ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Επέστρεψε ο Μουνιέ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018 19:26

Ο Αντονί Μουνιέ ήταν το ευχάριστο νέο της ημέρας για τον Παναθηναϊκό, καθώς ο Γάλλος μεσοεπιθετικός κατάφερε να προπονηθεί σε φουλ ρυθμούς στο σημερινό πρόγραμμα, επιστρέφοντας έτσι στην ενεργό δράση.

Από κει και πέρα όσοι αγωνίστηκαν στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα με τον Ατρόμητο έκαναν αποθεραπεία και αποφόρτιση. Οι υπόλοιποι ακολούθησαν κανονικό πρόγραμμα το οποίο περιελάμβανε προθέρμανση και παιχννίδι με έμφαση στην τακτική.

Στο πρόγραμμα δεν συμμετείχε ο Μακέντα που έκανε θεραπεία ενώ με ατομικό πρόγραμμα συνέχισε ο Κουρμπέλης, όπως και ο Σέχου.

Η νέα προπόνηση είναι προγραμματισμένη για τις 14.00 και αμέσως μετά θα ανακοινωθεί η αποστολή για τον εκτός αγώνα κυπέλλου με τον Κισσαμικό.

Διούδης: «Με εμπιστεύεται η ομάδα»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018 19:10

Στην εμπιστοσύνη που του δείχνει ο Παναθηναϊκός απέδωσε τις καλές εμφανίσεις που πραγματοποιεί ο Σωκράτης Διούδης.

Ο Έλληνας τερματοφύλακας με δηλώσεις του τόνισε πως είναι φυσιολογικό παίρνοντας συνεχόμενα παιχνίδια να έχει καλή απόδοση, ενώ σημείωσε πως το συναίσθημα όταν ακούει το όνομά του από τους φιλάθλους του «τριφυλλιού» δεν περιγράφεται με λόγια.  

Αναλυτικά, όσα είπε ο τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού στο novasports.gr: 

Για τη σταθερή του παρουσία την εφετινή σεζόν κάτω από τα γκολπόστ: «Εφόσον η ομάδα με εμπιστεύεται και παίρνω συνεχόμενα παιχνίδια, νομίζω ότι είναι φυσιολογικό για μένα να βγάλω ένα καλό αγωνιστικό πρόσωπο». 

Για το πώς αισθάνθηκε όταν άκουσε τον κόσμο του Παναθηναϊκού να τραγουδάει το όνομα του στο τέλος του αγώνα με τον Ατρόμητο: «Δεν περιγράφεται με λόγια. Είμαι πολύ περήφανος. Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι εγωιστής. Όλα τα παιδιά έκαναν μια τεράστια προσπάθεια σε ένα δύσκολο αγωνιστικό χώρο και απέναντι σε μια καλή ομάδα, η οποία δεν είναι τυχαία τόσο ψηλά. Βγάλαμε στοιχεία μεγάλης ομάδας. Δείξαμε μαχητικότητα, είχαμε πάθος, παλέψαμε μέχρι το τελευταίο λεπτό, αν και υπήρχε κούραση και σίγουρα αξίζουν σε όλους συγχαρητήρια. Είναι μια σπουδαία νίκη, η οποία μας δίνει τόσο βαθμολογικό, όσο και ψυχολογικό αβαντάζ». 

Για την ...παράδοση που αρχίζει να «χτίζει» στις επεμβάσεις πέναλτι: «Η αλήθεια είναι ότι έχω καλά ποσοστά στα πέναλτι σε όλη μου την καριέρα. Προσπαθώ να μπω στο μυαλό του αντιπάλου. Το πέναλτι είναι μια στιγμή. Προσπαθείς να "ψαρώσεις" τον αντίπαλο. Κάποιες φορές σου βγαίνει και άλλες όχι. Ευτυχώς μου βγήκε στο παιχνίδι με τον Ατρόμητο και πήραμε μια σημαντική νίκη». 

Για τη σπουδαία του απόκρουση στη φάση με τον Κουλούρη: «Ήταν πολύ δύσκολη, γιατί διαπίστωσα γρήγορα ότι υπήρχε κενό στο πρώτο δοκάρι και η αλήθεια είναι ότι ο Γιαννούλης έκανε μια καλή σέντρα στην πλάτη της άμυνας και μας δυσκόλεψε αρκετά. Προσπάθησα να κλείσω τη γωνία μου, είναι μια φάση αντίδρασης, που δουλεύουμε πολύ στην προπόνηση και όταν είσαι σε καλή μέρα θα σου βγει. Ευτυχώς ήμουν σε καλή μέρα στο ματς με τον Ατρόμητο και έκανα μια καλή απόκρουση». 

Για το αν στοχεύει σε μια κλήση στην Εθνική ομάδα: «Το έχω ξαναπεί και θα το ξαναπώ όταν θα έχω την ευκαιρία. Η Εθνική ομάδα είναι η ύψιστη τιμή για κάθε ποδοσφαιριστή. Προσωπικά αγαπώ πολύ την πατρίδα μου και θα ήταν πραγματικά τιμή μου να την εκπροσωπήσω. Αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να βρίσκομαι πάντα σε πολύ υψηλό επίπεδο και να βοηθώ την ομάδα μου, γιατί αυτό είναι το πιο σημαντικό. Εύχομαι να συνεχίσω τις καλές εμφανίσεις και μακάρι ο ομοσπονδιακός προπονητής να σκεφτεί και το δικό μου όνομα». 

Για τη νευρικότητα που υπήρξε στο παιχνίδι του Παναθηναϊκού στο τελευταίο 20λεπτο: «Ο Ατρόμητος είναι πολύ ποιοτική ομάδα και έχει δείξει σε όλα της τα παιχνίδια ότι αξίζει να βρίσκεται ψηλά. Ήταν δεδομένο ότι θα υπήρχε πίεση στο παιχνίδι, το γνωρίσαμε, όμως μας δυσκόλεψε πολύ ο κακός αγωνιστικός χώρος. Βέβαια αυτό ισχύει και για τον αντίπαλο, δεν αποτελεί δικαιολογία. Όμως κουραστήκαμε αρκετά και σε αυτό έπαιξε ρόλο το βαρύ τερέν. 

Όταν μια ομάδα βρίσκεται πίσω στο σκορ θα αντεπιτεθεί, οπότε από τη στιγμή που εμείς κάναμε άμυνα και τρέχαμε πίσω από τη μπάλα, ήμασταν η ομάδα που είχε μεγαλύτερη κούραση. Όμως βγάλαμε πολύ μεγάλο πάθος στο παιχνίδι μας, πραγματικά τα παιδιά έδωσαν το 100% και ακόμα και αν δεν κάναμε τόσο καλή εμφάνιση στο δεύτερο ημίχρονο, πήραμε μια σημαντική νίκη για τη συνέχεια».

Ολοκληρωτικός Παναθηναϊκός σάρωσε τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης

ΒΟΛΕΥ Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018 18:35

Την εξαιρετική κατάσταση στην οποία βρίσκεται επιβεβαίωσε για μία ακόμα φορά ο Παναθηναϊκός, ο οποίος επικράτησε εκτός έδρας του Εθνικού Αλεξανδρούπολης με 3-0 σετ στον αγώνα που έριξε την αυλαία της 10ης αγωνιστικής της VolleyLeague.

Οι «πράσινοι» του κορυφαίου Πανταλέων και του απόντα Πελεκούδα, έχοντας καταπληκτική τακτική και με όπλα τους το μπλοκ και την άμυνα κυριάρχησαν και στα τρία σετ των αντίπαλων τους επικρατώντας ολοκληρωτικά. Αξίζει να σημειωθεί πως το παρόν στην ακριτική πόλη έδωσαν οι 200 ερίπου οπαδοί του Παναθηναϊκού, οι οποίοι αποθέωσαν τους παίκτες και τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο συμμετέχοντας όλοι μαζί στο «χόρτο μαγικό». Στην 4η θέση οι πράσινοι.

Ο αγώνας

Το πρώτο σετ ξεκίνησε ιδιαίτερα ισορροπημένο με τις δύο ομάδες να συμβαδίζουν στο σκορ μέχρι το 13-13. Από εκείνο το σημείο και έπειτα ο Παναθηναϊκός ανέβασε στροφές και χτίζοντας μία μικρή διαφορά έφτασε σε 15-18. Οι «πράσινοι συνέχισαν στο ίδιο μοτίβο και έφτασαν στο 16-20 με μπλοκ του Γιάκομπσεν, ενώ στη συνέχεια κατέκτησαν το σετ με 20-25.

Στο δεύτερο σετ είχε παρόμοια εικόνα στους πρώτους πόντους, όμως ο Πανταλέον με επίθεση έγραψε το 9-12 δίνοντας ένα μικρό προβάδισμα στο «τριφύλλι». Από εκείνο το σημείο και μετά οι παίκτες του Ανδρεόπουλου βρήκαν ρυθμό τον οποίο δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν οι γηπεδούχοι. Ως αποτέλεσμα, το σκορ διαμορφώθηκε στο 10-16 με πλασέ του Γιορντάνοφ, για να μπουν οι «πράσινοι» στην τελική ευθεία του σετ όντας μπροστά με 14-20. Ο Παναθηναϊκός για να χάσει αυτό το σετ έπρεπε να «αυτοκτονήσει» κάτι το οποίο δεν έκανε γράφοντας το 21-25 και το 2-0 σετ.

Το τρίτο σετ ξεκίνησε με εντελώς διαφορετική εικόνα. Οι παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου έβαλαν το πόδι στο γκάζι και τρέχοντας ένα σερί έφτασαν στο 4-10. Οι γηπεδούχοι παίζοντας το τελευταίο τους χαρτί για να μείνουν στο ματς μείωσαν 9-11 αναγκάζοντας τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο να καλέσει τάιμ άουτ. Στη συνέχεια οι φιλοξενούμενοι διατήρησαν μία διαφορά τριών πόντων 15-18, ωστόσο αυτό δεν ήταν αρκετό. Ο Γκμίτροβιτς από πλευράς γηπεδούχων ήταν ιδιαίτερα δραστήριος και με καρφί μείωσε σε 19-20. Παρόλο την αντεπίθεση της ομάδας της Αλεξανδρούπολης οι «πράσινοι» είχαν το καθαρό μυαλό και με τον Ράπτη να είναι καθοριστικός σε αυτό το σημείο έφτασαν στο 21-25 με άσσο του Γιάκομπσεν και το 3-0.

Τα σετ: 20-25, 21-25, 21-25

Μ.Γ.Σ.ΕΘΝΙΚΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ (Σάκης Μουστακίδης): Στρούγκαρ 1π. (1 μπλοκ), Μπενγκολέα 15 (13/22, 2 άσσοι, 50%υπ., 30%αρ.), Γκμίτροβιτς 13 (11/26, 1 άσσος, 1 μπλοκ), Τουράνιανιν 7 (7/10), Στίγγας 7 (5/8, 2 μπλοκ), Ριζόπουλος 5 (5/16, 43%υπ., 36%αρ.) / Κοντοστάθης (λ. – 68%υπ., 57%αρ.), Βλαχόπουλος.

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Γιάκομπσεν 3 (1 άσσος, 2 μπλοκ), Πεντίδης 5 (4/6, 1 μπλοκ), Γιορντάνοφ 12 (12/23επ.), Ανδρεόπουλος 8 (8/12, 48%επ., 35%αρ.), Πανταλέων 14 (8/10, 6 μπλοκ), Ράπτης 18 (15/24, 1 μπλοκ, 2 άσσοι) / Ζήσης (λ. – 53%υπ., 47%αρ.).

  

Η παρακάμερα του Παναθηναϊκός-Ατρόμητος (vid)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018 18:22

Τα όσα δεν έδειξαν οι κάμερες της ΕΡΤ κατέγραψε η παρακάμερα της ΠΑΕ Παναθηναϊκός που βρέθηκε στο ΟΑΚΑ, στον αγώνα του τριφυλλιού κόντρα στον Ατρόμητο.

«Πράσινες» σφαίρες…αλληλεγγύης

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018 16:10

Το μεγαλύτερο σκοπευτικό δρώμενο της χρονιάς στη σκοποβολή, το Κύπελλο Χριστουγέννων, διοργανώθηκε με επιτυχία για 6η συνεχή χρονιά, το διήμερο 15 & 16 Δεκεμβρίου 2018, στο Εθνικό Σκοπευτήριο Βύρωνα, με τον Παναθηναϊκό να δίνει το παρόν

Αναλυτικά η ενημέρωση από τον Ερασιτέχνη

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το «Κύπελλο Χριστουγέννων», που διοργανώθηκε για 6η συνεχή χρονιά, το διήμερο 15 & 16 Δεκεμβρίου 2018, στο Εθνικό Σκοπευτήριο Βύρωνα. Οι αγώνες ήταν Ά Κατηγορίας αεροβόλων όπλων, κάλυπτε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες,  και συμμετείχαν περισσότεροι από 150 σκοπευτές και σκοπεύτριες από διαφορετικούς συλλόγους.

Το μεγαλύτερο σκοπευτικό δρώμενο της χρονιάς, όπως πάντα, πέραν των αγώνων σχετίζεται άμεσα με την ιστορία της ελληνικής σκοποβολής, ενώ διατηρεί καθαρά χαρακτήρα αλληλεγγύης προς όσους έχουν ανάγκη. Όσοι έχουν την τύχη να συμμετέχουν κάθε χρόνο, απολαμβάνουν χριστουγεννιάτικα εδέσματα, ενώ οι μικροί φίλοι του αθλήματος αποχωρούν πάντοτε με ένα αγιοβασιλιάτικο δωράκι.

Μετά την περσινή ενίσχυση προς το “Χαμόγελο του Παιδιού”, φέτος το Πράσινο Τμήμα έκανε κάλεσμα προς όλους τους συμμετέχοντες στους Αγώνες, να συνδράμουν όπως και όσο μπορούν μαζεύοντας τρόφιμα και λοιπά αναγκαία αγαθά για την “Κιβωτό του Κόσμου”. Η ανταπόκριση όλων των αθλητών ήταν αξιέπαινη κι έτσι πολλά παιδιά θα περάσουν καλύτερες γιορτές.

Ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή των αγώνων, ήταν η βράβευση του κυρίου Μπούτσελη Παναγιώτη, επίτιμου προέδρου του Σκοπευτικού Συλλόγου “Νίκανδρος”,  από τον Παναθηναϊκό, ως δείγμα εκτίμησης για την προσφορά του στην ελληνική σκοποβολή για πάνω από μισό αιώνα. Ο κύριος Παναγιώτης καταπιάνεται με όλα τα αγωνίσματα της σκοποβολής από το 1961 και αποτελεί πηγή έμπνευσης για όλους τους νεότερους αθλητές.

Τέλος το τμήμα σκοποβολής του Παναθηναϊκού Α.Ο., θέλει να ευχαριστήσει την εταιρία «Modial Café» και τον κ. Αντρέα Μαρέλλα  για την ευγενική της χορηγία, προσφέροντας τα προϊόντα της (εξοπλισμό και καφέ), σ’ όλους τους αθλητές, καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων και τις δυο ημέρες.

Στα  καθαρά αγωνιστικά αποτελέσματα, μεγάλη ήταν η μάχη μεταξύ του Γ.Σ. Κηφισιάς και του Παναθηναϊκού Α.Ο. Την πρώτη μέρα των Αγώνων, ο Γ.Σ.Κ. πήρε κεφάλι στη συνολική βαθμολογία, κυρίως χάρη στις πολύ καλές επιδόσεις των Σκοπευτών Τουφεκιού που διατηρεί στις τάξεις του. Αντίθετα, τη δεύτερη ημέρα που διεξήχθησαν τα Αγωνίσματα Πιστολιού, ο Π.Α.Ο. επικράτησε στις περισσότερες κατηγορίες φτάνοντας μια ανάσα από τη μεγάλη ανατροπή και την κατάκτηση του Κυπέλλου. Τελικά, το Κύπελλο κατέκτησε ο Γ.Σ. Κηφισιάς με 82 βαθμούς, έναντι 75 του Παναθηναϊκού!

Αναλυτικά, οι σημαντικότερες πράσινες επιτυχίες του διημέρου ήταν:

Αεροβόλο Πιστόλι Ανδρών: 2 θέσεις στο βάθρο για τον Παναθηναϊκό, καθώς το Χρυσό Μετάλλιο κατέκτησε ο Καμπούρης Ιωάννης με σκορ 569/600 και το Χάλκινο Μετάλλιο αντίστοιχα ο Παπαθωμας Εμμανουήλ με σκορ 566/600. Στη συνέχεια, σε σύνολο 36 Σκοπευτών, ακολούθησαν οι Λιακώνης Φώτιος και Γιακουμεττής Ιάκωβος, στις θέσεις 6 & 7, με σκορ 556/600 και 555/600 αντίστοιχα, ο Κρανάς Δημήτριος στην 14η θέση με σκορ 544/600, οι Κοκκινάκης Νικόλαος και Κατσίρης Δημήτριος, στις θέσεις 20 & 22, με σκορ 538/600 και 536/600 αντίστοιχα, οι Διαλυνάς Γεώργιος και Τάτσιωνας Αργύριος, στις θέσεις 28 & 29, με σκορ 525/600 και 524/600 αντίστοιχα, ο Γούγης Μιχαήλ στην 31η θέση με σκορ 516/600 και οι Λουκατσάς Ευθύμιος και Λουκόπουλος Θεόδωρος, στις θέσεις 34 & 35, με σκορ 497/600 και 481/600 αντίστοιχα.

Αεροβόλο Πιστόλι Εφήβων: 2 θέσεις στο βάθρο για τον Παναθηναϊκό, καθώς το Χρυσό Μετάλλιο κατέκτησε ο Κανιούρης Νικόλαος με σκορ 552/600 και το Αργυρό Μετάλλιο αντίστοιχα ο Σαλταγιάννης Άρης με την ίδια επίδοση. Στη συνέχεια, σε σύνολο 17 Σκοπευτών, ακολούθησαν οι Παππούς Κωνσταντίνος και Παππούς Στέφανος στις θέσεις 8 & 9, με σκορ 507/600 και 500/600 αντίστοιχα και ο Μούρτος Στυλιανός στην 15η θέση με σκορ 440/600.

Αεροβόλο Πιστόλι Γυναικών: Σε σύνολο 25 Σκοπευτριών, οι Ξανθάκη Άννα και Kvlividze Irma κατέλαβαν τις θέσεις 5 & 6, με σκορ 549/600 και 547/600 αντίστοιχα, ενώ τις ακολούθησαν, οι Πετροπούλου Μαριέττα στην 7η και Εξαρχάκου Αναστασία στην 8η θέση, με σκορ 546/600 και 545/600 αντίστοιχα, που αποτελούν ατομικά ρεκόρ και τους δίνουν το δικαίωμα συμμετοχής σε αγώνες επιλέκτων, οι Βαλέρη Μαρία και Φίσκα Μαρία, στις θέσεις 14 & 15, με σκορ 533/600 και 530/600 αντίστοιχα, η Μπόκαρη Όλγα στην 17η θέση με σκορ 527/600 και η Σφετκοπούλου Αδαμαντίνα στην 22η θέση με σκορ 482/600.

Αεροβόλο Πιστόλι Νεανίδων: Σε σύνολο 5 Σκοπευτριών, η Παπαγεωργίου Χρυσούλα κατέλαβε την 4η θέση με σκορ 517/600.

Αεροβόλο Τουφέκι Παίδων-Κορασίδων Ά: Σε σύνολο 24 μικρών Σκοπευτών και Σκοπευτριών, ο Παππάς Βασίλειος κατέλαβε την 7η θέση με σκορ 410,9/436. Ακολούθησαν οι Νικολοπούλου Αργυρή, Γκουγκούλιας Ρωμανός και Γεωργιόπουλος Κωνσταντίνος, στις θέσεις 14-15-16, με σκορ 403,8/436 - 403,5/436 - 403/436 αντίστοιχα. Τέλος, ο Μπουσές Ευάγγελος κατέλαβε την 24η θέση με σκοτ 322,2/436.

Αεροβόλο Τουφέκι Εφήβων: Σε σύνολο 12 Σκοπευτών, οι Ταμπουρατζής Χρήστος και Παλαιογιάννης Παναγιώτης κατέλαβαν τις θέσεις 11 & 12, με σκορ 405,4/654 και 402,4/654 αντίστοιχα.

Αεροβόλο Τουφέκι Ανδρών: Σε σύνολο 14 Σκοπευτών, ο Λιβέρης Διονύσιος κατέλαβε την 6η θέση με σκορ 566,7/654 και ο Συβρής Ευστράτιος την 13η θέση με σκορ 539,9/654.

Αεροβόλο Τουφέκι Γυναικών: Σε σύνολο 8 Σκοπευτριών, οι Ταμπουλέ Παρασκευή και Μπαβέλα Ελένη κατέλαβαν τις θέσεις 7 & 8, με σκορ 497,2/654 και 460,3/654 αντίστοιχα.

Αεροβόλο Τουφέκι Νεανίδων: Σε σύνολο 8 Σκοπευτριών, οι Καλαϊτζάκη Δήμητρα-Μαρία και Μιχελάκη Εμμανουέλα κατέλαβαν τις θέσεις 6 & 7, με σκορ 462,5/654 και 425,9/654 αντίστοιχα.

Διακρίθηκε στο Κύπελλο Χριστουγέννων το τριφύλλι

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018 15:14

Αρκετά καλή ήταν η παρουσία του κολυμβητικού τμήματος του Παναθηναϊκού στο κύπελλο Χριστουγέννων της ΝΕΠ που πραγματοποιήθηκε στην πρωτεύουσα του νομού Αχαϊας με τη συμμετοχή 777 αθλητών από 43 σωματεία.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα και οι θέσεις για το« τριφύλλι» όπως τα αναφέρει η επίσημη ιστοσελίδα του Ερασιτέχνη:

50μ. εφήβων :1ος Ορφέας Αριανούτσος

100μ. ύπτιο εφήβων: 1ος Ορφέας Αριανούτσος

50μ. πρόσθιο παγκορασίδων Β : 1η Κατερίνα Τσιβελεκίδη, 3η Σοφία Πετράτου

200μ.  ύπτιο εφήβων :2ος Ορφέας Αριανούτσος

200μ. πρόσθιο γυναικών: 2η Κατερίνα Θωμαδάκη

200μ. πρόσθιο  εφήβων :2ος Ορφέας Αριανούτσος

200μ. ελεύθερο παγκορασίδων Β : 1η Σοφία Πετράτου, 2η Κατερίνα Τσιβελεκίδη

50μ. πρόσθιο γυναικών :2η  Κατερίνα Θωμαδάκη

50μ. ελεύθερο παγκορασίδων  Α:3η Κατερίνα Τσιβελεκίδη, 6η Σοφία Πετράτου

800μ. ελεύθερο: 3η Κατερίνα Θωμαδάκη

100μ. ύπτιο κορασίδων :9η Ευαγγελία Μουμτζή

50μ. ελεύθερο Κορασίδων :12η Ευαγγελία Μουμτζή

Green Legend ο Κώστας Πετρίδης

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018 15:06

Στο πλαίσιο των 110 χρόνων από την ίδρυση του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου, ο Σύλλογος έφτιαξε ένα Top110  αθλητών-τριών του με βάση τις επιτυχίες τους.

Σε αυτή τη λίστα υπάρχουν αθλητές από ατομικά σπορ και η κατάταξη τους είναι με κριτήριο τις μεγάλες στιγμές τους, ενώ ήταν στο δυναμικό του «τριφυλλιού».

Στην 83η θέση της «πράσινης» λίστας είναι ο κύπριος Κώστας Πετρίδης που ήταν μέλος του «τριφυλλιού» στα τέλη της δεκαετίας του ΄20.

Γεννήθηκε το 1906 στη Λευκωσία και αγωνιζόταν με την ομάδα Γ.Σ. Παγκύπρια  ωστόσο στα τέλη της δεκαετίας του ΄20 εντάχθηκε στον Παναθηναϊκό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αγωνίστηκε στους ολυμπιακούς αγώνες του 1928 και του 1932 ενώ η μεγάλη του στιγμή με τον ΠΑΟ ήταν στους Βαλκανικούς αγώνες του 1929.

Επρόκειτο για έναν πολυαθλητή με πλούσια σωματικά προσόντα καθώς αγωνιζόταν σε ταχύτητες και άλματα.

Ο Πετρίδης κατέκτησε τρία χρυσά βαλκανικά μετάλλια στο μήκος, στο τριπλούν ενώ παράλληλα ήταν και μέλος της ομάδας 4Χ200μ.

Οι υπόλοιποι

84) Σταύρος Βελκόπουλος- 1500μ.-3.000μ. στιπλ

85) Σταμάτης Mάγος-110μ. εμπ.-60μ. εμπ.

86) Γαβρίηλ Αρνέλλος-100μ. ,200μ., 4Χ100μ.

87)Ανδρέας Λιναρδάτος-400μ.

88) Μανώλης Μπακρυσιώρης-πυγμαχία

89)Γιώργος Καραγιώργος400μ.-800μ.

90)Πόπη Γαβαλάκη- Βάδην

91)Χρήστος Σάρρας-Μαραθώνιος

92)Μαρία Δακουτρού-κολύμβηση

93)Βαγγέλης Καρίμαλης- ανώμαλος δρόμος

94)Αργύρης Καραγιάννης-άλμα επί κοντώ

95-96)Νίκος και Αντώνης Βούζης  5.000μ. , 1500μ. –ανώμαλος δρόμος

97)Γιώργος Μικελίδης- 4Χ100

98) Ειρήνη Κοκκιναρίου -3.000μ. στιπλ

99) Ντάντα Δαλιάνη-κολύμβηση

100) Κώστας Αρβανίτης- 5.000μ.-10.000μ.

101) Σωτήρης Βυρίνης -4Χ100

102) Ανέστης Πουλιόγλου- 4Χ100

103) Σταύρος Μουταφτσίδης-σφυροβολία

104) Μάριος Ευαγγέλου –άλμα επί κοντώ

105)Ιωάννης Κατσής-4Χ100 -400μ.

106) Παναγιώτης Λάσκαρης –άλμα επί κοντώ

107) Γιώργος Ιωαννίδης-πυγμαχία

108) Μιχάλης Λουκά -σφαιροβολία

109)  Γιάννης Μπαρλής -σφυροβολία

110) Ελβίρα Ευσταθίου-κολύμβηση

Αισιοδοξεί για το μέλλον ο Λάνγκφορντ

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018 14:56

Αισιόδοξος πως σιγά σιγά ο Παναθηναϊκός θα έχει ολοένα και καλύτερη εικόνα εμφανίστηκε σε δηλώσεις του ο Κιθ Λάνγκφορντ μετά τη νίκη του «τριφυλλιού» κόντρα στον ΠΑΟΚ.

Αναλυτικά, οι δηλώσεις του αμερικανού μπόμπερ: 

Για τις εμφανίσεις της ομάδας: «Έχοντας στην ομάδα ένα γκρουπ παικτών μεγαλύτερης ηλικίας, είναι σημαντικό να παίζουμε καλύτερα αργότερα στη σεζόν. Διότι, φυσιολογικά, στη διάρκεια της χρονιάς, υπάρχουν αγωνιστικά σκαμπανεβάσματα. Αν παίζαμε καλά τώρα, λογικά θα ήμασταν σε χαμηλότερο βαθμό αποδοτικότητας αργότερα. Θα θέλαμε, ίσως, στην παρούσα φάση, να είχαμε μια καλύτερη συγκομιδή νικών στην Ευρωλίγκα, αλλά είμαι σίγουρος πως θα βρούμε, με το χρόνο, τα αποτελέσματα που θέλουμε και εκεί». 

Για τη διαχείριση της κατάστασης: «Το ζήτημα είναι να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε, δε χρειάζεται να υπερβάλουμε, όπως συμβαίνει συχνά για την Ευρωλίγκα, σε κάθε λάθος, σε κάθε αγωνιστική απώλεια. Η ομάδα διαθέτει έμπειρους καλαθοσφαιριστές, παίκτες που έχουν δει τα πάντα, καλές και άσχημες στιγμές. Πρέπει να διατηρήσουμε το επίπεδό μας και την τροχιά στην οποία κινούμαστε». 

Για την εικόνα της ομάδας απέναντι στον ΠΑΟΚ: «Αντιμετωπίσαμε με σοβαρότητα το παιχνίδι απέναντι στον ΠΑΟΚ. Δείξαμε πως σεβόμαστε τον αντίπαλό μας, ο οποίος κάνει καλή χρονιά. Είχε 9 νίκες στους 10 τελευταίους αγώνες του μέχρι να βρεθεί με εμάς. Προετοιμαστήκαμε για το ματς, πιστεύω μας βοήθησε ψυχολογικά και η νίκη που κάναμε επί της Νταρουσάφακα». 

Για τη διαβολοβδομάδα στην Ευρωλίγκα: «Το σημαντικό είναι να είμαστε ρεαλιστές με τους στόχους μας. Θα πάμε στη Μαδρίτη και θα παλέψουμε, όσο γίνεται περισσότερο, προσδοκώντας να χρησιμοποιήσουμε ό,τι κάναμε σωστά και κατακτήσαμε τις τρεις τελευταίες νίκες μας. Στη συνέχεια θα προετοιμαστούμε και συναισθηματικά, έχοντας να υποδεχτούμε την Αρμάνι και τον Μάικ Τζέιμς, τον οποίο αγαπούν όλοι στον Παναθηναϊκό. Προτεραιότητα, όμως, είναι η μάχη με τους πρωταθλητές Ευρώπης. Θα προσπαθήσουμε, έχοντας εφαλτήριο ό,τι κάναμε σωστά στα τρία τελευταία παιχνίδια μας, να κερδίσουμε τη Ρεάλ. Κατά τη γνώμη μου, οι διπλές αναμετρήσεις στην Ευρωλίγκα είναι τα καλύτερα ματς για να παίζεις. Επειδή, απλά, δε χρειάζεται να έχεις πίεση, αλλά να απολαμβάνεις να αγωνίζεσαι όσο πιο πολύ γίνεται. Πρέπει, επαναλαμβάνω, να είμαστε ρεαλιστές με ό,τι θέλουμε να κάνουμε. Να παίζουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να αφήσουμε να “μιλήσουν” τα αποτελέσματα. Δεν προτρέχουμε, κερδίσαμε τρεις αγώνες στη σειρά, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε ό,τι κάναμε σωστά σε αυτούς και να προχωρήσουμε». 

Για το ρόλο του στην ομάδα: «Είναι ο ρόλος μου να παίρνω την μπάλα και να εκτελώ. Το κάνω σε όλη μου την καριέρα. Προσπαθώ να προσαρμοστώ σε μια καινούργια, για μένα, ομάδα, να έχω τον πρωταγωνιστικό ρόλο που είχε μέχρι τώρα ο Καλάθης. Προσπαθώ να βρω μια ισορροπία ανάμεσα σε μένα με τον Νικ, για τις περιπτώσεις που χρειάζεται να αναλάβουμε δράση. Προφανώς και είναι επιλογή του προπονητή το ποιος θα έχει την μπάλα. Η δουλειά μου είναι να είμαι έτοιμος, όσο γίνεται περισσότερο, για να προσφέρω. Αυτό έκανα και απέναντι στον ΠΑΟΚ».

Τα χρόνια πολλά του Παναθηναϊκού στον Λάσμε (pic)

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018 14:42

Ο Στεφάν Λάσμε έχει σήμερα τα γενέθλιά του, συμπληρώνοντας 36 χρόνια ζωής και η ΚΑΕ Παναθηναϊκός δεν παρέλειψε να ευχηθεί στον Γκαμπονέζο σέντερ.

Με ανάρτησή τους στα μέσα κοινωνικής οι πρωταθλητές ανέφεραν: «Χρόνια πολλά στον Στεφάν Λάσμε για τα γενέθλια του! Του ευχόμαστε υγεία, χαρά και πολλές επιτυχίες».

Δείτε την ανάρτηση    

Δοκιμασία στην Αλεξανδρούπολη για τον Παναθηναϊκό

ΒΟΛΕΥ Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018 06:13

Στην Αλεξανδρούπολη κόντρα στον τοπικό Εθνικό δοκιμάζεται σήμερα ο Παναθηναϊκός,  στον αγώνα που ρίχνει την αυλαία της 10ης αγωνιστικής της VolleyLeague (17:00, ΕΡΤ2).

Οι «πράσινοι» που διανύουν περίοδο φορμαρίσματος καθώς προέρχονται από συνεχόμενες νίκες, ψάχνουν μία ακόμα που θα τους ανεβάσει ακόμα ψηλότερα στον βαθμολογικό πίνακα. Μάλιστα στόχος των παικτών είναι στα δύο παιχνίδια (με Εθνικό Αλεξανδρούπολης και Κηφισιά)  που απομένουν μέχρι να φύγει το 2018, να πάρουν ισάριθμες νίκες και να «σκαρφαλώσουν» στην τρίτη θέση του βαθμολογικού πίνακα.

Στο αγωνιστικό κομμάτι ο τεχνικός του «τριφυλλιού», Δημήτρης Ανδρεόπουλος έχει όλους τους παίκτες στη διάθεσή του και μπορεί να καταστρώσει τα πλάνα του χωρίς προβλήματα. Το έργο των πρασίνων δεν αναμένεται να είναι εύκολο καθώς οι γηπεδούχοι προέρχονται από τρεις συνεχόμενες ήττες, ωστόσο στο στρατόπεδο του Παναθηναϊκού υπάρχει αισιοδοξία για την κατάκτηση ενός ακόμα διπλού.

Διαιτητές της αναμέτρησης θα είναι οι Γεωργιάδης και Βασιλειάδης.