Για το χθεσινό ντέρμπι του Παναθηναϊκού κόντρα στην ΑΕΚ μίλησε μεταξύ άλλων σε δηλώσεις του ο Λεωνίδας Βόκολος, ο οποίος φιλοξενήθηκε στον αέρα του ραδιοφωνικού σταθμού «ΣΠΟΡ FM».
Ο παλαίμαχος άσσος του «τριφυλλιού» είπε πως οι «πράσινοι» ήταν καλύτερα προετοιμασμένοι, ενώ δεν παρέλειψε να δώσει τα συγχαρητήρια του στους παίκτες και στο προπονητικό επιτελείο του συλλόγου για την ομάδα που έχει δημιουργηθεί.
Αναλυτικά, ο Λεωνίδας Βόκολος είπε για:
το χθεσινό ντέρμπι στο ΟΑΚΑ: «Ο Παναθηναϊκός ήταν πιο προετοιμασμένος πνευματικά, έβγαλε μεγαλύτερο πάθος και περισσότερη όρεξη σε σχέση με την ΑΕΚ. Το μεγαλύτερο πρόβλημα της ΑΕΚ ήταν η ανάπτυξη στο πρώτο τρίτο του γηπέδου. Δυσκολευόταν να περάσει την μπάλα από την άμυνα στο κέντρο και ο Παναθηναϊκός πίεζε καλά κλέβοντας μπάλες. Στο δεύτερο μέρος, ειδικά στο ξεκίνημα, η ΑΕΚ ανέβηκε αλλά δεν μπόρεσε να δημιουργήσει πολλές φάσεις. Έλλειψε και ο Μπακασέτας που έχει αποδείξει πως μπορεί να βοηθήσει πολύ στους χώρους μεταξύ μεσαίας γραμμής και επίθεσης».
τη φετινή πορεία του Παναθηναϊκού: «Ο Παναθηναϊκός βγάζει αγωνιστική υγεία και αυτό οφείλεται κατά μεγάλο ποσοστό στον Γιώργο Δώνη. Έχει χτίσει μια πολύ καλή ομάδα, με πολλά νέα παιδιά, αλλά και κάποιους έμπειρους παίκτες. Έχει γίνει ένα πολύ ωραίο μείγμα και δείχνει ομάδα πολύ δουλεμένη, που μπαίνει στο γήπεδο γνωρίζοντας τι θέλει και ξέρει να το παίρνει. Αξίζουν συγχαρητήρια στους παίκτες και το σταφ».
το φετινό πρωτάθλημα: «Είναι ένα πολύ ελκυστικό πρωτάθλημα. Άλλες χρονιές το Δεκέμβριο είχαν κριθεί τα πάντα. Ο Ατρόμητος δεν είναι έκπληξη, γιατί έχει μια σταθερή πορεία τα τελευταία χρόνια, έχει σταθερότητα, στρατηγική και έναν πολύ καλό προπονητή. Ο ΠΑΟΚ έστω και στις λεπτομέρειες δείχνει πιο έτοιμος, έχει πάρει τα μεγάλα παιχνίδια και έχει ένα μικρό προβάδισμα, αλλά υπάρχει πολύς δρόμος ακόμη».
τις αλλαγές στην Εθνική: «Εύχομαι η Εθνική να βρει το δρόμο της. Ελπίζω να τα καταφέρει η ομάδα, γιατί το θέλουμε όλοι μας. Εύχομαι στον Άγγελο Αναστασιάδη και τον Άγγελο Μπασινά να πετύχουν. Έχω συνεργαστεί μαζί τους και μακάρι η ομάδα να μας ξαναβγάλει στους δρόμους».
την προπονητική καριέρα του: «Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο αυτή τη στιγμή. Είμαι έτοιμος και θέλω να βρω το καλύτερο δυνατό για να συνεχίσω την καριέρα μου είτε στην Ελλάδα είτε το εξωτερικό».
Το ντέρμπι με την ΑΕΚ ανήκει στο παρελθόν και ο Παναθηναϊκός επικεντρώνεται πλέον στο παιχνίδι της Κυριακής κόντρα στον Ολυμπιακό, με το οποίο θα ολοκληρωθεί η τριάδα των ντέρμπι και στη συνέχεια θα υπάρξει η διακοπή του πρωταθλήματος λόγω των υποχρεώσεων των εθνικών ομάδων.
Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν σήμερα την προετοιμασία τους για το ντέρμπι της 10ης αγωνιστικής, ωστόσο δεν έλειψαν τα προβλήματα. Συγκεκριμένα ο ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Κολοβέτσιος, ενώ ο Xρήστος Δώνης έχει ένα σφίξιμο στον δεξί δικέφαλο και ο Ηλίας Χατζηθεοδωρίδης μία διάταση στον έσω πλάγιο σύνδεσμο. Αύριο θα κάνουν υπέρηχο, αλλά δεν είναι κάτι το ανησυχητικό για τη συμμετοχή τους στον αγώνα της Κυριακής.
Από κει και πέρα, στο σημερινό πρόγραμμα όσοι αγωνίστηκαν στο μεγαλύτερο μέρος του χθεσινού αγώνα έκανα αποφόρτιση και αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι μετά το ζέσταμα έπαιξαν παιγνίδι στο μισό γήπεδο.
Αύριο οι παίκτες έχουν ρεπό, ενώ την Τρίτη το πρόγραμμα περιλαμβάνει διπλή προπόνηση.
Τα στιγμιότυπα που κατέγραψε η παρακάμερα του ντέρμπι κόντρα στην ΑΕΚ δημοσίευσε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός σε ένα βίντεο διάρκειας 5 λεπτών.
Ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός δίνει πολλές μάχες σε όλα τα αθλήματα και αυτή την Κυριακή.
Αναλυτικότερα το αγωνιστικό πρόγραμμα
Κυριακή 4 Νοεμβρίου
09:00 ΟΑΚΑ Κύπελλο εφήβων νεανίδων ξιφασκίας με συμμετοχή των Ειρήνη Απέργη, Αθανασία Καλιαντζή και Σοφία Σάββα από πλευράς ΠΑΟ
09:00 Ελευθερούπολη Καβάλας , προκριματικά πανελληνίου πρωταθλήματος πυγμαχίας και από πλευράς ΠΑΟ συμμετέχουν οι Νταντάμης, Σάριεβ, Παπανικολάου, Αγγελόπουλος και Μπόζιος.
09:30 Θεσσαλονίκη, αγώνας πρόκρισης εθνικής ομάδας και ο ΠΑΟ συμμετέχει με τους Μάνο Παπαθωμά, Άρη Σαλταγιάννη, Παναγιώτη Βαρταλά και Ιάκωβο Γιακουμέττη
10:00 Κηφισιά, Δεκελείας 6, Ποδόσφαιρο σάλας Κ18 . Παναθηναϊκός-Ερμής Ζωγράφου
10:30 Παλλήνη, Λ.Ανθούσας 12, Ποδόσφαιρο σάλας 4η αγωνιστική Ατλαντίς-Παναθηναϊκός κ12
11:00 Βάρκιζα, XTERRA Swimming Challenge με συμμετοχή 34 κολυμβητών από το τμήμα Μάστερς κολύμβησης του ΠΑΟ
11:45 Χαϊδάρι, Youth tournament πόλο, Παναθηναϊκός-Ροή Μίνι παίδες
14:30 κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» Παναθηναϊκός-Αρκάδι Α2 μπάσκετ γυναικών 2η αγωνιστική
16:30 «Π.Γιαννακόπουλος» Παναθηναϊκός-Πανελλήνιος 5η αγωνιστική ΕΣΠΑΑΑ βόλεϊ νεάνιδες
17:00 κλειστό Κυψέλης, Παναθηναϊκός-ΑΕΚ ποδόσφαιρο σάλας άνδρες 8η αγωνιστική
20:30 «Π.Γιαννακόπουλος» Παναθηναϊκός-Ηρακλής Χαλκίδας 5η αγωνιστική ΕΣΠΑΑΑ βόλεϊ έφηβοι
Ο Ντεσόν Τόμας που ήταν ένας από τους κορυφαίους παίκτες του Παναθηναϊκού στον έκτος έδρας αγώνα του «τριφυλλιού» κόντρα στην Μπούντουτσνοστ, μίλησε στην εφημερίδα «Πράσινη» τόσο για τη δική του εμφάνιση, όσο και την αγωνιστική κατάσταση που βρίσκονται οι πρωταθλητές Ελλάδος.
Δείτε τι είπε:
Για τη δύσκολη νίκη επί της Μπουντούτσνοστ είπε: «Ήταν ένα δύσκολο ματς, αλλά σημασία έχει πως κερδίσαμε. Ομάδες σαν τη Μπουντούτσνοστ είναι πολύ σκληρές στην έδρα τους. Εμείς ακόμη και τη στιγμή που πιεστήκαμε καταφέραμε να αντιδράσουμε σωστά. Έχουμε έμπειρους παίκτες που ξέρουν τι πρέπει να κάνουν σε δύσκολες στιγμές και καταφέραμε να πάρουμε μια νίκη που χρειαζόμασταν».
Για τη δική του καλή παρουσία: «Προσωπικά αισθάνομαι ότι βελτιώνομαι και προσπαθώ μέσα από τις προπονήσεις να γίνομαι καλύτερος. Είμαι έτοιμος, νιώθω έτοιμος και μπορώ να βοηθήσω την ομάδα μου. Θα κάνω ό,τι χρειάζεται για τον Παναθηναϊκό και η αλήθεια είναι ότι μέσα από το σκοράρισμα βρίσκω ακόμη περισσότερη αυτοπεποίθηση».
Για την κατάσταση της ομάδας του: «Ακόμη είμαστε σε πολύ πρώιμο στάδιο της σεζόν. Εμείς σαν ομάδα ακόμα δουλεύουμε πράγματα και ψαχνόμαστε. Είναι απολύτως φυσιολογικό αυτό. Από την άλλη όμως δεν πρέπει να έχουμε απώλειες εκτός προγράμματος και γι’ αυτό το λόγο πρέπει να ρολάρουμε πολύ γρήγορα και να παίρνουμε νίκες μακριά από το ΟΑΚΑ».
Το τμήμα πυγμαχίας του Παναθηναϊκού έδωσε τις δικές του μάχες το Σάββατο (3/11) στα προκριματικά του πανελληνίου πρωταθλήματος παρά τον άδικο αποκλεισμό δύο αθλητών του από την ομοσπονδία.
Συγκεκριμένα στους αγώνες που έγιναν στην Ελευθερούπολη το «τριφύλλι» συμμετείχε με τρεις αθλητές και οι δύο πήραν την πρόκριση για την τελική φάση .
Αναλυτικά, ο Αντώνης Αγγελόπουλος νίκησε τον Γιάννη Παπουλίδη της Χρυσής Γωνιάς στην κατηγορία των 91 κιλών ενώ στην ίδια κατηγορία ο Γιάννης Παπανικολάου ηττήθηκε από τον πρωταθλητή Ευρώπης Βαγκάν Νανιτζανιάν του ΠΑΟΚ.
Εν συνεχεία στα 75 κιλά ο Αζαρί Σαριέβ επιβλήθηκε του Σταύρου Μπουρτζόγλου της Παναχαϊκής .
Σύσσωμο το τμήμα πυγμαχίας του «τριφυλλιού» αφιέρωσε τις δύο προκρίσεις στον οπαδό του Παναθηναϊκού Νεκτάριο Ζωχάκη που «έφυγε» προσφάτως από τη ζωή.
Χωρίς σταματημό συνεχίζονται οι αγωνιστικές υποχρεώσεις του τμήματος μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού, με τις «πράσινες» στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής της Α2 να αντιμετωπίζουν το Αρκάδι (14:30) στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι το πρώτο εντός έδρας για το πρωτάθλημα και όπως συμβαίνει σε όλους τους αγώνες έτσι και σε αυτό, οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού αναμένεται να δώσουν το παρόν στις εξέδρες προκειμένου να βοηθήσουν τις παίκτριες του Γιώργου Καντζιλιέρη να κάνουν το 2Χ2 στο πρωτάθλημα.
Σε ότι αφορά το αγωνιστικό κομμάτι ο Γιώργος Καντζιλιέρης υπολογίζει σε όλες τις παίκτριές του πλην της Κάσδαγλη και περιμένει από αυτές να επιβάλουν το ρυθμό τους και να φτάσουν στη νίκη.
Ο Παναθηναϊκός ήταν καλύτερος από την ΑΕΚ στο ντέρμπι της 9ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκα, όμως δεν κατάφερε να πάρει τους τρεις βαθμούς της νίκης καθώς έμεινε στο 0-0 κόντρα στην «ένωση».
Δείτε τα επίσημα στιγμιότυπα από την αναμέτρηση στο παρακάτω βίντεο.
«Γεμάτη» ήταν η Συνέντευξη Τύπου του Γιώργου Δώνη μετά το τέλος του αγώνα κόντρα στην ΑΕΚ. Ο Έλληνας τεχνικός ανέλυσε σε πολύ μεγάλο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο επέλεξε να αγωνιστεί με τριάδα ή οποία στην άμυνα γίνονταν πεντάδα, ενώ σημείωσε πως όταν κάνεις ευκαιρίες οφείλεις να τις μετατρέπεις σε γκολ.
Αναλυτικά όσα είπε ο Έλληνας τεχνικός
Για το ματς: «Νομίζω ότι το παιχνίδι πήγαινε στα μέτρα μας. Δεν θέλαμε να δώσουμε φάσεις στην ΑΕΚ, να είμαστε οργανωμένοι, να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε... Έτσι όπως εξελισσόταν το ματς, φαινόταν ότι έπρεπε να είμαστε αποτελεσματικοί στις καλές μας στιγμές. Στις τρεις – τέσσερις φάσεις που ήταν πιο βατές για εμάς, δεν καταφέραμε να σκοράρουμε. Θα σταθώ σε αυτό. Όταν αυτά τα ματς κυλούν με αυτό τον τρόπο οφείλεις τις λίγες ευκαιρίες να τις εκμεταλλεύεσαι και να βάζεις τη μπάλα στα δίχτυα. Θα σταθώ στο πάθος, κερδίσαμε μονομαχίες, τρέξαμε καλά, ήμασταν μυαλωμένοι...».
Για την απουσία του Κολοβέτσιου και την αμυντική διάταξη: «Εμείς επειδή είμαστε και νέα ομάδα σε παίκτες αλλά και νεανική ομάδα, ακόμα δεν έχω αποφασίσει να έχουμε ένα σταθερό αγωνιστικό προσανατολισμό και συγκεκριμένη τακτική. Υπάρχουν πλάνα. Στο δικό μου μυαλό παίζει ρόλο η μελέτη γύρω από τον αντίπαλο. Το ματς απέναντι στην ΑΕΚ το είχα σκεφτεί εδώ και μέρες με τριάδα πίσω και με τον Κολοβέτσιο κεντρικό αμυντικό. Η δοκιμή, έγινε με τον Πούγγουρα και την άλλη φορά έγινε με τον Κολοβέτσιο. Η ΑΕΚ είναι ομάδα που στο 4-4-2 στέλνει μέσα τους εξτρέμ, άρα έχει μπροστά από την άμυνά μας και τον Μπογέ και τον Μάνταλο ή τον Μπακασέτα. Αυτό είναι πρόβλημα για την άμυνα να παίζει στο ένας με έναν και έτσι παίζεις με πεντάδα πίσω ή με το 4-5-1. Αλλάξαμε μετά το 65' με τις αλλαγές...».
Για την ατμόσφαιρα στο ΟΑΚΑ και τις δυσκολίες σε Τούμπα και Καραϊσκάκη: «Δεν το ξεχωρίζω σαν εντός ή εκτός έδρας ντέρμπι. Η ανάλυση του αντιπάλου παίζει ρόλο για εμάς. Πολλοί μπορεί να στάθηκαν γιατί κατεβήκαμε με δυο επιθετικούς κόντρα στον ΠΑΟΚ. Δεν το κάναμε για να παίξουμε επιθετικά. Επιλέξαμε αυτό το σχέδιο συνειδητά γιατί είναι διαφορετική ομάδα από την ΑΕΚ. Ο ΠΑΟΚ δεν έχει δύναμη στο κέντρο, αλλά στα άκρα. Ο Πέλκας δεν ακούμπησε τη μπάλα. Ο ΠΑΟΚ είναι πιο αθλητική ομάδα και θέλαμε να αποφύγουμε την πρώτη πίεση και να έχουμε δυο φορ κι όχι τον Μπουζούκη κοντά στον Μακέντα. Ο ΠΑΟΚ είχε οργανωμένες φάσεις από λάθη δικά μας. Στο δεύτερο μέρος έκανα λάθος με τον Καμπετσή και τον Μπουζούκη. Ήταν λάθος μου ο Καμπετσής αριστερά και ο Μπουζούκης στα χαφ. Ο ΠΑΟΚ κέρδισε μπάλες στο δικό μας μισό και αναμενόμενα σκόραρε».
Για τα οφέλη της ισοπαλίας με την ΑΕΚ: «Δεν το βλέπουμε έτσι. Έχουμε άλλη νοοτροπία. Οι έξω από εμάς μπορεί να μην το καταλαβαίνουν, το σημαντικό όμως είναι ότι το καταλαβαίνει ο κόσμος. Κι εγώ όταν ερχόμουν στην ομάδα δεν θα μπορούσα να φανταστώ όλο αυτό τον κόσμο στο πρώτο εντός έδρας ματς. Πίστευαν τα παιδιά ότι μπορούσαμε να το κερδίσουμε. Δεν έχουμε το άγχος του πρωταθλητισμού και είναι περισσότερα για εμάς τα κέρδη. Εμείς έχουμε το άγχος ότι πρέπει να σβήσουμε την ποινή του ευρωπαϊκού αποκλεισμού».
Για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και τους Μουνιέ – Κάτσε: «Θα μελετήσουμε τον Ολυμπιακό, ήδη το κάνουν οι συνεργάτες μου. Περιμένω να ανεβάσουν ρυθμούς οι Μουνιέ και Κάτσε μέσα από τις προπονήσεις γιατί ήταν και τραυματίες. Πέρα από το τακτικό μας κομμάτι, θα πρέπει σε μια δύσκολη έδρα απέναντι σε έναν πολύ καλό αντίπαλο που είναι και το φαβορί με έμπειρους παίκτες, να αντιπαραθέσουμε την ποιότητά μας και κάποια άλλα πράγματα».
Για την ήττα στην Τούμπα κι αν έκανε καλό στην ομάδα: «Δεν θα θέλαμε να έχει έρθει τέτοια εμφάνιση με τον ΠΑΟΚ. Ειδικά όμως για τη δική μας ομάδα, κερδίζουμε και από τέτοιες εμφανίσεις. Επειδή μιλάμε και για ψυχολογική διαχείριση αλλά και για τους παίκτες προς τους ίδιους τους εαυτούς τους ώστε να εξελιχθούν σε μια χρονιά με διάφορους στόχους, σε βάθος χρόνου θέλουμε να μείνουν πολλοί Έλληνες με λίγους ξένους και μεγάλη ποιότητα. Θα δούμε που θα φτάσουμε το καλοκαίρι πάνω σε αυτό το πλάνο. Μας έκανε πολύ καλό το παιχνίδι της Τούμπας...».
Για τη διαφορά στην αντιμετώπιση ως προς τους ξένους διαιτητές: «Υπάρχει μεγάλη διαφορά... Αν με ρωτήσετε ειλικρινά, θεωρώ ότι οι Έλληνες διαιτητές είναι καλύτεροι, αλλά υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση. Δεν συμπεριφερόμαστε με τον ίδιο τρόπο απέναντί τους και με αυτή την πίεση τους κάνουμε κακό. Αυτό που γίνεται αυτή τη στιγμή, εγώ το συνάντησα στη Σαουδική Αραβία. Αν δεν αλλάξει η νοοτροπία, είναι καλύτερο να παίζουν ξένοι διαιτητές».
Τη δυσαρέσκειά του για την εμφάνισή των παικτών του εξέφρασε στην Συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του αγώνα του Παναθηναϊκού κόντρα στην ΑΕΚ, ο Μαρίνος Ουζουνίδης. Ο τεχνικός της «ένωσης» ανέλαβε την ευθύνη για την άσχημη απόδοση των «κιτρινόμαυρων», ενώ τόνισε πως γνωρίζει ότι ο κόσμος του Παναθηναϊκού τον αγαπάει.
Αναλυτικά όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου:
Για την εμφάνιση της ομάδας του: «Με διαφορά η χειρότερη εμφάνιση και δεν υπάρχει εξήγηση όταν δεν παίζεις καθόλου... Είχε κανείς την εντύπωση ότι βρισκόμασταν σε άλλο γήπεδο. Δεν κάναμε τίποτα. Κάναμε προσπάθεια να... χάσουμε το παιχνίδι».
Για τους βαθμούς και την κορυφή: «Μπορεί να παίξεις καλά και να χάσεις ένα ματς αλλά εμείς ήμασταν μια απογοήτευση. Προσπαθούσα να καταλάβω τι κάναμε στο πρώτο ημίχρονο. Ακόμα και ο τερματοφύλακάς μας τους έδινε τη μπάλα. Μπορεί να τύχει να είσαι σε κακή μέρα αλλά δεν επιτρέπεται να είμαστε έτσι στο σημερινό ματς. Έπρεπε να είμαστε πιο έτοιμοι. Βλέποντας το ματς, αν είχα τη δυνατότητα θα κατέβαζα άλλη ενδεκάδα...».
Για τις αλλαγές: «Ο Μπογέ δεν ήταν 100% έτοιμος. Μπορεί να πήρε περισσότερες πρωτοβουλίες στο δεύτερο ημίχρονο, αλλά δεν ήταν καλές για εμένα. Και οι 11 να έβγαιναν το ίδιο πράγμα θα ήταν. Με το χώρο που υπήρχε όταν ανοίχτηκε ο Παναθηναϊκός θα ήταν πιο εύκολο να κάνουμε φάσεις με τον Κλωναρίδη... Μετά από ένα τέτοιο παιχνίδι μπορούμε να πούμε πολλά, αλλά δεν βγήκαμε στο γήπεδο. Παίρνω εγώ την ευθύνη, δεν φταίνε οι παίκτες... Μακάρι να είχα τη δυνατότητα να βάλω άλλη ενδεκάδα».
Για τους νεαρούς παίκτες που είχε πέρυσι στον Παναθηναϊκό και τους βλέπει φέτος βασικούς: «Ας μη μπούμε σε αυτή τη διαδικασία. Είναι καλοί παίκτες»
Για το χειροκρότημα από τον κόσμο των «πράσινων»: «Η περσινή χρονιά ήταν δύσκολη. Ξέρω ότι με αγαπάει ο κόσμος του Παναθηναϊκού και θα ήθελα να μιλήσουμε για την ΑΕΚ».
Για το ματς με τη Μπάγερν Μονάχου: «Πρέπει να αλλάξουμε 100% για να παίξουμε με τη Μπάγερν. Δεν θα έπρεπε να είναι σήμερα η πολύ κακή μας μέρα. Είναι ένα ντέρμπι και πρέπει να είσαι καλά. Ίσως είναι δικό μου φταίξιμο ότι οι παίκτες δεν βγήκαν καλά στο γήπεδο».
Για την αδυναμία να πάρει η ΑΕΚ τα μεγάλα ματς: «Δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε πρωτάθλημα με αυτή την εικόνα. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Μια ομάδα είχε παίκτες που έτρεχαν και κέρδιζαν μπαλιές και είχες μια ομάδα που έχανε τη μπάλα και περπατούσε... Ο αντίπαλος ήταν καλύτερος από εμάς γιατί δεν παίξαμε σωστά. Ζητήσαμε από την αρχή να πιέσουμε ψηλά και αντ' αυτού περπατούσαμε. Το πρόβλημα δεν ήταν οι δύο χαφ αλλά οι τέσσερις μπροστά που δεν παρείχαν βοήθειες και δεν έτρεξαν καθόλου. Φταίω εγώ για την κακή εικόνα της ομάδας».