Στη Φολέγανδρο βρέθηκε τις ημέρες του Πάσχα η προπονήτρια του τμήματος πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού, Ηρώ Μαλλιαρού, προσφέροντας τις γνώσεις τις για το άθλημα στους κατοίκους του ακριτικού νησιού.
Μάλιστα εκτός από προπονήσεις που πραγματοποιηθήκαν, έλαβε χώρα και ένα πρωτομαγιάτικο τουρνουά, στο οποίο συμμετείχαν παιδιά, ενήλικες κάτοικοι του νησιού όπως και απλοί επισκέπτες που ήθελαν να παρακολουθήσουν το άθλημα.
Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε δύο κατηγορίες, παιδιά έως 18 ετών και ενηλίκων με τα αποτελέσματα να έχουν ως εξής.
Στην κατηγορία έως 18 ετών
1ος Σοφοκλής Βενιανάκης
2ος Κωνσταντίνος Κανελλίδης
3η θέση (τριπλή ισοβάθμια) Βενιανάκης Λευτέρης, Φαίη Κανελλίδη , Στεφανής Κώστας
Στην κατηγορία των ενηλίκων
1ος Γιάννης Γαβαλάς
2ος Βασίλης Τσιμούρης
3ος Κανελλίδης Αντρέας
Τέλος, η Ηρώ Μαλλιαρού μετά την επίσκεψη της στο νησί δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του Ερασιτέχνη: «Κατά το χειμώνα συμμετείχαν ενεργά στη δράση αυτή περίπου 30 άτομα από παιδιά Δημοτικού μέχρι και τμήμα ενηλίκων. Θα ακολουθήσουν κ αλλά τουρνουά και μέσα στο καλοκαίρι, συνεχίζουμε κανονικά όλο το χρόνο τις προπονήσεις κ το επίπεδο ανεβαίνει κάθε φορά όλο και περισσότερο. Γενικά είναι μια πολύ επιτυχημένη προσπάθεια κ βάλαμε γερά θεμέλια ώστε να το συνεχίσουμε δυναμικά κ του χρόνου, με απώτερο στόχο την ενεργή συμμετοχή των παιδιών από τη Φολέγανδρο σε επίσημες διοργανώσεις της Ομοσπονδίας μας, με τη φανέλα του Παναθηναϊκού».
Πριν από λίγες ημέρες έγινε γνωστό πως ο Παναθηναϊκός ήταν η δεύτερη ομάδα της Ευρωλίγκα με τον μεγαλύτερο μέσο όρο εισιτηρίων, αφήνοντας πίσω του όλες τις υπόλοιπες ομάδες πλην της Ζαλγκίρις Κάουνας.
Συγκεκριμένα οι Κυπελλούχοι Ελλάδος, τη χρονιά που ολοκληρώθηκε στην Ευρωλίγκα είχαν μέσο όρο εισιτηρίων 12.529 (200.473 σε 16 ματς), αριθμός μεγαλύτερος από αυτόν του Ολυμπιακού, που είδε τους οπαδούς του να του γυρίζουν ουσιαστικά την πλάτη φτάνοντας τον μέσο όρο των 8.193 εισιτηρίων (122.906 σε 15 ματς).
Σε σημερινό της δημοσίευμα η εφημερίδα «Η Πράσινη» υποστηρίζει πως από την σεζόν 2009/2010 και έπειτα η διαφορά φτάνει τα 345.682 εισιτήρια, καθώς το «τριφύλλι» προπορεύεται συνεχώς όλες τις χρονιές. Τέλος κάνει λόγο πως από το 2009 μέχρι και σήμερα, ο Παναθηναϊκός έχει «κόψει» 1.466.683 εισιτήρια, την ώρα που στην αντίπερα όχθη ο αριθμός αυτός κυμαίνεται στα 1.121.001.
Ο Θανάσης Τζήλος ορίστηκε για να διευθύνει το παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στον Παναιτωλικό για την 30η και τελευταία αγωνιστική του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκα. Ο Έλληνας διαιτητής θα έχει για βοηθούς τους Ευθυμιάδη και Γκάγκα, ενώ 4ος ορίστηκε ο Κομίνης.
Αναλυτικά οι διαιτητές της 30ης αγωνιστικής:
Σάββατο 4/5, 19:00
Απόλλων Σμύρνης-Λαμία: Βρέσκας (Νατσιόπουλος, Κωνστάντιος, 4ος Φωτιάδης)
Κυριακή 5/5, 19:00
(16:00) Παναθηναϊκός-Παναιτωλικός: Τζήλος (Ευθυμιάδης, Γκάγκας, 4ος Κομίνης)
Λάρισα-Ολυμπιακός: Μανούχος (Αλεξέας, Ακρίβος, 4ος Γρατσάνης)
Άρης-Ξάνθη: Τάσης (Καρατζίκας, Πάγκαλος, 4ος Κουμπαράκης)
Αστέρας Τρίπολης-Πανιώνιος: Τζοβάρας (Καραγκιζόπουλος, Ι.Δημητριάδης, 4ος Κοτσάνης)
Ατρόμητος-ΟΦΗ: Ζαχαριάδης (Καλαμπόλης, Κολοσιώνης, 4ος Φωτιάς)
Λεβαδειακός-ΑΕΚ: Γκορτσίλας (Λ.Δημητριάδης, Νικολαΐδης, 4ος Τσαμούρης)
ΠΑΣ Γιάννινα-ΠΑΟΚ: Σιδηρόπουλος (Κωσταράς, Κούλα Χασάν, 4ος Κουτσιαύτης)
Με λιγότερα προβλήματα και έμφαση στην τακτική πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού, ενόψει της τελευταίας αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκα, όπου το «τριφύλλι» θα φιλοξενήσει στο ΟΑΚΑ τον Παναιτωλικό (5/5, 16:00).
Από το σημερινό πρόγραμμα απουσίασαν οι Άλτμαν, Μαυρομμάτης, Σέχου και Ξενόπουλος που έκαναν θεραπεία, ενώ εκτός με ίωση έμεινε ο Μπουζούκης και με αμυγδαλίτιδα ο Βέργος.
Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά και ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με παιχνίδι κατοχής και ολοκλήρωσαν με επιθετική και αμυντική τακτική.
Χωρίς προβλήματα πραγματοποιήθηκε και η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού, ο οποίος συνεχίζει την προετοιμασία του για τον αγώνα του Σαββάτου κόντρα στον Χολαργό για το πρωτάθλημα της Basket League.
Οι «πράσινοι» που ακολούθησαν τις οδηγίες των βοηθών του Ρικ Πιτίνο, ολοκλήρωσαν χωρίς προβλήματα το πρόγραμμα και πλέον από αύριο θα φορτσάρουν για να είναι 100% έτοιμοι στο επερχόμενο ματς.
Τέλος να σημειωθεί πως αύριο (2/5) έχει προγραμματιστεί και η επιστροφή του Ρικ Πιτίνο από τις ΗΠΑ.
Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κορασίδων ο Παναθηναϊκός, ο οποίος στην πρεμιέρα επικράτησε του ΠΑΟΚ με 67-61 και έκανε την αρχή για να υπερασπιστεί τον τίτλο που κατέχει από την περσινή χρονιά.
Οι νεαρές παίκτριες του Γιώργου Καντζιλιέρη δεν ξεκίνησαν καλά την αναμέτρηση με την ομάδα του ΠΑΟΚ να προηγείται στο ημίχρονο με 36-35. Ωστόσο η τρίτη περίοδος άνηκε στο «τριφύλλι», όπου αρχικά πήρε μία διαφορά επτά πόντων (42-49), η οποία δεν ήταν αρκετή.
Στο τέταρτο δεκάλεπτο ο ΠΑΟΚ με ένα σερί 10-0 πέρασε μπροστά, όμως οι «πράσινες» αντέδρασαν και βρίσκοντας τη λύση στην επίθεση, αλλά και στην πιεστική άμυνα στα 4/4 του γηπέδου που άσκησε ο «δικέφαλος», έφτασαν στη νίκη με 67-61.
Κορυφαία από πλευράς Παναθηναϊκού ήταν η Σύνθια Εζέτζα με 17 πόντους και 20 ριμπάουντ, η Ορνέλα Μούτσα πρόσθεσε 18 πόντους και 12 η Άρτεμις Κούκη.


Με την πρώτη ομάδα του Παναθηναϊκού προπονήθηκε το τελευταίο διάστημα ο Γιώργος Βαγιαννίδης, ο οποίος αποτέλεσε ένα ακόμα νεαρό και πολλά υποσχόμενο παίκτη που προβιβάστηκε από τον Γιώργο Δώνη.
Ο γεννημένος την 12η Σεπτεμβρίου του 2001 νεαρός άσσος, είναι ένας σύγχρονος δεξιός μπακ, ο οποίος μέσω των πολλών τρεξιμάτων και της καλής τεχνικής κατάρτισης μπορεί να προσφέρει βοήθεια τόσο στην άμυνα, όσο και στην επίθεση.
Ο Βαγιαννίδης έγινε ο έκτος παίκτης που παίρνει το εισιτήριο από την Κ19 μετά τους Αθανασακόπουλο, Σκεντεράι, Τζαβίδα, Σερπέζη και Ζαγαρίτη.
Το προτελευταίο βήμα για το ράψιμο του πέμπτου αστεριού έκανε σαν σήμερα το 2009 ο Παναθηναϊκός, επικρατώντας επί του Ολυμπιακού με 84-82 στον ημιτελικό του Final 4 που διεξήχθη στο Βερολίνο, για να ακολουθήσει η νίκη επί της ΤΣΣΚΑ Μόσχας και μία ακόμα ευρωπαϊκή κούπα δύο ημέρες μετά.
Το παιχνίδι ήταν συγκλονιστικό καθ’ όλη τη διάρκεια του με τους πράσινους ωστόσο να βρίσκουν τις λύσεις και να παίρνουν τη νίκη και την πρόκριση για το τελικό.
Τα δεκάλεπτα: 21-27, 41-43 (ημ.), 63-66, 82-84
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Παναγιώτης Γιαννάκης): Παπαλουκάς 9 (1), Τσίλντρες 11, Βούιτσιτς 14, Μπουρούσης 10 (1), Χαλπερίν 4, Γκριρ 18 (2), Βουγιούκας, Πρίντεζης 9, Ερτσεγκ 4 (1), Τεόντοσιτς 3 (1), Πάργκο.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς): Κέτσμαν, Σπανούλης 18 (2), Περπέρογλου 4, Μπατίστ 19, Φώτσης 5 (1), Χατζηβρέττας, Νίκολας, Τσαρτσαρής, Διαμαντίδης, Πέκοβιτς 20, Γιασικεβίτσιους 18 (4).
Στα βίντεο που ακολουθούν μπορείτε να δείτε στιγμιότυπα από το παιχνίδι, αλλά και ολόκληρο τον αγώνα.
Την πρώτη προπόνηση μετά την άδεια του Πάσχα έκαναν το απόγευμα της Τρίτης (30/4) οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού, με τις απουσίες να έχουν και πάλι την τιμητική τους στο Κορωπί, λίγες ημέρες πριν το ματς της τελευταίας αγωνιστικής κόντρα στον Παναιτωλικό στο ΟΑΚΑ.
Απόντες ήταν οι αδειούχοι Μπουζούκης και Χριστογεώργος, ενώ θεραπεία ακολούθησαν οι Μαυρομμάτης, Άλτμαν, Αρμενάκας, Σέχου και Θεοχάρης, τη στιγμή που ο Βέργος ταλαιπωρείται από αμυγδαλίτιδα και δεν προπονήθηκε.
Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με παιχνίδι με μπάλα και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι τριών ομάδων στο μισό γήπεδο.
Στις προπονήσεις επέστρεψαν απόψε οι «πράσινοι» μετά τις ημέρες αδείας λόγω του Πάσχα, ξεκινώντας την προετοιμασία τους για τον εκτός έδρας αγώνα κόντρα στον Χολαργό (4/5).
Οι παίκτες του Παναθηναϊκού, πραγματοποίησαν διπλή προπόνηση, η οποία μάλιστα πραγματοποιήθηκε χωρίς τον Ρικ Πιτίνο ο οποίος δεν έχει επιστρέψει ακόμα από τις ΗΠΑ, όπου και βρέθηκε προ ολίγων ημερών, κάτι που αναμένεται να συμβεί την Πέμπτη (2/5).
Οι «πράσινοι» προπονήθηκαν τόσο το πρωί κάνοντας σουτ και βάρη, όσο και το απόγευμα, χωρίς να υπάρχουν απουσίες.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως ο Αμερικανός προπονητής έχει δώσει αναλυτικό πρόγραμμα προπονήσεων στους άμεσους συνεργάτες του για τις ημέρες που θα απουσιάζει.