Οι Τσάβι Πασκουάλ, Στεφάν Λάσμε και Θανάσης Αντατοκούνμπο εκπροσώπησαν τον Παναθηναϊκό στην συνέντευξη Τύπου εν όψει της αυριανής εντός έδρας αναμέτρησης με την Herbalife GranCanaria (18/10, 21.00) για την 3η αγωνιστική της κανονικής περιόδου της Euroleague. Οι τρεις άντρες συμφώνησαν πως πρέπει να αφήσουν πίσως τους την κακή εμφάνιση και στην ήττα στο Μόναχο και να επιστρέψουν στις νίκες.
Ο Τσάβι Πασκουάλ πήρε τον λόγο αρχικά και δήλωσε: «Η εικόνα στο χθεσινό ματς ήταν ξεκάθαρη, δεν παίξαμε αρκετά καλά για να κερδίσουμε. Είναι σαν να μας είπαν καλωσήρθατε στην Euroleague, αν δεν παίζεις καλά δεν κερδίζεις. Ήταν σκληρό παιχνίδι, στο τέλος και οι δύο ομάδες θα μπορούσαν να κερδίσουν, αλλά μόνο ένας κερδίζει και αυτή ήταν η Μπάγερν. Πρέπει να βελτιωθούμε στον τομέα των λαθών, συνήθως δεν κάνουμε πολλά λάθη, αλλά χθες κάναμε. Πρέπει να ελέγξουμε και το αμυντικό transition, δεχτήκαμε 16 πόντους από αιφνιδιασμό. Πρέπει να παλέψουμε για τα αμυντικά ριμπάουντ και να διεκδικήσουμε τα επιθετικά. Να κάνουμε καλά τα βασικά πράγματα, αυτό ήταν το πρόβλημα χθες, ότι δεν κάναμε καλά τα βασικά».
Για το «μάθημα» που πήραν οι «πράσινοι» από την χθεσινή ήττα τόνισε: «Δεν μπορούμε όταν παίζουμε εκτός έδρας να κάνουμε 17 λάθη και να έχουμε 4 στα 20 τρίποντα. Έτσι είναι δύσκολο να κερδίσεις. Παλέψαμε, η νοοτροπία μας ήταν ΟΚ, αλλά όχι αρκετή. Στην Euroleague για να κερδίσεις πρέπει να παίξεις καλά και ειδικά εκτός έδρας».
Αναφορικά με τον τραυματισμό του Λοτζέσκι, είπε: «Θα ξέρουμε μέσα στην επόμενη ώρα. Τώρα πρέπει να προσέξουμε την Γκραν Κανάρια. Για τον κόσμο είναι νέα ομάδα, αλλά όλοι οι φίλοι μας ξέρουν ότι μετά από μία ήττα είναι δύσκολο να παίξεις μετά από 48 ώρες. Δεν είναι εύκολο, να καθαρίσεις το μυαλό σου και χρειαζόμαστε τον κόσμο μετά την ήττα από την Μπάγερν γιατί πρέπει να κερδίσουμε».
Τέλος, αναφορικά με την συγκλονιστική συμπαράσταση του κόσμου στο Μόναχο, σχολίασε: «Ήταν φανταστικό, γίνεται συχνά σε όλη την Ευρώπη αλλά χθες ήταν φανταστική η ατμόσφαιρα. Ευχαριστώ και όλο τον κόσμο που πέταξε από την Αθήνα στο Μόναχο, είναι φανταστικό αυτό που κάνουν για μας και πρέπει να τους ανταμείψουμε παλεύοντας και κερδίζοντας. Το χθεσινό πέρασε, πρέπει να παίξουμε καλά με την Γκραν Κανάρια, να είμαστε θετικοί και να κερδίσουμε».
Από μέρους του ο Θανάσης Αντετοκούνμπο δήλωσε: «Στο Μόναχο δεν δείξαμε την ταυτότητα μας, αυτοί που είμαστε και δεν ξεκινήσαμε από την άμυνα. Αύριο παίζουμε όποτε πρέπει να αφήσουμε αυτό το παιχνίδι πίσω μας, να δούμε τα λάθη μας και να βελτιωθούμε αλλά όλα τα άλλα να τα αφήσουμε πίσω. Έχουμε ένα νέο παιχνίδι που πρέπει να παρουσιαστούμε καλύτεροι»
Σε ερώτηση για το πόσο δύσκολο είναι για έναν παίκτη να ξεπεράσει μια «κακή» ήττα απάντησε ότι: «Σίγουρα είναι πολύ δύσκολο αλλά από εκεί και πέρα είμαστε επαγγελματίες και πρέπει να το κάνουμε, ειδικά όπως είναι τώρα το πρόγραμμα της Ευρωλίγκας. Είναι κάτι αναγκαίο»
Όσο για το τι πρέπει να κάνει ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ για να… ρεφάρει τη χθεσινή ήττα, σχολιασε: «Πρέπει να κοιτάξουμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη, να δει ο καθένας ποιος είναι και ποια είναι η ταυτότητα μας. Από εκεί και πέρα να δουλέψουμε σκληρά και να βάλουμε κάτω το κεφάλι και να συνεχίσουμε παιχνίδι με παιχνίδι».
Αναφορικά με το αν η ταυτότητα της ομάδας έχει να κάνει και με την άμυνα υπήρξε ξεκάθαρος: «Ναι... Αυτός είναι ο κύριος λόγος και είμαστε ομάδα με αυτά τα προσόντα που δεν θα έπρεπε να τρώει 80 πόντους»
Για το αν πρέπει να βελτιωθεί η ομάδα στα εκτός έδρας: «Σίγουρα αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι είναι ακόμα το δεύτερο παιχνίδι της σεζόν. Η ήττα ανήκει στο χθες πρέπει να συγκεντρωθούμε στο σήμερα».
Τέλος, ο Στεφάν Λάσμε, δήλωσε: «Ήταν δύσκολο παιχνίδι για εμάς. Κάναμε κάποια λάθη στην άμυνα και την επίθεση. Ήταν το πρώτο εκτός έδρας παιχνίδι μας και ήταν ένα καλό μάθημα για εμάς. Σίγουρα ήταν μια ήττα που κοστίζει, αλλά θα επιστρέψουμε».
Για το παιχνίδι με την Γκραν Κανάρια είπε: «Είναι η... ομορφιά της νέας Ευρωλίγκας. Πρέπει να έχουμε κοντή μνήμη. Ήταν μια κακή ήττα για εμάς, αλλά πρέπει να την ξεχάσουμε και να εστιάσουμε στο παιχνίδι με την Γκραν Κανάρια».
Αναφορικά με το παιχνίδι που ακολουθεί τόνισε: «Θα είναι δύσκολο παιχνίδι για εμάς. Κάθε ομάδα ισπανική είναι σκληρή και κάθε παιχνίδι στη λίγκα της ACB είναι δυνατό. Έχει παίκτες με μεγάλη εμπειρία και αρκετούς ψηλούς. Θα είναι δύσκολα τα μαρκαρίσματα, αλλά είμαστε έτοιμοι για το παιχνίδι. Πρέπει να κάνουμε σωστά τη δουλειά και να προστατέψουμε την έδρα μας. Είναι must win παιχνίδι».
Για την επιστροφή του στον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ, σημείωσε: «Είναι ωραίο που επέστρεψα. Απολαμβάνω το μπάσκετ αλλά και την ζωή στην Αθήνα. Ελπίζω και εγώ και η ομάδα μου να προεδρεύσουμε».
Σχετικά με την ανάδειξή του ως ο πιο «υποτιμημένος» παίκτης της Ευρωλίγκας από τους αθλητές των ομάδων, σχολίασε «Το εκτιμώ πολύ αυτό. Είμαι αρκετό καιρό εδώ. Εκτιμώ την ψηφοφορία, αλλά το να μην μιλάνε για μένα πολύ σημαίνει πως δεν χρειάζεται να πουν πολλά. Αυτό που θέλουμε είναι να πάμε τον Παναθηναϊκό εκεί που πρέπει. Δεν με νοιάζουν τα προσωπικά βραβεία, αλλά το πώς θα βοηθήσουμε τον Παναθηναϊκό να νικάει».
Οι Πουρσανίδης, Κατραχούρας και Λόρτος θα είναι η διαιτητική τριπλέτα που θα σφυρίξει την αναμέτρησης της 3ης αγωνιστικής της Basket League μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Λαυρίου, όπως έγινε σήμερα γνωστό.
Αναλυτικά οι διαιτητές και οι κομισάριοι της 3ης αγωνιστικής της Α1 Ανδρών είναι:
Σάββατο 20 Οκτωβρίου
Α. Παπανδρέου 15.45 Περιστέρι-Χολαργός Καρακατσούνης-Σταματόπουλος-Τσώνος (Ορφανός)
Μ. Μερκούρη 15.45 Ρέθυμνο-ΑΕΚ Αναστόπουλος Π.-Μπήτης-Καλδίρης (Μαγκανάς)
Βενετόκλειο 15.45 Κολοσσός Ρ.-Κύμη Παπαπέτρου-Παφίλης-Διαμαντής (Ξάνθος)
ΠΑΟΚ 18.00 ΠΑΟΚ-Προμηθέας Πάτρας Κορομηλάς-Πουρσανίδης Κ.-Τζαφλέρης (Γκούμας)
Κυριακή 21 Οκτωβρίου
ΟΑΚΑ (κθ) 17.30 Παναθηναϊκός-Λαύριο Πουρσανίδης Γ.-Κατραχούρας-Λόρτος (Παλάτος/Σταύρου)
Ν. Σμύρνης 17.00 Πανιώνιος-Άρης Σχινάς-Ψαριανός-Μαλαμάς (Ντάβαρης)
Δευτέρα 22 Οκτωβρίου
ΣΕΦ 17.00 Ολυμπιακός-Ήφαιστος Λήμνου Μάνος-Σκούτας-Παπαθανασίου (Τεφτίκης)
Το πρωτάθλημα της VolleyLeague για τον Παναθηναϊκό ξεκινάει τη Δευτέρα (22/10, 17:30), με τους «πράσινους» να αντιμετωπίζουν τον Ολυμπιακό στο πλαίσιο της δεύτερης αγωνιστικής (η πρώτη έχει πάρει αναβολή) και σήμερα η ΕΟΠΕ ανακοίνωσε τους διαιτητές της αναμέτρησης.
Πρώτος διαιτητής θα είναι ο Γεροθόδωρος, και δεύτερος ο Μυλωνάκης, ενώ παρατηρητές θα είναι οι Ράπτης και Γεωργόπουλος. Επόπτες θα είναι οι Γεωργιάδης και Διαμάντης και τέλος στη γραμματεία θα βρίσκεται η Εμμανοηλίδη.
Μία πολύ σημαντική επιτυχία για την προσωπική του καριέρα αλλά και για τον Παναθηναϊκό, έφερε από τους Ολυμπιακούς αγώνες Νέων που διεξάγονται στο Μπουένος Άιρες, ο καταδύτης του «τριφυλλιού», Νίκος Μόλβαλης.
Ο αθλητής του «τριφυλλιού» απέδειξε ότι είναι ένας από τους κορυφαίους αθλητές στον κόσμο στην ηλικία του και στον τελικό των 10μ. πλατφόρμας πήρε την έβδομη θέση.
Συνολικά ο Μόλβαλης συγκέντρωσε 460.95 βαθμούς και προσπάθησε για την κατάκτηση της 6ης θέσης, η οποία πήγε στον Ουκρανό Ολέγκ Σέρμπιν.
Την αλλαγή ημερομηνίας για τον αγώνα του ΠΑΟΚ κόντρα στον Παναθηναϊκό αιτήθηκαν στη Σούπερ Λίγκα αλλά και στον Υφυπουργό Αθλητισμού, Γιώργο Βασιλειάδη, η Αστυνομική διεύθυνση Θεσσαλονίκης και η ΓΑΔΑ.
Το ντέρμπι της 8ης αγωνιστικής μεταξύ του «δικεφάλου του βορρά» και του «τριφυλλιού» έχει προγραμματιστεί για την Κυριακή 28η Οκτωβρίου και την ίδια ημέρα στην πόλη της Θεσσαλονίκης είναι προγραμματισμένοι οι εορτασμοί για την εθνική εορτή, ενώ θα λάβει χώρα και η παρέλαση.
Για αυτό το λόγο ζητήθηκε η μετάθεση του συγκεκριμένου αγώνα, με πιο πιθανό σενάριο να φαντάζει πως το ματς θα διεξαχθεί τη Δευτέρα στις 29 Οκτωβρίου.
Ο Παναθηναϊκός δεν έχει πολύ χρόνο στη διάθεσή του να σκεφτεί την ήττα από τη Μπάγερν, καθώς αύριο ακολουθεί το παιχνίδι της 3ης αγωνιστικής κόντρα στην Γκραν Κανάρια.
Μάλιστα ενόψει του αγώνα κόντρα στην ισπανική ομάδα η Ευρωλίγκα ανακοίνωσε τους διαιτητές που θα βρεθούν στο ΟΑΚΑ.
Συγκεκριμένα στην αναμέτρηση αυτή η διοργανώτρια αρχή όρισε διαιτητές τους Ρόμπερτ Λοτερμόζερ (Γερμανία), Σέρχιο Σίλβα (Πορτογαλία) και Μίλαν Νέντοβιτς (Σλοβενία).

Κάλεσμα στον κόσμο του Παναθηναϊκού να ενισχύσει τον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό, έκαναν οι «πράσινοι» μέσω Δελτίο Τύπου που ανήρτησαν στην επίσημη ιστοσελίδα του Συλλόγου.
Αναλυτικά το δελτίο Τύπου που εξέδωσαν οι «πράσινοι»:
«Η μεγάλη οικογένεια του Παναθηναϊκού Α.Ο. σε καλεί να ενταχθείς στις τάξεις της και να δείξεις την έμπρακτη υποστήριξή σου.
Γίνε ΕΝΕΡΓΟ μέλος του ιστορικότερου και ενδοξότερου Συλλόγου της χώρας!
ΓΙΝΕ τακτικό μέλος του Παναθηναϊκού Α.Ο και απέκτησε δικαίωμα ενεργής παρακολούθησης των γενικών συνελεύσεων του Ομίλου και το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι σε όλες τις διαδικασίες του Συλλόγου με τη συμπλήρωση ενός ημερολογιακού έτους από την πρώτη εγγραφή.
Πραγματοποιώντας την εγγραφή σου ως μέλος, η δική σου δύναμη ενώνεται με τους στόχους κάθε φίλου του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου:
Εάν ο Παναθηναϊκός είναι κομμάτι της ζωής σου, γίνε κομμάτι του Συλλόγου, γίνε μέλος στον Π.Α.Ο.!»
Ένα ξαφνικό πρόβλημα με τον Ματ Λοτζέσκι έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια του αγώνα του Παναθηναϊκού κόντρα στη Μπάγερν Μονάχου, το οποίο ήταν η αιτία για να μην αγωνιστεί ο Αμερικανός φόργουορντ στο δεύτερο ημίχρονο.
Ο Λοτζέσκι αισθάνθηκε ενοχλήσεις στη γάμπα του αριστερού του ποδιού και έτσι προτιμήθηκε να μην αγωνιστεί. Πλέον αναμένεται να κάνει εξετάσεις όπου και θα φανεί το ακριβές μέγεθος του προβλήματος, ενώ με αυτά τα δεδομένα η συμμετοχή του στον αγώνα της Πέμπτης κόντρα στην Γκραν Κανάρια είναι αμφίβολη.
Λακωνικός ήταν στη Συνέντευξη Τύπου μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από τη Μπάγερν Μονάχου ο Τσάβι Πασκουάλ, ο οποίος στάθηκε στα 17 λάθη της ομάδας του αλλά και στο κακό ποσοστό στα τρίποντα.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Πασκουάλ
«Συγχαρητήρια στη Μπάγερν για τη νίκη της. Ήταν ένα σκληρό και ισορροπημένο ματς. Οι δύο ομάδες πήγαιναν πόντο-πόντο ως το τέλος. Για εμάς η εικόνα είναι ξεκάθαρη. Είχαμε 17 λάθη και μόλις 4 στα 20 σουτ τριών πόντων και με αυτούς τους αριθμούς, ειδικά σε ένα εκτός έδρας ματς, είναι δύσκολο να κερδίσεις. Είχαμε τις πιθανότητές για τη νίκη ως το τέλος, αλλά είναι δεδομένο πως πρέπει να βελτιωθούμε».
Για την εικόνα της Μπάγερν είπε: «Δεν μου προκάλεσε έκπληξη η καλή εικόνα της Μπάγερν. Ήταν δεδομένο πως θα παρουσιαζόταν πιο έτοιμη μετά το πρώτο ματς. Στον αγώνα με την Εφές ήταν ανταγωνιστική για 20-25 λεπτά, ωστόσο δέχθηκε 3-4 τρίποντα στη σειρά και ήταν δύσκολο να επιστρέψει. Κάθε ματς στην Εuroleague είναι ξεχωριστό, οπότε δεν μου προκάλεσε καμία έκπληξη».
Στα πολλά λάθη, στο χαμηλό ποσοστό στα τρίποντα αλλά στα εύκολα καλάθια που έδωσε ο Παναθηναϊκός στη Μπάγερν στάθηκε σε δηλώσεις του ο συνεργάτης του Τσάβι Πασκουάλ, Ινίγκο Θορθάνο μιλώντας στην κάμερα της Nova.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του
Δώσαμε πολλά εύκολα καλάθια στη Μπάγερν. Είχαμε 20% στα τρίποντα, καθαρά σουτ τα οποία χάσαμε. 17 Λάθη. Δώσαμε 17 ευκαιρίες στους αντίπαλος μας. Αυτοί οι τρεις αριθμοί είναι ξεκάθαροι για τα αίτια της ήττας. Υπήρχε μία στιγμή που είχαμε καλή άμυνα. Αλλά χάσαμε σουτ, κάναμε λάθη με βήματα. Μετά χάσαμε την συγκέντρωσή μας. Δώσαμε πολλά φάουλ σε καταστάσεις "1 εναντίον 1"».
Για τα εκτός έδρας ματς «Δεν μου αρέσει αυτή η παράδοση. Αν κερδίσουμε όλα τα άλλα παιχνίδια, θα είναι όλα τελεία. Αν θέλεις να γίνεις πρωταθλητής, πρέπει να κερδίσεις και εκτός έδρας. Πρέπει να κερδίσουμε στο ΟΑΚΑ, αλλά φέτος πρέπει να κερδίσουμε περισσότερα ματς εκτός έδρας».
Για τη συνέχεια της ομάδας: «Το γκρουπ μας είναι τέλειο. Οι παίκτες είναι εξαιρετικοί, οι σχέσεις μας το ίδιο. Είμαστε 100% μέσα σε αυτό. Πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι συνέβη, γιατί έχουμε πάλι ματς σε δύο μέρες. Πρέπει να ξεχνάς γρήγορα και να προχωράς».