Μπορεί η σεζόν που διανύουμε να μην έχει ολοκληρωθεί ακόμα, ωστόσο όπως είναι γνωστό οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού έχουν ξεκινήσει τον προγραμματισμό για τη νέα σεζόν.
Οι «πράσινοι» κινούνται σε όλα τα επίπεδα προκειμένου να είναι όσο το δυνατόν πιο έτοιμοι γίνεται στην έναρξη της προετοιμασίας για τη νέα σεζόν. Έτσι μετά την εύρεση του προπονητικού κέντρου που θα φιλοξενήσει το «τριφύλλι» για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας, αλλά και το πλάνο στις ανανεώσεις συμβολαίων το οποίο βρίσκεται σε ισχύ, οι ιθύνοντες των «πρασίνων» προετοιμάζουν τη λίστα με τους παίκτες για τους οποίους θα κινηθούν τη μεταγραφική περίοδο.
Ο Νίκος Νταμπίζας εδώ και πολύ καιρό έχει ξεκινήσει να σημειώνει στο μπλοκάκι του περιπτώσεις ποδοσφαιριστών που ενδιαφέρουν τον σύλλογο, με τα πρώτα ονόματα να έχουν κάνει την εμφάνισή τους, χωρίς ωστόσο να επιβεβαιώνεται κάτι από το «πράσινο στρατόπεδο».
Βεβαίως το όλο πλάνο θα αρχίσει να υλοποιείται μετά το τέλος της σεζόν, όπου αφενός θα έχει κριθεί το ήδη υπάρχον ρόστερ, αφετέρου θα έχει τελειώσει (θετικά ή αρνητικά) το σήριαλ με την απόκτηση της άδειας για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Το πρώτο αθηναϊκό ντέρμπι μεταξύ του Παναθηναϊκού και της ΑΕΚ στο μπάσκετ με αμαξίδιο θα λάβει χώρα απόψε στο προπονητήριο 2 του ΟΑΚΑ, εκεί όπου οι «πράσινοι» θα φιλοξενήσουν τους «κιτρινόμαυρους» στην 4η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Α2 (12:00).
Το «τριφύλλι» το οποίο σε τρεις αγώνες μετρά δύο νίκες και μία ήττα, ισοβαθμεί με τον «δικέφαλο» στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας και έτσι θα ψάξει τη νίκη προκειμένου να ξεφύγει στη βαθμολογία, αλλά και να γράψει ιστορία επικρατώντας στο πρώτο ντέρμπι στην ιστορία του τμήματος μπάσκετ με αμαξίδιο.
Να θυμίσουμε πως το κλειστό έχει χωρητικότητα 200 ατόμων, οπότε οι ενδιαφερόμενοι καλό θα είναι να πάνε από νωρίς στο γήπεδο.
Την άνοδό της στην Α1 κατηγορία μπάσκετ γυναικών θέλει να σφραγίσει και μαθηματικά απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος στο πλαίσιο της 19ης αγωνιστικής της Α2 φιλοξενεί στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» τον Φάρο Κερατσινίου (14:30).
Οι «πράσινες αμαζόνες» χρειάζονται μόλις μία νίκη στις τέσσερις αγωνιστικές που απομένουν για το τέλος προκειμένου να υλοποιήσουν το στόχο τους, ωστόσο θέλουν να τελειώσουν τη δουλειά από σήμερα μπροστά στους φιλάθλους τους που θα δώσουν δυναμικό παρόν στο γήπεδο.
Προβλήματα τραυματισμών δεν υπάρχουν για το «τριφύλλι» και ο Γιώργος Καντζιλιέρης θα έχει στη διάθεσή του όλες τις παίκτριες.
H βαθμολογία μετά από 18 αγωνιστικές
|
Α2 ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ 2018-2019 (1ος ΟΜΙΛΟΣ) |
|
|
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ |
35 |
|
ΓΣ ΚΡΟΝΟΣ ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ |
32 |
|
ΚΑΟ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ |
32 |
|
ΓΣ ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ |
31 |
|
ΕΦΑΟ ΖΩΓΡΑΦΟΥ |
30 |
|
ΑΟ ΦΑΡΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ |
28 |
|
ΓΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ |
26 |
|
ΟΑ ΧΑΝΙΩΝ |
25 |
|
ΑΟ ΑΜΥΝΤΑΣ |
25 |
|
ΑΟ ΤΕΡΨΙΘΕΑ ΓΛΥΦΑΔΑΣ |
21 |
|
ΟΚΑ ΑΡΚΑΔΙ |
20 |
|
ΚΟΜ ΠΕΛΑΣΓΟΣ |
19 |
Την πρόβα τζενεράλε πριν τον τελευταίο «τελικό» για την είσοδό του στα πλέι οφ της Ευρωλίγκα έχει απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος στο πλαίσιο της 21ης αγωνιστικής της Basket League δοκιμάζεται εκτός έδρας κόντρα στο Περιστέρι (17:00, ΕΡΤ2).
Οι «πράσινοι» που την Πέμπτη (4/4) χρειάζονται τη νίκη κόντρα στην Μπούντουτσνοστ για να σφραγίσουν την παρουσία τους στα πλέι οφ της Ευρωλίγκα, καλούνται να αφήσουν στην άκρη του μυαλού τους το συγκεκριμένο ματς και να συνεχίσουν την αήττητη πορεία τους στο πρωτάθλημα κόντρα στο φιλόδοξο και επικίνδυνο σύνολο του Αργύρη Πεδουλάκη.
Με μοναδική εξαίρεση τον Νίκο Παππά, οι υπόλοιποι παίκτες βρίσκονται στη διάθεση του Ρικ Πιτίνο, ο οποίος με τη σειρά του θα μοιράσει το χρόνο συμμετοχής και αν του δοθεί η ευκαιρία θα ξεκουράσει κάποιους από αυτούς ενόψει του αγώνα της Πέμπτης.
Τέλος να σημειωθεί πως το ματς στην πόλη της δυτικής Αττικής θα διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών.
Μέσω της διαδικασίας των μπαράζ θα διεκδικήσει την άνοδο της στην Α1 κατηγορία η γυναικεία ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού, η οποία στην τελευταία αγωνιστική της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος επικράτησε με 3-0 σετ της Λαμίας.
Αν και οι «πράσινες» με αυτή τη νίκη ισοβάθμησαν στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα με τον ΠΑΟΚ, ο «δικέφαλος» είναι η ομάδα που παίρνει την απ’ ευθείας άνοδο για την κορυφαία κατηγορία εκμεταλλευόμενος τις δύο νίκες που πέτυχε επί του «τριφυλλιού».
Πλέον τα «φίνα κορίτσια» έχοντας το πλεονέκτημα έδρας θα αναμετρηθούν με τις ΑΕΚ, Λαμία και ΖΑΟΝ, σε αγώνες μπαράζ για να βρεθεί η δεύτερη ομάδα που θα πάρει την άνοδο.
Σε ότι αφορά το αγωνιστικό κομμάτι της σημερινή αναμέτρησης οι παίκτριες του Κυριάκου Καμπερίδη όπως στα περισσότερα παιχνίδια, έτσι και στο σημερινό επέβαλαν από την πρώτη φάση το ρυθμός τους και επικρατώντας και στα τρία σετ με 25-19, 25-18 και 25-14, έφτασε εύκολα στο 3-0.
Τα σετ: 25-19, 25-18, 25-14
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ (Καμπερίδης): Κουντουρά 7 (3/3 επ., 3 άσσοι, 1 μπλοκ), Νούσια 5 (5/11 επ., 44% υπ.΄- 31% άριστες), Κοσμά 11 (9/16 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 75% υπ. - 25% άριστες), Οικονομίδου 15 (15/32 επ.), Λαμπρινίδου 9 (5/12 επ., 3 άσσοι, 1 μπλοκ), Κελεσίδη 6 (3/5 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ) / Ρόγκα (λ, 46% υπ. - 46% άριστες), Βογιατζόγλου Ι. 1 (1/3 επ.), Λεωνίδου 2 (2/7 επ., 50% υπ. - 17% άριστες), Κονοπάτσκα 1 (1 άσσος), Βογιατζόγλου Α. 1 (1 μπλοκ).
ΑΟ ΛΑΜΙΑΣ 2013 (Αγγέλης): Σαββίδου 2 (1 άσσος, 1 μπλοκ), Κιουτσιούκη 7 (4/15 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Φαλέγκα 7 (7/32 επ., 57% υπ. - 39% άριστες), Καϊμάκη 4 (2/11 επ., 2 άσσοι), Πανοπούλου 3 (2/5 επ., 1 άσσος), Κίσσα 3 (2/6 επ., 1 άσσος, 25% υπ. - 25% άριστες) / Μάρκου (λ, 71% υπ. - 53% άριστες), Κλέτσα (λ), Παπαμίχου, Κόμνου 1 (1/8 επ.).
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Με τον Ηλία Χατζηθεοδωρίδη να επιστρέφει σε κανονικούς ρυθμούς προπόνησης έπειται από τρεις ημέρες απουσίας πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε προπόνηση, παιχνίδι κατοχής και παιχνίδι στο μισό γήπεδο, με τους περισσότερους παίκτες να συμμετέχουν, ωστόσο για μία ακόμα φορά δεν έλειψαν και οι απουσίες.
Συγκεκριμένα ο Γιώργος Δώνης δεν είχε στη διάθεσή του τους Γιάννη Μπουζούκη και Φάνη Μαυρομμάτη που έκαναν θεραπεία, όπως και ο χειρουργημένος Ξενόπουλος.
Τέλος να σημειωθεί πως αύριο θα ολοκληρωθεί η προετοιμασία του «τριφυλλιού» για το παιχνίδι της Δευτέρας κόντρα στον Απόλλων Σμύρνης, ενώ θα ανακοινωθεί και η αποστολή που θα πάει στη Ριζούπολη.
Ακόμα ένα βήμα για την επιστροφή του στην Α1 έκανε η ομάδα πόλο του Παναθηναϊκού, καθώς το «τριφύλλι» επικράτησε εύκολα εκτός έδρας της ΑΕ Χαϊδαρίου με 4-12 και παρέμεινε αήττητο στο πρωτάθλημα της Α2.
Οι «πράσινοι» του Μιχάλη Λαζαρίδη, μετά το πρώτο οκτάλεπτο ανέβασαν στροφές, επέβαλαν τον ρυθμός τους και παίρνοντας μια διαφορά ασφαλείας την οποία και μεγάλωσαν στις επόμενες περιόδους έφτασαν στην 11η νίκη τους σε ισάριθμα παιχνίδια.
O Παναθηναϊκός με αυτή τη νίκη έφτασε στους 30 βαθμούς στον Α Όμιλο.
Τα οκτάλεπτα: 1-1, 1-4, 1-4, 1-3)
ΑΕ Χαϊδαρίου (Θοδωρής Ανδρεάκος): Οριανός, Βασιλάκης, Τσιότσιος, Οικονομόπουλος 1, Μητρόπουλος 1, Λαμπρόπουλος, Καλής 1, Γρηγορόπουλος, Ρονζίνο, Σωτηράκης, Γιαβαρίδης 1, Γκότσης Γ., Μιγόπουλος, Καραγιάννης, Μπουρνάζος
Παναθηναϊκός (Μιχάλης Λαζαρίδης): Παρασκευόπουλος, Χατζηστεφάνου, Παπαδημητρίου Δ. 1, Παπαδημητρίου Αλ. 1, Κουρλιάφτης 1, Κουλιεράκης 2, Κοκότης, Πανταζόπουλος 5, Αθανασίου, Γκαράνης 2, Ορφανός, Γαβαλάς Ι., Δαβίλας, Τσιρώνης, Ιωαννίδης
Για την ήττα από τη Ρεάλ, για την Μπούντουτσνοστ, αλλά και για το επερχόμενο ματς κόντρα στο Περιστέρι αναφέρθηκε σε blog του ο σέντερ του Παναθηναϊκού, Γιώργος Παπαγιάννης.
Αναλυτικά όσα έγραψε ο Έλληνας σέντερ σε blog του στην ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ
«Σεβόμαστε το Περιστέρι
Καλησπέρα σας,
Απέναντι στη Ρεάλ θεωρώ ότι χάσαμε μια πολύ μεγάλη ευκαιρία για να εξασφαλίσουμε από τώρα την πρόκριση για τα πλέι οφ. Το παιχνίδι κρίθηκε στο τελευταίο σουτ εις βάρος ματς. Ήταν ένα ματς που σίγουρα θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει.
Είμαστε υποχρεωμένοι να κοιτάξουμε μπροστά και να μάθουμε από τα λάθη μας προκειμένου να μην τα επαναλάβουμε στη συνέχεια. Η πρόκριση παραμένει στα χέρια μας και μπορούμε να την κατακτήσουμε κερδίζοντας τη Μπούντουσνοστ στο ΟΑΚΑ την τελευταία αγωνιστική.
Πρόκειται για μια ομάδα με ποιοτικούς και φιλόδοξους παίκτες, που θα έρθει στην Αθήνα για να παίξει χωρίς άγχος, γεγονός που την καθιστά ακόμη πιο επικίνδυνη.
Θέλουμε τη νίκη για να προκριθούμε δίχως να μας απασχολεί ποιος θα είναι ο αντίπαλος.
Πριν τον αγώνα με τη Μπούντουσνοστ έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια αξιόλογη ομάδα όπως είναι το Περιστέρι, την οποία σεβόμαστε πολύ. Η πορεία της την φετινή σεζόν είναι κάτι παραπάνω από καλή. Έχουν πλάνο και θέληση. Για να τους κερδίσουμε θα πρέπει να παρουσιάσουμε το καλό μας πρόσωπο. Θα πρέπει να είμαστε σοβαροί και συγκεντρωμένοι από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό.
Τα ξαναλέμε σύντομα
Γιώργος».
Με τον Νικ Καλάθη να ακολουθεί συντηρητικό πρόγραμμα προπόνησης ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για τον αυριανό κεκλεισμένων των θυρών εκτός έδρας αγώνα κόντρα στο Περιστέρι (31/3, 17.00).
Ο Έλληνας γκαρντ ήταν ο μοναδικός παίκτης που δεν ακολούθησε το κανονικό πρόγραμμα, με όλους τους υπόλοιπους να προπονούνται χωρίς προβλήματα υπό τις οδηγίες του Ρικ Πιτίνο. Μοναδική απουσία φυσικά αυτή του τραυματία Νίκου Παππά.
Ο αρχηγός του τριφυλλιού πήρε ανάσες ενόψει του κρίσιμου αγώνα κόντρα στη Μπούντουτσνοστ, ωστόσο θα βρίσκεται κανονικά στην αποστολή προκειμένου ο Παναθηναϊκός να διατηρήσει το αήττητο κόντρα στην ομάδα του Αργύρη Πεδουλάκη.
Μετά τα εμετικά-ντροπιαστικά πανό που αναρτήθηκαν από τους οπαδούς του Ολυμπιακού στο ΣΕΦ και ενεργοποίησαν το νομικό τμήμα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, ένα ακόμα χυδαίο γεγονός έλαβε χώρα αναφορικά με την αν μη τι άλλο θλιβερή επέτειο της δολοφονίας του Μιχάλη Φιλόπουλου.
Το νέο επεισόδιο πραγματοποιήθηκε έξω από το γήπεδο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας και συγκεκριμένα στην οδό Τσόχα, έξω από τη Θύρα 11 όταν βέβηλοι έγραψαν με κόκκινο σπρέι την ημερομηνία θανάτου του Μιχάλη Φιλόπουλου, ενώ παράλληλα αλλοίωσαν με κόκκινο σπρέι το γκράφιτι που υπάρχει για τον Φιλόπουλο.
Δείτε την εικόνα
