ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Επέστρεψε σε φουλ ρυθμούς ο Στάικος

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 14 Μαρτίου 2019 19:09

Ένα ευχάριστο νέο επεφύλασσε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού στον Γιώργο Δώνη, λίγες ημέρες πριν το ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό.

Ο Έλληνας τεχνικός την Πέμπτη (15/3) είδε τον Πασχάλη Στάικο να συμμετέχει κανονικά στο πρόγραμμα, όχι όμως τους Φάνη Μαυρομμάτη και Αργύρη Καμπτεσή. Ο νεαρός στόπερ ακολούθησε θεραπεία, ενώ ο Έλληνας επιθετικός ολοκλήρωσε μόνο το πρώτο μέρος του προγράμματος.

Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με παιχνίδι τακτικής και ολοκλήρωσαν με εξάσκηση στις στατικές φάσεις.

Τέλος να σημειωθεί πως η αυριανή προπόνηση ξεκινάει στις 16:00.

Πιστή στις θέσεις της η ΚΑΕ Παναθηναϊκός

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 14 Μαρτίου 2019 19:00

Η ΚΕΔ όρισε τους τρεις διαιτητές που θα σφυρίξουν το εκτός έδρας ντέρμπι του Παναθηναϊκού κόντρα στον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ, ωστόσο λίγο αργότερα η ΚΑΕ Ολυμπιακός με ανακοίνωση της τόνισε για μία ακόμα φορά πως δεν θα κατέβει στον αγώνα.

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός όπως είναι φυσικό αντέδρασε στη νέα ανακοίνωση των ερυθρολεύκων αναφέροντας πως πρέπει να τηρηθούν οι νόμοι και οι κανονισμοί.

Αυτή ήταν άλλωστε και η αρχική θέση του «τριφυλλιού» με τους ανθρώπους των Κυπελλούχων Ελλάδας να περιμένουν πλέον την εφαρμογή των κανονισμών και να επιβάλουν τις προβλεπόμενες ποινές στους ερυθρόλευκους σε περίπτωση που δεν αγωνιστούν στο προσεχές παιχνίδι.

Θέλει Αδριατική Λίγκα ο Παναθηναϊκός

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 14 Μαρτίου 2019 18:27

Επιστολή στην Αδριατική Λίγκα με την οποία εκφράζει το ενδιαφέρον της να αγωνιστεί σε αυτή απέστειλε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός.

Οι «πράσινοι» γνωστοποίησαν το αίτημα τους στον διευθύνων σύμβουλο της Λίγκας, Κρέζιμιρ Νόβοσελ, αναφέροντας μεταξύ άλλων πως θέλουν να αγωνίζονται εκεί που θα βρίσκεται και ο Ολυμπιακός προκειμένου να μη στερήσουν από τους φίλους του μπάσκετ ένα από τα πιο παραδοσιακά ντέρμπι.

Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί πως το «τριφύλλι» από τη μεριά του δεν σκοπεύει να εγκαταλείψει το ελληνικό πρωτάθλημα στο οποίο αγωνίζεται και θα συνεχίσει σεβόμενο τους Έλληνας φιλάθλους αλλά και το άθλημα του μπάσκετ.

Βουγιούκας: «Θα κυνηγήσουμε τις πιθανότητές μας»

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 14 Μαρτίου 2019 16:24

Μέχρι τέλους θα κυνηγήσει ο Παναθηναϊκός τις πιθανότητες που έχει για να πάρει την πρόκριση στα πλέι οφ της Ευρωλίγκα, σύμφωνα με όσα τόνισε σε δηλώσεις του ο Ίαν Βουγιούκας.

Αναλυτικά όσα τόνισε ο σέντερ του Παναθηναϊκού:

«Η ΤΣΣΚΑ είναι πάντα μία σκληρή ομάδα, ειδικά στην έδρα της. Για εμάς, είναι ένα  δυνατό τεστ, ξέρουμε πως έχουμε δύσκολο πρόγραμμα, αλλά θα κυνηγήσουμε τις πιθανότητές μας μέχρι τέλους.

Τα παιχνίδια μας πάντα ξεκινούν από την άμυνα, προσπαθούμε να κλέψουμε μπάλες και να κάνουμε όσα θέλει ο προπονητής. Ξέρουμε πως η αποστολή μας είναι δύσκολη, αλλά θα δώσουμε τη μάχη μας. Ο προπονητής έχει βάλει πολλά συστήματα, ώστε να βγει το καλύτερο δυνατό από εμένα και τον Παπαγιάννη».

Όγδοοη στον κόσμο η Σαλπιγγίδου

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Πέμπτη, 14 Μαρτίου 2019 14:45

Πολύ καλή παρουσία είχε η Άννα Σαλπιγγίδου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κορασίδων άρσης βαρών.

Η νεαρή αρσιβαρίστρια του Παναθηναϊκού συμμετείχε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κορασίδων που διεξάγεται στο Λας Βέγκας.

Η «πράσινη» αθλήτρια  έδωσε τη μάχη της στην συγκεκριμένη διοργάνωση και κατέκτησε την 8η θέση στο ζετέ  στην κατηγορία των 81 κιλών απέναντι σε σπουδαίες αθλήτριες σηκώνοντας 85 κιλά.

Οι διαιτητές του ντέρμπι στο ΣΕΦ

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 14 Μαρτίου 2019 14:36

Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν τους αγώνες της 19ης αγωνιστικής της Basket League, ανακοίνωσε η ΚΕΔ, κάνοντας έτσι γνωστούς τους τρεις διαιτητές του εκτός έδρας πολυσυζητημένου ντέρμπι του Παναθηναϊκού κόντρα στον Ολυμπιακό.

Για τη συγκεκριμένη αναμέτρηση η ΚΕΔ επέλεξε τρεις Έλληνες διεθνείς διαιτητές και συγκεκριμένα τους  Κορομηλά, Καρακατσούνης και Παπαπέτρου.

Πλέον μένει να δούμε αν θα διεξαχθεί το ματς, καθώς ο Ολυμπιακός έχει δηλώσει επανειλημμένα πως δεν πρόκειται να αγωνιστεί αν οριστούν Έλληνες διαιτητές κάτι που έγινε όπως αναφέρει ρητά ο κανονισμός.  

Αναλυτικά οι ορισμοί:

Σάββατο 16 Μαρτίου

ΠΑΟΚ 15.45 ΠΑΟΚ-Ήφαιστος Λήμνου Σχινάς-Τσώνος-Μαλαμάς (Σιμητόπουλος)

Α.Παπανδρέου 18.00 Περιστέρι-Άρης Σώμος–Τζαφλέρης-Ευφραιμίδης (Ντίνος)

Βενετόκλειο 15.15 Κολοσσός Ρόδου-Λαύριο Τσαρούχα-Διαμαντής-Πουρσανίδης Κ. (Βιντζηλαίος)

Μ. Μερκούρη 15.45 Ρέθυμνο-Πανιώνιος Μάνος-Ανδρικόπουλος-Μαγκλογιάννης (Μπορμπαντωνάκης)

ΟΑΚΑ 17.00 ΑΕΚ-Κύμη Συμεωνίδης-Κωνσταντινόπουλος-Ζακεστίδης (Παλάτος)

Κυριακή 17 Μαρτίου

Δ. Τόφαλος 17.00 Προμηθέας Πάτρας-Χολαργός Αναστόπουλος Π.-Ψαριανός-Θεονάς (Κωστής)

ΣΕΦ 17.00 Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός Κορομηλάς-Καρακατσούνης-Παπαπέτρου (Βιδάλης-Ελευθεριάδης)

Αυτοί σφυρίζουν με ΤΣΣΚΑ (pic)

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 14 Μαρτίου 2019 14:25

Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στον εκτός έδρας αγώνα του Παναθηναϊκού κόντρα στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας όρισε η διοργανώτρια αρχή.

Για το συγκεκριμένο ματς, η Euroleague όρισε τους Ματέι Μπολτάουζερ (Σλοβενία), Εμίν Μόγκουλκοτς (Τουρκία) και Γιακούμπ Ζαμοΐσκι.

Πιτίνο: «Παίζουμε σε καλό ρυθμό»

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 14 Μαρτίου 2019 14:10

Στο πολύ καλό αγωνιστικό επίπεδο που βρίσκεται αυτή τη στιγμή ο Παναθηναϊκός, στάθηκε στις δηλώσεις του ο Ρικ Πιτίνο κατά την αναχώρηση του «τριφυλλιού» για τη Μόσχα, όπου αύριο θα αντιμετωπίσει την ΤΣΣΚΑ σε ένα ακόμα «τελικό».

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αμερικανού τεχνικού:

«Η ομάδα μας παίζει σε πολύ καλό επίπεδο αυτή τη στιγμή. Σχεδόν όλοι οι παίκτες παίζουν πολύ κοντά στις δυνατότητές τους. Είναι δύσκολο να σκοράρουμε 25 πόντους ανά περίοδο, αυτό είναι το όνειρο, αλλά αν πετύχουμε περίπου 20 θα είμαστε ευχαριστημένοι.

Είναι ένα δύσκολο παιχνίδι με την ΤΣΣΚΑ, που δεν χάνει συχνά εντός έδρας. Εμείς δεν έχουμε λόγο να επιβραδύνουμε τον ρυθμό γιατί θα είναι σαν να παίζουμε κόντρα στις δυνατότητές μας. Ο Λεκάβιτσιους και ο Καλάθης είναι πολύ γρήγοροι και μπορούν να μεταφέρουν γρήγορα τη μπάλα. Ο Τόμας και ο Γκιστ είναι σε πολύ καλή κατάσταση αυτό τον καιρό. Αν επιβραδύνουμε τον ρυθμό θα μετατραπεί σε ένα παιχνίδι των σουτ κι εμείς δεν είμαστε πολύ καλή ομάδα σε αυτό. Οπότε θα μείνουμε στον τρόπο παιχνιδιού μας, θα προσπαθήσουμε να επιταχύνουμε και θα δούμε πού θα μας βγάλει αυτό».

Εκτός για τρεις εβδομάδες ο Μαυρομμάτης, χάνει το ντέρμπι

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 13 Μαρτίου 2019 20:54

Πρόβλημα με τον Φάνη Μαυρομμάτη προέκυψε στον Παναθηναϊκό, ο οποίος στα στερηθεί τις υπηρεσίες του νεαρού αμυντικού για τις υπόλοιπες τρεις εβδομάδες.

Ο 22χρονος άσσος, ο οποίος δεν συμμετείχε στον αγώνα κόντρα στην ΑΕΚ θα απουσιάσει για το επόμενο χρονικό διάστημα καθώς ταλαιπωρείται από οσφυαλγία. Μάλιστα ο παίκτης ακολουθεί φαρμακευτική αγωγή και φυσικοθεραπεία, ενώ από την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να ξεκινήσει ατομικό πρόγραμμα.

Από κει και πέρα στην διπλή προπόνηση της Τετάρτης ο Πασχάλης Στάικος ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα, την ίδια ώρα που ο Αργύρης Καμπετσής έμεινε εκτός λόγω φλεγμονής στον οπίσθιο μηριαίο και είναι αμφίβολος για το ντέρμπι της Κυριακής (17/03, 19:00) κόντρα στον Ολυμπιακό. Η συμμετοχή του ή όχι θα ξεκαθαρίσει τις επόμενες ημέρες όταν θα επανεκτιμηθεί η κατάστασή του. 

Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως η πρωινή προπόνηση επηρεάστηκε από τους ισχυρούς ανέμους και έτσι οι Διούδης, Κότσαρης, Ξενόπουλος, Χριστόπουλος, Πούγγουρας, Παντελάκης, Θεοχάρης, Χατζηθεοδωρίδης, Μπουζούκης, Άλτμαν, Χατζηγιοβάνης, Αρμενάκας, Βέργος, Καμπετσής, Μακέντα, Αποστολάκης και Σέχου, έκαναν γυμναστήριο.

Ήττα και αποκλεισμός στις λεπτομέρειες

ΒΟΛΕΥ Τετάρτη, 13 Μαρτίου 2019 20:34

Σε ένα ματς το οποίο ήταν πραγματικό ντέρμπι από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο πόντο, η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού δεν κατάφερε να επικρατήσει της ΑΕΚ και να πάρει την πρόκριση στο Final 4 του Κυπέλλου Ελλάδος, γνωρίζοντας την ήττα στο τάι μπρέικ με 3-2.

Οι «πράσινες» στο πρώτο σετ το οποίο αποδείχτηκε θρίλερ, όπως και όλος ο αγώνας γνώρισαν την ήττα με 29-27 και τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο δύσκολα για τα «φίνα κορίτσια» όταν έμειναν πίσω στο σκορ με 2-0, χάνοντας και το δεύτερο σετ με 25-22.

Ωστόσο οι παίκτριες του Κυριάκου Καμπερίδη δεν το έβαλαν κάτω και έκαναν τη δική τους αντεπίθεση. Αφού κατέκτησαν το τρίτο σε με 21-25 μειώνοντας σε 2-1,κατάφεραν να επιστρέψουν στο ματς επικρατώντας στο τέταρτο σετ με 24-26, ισοφάρισαν σε 2-2 και οδήγησαν το ματς στο τάι μπρέικ. Εκεί οι λεπτομέρειες αλλά και ο παράγοντας τύχη ήταν με τη πλευρά της ΑΕΚ, με τον Παναθηναϊκό να γνωρίζει την ήττα με 18-16.

Πλέον οι «πράσινες» στρέφουν την προσοχή τους στον πρωταρχικό τους στόχο που δεν είναι άλλος από την άνοδο στην Α1.  

Τα σετ: 3-2 (29-27, 25-22, 21-25, 24-26, 18-16)