ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Ο απολογισμός του Μουνιέ (pic)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 23 Δεκεμβρίου 2018 16:23

Τον απολογισμό του πρώτου γύρου στο πρωτάθλημα έκανε ο Αντονί Μουνιέ, μέσω ανάρτησής του στο Instagram.

Ο Γάλλος άσσος του Παναθηναϊκού αναφέρθηκε τόσο στον εαυτό του και τον τραυματισμό που πέρασε, όσο και στους συμπαίκτες του στο «τριφύλλι» αλλά μια τους φιλάθλους του συλλόγου.  

Αναλυτικά όσα έγραψε στο Instagram ο Γάλλος μεσοεπιθετικός:

«Το πρώτο μέρος της σεζόν έχει φύγει και για μένα δεν ήταν εύκολο να μείνω εκτός όλη αυτή την περίοδο. Ήταν η πρώτη φορά σε 12 χρόνια. Έδωσα ότι καλύτερο είχα προκειμένου να μπορέσω να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου και θέλω να τους συγχαρώ για τις εμφανίσεις τους στο πρώτο μέρος του Πρωταθλήματος.  

Τώρα δεν μπορώ να περιμένω το δεύτερο μέρος, για να δώσω τα δυνατά μου στον αγώνα, για να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου και το σύλλογο να επιτύχει τους στόχους μας.

Ήθελα να σας ευχαριστήσω για όλη την υποστήριξη που έλαβα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, σας εύχομαι όλα χαρούμενα Χριστούγεννα και ευτυχισμένο τέλος του έτους ..».

Νταμπίζας: «Όλοι μαζί είμαστε μια ομάδα»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 23 Δεκεμβρίου 2018 10:25

Το βασικό χαρακτηριστικό που έχει οδηγήσει τον Παναθηναϊκό στη μέχρι τώρα καλή πορεία του στο πρωτάθλημα είναι το οικογενειακό κλίμα που υπάρχει στα αποδυτήρια. Αυτό επιβεβαιώθηκε για μία ακόμα φορά το βράδυ της περασμένης Πέμπτης (20/12), στο δείπνο της ομάδας στο Κορωπί, όπου άπαντες ήταν παρόντες.

Όπως είναι φυσικό το γεγονός αυτό χαροποιεί ιδιαιτέρα μεταξύ άλλων και τον Νίκο Νταμπίζα. Μάλιστα ο τεχνικός διευθυντής των «πρασίνων» κατά τη διάρκεια του δείπνου μίλησε στους παίκτες με την ικανοποίηση του να είναι εμφανής.

«Θέλω να σας πω πως χαίρομαι ιδιαίτερα για το κλίμα που έχουμε. Να κοιτάξουμε να το διατηρήσουμε. Αυτό ακριβώς είναι που κάνει τη διαφορά σε μια ομάδα. Μόνο όταν λειτουργούμε με αυτό τον τρόπο, μπορούμε να πετύχουμε και βλέπω πως αυτό συμβαίνει. Όλοι μαζί είμαστε μια ομάδα, όχι μόνο οι ποδοσφαιριστές. Αν δεν είστε ενωμένοι, δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Καμπετσής: «Να πετύχουμε αυτό που θέλουμε»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 23 Δεκεμβρίου 2018 10:09

Την κατάληψη μίας εκ’ των πρώτων πέντε θέσεων της βαθμολογίας έθεσε ως βασικό στόχο του Παναθηναϊκού, ο Αργύρης Καμπετσής.

Ο νεαρός Έλληνας επιθετικός με δηλώσεις του έδειξε σίγουρος πως οι «πράσινοι» στο τέλος της σεζόν θα έχουν επιτύχει τον στόχο τους, ενώ υπογράμμισε πως οι «πράσινοι» θα διεκδικήσουν και το Κύπελλο.  

Απόσπασμα από τα όσα είπε ο επιθετικός του Παναθηναϊκού στη LiveSport:

Για την απόφασή του να επιλέξει τον Παναθηναϊκό: «Ήταν δύσκολη επιλογή για μένα και το σκέφτηκα αρκετά προτού αποφασίσω. Αλλά δεν είχα αμφιβολία ότι ο Παναθηναϊκός θα πάει αρκετά καλά. Παρότι είχαμε το -6 στην αρχή της σεζόν φαινόταν ότι φτιάχναμε κάτι καλό. Νομίζω ότι απλώς έπρεπε να το πιστέψουμε, κάτι που κάναμε. Έχουμε πάει καλά μέχρι τώρα, μπορούμε και καλύτερα και ελπίζω να πετύχουμε αυτά που θέλουμε μέχρι το καλοκαίρι».

Για τους στόχους της ομάδας: «Εννοείται ότι το Κύπελλο είναι πιο βατός στόχος σε σχέση με το πρωτάθλημα. Είναι η ευκαιρία μας για να διεκδικήσουμε έναν τίτλο. Στο πρωτάθλημα σίγουρα θα είμαστε στην πεντάδα στο τέλος της σεζόν, αν δεν είχαμε το -6 ίσως να βάζαμε λίγο πιο ψηλά τον πήχη, αλλά έτσι έχει η κατάσταση. Να μπούμε στην πεντάδα και θα δούμε τα υπόλοιπα, αναλόγως πώς θα έρθουν. Εμείς θα προσπαθήσουμε για το κάτι παραπάνω και αν τα καταφέρουμε, έχει καλώς».

Για το γεγονός πως έχουν κερδίσει τον κόσμο: «Είναι το πιο σημαντικό για μια ομάδα να έχει συμπαράσταση του κόσμου της. Το έζησα στη Γερμανία με την Ντόρτμουντ και είναι απίστευτο συναίσθημα. Θέλουμε να έχουμε καλή σχέση με τους οπαδούς μας και προσπαθούμε να τους κάνουμε χαρούμενους με την απόδοσή μας. Με τις νίκες θα τους πείσουμε να έρχονται στις εξέδρες».

Κόντρα στην ΑΕΚ για το αήττητο ο Παναθηναϊκός

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 23 Δεκεμβρίου 2018 09:50

Να αφήσει πίσω του την πολύ δύσκολη και ψυχοφθόρα «διαβολοβδομάδα» της Ευρωλίγκα θέλει ο Παναθηναϊκός, ο οποίος απόψε στο πλαίσιο της 10η αγωνιστικής της Basket League αντιμετωπίζει την ΑΕΚ (21:00, Cosmote Sport 4).

Οι «πράσινοι» που θα αγωνιστούν ως γηπεδούχοι στο ΟΑΚΑ, έχουν ως στόχο τους να επιστρέψουν στις νίκες και να διατηρήσουν παράλληλα το αήττητο του πρωταθλήματος. Ωστόσο εκτός από το δυσκολοκατάβλητο σύνολο του Λούκα Μπάνκι, καλούνται να ξεπεράσουν και τα αγωνιστικά προβλήματα.

Τόσο ο Ιωάννης Παπαπέτρου, όσο και ο Κιθ Λάνγκφορντ έχουν βγει νοκ-άουτ, ωστόσο όλοι οι υπόλοιποι παίκτες βρίσκονται στη διάθεση του Γιώργου Βόβορα, που για δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι θα κατευθύνει το «τριφύλλι» από τον πάγκο, με σκοπό να το επαναφέρει στις επιτυχίες.

Διαιτητές του αγώνα ορίστηκαν οι Πουρσανίδης, Παναγιώτου και Ανδρικόπουλος.         

Πέρασε «αέρα» από το Αγρίνιο η Κ19

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Σάββατο, 22 Δεκεμβρίου 2018 21:53

«Αέρα» πέρασε η ομάδα Κ19 του Παναθηναϊκού από το Αγρίνιο επικρατώντας της αντίστοιχης του Παναιτωλικού με 3-1.

Οι «πράσινοι» πήραν την Τρίτη τους σερί νίκη στο πρωτάθλημα και μάλιστα με απόδοση που δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης στον αντίπαλο, με το «τριφύλλι» να έχει ευκαιρίες για μεγαλύτερο σκορ.

Ο Παναθηναϊκός στο 24' κέρδισε πέναλτι σε ανατροπή του Τζαβίδα. Το πέναλτι εκτέλεσε εύστοχα ο Ηλιάδης, ανοίγοντας το σκορ. Τρία λεπτά αργότερα από αδράνεια της άμυνας των «πρασίνων», ο Παναιτωλικός ισοφάρισε σε 1-1.

Στο δεύτερο ημίχρονο και συγκεκριμένα στο 69’ ο Βαγιαννίδης σέντραρε και ο Καλομοίρης πλάσαρε για το 1-2, ενώ ο ίδιος παίκτης έχασε στο 74' ζευγάρωσε τα γκολ του με ατομική ενέργεια γράφοντας το τελικό 1-3.

Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως ο Παναθηναϊκός είχε 11 απουσίες λόγω τραυματισμών και καρτών, ενώ για να συμπληρώσει 18άδα πήρε τρεις ποδοσφαιριστές 16 ετών (Νιάρχος, Δημοσθενιάδης, Ρόμπι).

Παναθηναϊκός: Χριστογεώργος, Βαγιαννίδης (78’ Παπαθανασίου), Ζωγραφάκης, Σαντικάι, Σπίνος, Σερπέζης, Ηλιάδης, Καλομοίρης, Τζαβίδας (88’ Νιάρχος), Παπαδόπουλος (33’ Παλασκώνης), Αθανασακόπουλος.

Ανδρεόπουλος: «Ικανοποιημένος από την αγωνιστική εικόνα»

ΒΟΛΕΥ Σάββατο, 22 Δεκεμβρίου 2018 21:39

Ικανοποιημένος όχι μόνο από την 3η θέση στον πίνακα της VolleyLeague αλλά και από τη σοβαρότητα και την αγνωστική εικόνα που έχει ο Παναθηναϊκός, είναι ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος, όπως τόνισε σε δηλώσεις του μετά τη νίκη του «τριφυλλιού» κόντρα στην Κηφισιά.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:  

«Το σκορ δεν δείχνει το βαθμό δυσκολίας του αγώνα. Κυρίαρχο στοιχείο ήταν το αποτελεσματικό σερβίς μας αλλά και η σοβαρότητα όλων των παιδιών. Ακόμα και στο φινάλε του 2ου σετ που δεν τελειώσαμε τρεις επιθέσεις και μας ισοφάρισε η Κηφισιά κάναμε στο τέλος αυτό που έπρεπε. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος όχι μόνο για την 3η θέση που βρισκόμαστε στο τέλος του Α΄γύρου όσο για την εικόνα που παρουσιάζει η ομάδα στον αγωνιστικό τομέα.

Μέχρι τις 27 Δεκεμβρίου θα υπάρχει ρεπό και εγώ από σήμερα αφιερώνομαι και στην Εθνική ομάδα για τα προκριματικά του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Εύχομαι υγεία σε όλους και όλοι στο βόλεϊ να είμαστε ενωμένοι κάτω από την σκέπη και τους στόχους της Εθνική ανδρών». 

Χωρίς Λάνγκφορντ και Παπαπέτρου με ΑΕΚ

ΜΠΑΣΚΕΤ Σάββατο, 22 Δεκεμβρίου 2018 21:21

Χωρίς τους Κιθ Λάνγκφορντ και Ιωάννη Παπαπέτρου ολοκληρώθηκε η προπόνηση και η προετοιμασία του Παναθηναϊκού, ενόψει της εντός έδρας αναμέτρησης της Κυριακής κόντρα στην ΑΕΚ.

Ο Αμερικανός άσσος αποκόμισε μια θλάση στον αριστερό προσαγωγό στον αγώνα με την Αρμάνι και η κατάστασή του θα επανεκτιμάται ημέρα με την ημέρα, ενώ ο Έλληνας φόργουορντ εδώ και πολλές ημέρες ταλαιπωρείται από ενοχλήσεις στον καρπό του δεξιού του χεριού.

Έτσι οι δύο παίκτες δεν θα είναι στη διάθεση του Γιώργου Βόβορα για το ματς κόντρα στο δικέφαλο, με όλους τους υπόλοιπους να υπολογίζονται κανονικά.

Από κει και πέρα υπενθυμίζεται πως στο πλαίσιο του αυριανού αγώνα θα διεξαχθεί η Γιορτή του Παιδιού, μια ημέρα που είναι αφιερωμένη στους μικρούς φίλους των πρωταθλητών Ελλάδας. Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός καλεί τους φιλάθλους να δώσουν το «παρών» στο ΟΑΚΑ με τις οικογένειές τους, προκειμένου να παρακολουθήσουν την αναμέτρηση με την ΑΕΚ και να ζήσουν τη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα.

Τα εισιτήρια για όλα τα παιδιά κοστίζουν μόνο 1 ευρώ και θα διατίθενται από τα εκδοτήρια του γηπέδου. Οι εκδηλώσεις, που θα ξεκινήσουν από τις 19.00, θα λάβουν χώρα στον περιβάλλοντα χώρο των κερκίδων, στο δεύτερο επίπεδο, στις θύρες 3, 7, 11, 13 και 15.

Συγκεκριμένα, η ομάδα της παιδικής κερκίδας ΟΠΑΠ  θα προσφέρει στα παιδιά face painting, διαδραστικά παιχνίδια, free style διασκέδαση, ενώ θα έχουν και την ευκαιρία να ακούσουν παραδοσιακά κάλαντα. Κοντά τους θα είναι ο Mr. Green και οι Fan Patrol, που θα παίξουν και θα φωτογραφηθούν μαζί τους.

Επίσης, η διεθνούς φήμης σαξοφωνίστρια, Yarden Klayman θα βρεθεί και την Κυριακή (23/12) στο ΟΑΚΑ ώστε να διασκεδάσει τους φιλάθλους που θα δώσουν το «παρών» στις εξέδρες! Συγκεκριμένα θα εμφανιστεί πριν την έναρξη του αγώνα, από τις 20:15 έως τις 20:30 καθώς και στο ημίχρονο του αγώνα!

Τα εισιτήρια για τους γονείς και τους υπόλοιπους ενήλικες φιλάθλους τιμώνται προς 7 ευρώ + 3 ευρώ ενίσχυσης προς τον Παναθηναϊκό Α.Ο., ενώ υπάρχουν και ορισμένα εισιτήρια που κοστίζουν 17 ευρώ + 3 ευρώ ενίσχυσης για τον Α.Ο.

Η διάθεση των εισιτηρίων γίνεται από τα κάτωθι σημεία:

Με Ηλεκτρονική αγορά μέσω του viva.gr.

Τηλεφωνικά στο 11876 (Χρέωση από σταθερό: 0,96€ / λεπτό και από κινητό: 1,09€ / λεπτό). 

Αναφορικά με τα εισιτήρια ΑΜΕΑ παρακαλείστε όπως επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 2144022541 Δευτέρα με Παρασκευή 10.00 με 17.00.

Την Κυριακή 23/12 θα λειτουργούν από τις 18.45 μέχρι τις 21.00 τα εκδοτήρια του ΟΑΚΑ. Τα σημεία των εκδοτηρίων είναι στο σταθμό ΗΣΑΠ «Ειρήνη» και στο Parking 5.

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ενημερώνει πως τα εισιτήρια είναι αυστηρώς προσωπικά και ότι -βάσει νόμου- απαγορεύεται η μεταπώληση ή η ανταλλαγή τους. Προμηθευτείτε τα εισιτήριά αποκλειστικά με τους παραπάνω νόμιμους τρόπους.

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός υπενθυμίζει πως για την αγορά εισιτηρίου είναι απαραίτητη  η  αναφορά του ΑΜΚΑ (Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης)!

Πρόκριση στο Final 4 για τις κοριτσάρες του μπάσκετ

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Σάββατο, 22 Δεκεμβρίου 2018 21:03

Την πρόκριση του στο Final-4 του Κυπέλλου Ελλάδας πανηγυρίζει η ομάδα μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού, η οποία στον τέταρτο χρονικά προημιτελικό επικράτησε εκός έδρας του Κρόνου Αγίου Δημήτριου με 63-72.

Οι «πράσινες» είδαν τον Κρόνο να μπαίνει καλύτερα στον αγώνα τρέχοντας ένα σερί 5-0, όμως η αντίδραση δεν άργησε να έρθει με τις παίκτριες του Γιώργου Καντζιλιέρη να ανατρέπουν την κατάσταση και να παίρνουν κεφάλι στο σκορ με 13-19.

Στη συνέχεια το «τριφύλλι» δεν κοίταξε ποτέ ξανά πίσω στο σκορ. Συνεχίζοντας να αποδίδει καλύτερα τόσο σε άμυνα, όσο και σε επίθεση, απ’ ότι η ομάδα του Αγίου Δημητρίου, έφτασε στο 36-22, ενώ ολοκλήρωσε το πρώτο ημίχρονο με το σκορ στο 40-29.   

Τα κορίτσια στο δεύτερο ημίχρονο συνέχισαν να οδηγούν τον Παναθηναϊκού στη νίκη, η οποία εν τέλει κατακτήθηκε με τελικό σκορ 63-72. Η Ασπασία Καλαμπάκου ήταν το «βαρύ πυροβολικό» πετυχαίνοντας 23 πόντους. Πολυδιάστατη προσφορά από Εζέτζα (17 πόντοι, 16 ριμπάουντ) και Μούλη (15 πόντοι, 12 ασίστ).

Πλέον ο Παναθηναϊκός πήρε την πρόκριση για το Final 4 του Κυπέλλου όπου ήδη βρίσκονται οι: Ολυμπιακός, Δάφνη Αγίου Δημητρίου και Νίκη Λευκάδας.

Τα δεκάλεπτα: 17-24, 29-40, 44-57, 63-72

ΚΡΟΝΟΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ (Νανάκος, Νικολαϊδου): Μποσγανά 2, Βλάνη, Βιντσιλαίου 21, Τσιχλάκη 4, Γκέργκι, Γασπαράτου 16, Αναστασοπούλου 11, Γρηγοροπούλου, Ρούτση, Πανταζή 9.

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Καντζιλιέρης): Κασδαγλή 4, Μούλη 15, Κοίλια Π., Κοίλια Ν., Καλαμπάκου 23(2), Ευαγγελάτου, Αρβανίτη, Σλούκα 7(1), Εζέτζα 17, Ακρίβου 2, Σιγάλα 4.

Χριστουγεννιάτικο πάρτυ για το «τριφύλλι»

ΒΟΛΕΥ Σάββατο, 22 Δεκεμβρίου 2018 19:33

Με τα «φρένα σπασμένα» συνεχίζει η ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού, με το «τριφύλλι» να επικρατεί της Κηφισιάς με 3-0 και να ολοκληρώνει ιδανικά τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις για το 2018.

Οι «πράσινοι» για ένα ακόμα αγώνα έπαιξαν πολύ όμορφο βόλεϋ και  ουσιαστικά πέραν του δεύτερου σετ δεν απειλήθηκαν καθόλου από τον αντίπαλο φτάνοντας εύκολα στο 3-0. Κατοχύρωσαν την τρίτη θέση οι «πράσινοι», παρών οι φίλαθλοι για ένα ακόμα αγώνα, ζεσταίνοντας την ατμόσφαιρα στο κλειστό της Κυψέλης.

Ο αγώνας

Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν δυνατά στο πρώτο σετ και κατάφεραν να πάρουν προβάδισμα με 5-2, όμως η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη με την Κηφισιά να φέρνει το ματς στα ίσα κάνοντας το 7-7. Οι δύο ομάδες συνέχισαν να συμβαδίζουν στο σκορ μέχρι το 13-13, όμως σε εκείνο το σημείο ένα ξέσπασμα του Παναθηναϊκού έκανε το σκορ 16-13 και 20-16, για να φτάσουν λίγο αργότερα οι παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου στην κατάκτηση του πρώτου σετ με 25-17.

Το δεύτερο σετ είχε διαφορετική εξέλιξη από το πρώτο. Οι δύο ομάδες πήγαιναν χέρι-χέρι στο σκορ μέχρι το 8-8. Από εκείνο το σημείο και μετά οι γηπεδούχοι πήραν ένα μικρό προβάδισμα τριών πόντων (13-10), όμως η Κηφισιά αντέδρασε και έκανε το ματς θρίλερ φτάνοντας μέχρι το 24-24. Ωστόσο η ψυχραιμία των παικτών του Παναθηναϊκού και το καθαρό μυαλό ήταν οι βασικοί παράγοντες που βοήθησες του «πράσινους» να φτάσουν στο 26-24 και το 2-0 στα σετ.

Η εξέλιξη του δεύτερου σετ και η κατάκτησή του στις λεπτομέρειες από τον Παναθηναϊκό,   επηρέασε ψυχολογικά τις δύο ομάδες, αλλά με την αντίθετη . Με την ψυχολογία στα ύψη ο Παναθηναϊκός στο τρίτο σετ πήγε εύκολα στο 7-2 και συνεχίζοντας στον ίδιο ρυθμό έφτασε στο 17-10. Η Κηφισιά έδειχνε πως είχε «αδειάσει» ψυχολογικά και το «τριφύλλι» μετρούσε αντίστροφα για την κατάκτηση του τρίτου σετ αλλά και της νίκης. Το 25-18 έγραψε το τελικό 3-0 με τους παίκτες και τον Δημητρη Ανδρεόπουλο να γιορτάζουν μαζί με τους φιλάθλους που έδωσαν το παρόν την τελευταία νίκη της ομάδας για το 2018.

Τα σετ: 3-0 (25-17, 26-24, 25-18)

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Ανδρεόπουλος): Γιάκομπσεν 6 (4/7επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Γιορντάνοφ 15 (15/17 επ.), Ανδρεόπουλος 7 (7/14 επ., 59% υπ. - 33% άριστες), Πανταλέων 8 (4/10 επ., 4 μπλοκ), Ράπτης 14 (10/20 επ., 3 άσσοι, 1 μπλοκ, 62% υπ. - 25% άριστες), Πελεκούδας 3 (1/4 επ., 2 μπλοκ) / Ζήσης (λ, 50% υπ. - 50% άριστες), Φύτρος, Πεντίδης, Γαλιώτος.

Α.Ο.Π. ΚΗΦΙΣΙΑΣ (Ζαλμάς): Νικολάκης, Ρουμελιωτάκης 13 (13/28 επ., 43% υπ. - 22% άριστες), Ρεκ 5 (2/4 επ., 3 μπλοκ), Χαντ 10 (9/24 επ., 1 άσσος), Λάανε 12 (11/16 επ., 1 μπλοκ, 65% υπ. - 35% άριστες), Ρενάτο / Κάπελλας (λ, 45% υπ. - 25% άριστες), Γκούζντα (λ), Ρούσης, Μπέλος, Μήτσης, Μελλές 2 (1/1 επ., 1 μπλοκ).

Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης    

Τα πράσινα Χριστούγεννα στο Κορωπί (+vid)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Σάββατο, 22 Δεκεμβρίου 2018 18:14

Ένα πολύ όμορφο βίντεο στο κλίμα των ημερών δημοσίευσε στον επίσημο λογαριασμό της στο Youtube η ΠΑΕ Παναθηναϊκός,.

 Οι παίκτες της ομάδας βρέθηκαν στο προπονητικό κέντρο Κορωπί και αφού όλοι μαζί στόλισαν, ευχήθηκαν σε όλο τον κόσμο για τις γιορτινές ημέρες. Φυσικά την τιμητική του είχε το πράσινο χρώμα, το οποίο κυριάρχησε, με τους παίκτες να φωτογραφίζονται ως πράσινοι Αγιοβασίληδες.