ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Πέρασε στον τελικό ο Μόλβαλης

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τρίτη, 16 Απριλίου 2019 15:46

Ο καταδύτης του Παναθηναϊκού Νίκος Μόλβαλης συνεχίζει τις σπουδαίες εμφανίσεις του στο εξωτερικό και παραμένει σε πολύ υψηλό επίπεδο.

Σήμερα το πρωί κατάφερε και πέρασε στον τελικό του ανοιχτού ουκρανικού πρωταθλήματος στα 3μ. τραμπολίνο  στους αγώνες που γίνονται στο Κίεβο.

Συνολικά ο Μόλβαλης συγκέντρωσε 316.60 βαθμούς και πήρε την 13η θέση και ο τελικός είναι προγραμματισμένος να ξεκινήσει στις 5μ.μ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Green Legend o Τσιρίκος

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τρίτη, 16 Απριλίου 2019 15:43

Στο πλαίσιο των 111 χρόνων από την ίδρυση του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου, ο Σύλλογος έφτιαξε ένα Top111  αθλητών-τριών του με βάση τις επιτυχίες τους.

 Σε αυτή τη λίστα υπάρχουν αθλητές από ατομικά σπορ και η κατάταξη τους είναι με κριτήριο τις μεγάλες στιγμές τους, ενώ ήταν στο δυναμικό του «τριφυλλιού».

Στην 23η θέση βρίσκεται ο καταδύτης του «τριφυλλιού» Θάνος Τσιρίκος ο οποίος έχει καρατήσει ψηλά την πράσινη σημαία όταν τον Ιούλιο του 2017 κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Νέων.

O τότε καταδύτης του ΠΑΟ  Θάνος Τσιρίκος κατάφερε να πάρει την τρίτη θέση, και ήταν εκπληκτικός στις προσπάθειές του καταφέρνοντας να συγκεντρώσει 402.10 βαθμούς, μένοντας πίσω μόνο από τον Ισπανό Άντριαν Αμπάντια (466.15) και τον Ρώσο Μάξιμ Μαλοφέεφ (446.85

Οι υπόλοιποι 

24)Νίκος Μόλβαλης-καταδύσεις

25) Γκρεγκ Μασσιάλας-ξιφασκία

26) Βασίλης Στέλλιος-άρση βαρών

27) Ρένος Φραγκούδης -100μ., 200μ.

28)  Νίκος Γεωργόπουλος-200μ.

29)Χρήστος Πολυχρονίου-σφύρα

30) Γιώργος Θάνος –άλμα επί κοντώ

31) Χρήστος Μάγκος-200μ.

32-33) Χρήστος και Άρης Καραγεώ ργος -βάδην

34)Νίκος Κωστόπουλος-πινγκ πονγκ

35) Παναγιώτης Δρακόπουλος-άρση βαρών

36) Μαρία Λουκά-πινγκ πονγκ

37) Κώστας Πρίφτης –πινγκ πονγκ

38) Στεφάνος Πετράκης- στίβος

39) Λεωνίδας Κόρμαλης –στίβος

40) Σταματίνα Λούκα- πινγκ πονγκ

41) Ρήγας Ευσταθιάδης-άλμα επί κοντώ

42) Θοδωρής Ιακωβίδης-άρση βαρών

43) Στέργιος Τσούκας-άρση βαρών

44) Βαγγέλης Οικονομάκος-πυγμαχία

45) Ζήσης Κουρέλλος-δέκαθλο

46) Σταύρος Τσίτουρας-άλμα επί κοντώ

47)Βάσω Καραφύλλη-δισκοβολία

48) Δήμητρα Ντόβα -400μ.

49) Αναστασία Χριστοφόρου-κολύμβηση

50)Σπήλιος Γιαννακόπουλος-πινγκ πονγκ

51)Νίκος Ρεγκούκος -400μ.

52)Διονύσης Λιβέρης-σκοποβολή

53) Γιάννης Καμπαδέλης-110μ-400μ. .μετ εμποδίων

54)Αλκιβιάδης Παπαγεωργόπουλος-σκοποβολή

55) Φραγκίσκος Πολίτης –σφυροβολία

56) Πάρης Βασιλικός-πυγμαχία

57)Δημήτρης Λαφαζάνης-σκοποβολή

58)Γιάννης Κομητούδης στίβος 4Χ100μ.

59) Κώστας Λώλος-στίβος 4Χ100μ.

60)Νόρα Δράκου-κολύμβηση

61)Αλεξάνδρα Παπαγεωργίου-σφυροβολία

62) Γιάννης Ιωαννίδης –πυγμαχία

63) Δημήτρης Μιχαήλ-πυγμαχία

64)Άγγελος Θεοτοκάτος-πυγμαχία

65) Γιώργος Μαρμαρίδης-σκοποβολή

66)Νίκος Τσιάρας -δισκοβολία

67) Μαριάννα Λυμπερτά-κολύμβηση

68)Μιχάλης Καραγιάννης-τριπλούν

69)Θοδωρής Κοτάκος-πυγμαχία

70)Δέσποινα Γεωργιάδου-ξιφασκία

71)Ζαμπία Μελαχροινού-κολύμβηση

72)Μάρθα Μπερή-κολύμβηση

73)Μαριλεία Δρασίδου-κολύμβηση

74)Αργυρώ Λαλαϊτού –πινγκ πονγκ

75)Γιάννης Σκιαδάς – 110μ. εμπ.-400μ. εμπόδια

76) Αθανάσιος Αραβοσιτάς-σκοποβολή

77) Παναγιώτης Στρουμπάκος-800μ.-1500μ.

78)Ηλίας Κελεσίδης-ποδηλασία

79) Χρύσανθος Τσουκαλάς -1500μ. και 5.000μ.

80)Δημήτρης Κυττέας-επί κοντώ

81) Γιάννης Παλαμιώτης-τριπλούν

82) Παναγιώτης Λέκας –ποδηλασία

83) Κώστας Πετρίδης- μήκος, τριπλούν, 4Χ200μ.

84) Σταύρος Βελκόπουλος- 1500μ.-3.000μ. στιπλ

85) Σταμάτης Mάγος-110μ. εμπ.-60μ. εμπ.

86) Γαβρίηλ Αρνέλλος-100μ. ,200μ., 4Χ100μ.

87)Ανδρέας Λιναρδάτος-400μ.

88) Μανώλης Μπακρυσιώρης-πυγμαχία

89)Γιώργος Καραγιώργος400μ.-800μ.

90)Πόπη Γαβαλάκη- Βάδην

91)Χρήστος Σάρρας-Μαραθώνιος

92)Μαρία Δακουτρού-κολύμβηση

93)Βαγγέλης Καρίμαλης- ανώμαλος δρόμος

94)Αργύρης Καραγιάννης-άλμα επί κοντώ

95-96)Νίκος και Αντώνης Βούζης  5.000μ. , 1500μ. –ανώμαλος δρόμος

97)Γιώργος Μικελίδης- 4Χ100

98) Ειρήνη Κοκκιναρίου -3.000μ. στιπλ

99) Ντάντα Δαλιάνη-κολύμβηση

100) Κώστας Αρβανίτης- 5.000μ.-10.000μ.

101) Σωτήρης Βυρίνης -4Χ100

102) Ανέστης Πουλιόγλου- 4Χ100

103) Σταύρος Μουταφτσίδης-σφυροβολία

104) Μάριος Ευαγγέλου –άλμα επί κοντώ

105)Ιωάννης Κατσής-4Χ100 -400μ.

106) Παναγιώτης Λάσκαρης –άλμα επί κοντώ

107) Γιώργος Ιωαννίδης-πυγμαχία

108) Μιχάλης Λουκά -σφαιροβολία

109)  Γιάννης Μπαρλής -σφυροβολία

110) Ελβίρα Ευσταθίου-κολύμβηση

111)Ιγνάτιος Ψυλλάκης-σκοποβολή

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Αυτοί σφυρίζουν στο πρώτο ματς κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης (pic)

ΜΠΑΣΚΕΤ Τρίτη, 16 Απριλίου 2019 15:35

Ο Παναθηναϊκός μπαίνει αύριο (17/4) στη «μάχη» των πλέι οφ της Ευρωλίγκα, με τους «πράσινους» να αντιμετωπίζουν εκτός έδρας τη Ρεάλ Μαδρίτης στο πρώτο παιχνίδι της σειράς.

Σήμερα η Ευρωλίγκα ανακοίνωσε τους διαιτητές που θα βρεθούν το πρώτο ματς της Μαδρίτης στο Wiznik Center. Για το εν λόγω παιχνίδι ορίστηκαν οι Μπόρις Ρίζικ, Σρέτεν Ράντοβιτς και Μεχντί Ντιφαλά.

Γκιστ: «Ήρθαμε για να παλέψουμε» (vid)

ΜΠΑΣΚΕΤ Τρίτη, 16 Απριλίου 2019 15:25

Για τα επερχόμενα παιχνίδια κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης, για το «μακρινό» Final 4, αλλά και για τον αρχηγό του Παναθηναϊκού, Νικ Καλάθη, αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο Τζέιμς Γκιστ. Μάλιστα ο έμπειρος φόργουορντ ο οποίος είναι αμφίβολος για τα πρώτα παιχνίδια, στις δηλώσεις του στην κάμερα του ΟΠΑΠ έδωσε τη δική του υπόσχεση στους φίλους του «τριφυλλιού» μιλώντας ελληνικά.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του    

Για τη σειρά με τη Ρεάλ: «Το πρώτο παιχνίδι, επειδή είναι στα πλέι οφ πρέπει να δώσουμε την εντύπωση ότι ήρθαμε για να νικήσουμε. Ήρθαμε για να παλέψουμε, δε θα είναι εύκολοι αγώνες. Γιατί μπορεί να νικήσουμε το πρώτο παιχνίδι όπως έγινε πέρυσι και να χάσουμε τα υπόλοιπα. Οπότε το πρώτο παιχνίδι είναι πολύ σημαντικό για να δείξουμε πως θα παίξουμε στα επόμενα. 

Η Ρεάλ είναι πολύ καλή ομάδα και προπονείται από καλό προπονητή. Έχουν έρθει σε αυτή την κατάσταση πολλές φορές. Έχουν φτάσει στο final four, κέρδισαν τον τίτλο πέρυσι. Καταλαβαίνουμε ότι είναι πολύ καλοί στο να καταφέρνουν τέτοια προσπάθειες. Οπότε αυτό είναι ένα πράγμα που πρέπει να καταλάβει κάποιος όταν παίζει με μια ομάδα σαν την Μαδρίτη. Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να ελέγξουμε είναι το πόσο εύκολα θα δέχονται την μπάλα, το πόσο εύκολα θα πετύχουν transition points κάτι στο οποίο είναι πολύ καλοί, να περιορίσουμε τέτοιες ενέργειες, με τις οποίες πετυχαίνουν γρήγορους πόντους. Νομίζω ότι είναι κάτι που μπορούμε να ελέγξουμε». 

Για το final four: «Το final four είναι πολύ μακριά προς το παρόν. Αυτή τη στιγμή πρέπει να εστιάσουμε στα παιχνίδια μπροστά μας. Τελειώνοντας τη σεζόν όπως την τελειώσαμε, είναι ο λόγος που η ομάδα και ο κόουτς Πιτίνο πιστεύουμε ότι είμαστε έτοιμοι για τα πλέι οφς και για το επόμενο βήμα. Είχαμε να κάνουμε πολλά. Κερδίσαμε την ΤΣΣΚΑ, κερδίσαμε τη Μιλάνο, που ήταν καθόλου εύκολο. Αλλά δείξαμε χαρακτήρα, δείξαμε οτι μπορούμε να κερδίσουμε παιχνίδια στη σειρά. Πρέπει να συνεχίσουμε με την ίδια ψυχολογία. Προς τα μπρος». 

Για τον Καλάθη: «Σημαίνει πολλά. Ο Νικ είναι τεράστιο κομμάτι αυτής της ομάδας. Είναι ένας λόγος που η μηχανή μας δουλεύει τόσο καλά αυτή τη στιγμή, επειδή κάνει λίγο από όλα. Δεν θέλεις να περιορίσεις ένα στοιχείο του Νικ. Δεν θα ήθελες να σκοράρει 20 πόντους, ούτε και να κάνει 20 ασίστ. Παίζει φοβερή άμυνα, δίνει πολλά στο παρκέ. Οπότε έχοντας κάποιον σαν τον Νικ σα συμπαίκτη και σαν πόιντ γκαρντ είναι πολύ κρίσιμο για την ομάδα».

Διαψεύδει το σενάριο για Μπουζούκη ο Παναθηναϊκός

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 16 Απριλίου 2019 14:56

Ο Γιάννης Μπουζούκης εδώ και πολύ καιρό αντιμετωπίζει πρόβλημα με τους κοιλιακούς προσαγωγούς, κάτι που τον έχει θέσει νοκ άουτ μέχρι το τέλος της σεζόν.

Μάλιστα την Τρίτη (16/4) έκαναν την εμφάνισή τους δημοσιεύματα που θέλουν τον νεαρό μεσοεπιθετικό του «τριφυλλιού» να πηγαίνει σε ειδικό κέντρο στην Μπολόνια της Ιταλίας προκειμένου να εξεταστεί από γιατρό.

Ωστόσο από την πλευρά του ο Παναθηναϊκός διέψευσε αυτό το σενάριο κάνοντας λόγο πως δεν έχει γίνει τέτοιο ταξίδι.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Καλάθης: «Ανυπομονούμε για Ρεάλ, θέλουμε Final 4»

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 15 Απριλίου 2019 22:05

Συνέντευξη στην ιστοσελίδα της Ευρωλίγκα παραχώρησε ο Νικ Καλάθης. Ο αρχηγός του Παναθηναϊκού ρωτήθηκε και απάντησε τόσο για τα προσωπικά του επιτεύγματά με το «τριφύλλι», όσο και για τους επερχόμενους αγώνες για τα playoff κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης.

Αναλυτικά η συνέντευξη  

-Γεια σου, Νικ. Αξέχαστη η τελευταία εβδομάδα της κανονικής περιόδου… Αναδείχθηκες σε MVP του Μαρτίου, κυκλοφόρησε το ντοκιμαντέρ για τον Παναθηναϊκό με εσένα πρωταγωνιστή, σημείωσες triple-double, προκριθήκατε και στα playοffs. Πώς τα έζησες όλα αυτά; 

Ήταν ωραίο συναίσθημα! Ιδίως η πρόκριση στα playoffs. Πριν από τρεις μήνες κανείς δεν πίστευε πως θα ήμασταν στα playoffs, αλλά εμείς είχαμε αυτοπεποίθηση. Ανυπομονούμε για τη Ρεάλ Μαδρίτης! 

-Προκριθήκατε στα playoffs χάριν στις εφτά νίκες στα τελευταία οχτώ παιχνίδια. Τι ήταν αυτό που σας βοήθησε να ξεπεράσετε όλες τις δυσκολίες; 

Έχουμε πολλούς παλιούς στα αποδυτήρια, που ξέρουν τις δυνατότητες της ομάδας. Δεν παίζαμε βάσει των δυνατοτήτων μας στην αρχήν της χρονιάς. Μόλις αρχίσαμε να βρίσκουμε ρυθμό, χτίσαμε αυτοπεποίθηση κι όλα πήραν το δρόμο τους. Προφανώς ο κόουτς έκανε σπουδαία δουλειά, μας προετοίμασε κατάλληλα. 

-Το triple-double σου στο τελευταίο παιχνίδι ήταν το πρώτο στην Ευρωλίγκα μετά από 12 χρόνια. Πώς είναι να γράφεις έτσι ιστορία; 

Είναι τέλειο συναίσθημα. Το είχα πλησιάσει αρκετές φορές και χαίρομαι που τα κατάφερα, ιδίως σε ένα παιχνίδι τόσο σημαντικό όσο αυτό που μας χάρισε την πρόκριση. Οι συμπαίκτες μου με βοήθησαν πολύ σε αυτό. Είναι μεγάλη τιμή να βρίσκεται το όνομά του δίπλα σε αυτό ενός θρυλικού παίκτη όπως είναι ο Νίκολα Βούισιτς. 

-Μετά από μία τέτοια μάχη για πρόκριση στα playoffs θα είναι αυτά τα πιο ανταγωνιστικά playoffs στην ιστορία; 

Έτσι πιστεύω. Όλες οι ομάδες ήταν η μία κοντά στην άλλη. Δεν υπάρχει κάποια να σε κάνει να πεις “Ουάου” όπως κάποιες στο παρελθόν. Θα γίνουν πολύ καλά παιχνίδια. Όλες οι ομάδες χωρίς πλεονέκτημα έδρας είναι φιλόδοξες και θέλουν να είναι στο Final Four, αφού οι περισσότερες έχουν καιρό να το καταφέρουν. Πολλές ομάδες είναι πεινασμένες για την πρόκριση. 

-Θα αντιμετωπίσετε τη Ρεάλ Μαδρίτης, την κάτοχο του τίτλου και την ομάδα που σας απέκλεισε πέρυσι. Το σκέφτεσαι καθόλου; 

Ήταν μία διδακτική εμπειρία πέρυσι. Μαθαίνεις από κάθε σειρά. Προφανώς πρόκειται για μία πολύ καλή ομάδα κι η κάτοχος του τίτλου. Αξίζουν ό,τι έχουν καταφέρει, έπαιξαν πολύ καλό μπάσκετ και φέτος. Θα είναι δύσκολη η σειρά, αλλά έχουμε αυτοπεποίθηση. 

-Πώς αντιμετωπίζεις τη σειρά, ξέροντας πως είσαι ο παίκτης στον οποίο η Ρεάλ Μαδρίτης θα εστιάσει; 

Το καλό είναι πως έχω πολλούς συμπαίκτες στους οποίους μπορώ να βασιστώ, δεν είμαι μόνο εγώ. Είναι ο Κιθ Λάνγκφορντ, ο Τζέιμς Γκιστ, που έχουν κάνει τα πάντα στην Ευρωλίγκα. Έχουμε πολλούς παίκτες που έκαναν μεγάλα παιχνίδι φέτος, ο Ίαν Βουγιούκας, ο Ματ Λοτζέσκι, ο Ντεσόν Τόμας. Το να λένε πως είμαι εγώ αυτός που πρέπει να περιορίσουν, να σταματήσουν, μας βοηθά ως ομάδα γιατί έχουμε πολλούς παίκτες που μπορούν να βγουν μπροστά, ο Παπαπέτρου, ο Παπαγιάννης και πάει λέγοντας. Όπως είπα, είναι καλό γιατί έχω εμπιστοσύνη στους συμπαίκτες μου. 

-Η Ρεάλ Μαδρίτης ίσως να μην έχει στη διάθεσή της τον Σέρχιο Γιουλ, ο οποίος είχε επιστρέψει από τραυματισμό στα μισά της σειράς πέρυσι. Πόσο μεγάλος παράγοντας είναι η παρουσία ή απουσία του; 

Θα προετοιμαστούμε σαν να παίζει. Προφανώς, αν δεν παίξει, θα είναι σημαντική απουσία για τη Ρεάλ Μαδρίτης. Είναι ο ηγέτης τους κι απίστευτος παίκτης, αλλά θα προετοιμαστούμε σαν να παίζει, όπως και πέρυσι. 

-Ο Ρικ Πιτίνο, έχοντας δουλέψει λίγους μήνες μαζί σου, σε αποκαλεί τον καλύτερο πασέρ που έχει δει ποτέ του. Ποιο είναι το καλύτερο πράγμα στη συνεργασία με τον κόουτς Πιτίνο; 

Σου δίνει πολλή αυτοπεποίθηση. Ήρθε και μου έδωσε στήριξη κι αυτοπεποίθηση. Δε μου είπε “μη σουτάρεις”, “μη πασάρεις” ή οτιδήποτε. Πίστεψε σε κάθε παίκτη και του έδωσε υψηλή αυτοπεποίθηση κι αυτό ακριβώς είναι που θες ως παίκτης, να έχεις έναν προπονητή που πιστεύει σε εσένα. Μας βοήθησε να εξελιχθούμε και να βελτιωθούμε ως ομάδα. 

-Είχες πρωταγωνιστικό ρόλο στο πρόσφατο ντοκιμαντέρ της Ευρωλίγκας για τον Παναθηναϊκό “Guardian of a Legacy”. Πόσο προστάτης της παράδοσης του Παναθηναϊκού είσαι; 

Και μόνο που βλέπεις στο ντοκιμαντέρ τον Αλβέρτη και τον Διαμαντίδη να μιλούν για τον Παναθηναϊκό, βλέπεις το παλιό κλειστό της ομάδας… Αυτό δείχνει πόσο πολύ έχει μεγαλώσει κι εξελιχθεί η ομάδα. Οι παίκτες, ο κόσμος, τα γήπεδα, οι πρόεδροι, όλα! Έμαθα πολλά από το ντοκιμαντέρ που ίσως να μην ήξερα πριν, όπως πόσο μικρό ήταν το παλιό κλειστό κι άλλα τέτοια. Θα το πρότεινα στον καθένα, πόσω μάλλον σε κάποιον μπασκετόφιλο. Πρόκειται για μία σπουδαία ιστορία για το σύλλογο και την ιστορία του. Προσπαθώ να είμαι όσο καλύτερος μπορώ για να συνεχίσω την παράδοση και την κατάκτηση τίτλων, να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο. Θα συνεχίσω να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ. 

-Ο Παναθηναϊκός δεν έχει βρεθεί σε Final Four από το 2012 και μετά. Είναι επιπλέον πίεση ή κίνητρο για να προσπαθήσετε περισσότερο; 

Το κίνητρο είναι η πρόκριση από μόνη της. Έχουμε πολλούς παίκτες μεγάλους σε ηλικία που δεν έχουν παίξει ποτέ σε Final Four, οπότε είμαστε πολύ πεινασμένοι ως ομάδα και θέλουμε να τα καταφέρουμε, και για εμάς, και για την ομάδα, που δεν έχει πάει σε Final Four τα τελευταία χρόνια. Δε χρειαζόμαστε επιπλέον κίνητρο, είμαστε πεινασμένοι κι έτσι. 

-Μετά από τόσες ατομικές διακρίσεις και ρεκόρ, τι θα σήμαινε για εσένα να οδηγήσεις την ομάδα πίσω στο Final Four; 

Τα πάντα. Προφανώς ως παίκτης θες να σε θυμούνται ως νικητή. Οι ατομικές διακρίσεις πάνε κι έρχονται, αλλά το να αφήσεις τη σφραγίδα σου σε μία πρωταθλήτρια ομάδα σημαίνει τα πάντα. Προσωπικά θα ήταν απίθανο να βρεθούμε στο Final Four.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

«Ετοιμοπόλεμος» ο Κουλιμπαλί

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 15 Απριλίου 2019 19:00

Σε κανονικούς ρυθμούς προπόνησης επέστρεψε ο Ουσμάν Κουλιμπαλί, ο οποίος ξεπέρασε τον τραυματισμό που αντιμετώπιζε και έθεσε τον εαυτό του στη διάθεση του Γιώργου Δώνη.

Ο αμυντικός από το Μάλι έβγαλε κανονικά το πρόγραμμα που περιλάμβανε προθέρμανση και παιχνίδι στο μισό γήπεδο. Σε ότι αφορά τους υπόλοιπους, οι βασικοί του αγώνα με τον ΟΦΗ ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας, ενώ οι άλλοι προπονήθηκαν κανονικά.

Από κει και πέρα θεραπεία και γυμναστήριο έκαναν οι Άλτμαν, Διούδης, Μπουζούκης, Μαυρομμάτης και Βέργος, ενώ θεραπεία ακολούθησε ο Αποστολάκης που θα μείνει εκτός δράσης για περίπου 15 ημέρες.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Τόμας: «Να γυρίσουμε με μία νίκη»

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 15 Απριλίου 2019 18:47

Να γυρίσει από τη Μαδρίτη με τουλάχιστον μία νίκη θέλει ο Ντεσόν Τόμας, όπως είπε σε δηλώσεις του κατά την αναχώρηση του Παναθηναϊκού για την πρωτεύουσα της Ισπανίας.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αμερικανού φόργουορντ στην κάμερα της Nova:

«Πρέπει να παίξουμε σε υψηλό επίπεδο σε όσα παιχνίδια της σειράς υπάρξουν. Θέλουμε να πάμε στη Μαδρίτη και να πάρουμε τουλάχιστον μία νίκη. Πρέπει να είμαστε διψασμένοι για να φτάσουμε σε αυτό το αποτέλεσμα».

Για την κατάσταση του Παναθηναϊκού: «Ο Γκιστ είναι πολύ καλός παίκτης. Είναι πολύ καλός στο ριμπάουντ και στην άμυνα. Θα μας λείψει πάρα πολύ η ενέργειά του. Θα πρέπει να καλύψουμε όλοι μαζί την απουσία του».

Για το αν πιστεύει ότι ο Παναθηναϊκός είναι το φαβορί ή το αουτσάιντερ: «Δεν έχει σημασία τι πιστεύουν οι άλλοι. Μπορεί να είναι και βολικό ότι οι άλλοι μας βλέπουν ως αουτσάιντερ. Εμείς θέλουμε να πάμε στη Μαδρίτη και να πάρουμε μία ίσως και δύο νίκες εκεί».

Τέλος είπε: «Θέλω να φύγω από το εμπόδιο αυτό και θέλω πάρα πολύ να βρεθώ στο Final Four».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πιτίνο: «Ίσως δεν παίξει ο Γκιστ, να κάνουν οι άλλοι ένα βήμα μπροστά»

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 15 Απριλίου 2019 18:40

Θολό παραμένει το «τοπίο» γύρω από τη συμμετοχή του Τζέιμς Γκιστ στα παιχνίδια με τη Ρεάλ Μαδρίτης στην Ισπανία για τα πλέι οφ της Ευρωλίγκα.

Κατά την αναχώρηση της αποστολής του Παναθηναϊκού, ο Ρικ Πιτίνο μίλησε στους εκπροσώπους του Τύπου που βρέθηκαν στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» υπογραμμίζοντας μεταξύ άλλων πως ο Αμερικανός ίσως δεν αγωνιστεί κόντρα στους «μαδριλένους».

Αναλυτικά οι δηλώσεις του 66χρονου τεχνικού.

Για τον Τζέιμς Γκιστ: «Ο Γκιστ ίσως δεν παίξει με την Ρεάλ. Πρέπει να κάνουν οι υπόλοιποι παίκτες ένα βήμα μπροστά. Αυτή την στιγμή δεν έχει ακουμπήσει την μπάλα και δεν έχει κάνει τις τελευταίες 5-6 προπονήσεις. Δεν είναι απλώς να παίζει έτοιμος, αλλά να έρθει σε φόρμα. Είναι το κλειδί της ομάδας ο Γκιστ. Ένας έμπειρος παίκτης που βοηθά στην άμυνα και καταλαβαίνει την επίθεση, ένας από τους πιο έξυπνους παίκτες μας. Είναι κομμάτι του παιχνιδιού οι τραυματισμοί. Η Ρεάλ πιθανώς να μην έχει τον Γιουλ. Πρέπει ο Μήτογλου να κάνει ένα βήμα μπροστά και ο Βουγιούκας με τον Παπαγιάννη να παλεύουν σε κάθε φάση σαν να είναι η τελευταία στιγμή της ζωής τους» τόνισε χαρακτηριστικά για τον Αμερικανό σέντερ ο έμπειρος τεχνικός.

Για την τελευταία ήττα από τη Ρεάλ είπε: «Δεν σημαίνει τίποτα. Κατηγορούμε τους εαυτούς μας και όχι τους αντιπάλους. Είναι ευλογία το ότι χάσαμε. Γιατί όταν παίζουμε στην έδρα μας δεν θα σημαίνει ότι αυτόματα μπορούμε να κερδίσουμε. Θέλουμε να έχουμε μία ευκαιρία και μία εκτός έδρας νίκη. Καλό θα είναι να πάρουμε δύο».

Για τον Ταβάρες ανέφερε: «Είναι ένας παίκτης που κάθεται στην γραμμή και δεν βγαίνει. Έχουμε οργανώσει κάποια πράγματα για αυτό. Στο πρωτάθλημα ένας παίκτης μας πήρε 17 ριμπάουντ. Πρέπει να κάνουμε την δουλειά σωστά στην θέση αυτή είτε παίζει ο Ταβάρες είτε ο νέος με τα 17 ριμπάουντ. Έχω εμπιστοσύνη στον Παπαγιάννη και τον Βουγιούκα. Πρέπει να παίζουν σε κάθε κατοχή σαν να είναι η τελευταία τους ανάσα».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Νταμπίζας: «Καμία σκοπιμότητα. Αυτό να ξέρουν οι φίλοι του Παναθηναϊκού»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 15 Απριλίου 2019 18:25

Μπροστά στους δημοσιογράφους βρέθηκε για περίπου μία ώρα ο Νίκος Νταπίζας, ο οποίος μία ημέρα μετά την ήττα από τον ΟΦΗ μίλησε για όσα ακούγονται περί ηθικής.

Ο τεχνικός διευθυντής του «τριφυλλιού» ανέλυσε το σκεπτικό με το οποίο ο Παναθηναϊκός λειτούργησε και θα λειτουργήσει τις τελευταίες αγωνιστικές, ενώ απάντησε και στις ερωτήσεις των εκπρόσωπων των ΜΜΕ που βρέθηκαν στη αίθουσα Τύπου του ΟΑΚΑ.

Αναλυτικά η συνέντευξη Τύπου

Νίκος Νταμπίζας

«Ο λόγος που βρισκόμαστε όλοι εδώ έκτακτα έχει να κάνει με ένα ευαίσθητο και ειδικό ζήτημα το οποίο είτε έχει πάρει μεγάλη η μικρή έκταση για μένα είναι αδιαπραγμάτευτο και προσβλητικό και δεν μπορεί κανείς να το αφήσει να αιωρείται. Αυτό λέγεται ηθική. Μετά το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό που για τους γνωστούς λόγους διακόπηκε ή μας στερήθηκε η δυνατότητα να διεκδικήσουμε με τις όποιες ελπίδες είχαμε μέχρι τότε την ευρωπαϊκή μας έξοδο. Ο Παναθηναϊκός είναι ένας οργανισμός που λειτουργεί με συγκεκριμένες διαδικασίες.

Οπότε μαζί με τον προπονητή έγινε ένα πλάνο για τα επόμενα παιχνίδια με κριτήριο το κέρδος της ομάδας αγωνιστικά. Είμαστε εδώ για να μιλήσουμε περισσότερο για ζητήματα αθλητικής φύσης. Θα γίνω πιο αναλυτικός και θα αναφερθώ και σε ονόματα αν και ποτέ για κανέναν αντίστοιχο λόγο δεν το έχουμε κάνει για να καταλάβει και ο πιο απλός φίλαθλος του Παναθηναϊκού τι συμβαίνει. Η σκόνη που έχει σηκωθεί για το λόγο που ακολουθήσαμε αυτό το πλάνο είναι συγκεκριμένη. Και η έναρξη της ήταν στο ματς με τον Απόλλωνα. Εκεί υπήρχε η τιμωρία του Γιόχανσον, ήταν ο μόνος που είχε πάρει κάρτα με τον Ολυμπιακό και μπορούσαμε να τον δηλώσουμε με τον Απόλλωνα, τον Άρη, τον ΟΦΗ και επιλέξαμε χωρίς να γνωρίζουμε αποτελέσματα να τον δηλώσουμε με τον Απόλλωνα και τον ΟΦΗ.

Με βάση την αντικειμενική δυσκολία θεωρήθηκε πως τα ματς με Απόλλωνα και ΟΦΗ ήταν διαφορετικής δυναμικής σε σχέση με τα ματς κόντρα σε Άρη και Ατρόμητο για τους νεαρούς ποδοσφαιριστές που θα έπαιζαν. Πάντα για λόγους δικούς μας. Το ίδιο έγινε και στο ματς με τον Άρη με τον Ινσούα ενώ και ο Κουρμπέλης είχε δεχθεί κίτρινη κάρτα με τον Απόλλωνα. Οι απουσίες τους έχουν να κάνουν ξεκάθαρα με το πως μπορεί ένας ποδοσφαιριστής που δεν έχει πολλά παιχνίδια στα πόδια του πως θα μπορούσε να αντιμετωπίσει τον Ατρόμητο εκτός έδρας και πως τον Απόλλωνα εντός έδρας.

Στο ματς με τον Απόλλωνα έπαιξε και ο Κότσαρης και αρκετοί ακόμη ποδοσφαιριστές με μικρό χρόνο συμμετοχής. Μετά έγινε το ματς με τον Άρη και ακολούθησε το παιχνίδι με τον ΟΦΗ. Για εμάς αυτό το παιχνίδι είχε τον ίδιο χαρακτήρα του αγώνα με τον Απόλλωνα. Επειδή όμως ζούμε στην Ελλάδα αποφάσισε ο προπονητής να επιλέξει τον βασικό γκολκίπερ της ομάδας. Στην Ελλάδα όταν επιλέγουμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό από το συνηθισμένο περνάει απαρατήρητο και όταν δεν πετυχαίνει είναι κακό και υπάρχουν σκιές.

Είναι η πρώτη φορά που βγαίνω και τοποθετούμε δημόσια για την εικόνα της ομάδας που ήταν η χειρότερη από την ημέρα που ξεκίνησε αυτή η προσπάθεια. Υπάρχει μια τεράστια διαφορά του να αναλύσουμε αγωνιστικά τι πήγε κακά. Αυτό που δεν μπορώ να δεχθώ είναι να υπάρχει έστω και ένα μέλος μέσα στην οικογένεια της ομάδας που θεωρεί ότι υπάρχει οποιαδήποτε μορφή σκοπιμότητας. Και αυτό είναι το μήνυμα που θέλω να περάσω σε κάθε φίλο του Παναθηναϊκού. Σας ανέλυσα τον τρόπο με τον οποίο λειτουργήσαμε σε μια ειδική συνθήκη.

Θα ήθελα να σκεφτείτε πως αν δηλώναμε αυτούς τους προπονητές με τον Ατρόμητο και με την 4η θέση να είναι ανοικτή και διεκδικούμενη τι θα λεγόταν. Θα έβγαινε ο Άρης να μας κατηγορήσει ότι αβαντάρουμε τον Ατρόμητο επειδή θα είχαμε δηλώσει τους βασικούς μας ποδοσφαιριστές για να μην παίξουν σε εκείνο το παιχνίδι. Δεν μπορεί να αναζητηθεί ευθύνη σε θέματα ηθικής. Είμαστε εδώ για να αναλάβουμε τις ευθύνες και αυτές θα αναζητηθούν και θα απονεμηθούν με γνώμονα όλη τη χρονιά. Στα μέσα Μαΐου θα γίνει και η απολογιστική χρονιά όταν και θα έχουν παρθεί όλες οι αποφάσεις».

Ερωτήσεις

Είχατε φροντίσει πριν το ματς με τον ΟΦΗ να μιλήσετε στους παίκτες για όσα ακούγονταν;

«Όλος ο κόσμος ερμηνεύει με βάση το τι μπορεί να έχει ο καθένας στο κεφάλι του. 

Το πως κινούμαστε όλη την εβδομάδα δεν μπορείτε να το γνωρίζετε και δεν θέλω να το αναλύσω. 

Δεν διαφέρει για το ματς με τον ΟΦΗ σε σχέση με τα άλλα ματς. Αυτό που είναι ξεκάθαρο από τη δική μας πλευρά είναι ότι δεν μπορούμε να διαφημίζουμε τη διαδικασία που ακολουθούμε». 

Μιλήσατε πριν για ονόματα και διευθύνσεις. Τι εννοούσατε;

«Μίλησα για τους παίκτες και τη διαδικασία που ακολουθήθηκε για τα ματς που θα εκτίσουν τις ποινές τους».

Από τον κύριο Κούγια, που μίλησε εναντίον εσάς και του κυρίου Δώνη, προφανώς θεωρείται σκόπιμο. Έχετε κάποια απάντηση;

«Είμαι 46 χρόνων. Αισθάνομαι την υποχρέωση να μιλήσω απέναντι στον κόσμο του Παναθηναϊκού. Για οποιονδήποτε άλλον, επιτρέψτε μου να απαντήσω με τον τρόπο που θέλω. 

Με βάση τα αποτελέσματα, αλλά και το υπέρ τους σκορ στο ημίχρονο, θα έπρεπε να υπήρχε στο μυαλό των παικτών ότι υπάρχουν ακόμα πιθανότητες για την πέμπτη θέση.

Πριν ακόμα αρχίσει το ματς, θα έπρεπε να υπάρχει στο μυαλό τους».

Απέναντι στον φίλαθλο του Παναθηναϊκού, πώς θα προστατέψετε συγκεκριμένους παίκτες; Θεωρείτε ότι όλο αυτό που έχει συμβεί θα μπορούσε να επηρεάσει το πλάνο σας;
«Aν κάποιος θέλει να προχωρήσει με ένδικα μέσα, είναι δικαίωμά του. Εμείς έχουμε μία διαδικασία, ένα πλάνο αξιολόγησης που τρέχει και κάθε σταθμός είναι σημαντικός για όλους όσοι απαρτίζουν το ποδοσφαιρικό τμήμα». 

Ποια είναι η άποψή σας ως προς το τι δεν πήγε καλά;

«Θα μείνω μόνο σε αυτό που είπε ο προπονητής. Δεν μπορούμε να διαφοροποιηθούμε ως προς αυτό. Ήταν ξεκάθαρη η εικόνα. Ήταν μία πολύ κακή εμφάνιση. Σίγουρα όλοι μας θα αξιολογηθούμε». 

Προσπαθώ να αντιληφθώ το λόγο της σημερινής συνέντευξης Τύπου. Έχουν μπει τα «social media» τόσο πολύ στη ζωή του Παναθηναϊκού και πρέπει να απαντήσετε; Επίσης υπήρξε έμμεση παραδοχή λευκής πετσέτας;

«Είμαστε εδώ επειδή πρόκειται για ένα λεπτό ζήτημα. Για να το ξεκαθαρίσουμε, είναι ένα πολύ λεπτό ζήτημα. Επειδή αισθάνομαι υποτιμητικά να μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία, αποφασίσαμε με τον προπονητή να γίνει αυτή η συνέντευξη Τύπου.

Δεν μπορεί ούτε ένα χιλιοστό να υπάρξει θέμα ηθικής. 

Στην Ιταλία, δίπλα μας είναι, η Γιουβέντους επέλεξε να παίξει κόντρα στη Σπαλ με τα δεύτερα κι έτσι βοήθησε τη Σπαλ να πάρει μία μεγαλύτερη ασφάλεια στη βαθμολογία. 

Αν αυτό είναι ανήθικο, κάτι δεν καταλαβαίνω καλά. 

Για να είμαι ειλικρινής το συζήτησα με τον υπεύθυνο επικοινωνίας. Όλα όσα αναφέρετε πριν είναι ένας καλός αντίλογος».

-Με δεδομένο ότι ζούμε στην Ελλάδα και μιλάμε για τον Παναθηναϊκό που αγωνιστικά δεν είχε δώσει ποτέ δικαιώματα. Θεωρείτε ότι το κλαμπ θα έπρεπε να έχει μία διαφορετική προετοιμασία για το χθεσινό ματς;

«Κάθε ματς έχει την ίδια βαρύτητα. Δεν καταλαβαίνω τι διαφορετικό έχει ο καθένας στο μυαλό του ότι θα μπορούσε να γίνει. 

Δεν μπορούμε να μπούμε σε διαδικασία να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι κόντρα στον ΟΦΗ επειδή υπάρχουν ζητήματα ειδικής φύσης. 

Η προετοιμασία είναι συγκεκριμένη και αφορά όλα τα παιχνίδια».

-Κάνοντας μία αποτίμηση των παιχνιδιών που έχει παίξει η ομάδα μετά το ματς με τον Ολυμπιακό, το κόστος της επιλογής αυτής είναι μεγαλύτερο ή μικρότερο; Ρωτάω διότι ο Παναθηναϊκός έχει περάσει δύσκολους μήνες με τους οπαδούς του και δεν υπάρχει ξανά καλή ατμόσφαιρα…

«Η διαφορετικότητα που προσεγγίσαμε το ματς αυτό, αφορούσε στην επιλογή μίας πολύ ειδικής θέσης για να προασπίσουμε τον σύλλογο, πιθανώς και το άτομο αυτό, και μιλώ για τον τερματοφύλακα. 

Υπήρχε η σκέψη να παίξει το ματς με τον ΟΦΗ και στα επόμενα ματς να αγωνιστεί ο Κότσαρης.
Προστατεύσαμε όμως την ομάδα με αυτό τον τρόπο. Η διαδικασία ήταν η ίδια, η διαφοροποίηση στο πλάνο ήταν ως προς τις τιμωρίες. 

Το κόστος λοιπόν μπορεί να είναι μεγαλύτερο στο μυαλό του καθενός. Εγώ θεωρώ, μαζί με τον προπονητή, ότι όταν σχεδιάζεις κάτι και έχεις αγνά κίνητρα για να το κάνεις.
Η άλλη όψη του νομίσματος είναι να μην παίξουν σε άλλο ματς. Τότε όμως θα κινδύνευαν να καούν. 

Ο καθένας μπορεί να δει τα πράγματα από όποια άποψη το επιθυμεί. 

Σας εξήγησα πως πάρθηκαν οι αποφάσεις και πως προστατεύσαμε την ομάδα από τους ψιθύρους. Η εμφάνιση όμως ήταν τόσο άσχημη, που διογκώθηκε το πρόβλημα».

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να υπάρξει απολογία; Έχετε χάσει από τον ΠΑΣ, ήρθατε ισοπαλία με την ΑΕΛ, γνωρίσατε την ήττα από τον Πανιώνιο κι ο ΟΦΗ καιγόταν για το αποτέλεσμα. Γιατί πρέπει να γίνει όλη αυτή η συνέντευξη Τύπου; 

«Δεν απολογούμαι. Το θέμα της ηθικής όμως, είναι για μένα πάνω από όλα. Είμαι στην Ελλάδα και η ατμόσφαιρα είναι δεδομένη. Προτιμώ να χαμηλώσω το επίπεδο μου για να είναι όλα ξεκάθαρα». 

Θέλω να μου πείτε αν όλο αυτό που δημιουργήθηκε θα σας κάνει να πάρετε ξανά την ίδια απόφαση. Όλοι συζητάνε για αυτό το ματς. Θα είχατε καταλάβει αν δύο παίκτες σας είχαν στηθεί;

«Πάντα κρίνεις με βάση την ατμόσφαιρα που επικρατεί. Αν κληθούμε ξανά στο μέλλον, θα το ξανακάνουμε. 

Από τα 21 χρόνια που έτρεχα μέσα στο γήπεδο μπορώ να αντιληφθώ πολλά περισσότερα. 

Κι όταν ζεις καθημερινά μία ομάδα, έναν οργανισμό, να είστε σίγουροι ότι δεν υπάρχει καμία μα καμία συνωμοσία εν αγνοία μας».

Έχετε γράψει μία από τις πιο σημαντικές σελίδες στην ιστορία της ΑΕΛ. Σας πικραίνει η δήλωση του κυρίου Κούγια;

Αν το αποτέλεσμα ήταν διαφορετικό, δεν θα καθόμασταν εδώ τώρα. Είναι η λογική του δοκάρι και μέσα επιτυχημένος, δοκάρι και έξω αποτυχημένος… 

Η Γιουβέντους δεν έκανε συνέντευξη Τύπου γιατί πρόκειται για διαφορετική κουλτούρα. Δεν ήταν κάτι γενικό και αόριστο. Αν ήταν επαγγελματικό ή όχι, ας το κρίνει όποιος θέλει». 

Πήρατε μία απόφαση να προστατευθεί ο Κότσαρης και μπήκατε σε μία διαδικασία να προστατέψετε την ομάδα. Μήπως όμως δεν δώσατε στην ομάδα να καταλάβει όσα έπρεπε;

«Μιλάτε με τους ποδοσφαιριστές και ξέρετε ότι υπάρχει μία πληγή που με εξοργίζει. Δεν θέλω να διαφημίσουμε τους τρόπους με τους οποίους λειτουργούμε. 

Όλα τα ματς κρίνονται με τον ίδιο τρόπο. Υπάρχει απάντηση σε αυτό το συγκεκριμένο ερώτημα. Οι παίκτες του Παναθηναϊκού έχουν πλήρη επίγνωση για το που κινούνται. Γνωρίζουν το κλίμα. 

Αν κάναμε κάτι διαφορετικό ο καθένας θα μπορούσε να το μεταφράσει διαφορετικά.
Όταν διαφοροποιείς τη διαδικασία εσύ, τότε είναι που ξεχωρίζεις τα παιχνίδια. 

Οι παίκτες γνώριζαν από μόνοι τους. Ξέρω ότι υπάρχουν περιστατικά που μεταφέρονται προς εσάς και δεν θέλω να κάνουμε διαφήμιση».

Η χθεσινή εμφάνιση αλλάζει το πλάνο σας ενόψει της νέας σεζόν;

«Σας είπα ξανά ότι η αξιολόγηση και τα συμπεράσματα βγαίνουν από κάθε παιχνίδι και συνολικά.
Θα είναι άδικο να μπούμε σε μία διαδικασία να πούμε ότι παίρνονται αποφάσεις από ένα παιχνίδι. 

Όλα τα ματς είναι σημαντικά, όπως και τα δύο τελευταία παιχνίδια. Σίγουρα όμως ήταν μία πάρα πολύ άσχημη εμφάνιση».

Ανεξάρτητα από το χθεσινό θα ήθελα την άποψή σας για το που οφείλεται η κατρακύλα της ομάδας μέσα στο 2019;

«Γιατί δεν κάνετε υπομονή; Στην αρχή, στη μέση και στο τέλος, υπάρχει τοποθέτηση.
Εδώ είμαστε για να κρίνουμε και να πάρουμε αποφάσεις. Ο φίλαθλος του Παναθηναϊκού αυτό θέλει να ακούσει. Αν θα το ακούσει στις 15 Απριλίου ή στις 15 του Μάη δεν θα αλλάξει κάτι». 

Έχετε καταλάβει ή έχετε μετρήσει το πρόβλημα που έχει δημιουργήσει το χθεσινό ματς στη σχέση της ομάδας με τον κόσμο;

«Να δούμε ποιος είναι ο αριθμός των φιλάθλων του Παναθηναϊκού; Εγώ λέω λοιπόν ξανά πως τα αποτελέσματα και οι κρίσεις πρέπει να είναι συνολικά. 

Ο καθένας μπορεί να έχει μία σκέψη στο μυαλό του και να εκφραστεί. Δεν μπορεί αυτό να τον αποκλείσει. Δεν είναι αυτοί που γράφουν σχόλια η πλειοψηφία των οπαδών του Παναθηναϊκού.
Το πως αισθάνεται ο κόσμος του Παναθηναϊκού εκφράζεται από την απουσία του κόσμου από το γήπεδο. Δεν ήρθαμε όμως εδώ να κάνουμε αυτή την κουβέντα».

Αισθάνεστε εσείς και ο κύριος Δώνης ότι πρέπει να κάνετε το κάτι παραπάνω;

«Είναι μία πολύ χρήσιμη ερώτηση αυτή, αλλά πάει σε ειδικό πλαίσιο. Το κάθε μάθημα και η κάθε ειδική κατάσταση είναι ζήτημα ζωής. Είναι μία συνεχής διαδικασία αυτό. 

Όλοι μας πρέπει να μπαίνουμε σε μία διαδικασία να διαχειριζόμαστε. Κάθε μέρα που περνάει πρέπει να πηγαίνουμε προς τα πάνω».

Αισθάνεστε το βάρος ότι κάποιες φορές πρέπει να ασκείται και διοίκηση, υπό την έννοια ότι οι άλλες ομάδες έχουν προέδρους που φαίνονται. Αυτό είναι έξτρα βάρος για εσάς;

«Ως υπεύθυνος του ποδοσφαιρικού τμήματος θα σας απαντήσω ότι έχουμε να κάνουμε με ένα θέμα ηθικής, όχι με ένα διοίκησης, αλλά με το πως διαχειριστήκαμε με τον προπονητή το συγκεκριμένο παιχνίδι. 

Το αν ο Παναθηναϊκός είναι πλήρης ή όχι μπορεί να το κρίνει ο καθένας».

Στην επικείμενη αξιολόγηση μπορεί να συνεχιστεί το τριετές πλάνο και χωρίς εσάς;

«Αυτό που είπα είναι ότι υπάρχει ένα πλάνο και δεν έχει διαφοροποιηθεί κάτι. Αν στο κλείσιμο της σεζόν υπάρξει κάποια διαφοροποίηση εξωτερική, είναι μία διαδικασία που πρέπει να αξιολογηθεί τότε». 

Ήρθατε εδώ θυμωμένος, αγχωμένος ή στενοχωρημένος;

«Θα έλεγα όχι ο θυμός, ούτε η απογοήτευση. Ξέρω ότι είναι μέρος της πραγματικότητας όλα αυτά. 

Ήταν η ανάγκη μου να καταλάβει ο κόσμος πως λειτουργούμε. Να μεταφέρουμε το σκεπτικό μας για να είναι πιο ξεκάθαρο το τοπίο. Την επόμενη χρονιά, αν γίνει κάτι παρόμοιο, πιθανώς να ξαναβρεθούμε εδώ πέρα.
Θα είναι η τελευταία φορά που θα σας πω κάτι πρώτα, πριν από τους ποδοσφαιριστές. Δεν είμαστε εδώ για να διαφημίσουμε αυτά τα πράγματα. 

Θα σας πω μόνο ότι σε κάθε παιχνίδι υπάρχουν τοποθετήσεις από τον προπονητή. Είναι μία ειδική περίπτωση που δεν έχουμε μιλήσει στους ποδοσφαιριστές και δεν έχουμε πει το παραμικρό».  

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram