Εξαιρετικά αποτελέσματα είχαν οι αθλητές στίβου του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Θεοδωρακάκος και Κώστας Γκελαούζος καθώς κατέκτησαν τις πρώτες θέσεις σε δύο απαιτητικούς αγώνες.
Ο Δημήτρης Θεοδωρακάκος κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στον αγώνα «Ενιπέας» στον Όλυμπο συνολικής απόστασης 44 χιλιομέτρων. Ο «πράσινος» αθλητής έκοψε πρώτος το νήμα σε χρόνο 4:37:44 κάνοντας φοβερή κούρσα..
Παράλληλα ο δρομέας του «τριφυλλιού» Κώστας Γκελαούζος κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στον 7ο Φιλίππειο δρόμο που έγινε στη Βέροια.
Το ήθος που συνοδεύει τον Παναθηναϊκό ως σύλλογο είναι ένα από τα βασικά γνωρίσματα του «τριφυλλιού», το οποίο διδάσκονται πρώτοι απ’ όλους οι νεαροί ποδοσφαιριστές που βρίσκονται στα τμήματα των ακαδημιών.
Μία τρανή απόδειξη των παραπάνω λεγομένων έλαβε χώρα στις 8 Δεκεμβρίου του 2018, στον αγώνα των ομάδων Κ15 μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Αστέρα Τρίπολης.
Ενώ το σκορ ήταν 2-1 υπέρ των «πρασίνων», οι νεαροί άσσοι βγαίνουν σε τετ α τετ και φτάνουν μία ανάσα από το να σκοράρουν το τρίτο τους γκολ και να πάρουν μια διαφορά ασφαλείας. Ωστόσο λίγο πριν ένας παίκτης των φιλοξενούμενων είχε πέσει στο χορτάρι.
Έτσι σε μία σπάνια κίνηση οι παίκτες του Παναθηναϊκού έβγαλαν άουτ τη μπάλα προκειμένου να παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες στον παίκτη του Αστέρα Τρίπολης.
Δείτε το βίντεο
Πρωινή προπόνηση περιελάμβανε το σημερινό πρόγραμμα για τους παίκτες του Παναθηναϊκού, μία ημέρα μετά την ήττα από τον ΟΦΗ στο Ηράκλειο.
Στο σημερινό πρόγραμμα, όσοι αγωνίστηκαν στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα έκαναν αποθεραπεία και αποφόρτιση, ενώ οι υπόλοιποι επιδόθηκαν σε προπόνηση υψηλής έντασης με μπάλα.
Θεραπεία και ατομικό πρόγραμμα έκανε ο Κώστας Κότσαρης, ο οποίος υπολογίζεται να μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης τουλάχιστον δύο μήνες. Επιπλέον θεραπεία έκαναν και οι Μουνιέ, Κουλιμπαλί και Γιόχανσον.
Για την Τρίτη έχει παραχωρηθεί ρεπό, ενώ η επιστροφή στις προπονήσεις έχει προγραμματιστεί για την Τετάρτη το πρωί.
Ντέρμπι έβγαλε η κληρωτίδα για την ημιτελική φάση του Κυπέλλου Ελλάδας στο μπάσκετ, καθώς ο Παναθηναϊκός κληρώθηκε να αντιμετωπίσει τον Ολυμπιακό.
Η κλήρωση για τα ημιτελικά του Κυπέλλου Ανδρών έγινε το μεσημέρι της Δευτέρας στα γραφεία της ΕΟΚ με τον πρώτο μεγάλο ημιτελικό να είναι αυτός μεταξύ του «τριφυλλιού» και των «ερυθρολεύκων» σε ματς που θα διεξαχθεί στο ΟΑΚΑ. Στο δεύτερο παιχνίδι θα αναμετρηθούν η Κύμη με τον ΠΑΟΚ στη Χαλκίδα.
Οι δύο ημιτελικοί θα διεξαχθούν την Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου, ενώ ο τελικός είνοα προγραμματισμένος να γίνει στις 17 Φεβρουαρίου, στα «Δύο Αοράκια» του Ηρακλείου.
Αναλυτικά τα ζευγάρια
Κύμη-ΠΑΟΚ
Παναθηναϊκός -Ολυμπιακός
Την επιστροφή του στις νίκες θα επιδιώξει σήμερα ο Παναθηναϊκός, ο οποίος στον αγώνα που ρίχνει την αυλαία της 8ης αγωνιστικής της Basket League φιλοξενεί στο ΟΑΚΑ το Περιστέρι (19:00, Cosmote Sport4).
Οι «πράσινοι» που προέρχονται από σερί ανεπιτυχών αποτελεσμάτων στην Ευρωλίγκα, θέλουν να δώσουν ένα τέλος σε αυτό, κάτι το οποίο θα επιδιώξουν απέναντι στην ομάδα του Αργύρη Πεδουλάκη. Μπορεί το όνομα του Περιστερίου να μην τρομάζει, ωστόσο το σύνολο του πρώην προπονητή του «τριφυλλιού», μαζί με τον Παναθηναϊκό, είναι οι μόνες αήττητες ομάδες στο πρωτάθλημα, κάτι που μόνο τυχαίο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί για τη δυναμική της ομάδας από τη δυτική Αττική.
Για μία ακόμα φορά τα προβλήματα δεν λείπουν για τον Παναθηναϊκό, ο οποίος σε ένα ακόμα ματς δεν θα αγωνιστεί πλήρης. Ο Ιωάννης Παπαπέτρου δεν έχει καταφέρει να ξεπεράσει τις ενοχλήσεις στον καρπό του δεξιού του χεριού και έχει τεθεί νοκ άουτ, ενώ αμφίβολη είναι η συμμετοχή του Θανάση Αντετοκούνμπο, που δεν συμμετείχε στη χθεσινή προπόνηση λόγω ενός μυϊκού σπασμού στη μέση. Οι υπόλοιποι παίκτες θα βρίσκονται κανονικά στη διάθεση του Τσάβι Πασκουάλ.
Οι Πουρσανίδης, Σταματόπουλος και Μπίκας θα είναι οι τρεις διαιτητές που θα διευθύνουν τη σημερινή αναμέτρηση.
Με νίκη συνέχισε τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις ο Παναθηναϊκός στο ποδόσφαιρο σάλας, επικρατώντας του δυσκολοκατάβλητου και μαχητικού Μινώταυρου με 2-1.
Σε ένα κλειστό παιχνίδι οι «πράσινοι» εκμεταλλεύτηκαν την έδρα τους και λύγισαν την ομάδα του Ταύρου, συνεχίζοντας να βρίσκονται στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα.
Στο αγωνιστικό κομμάτι ο Παναθηναϊκός κατάφερε να πάρει προβάδισμα με τον Ντάρλα, με το 1-0 να είναι και το σκορ του ημιχρόνου. Στο δεύτερο μέρος το «τριφύλλι» έκανε το 2-0 με τον Γκαϊφύλλια και το μόνο που κατάφερε ο Μινώταυρος ήταν να μειώσει στο τελικό 2-1 με τον Φιλίππου.
Στην πρώτη θέση και το +3 από την ΑΕΚ ο Παναθηναϊκός με 34 βαθμούς.
Παναθηναϊκός (Μπελτσίδης): Μπάρδης, Ζάχο, Ντάρλας, Γκρίτζαλης, Γκαϊφύλλιας, Παπαευστρατίου, Παούρης, Κάλκος, Μπελτσίδης, Χατζηφωτίου, Οικονομόπουλος, Θεοδωρόπουλος και Μπάμπης.
Στην παραδοχή πως ο Παναθηναϊκός πραγματοποίησε κακό παιχνίδι προχώρησε με δηλώσεις του στη Nova ο Σωκράτης Διούδης, ο οποίος σημείωσε πως μία ήττα δεν μπορεί να τα ισοπεδώσει όλα.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Έλληνας τερματοφύλακας:
«Κάναμε κακό παιχνίδι. Απ’ την αρχή είχαμε νευρικότητα δίναμε εύκολα την μπάλα στον αντίπαλο, πολλά λάθη. Μας στράβωσε το ματς, δεχτήκαμε γκολ. Προσπαθήσαμε να αναπτυχθούμε όμως ήμασταν σε κακή μέρα ατομικά και δε μας βοηθούσε να βγάλουμε στο χορτάρι αυτά που μπορούμε».
Για το αν έφταιξε η απουσία των δεξιών μπακ: «Όλα τα παιδιά γνωρίζουν τον τρόπο παιχνιδιού μας και το τι πρέπει να κάνουν. Γρήγορα ο προπονητής κατάλαβε πως δεν μας βγαίνει το σύστημα και αλλάξαμε σε τέσσερις. Το γεγονός πως κάναμε κακές επιλογές και εύκολα λάθη, έδινε τη δυνατότητα στον αντίπαλο να έρχεται στην περιοχή μας. Κακή μέρα για μας. Ας μην τα ισοπεδώσουμε όλα, έχουμε παίξει πολλά ματς μαζί. Ήμασταν ατομικά σε κακή μέρα, γι’ αυτό δεν βγάλαμε στο γήπεδο αυτά που ξέρουμε. Μια κακή παρένθεση για μας, πρέπει να μάθουμε πολλά. Μετά το 60’ όταν δεχτήκαμε το τρίτο τέρμα, δείξαμε μια εικόνα που δεν μας αρμόζει. Απειθαρχία ως ομάδα, χωρίς συγκέντρωση, μας έβγαιναν αντεπιθέσεις, δεν μας τιμά και δεν μας αρμόζει. Δεν είμαστε εμείς αυτή η ομάδα. Απ’ τη στιγμή που βρεθήκαμε σε τόσο κακή μέρα και δεν είχαμε συγκέντρωση, δεν είχαμε κοντά τις γραμμές μας και οι παίκτες είχαν αποστάσεις. Δεν είχαμε καλή επικοινωνία».
Για το δεύτερο γκολ του ΟΦΗ: «Στο δεύτερο γκολ πήρε φάλτσα η μπάλα βρήκε λίγο και στον Μαυρομμάτη, έχω ευθύνη με πρόδωσε εκεί που πήγε η μπάλα. Εμείς πρέπει να συνεχίσουμε, να δουλεύουμε και να ακούμε τον προπονητή μας, να πειθαρχούμε στο πλάνο. Έχουμε κάνει μεγάλη προσπάθεια μια ήττα δεν μπορεί να τα ισοπεδώσει όλα. Δύσκολα ματς μέχρι τη διακοπή πρέπει να δώσουμε τα πάντα να νικήσουμε να μείνουμε στις πρώτες θέσεις».
Για τον τραυματισμό του με τον Ολυμπιακό: «Τρόμαξα. Ήταν δυσάρεστη στιγμή, θα μπορούσα να έχω πάθει ζημιά. Δόξα τω θεώ όλα είναι καλά. Ευχαριστώ τους γιατρούς για την συμβολή τους».
Χωρίς τον Ιωάννη Παπαπέτρου και πιθανότατα τον Θανάση Αντετοκούνμπο, θα αγωνιστεί ο Παναθηναϊκός στον αγώνα πρωταθλήματος της Δευτέρας (10/12) κόντρα στο Περιστέρι με το οποίο θα πέσει η αυλαία της 8ης αγωνιστικής.
Στην τελευταία προπόνηση με την οποία ολοκληρώθηκε η προετοιμασία των «πρασίνων», ο Ιωάννης Παπαπέτρου δεν συμμετείχε καθώς συνέχισε να έχει ενοχλήσεις στον καρπό του δεξιού του χεριού, ενώ ούτε ο Θανάσης Αντετοκούνμπο έλαβε μέρος, λόγω ενός μυϊκού σπασμού στη μέση.
Ο πρώτος θα παραμείνει εκτός και από τον αγώνα κόντρα στην ομάδα του Αργύρη Πεδουλάκη, ενώ η συμμετοχή του δεύτερου θα αποφασιστεί την τελευταία στιγμή. Όλοι οι υπόλοιποι παίκτες θα είναι στη διάθεση του Τσάβι Πασκουάλ.
Από κει και πέρα η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ενημερώνει πως η προπώληση των εισιτηρίων για το ματς με το Περιστέρι ΒΙΚΟΣ COLA συνεχίζεται από τα κάτωθι σημεία:
Ο Φάνης Μαυρομμάτης δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα κόντρα στον ΟΦΗ, καθώς στο 83ο λεπτό αντικαταστήθηκε αναγκαστικά από τον Πασχάλη Στάικο, λόγω ενός χτυπήματος στο κεφάλι που επέφερε αιμορραγία.
Μάλιστα το χτύπημα το οποίο συνέβη κοντά στο φρύδι του νεαρούς κεντρικού αμυντικού ήταν αρκετά βαθύ, κάτι που επιβεβαιώνουν και τα πέντε ράμματα που χρειάστηκε να κάνει το ιατρικό επιτελείο του «τριφυλλιού» προκειμένου να κλείσει η πληγή και να σταματήσει η αιμορραγία.
Στην συμπεριφορά των παικτών του μετά το 3-1 στάθηκε στις δηλώσεις του στη συνέντευξη τύπου ο Γιώργος Δώνης.
Ο Έλληνας τεχνικός σημείωσε πως το τελευταίο 30λεπτο ήταν το χειρότερο σημείο του «τριφυλλιού» την φετινή σεζόν, ενώ αναφορικά με το αν αυτή η ήττα θα επηρεάσει την ομάδα ο 49χρονος προπονητής ανέφερε πως δεν φοβάται ότι θα υπάρξει αυτό το ενδεχόμενο.
Αναλυτικά δήλωσε στην συνέντευξη Τύπου:
Για το αν περίμενε τον ΟΦΗ έτσι: «Περιμένω όλα τα παιχνίδια πολύ δύσκολα και περιμέναμε δύσκολο παιχνίδι απέναντι σε έναν αντίπαλο που καίγεται για βαθμούς και θα έμπαινε για μια μάχη και να πάρει αποτέλεσμα. Περιμέναμε το παιχνίδι πολύ δυνατό. Το πρώτο ημίχρονο ήταν καλύτερο από το δεύτερο. Βγάλαμε συνεργασίες και φάσεις, αλλά σε λεπτομέρειες δεχθήκαμε δύο τέρματα που δεν είχαμε συνοχή και σταθερότητα. Και αυτός ήταν ο λόγος που χάναμε με 2-1.
Το δεύτερο ημίχρονο ήταν εντελώς διαφορετικό, δεν είχαμε ηρεμία να λειτουργήσουμε την μπάλα. Μετά το 3-1 ήταν το χειρότερο σημείο μας σε όλο το πρωτάθλημα. 30 λεπτά δεν είχαμε συνοχή, χάναμε την μπάλα εύκολα και περιμέναμε να τελειώσει το παιχνίδι. Το χειρότερο τριαντάλεπτο της χρονιάς».
Για το πρέσινγκ του ΟΦΗ: «Ο ΟΦΗ προσπάθησε, αλλά εμείς στο πρώτο ημίχρονο βγάλαμε συνεργασίες. Αν δούμε τα γκολ ήταν και τα δύο από λάθη μας. Περιμέναμε αυτό το κομμάτι».
Για το αν επηρεάσει την ομάδα αυτή η ήττα: «Εγώ δεν φοβάμαι, ούτε η ομάδα γιατί σε μια ολόκληρη σεζόν θα υπάρχουν παιχνίδια καλά, μέτρια και άσχημα. Κάθε ματς σου δίνει συμπεράσματα και για εμάς ακόμα και όταν μας συμβαίνουν άσχημα πράγματα στον αγωνιστικό χώρο, εμείς θα πρέπει να συνεχίσουμε να λειτουργούμε με πειθαχία στο πλάνο μας κάτι που δεν κάναμε στο δεύτερο ημίχρονο. Στο τέλος της σεζόν θα καταφέρουμε αυτό που θέλουμε.
Για το διοικητικό: Το σημαντικό για εμάς είναι η εξέλιξη της ομάδας. Θα συνεχίσουμε πιστά σε αυτό το πλάνο».