πριν το τέλος της αναμέτρησης, καθαρίζοντας ουσιαστικά το ματς. Στα επόμενα λεπτά τίποτα δεν μπορούσε να αλλάξει και έτσι ο Παναθηναϊκός πήρε τη νίκη με 90-63 και την πρόκριση για τον τελικό του 1ου τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» όπου την Παρασκευή (28/9) το βράδυ θα αντιμετωπίσει την Φενέρμπαχτσε του Ζέλικο Ομπράντοβιτς που νωρίτερα ξεπέρασε στην παράταση το εμπόδιο της Μακάμπι Τέλ Αβίβ με 94-92.
Τα Δεκάλεπτα: 19-19, 40-34, 62-50, 90-63.
Παναθηναϊκός: Τόμας 14, Λάνγκφορντ 12, Παπαγιάννης 6, Λάσμε 6, Σακελλαρίου, Παπαπέτρου 15, Παππάς 8, Γκιστ 13, Βουγιούκας, Καλαϊτζάκης 1, Λεκαβίτσιους 5, Λοτζέσκι, Καλάθης 1, Αντετοκούνμπο 6, Μήτογλου 3.
Χίμκι: Σβεντ 16, Μποστ 2, Κρόκερ 8, Βιάλτσεφ, Ζαΐτσεφ, Μάρκοβιτς 8, Μόνια 3, Γκιλ 2, Ζούμπκοφ, Τζένκινς 3, Τόμας 13, Μίκι 8.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ.Κασιμάτης
Άσχημα είναι τα μαντάτα που έρχονται από τον τραυματισμό του Ματίας Γιόχανσον.
Ο Σουηδός άσσος στην τελευταία προπόνηση ένιωσε ενοχλήσεις στον δικέφαλο του αριστερού του ποδιού και αποχώρησε προκειμένου να πάει το νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ για να προβεί στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις.
Μάλιστα τα αποτελέσματα της μαγνητικής έδειξαν πως ο φορμαρισμένος άσσος έχει υποστεί θλάση Β’ βαθμού και αναμένεται να απουσιάσει για περίπου 20 ημέρες. Έτσι ο Γιώργος Δώνης δεν μπορεί να τον υπολογίζει για το παιχνίδι του Σαββάτου κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα, με τον Ουσμάν Κουλιμπαλί να είναι αυτός που θα τον αντικαταστήσει.
Λακωνικός ήταν σε δηλώσεις του στην κάμερα της COSMOTE TV ο Δημήτρης Διαμαντίδης, ο οποίος έδωσε το παρόν στο ΟΑΚΑ προκειμένου να τιμήσει τον Παύλο Γιαννακόπουλο, αναφέροντας μεταξύ άλλων πως ο ιστορικός ηγέτης του «τριφυλλιού» ήταν μια τεράστια προσωπικότητα.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του: «Ήταν μία τεράστια προσωπικότητα για τον ελληνικό αθλητισμό. Είμαστε εδώ για να τιμήσουμε την μνήμη του και ελπίζω όλος ο κόσμος που ήρθε να είδε μία πολύ ωραία τελετή που την άξιζε ο κύριος Παύλος».