Ο Παναγιώτης Αναστόπουλος κληρώθηκε να σφυρίξει (μαζί με τους Μάνο και Διαμαντή) τον πρώτο αγώνα μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού για τα πλέι οφ της Basket League με την πλευρά του «τριφυλλιού» να σχολιάζει
«Ελπίζουμε πως ο κ. Αναστοπουλος δεν θα είναι επηρεασμένος από την επίθεση των ταυτοποιημένων οπαδών του Ολυμπιακού και δεν θα υπάρξουν αποφάσεις αντίστοιχες με τα βήματα του Σπανούλη και τη μπουνιά του Παπανικολάου στον Σινγκλετον».
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έδωσε το παρών στην κλήρωση των διαιτητών για την προημτελική φάση των πλέι οφ για την οποίας σας ενημέρωσαμε.
Αμέσως μετά το τέλος της διαδικασίας ο ιδιοκτήτης της «πράσινης» ΚΑΕ τοποθετήθηκε τόσο για την κλήρωση, όσο και για την επανέναρξη της αγωνιστικής δράσης και των πλέι οφ.
«Νομίζω ο κόσμος έχει βαρεθεί να βλέπει στο επίκεντρο εμάς τους παράγοντες. Έγινε η κλήρωση των πλέι οφ. Καιρός είναι να πάμε κι εμείς στις θέσεις μας και να μπορέσει ο κόσμος να παρακολουθήσει τους πραγματικούς πρωταγωνιστές, τον Καλάθη και τον Μιλουτίνοφ, τους παίκτες της ΑΕΚ, του ΠΑΟΚ και των υπολοίπων ομάδων. Καιρό έχουμε να δούμε μπάσκετ. Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσουμε να δούμε τους αγώνες και τους παίκτες» τόνισε αρχικά ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος και συμπλήρωσε.
«Στον αγώνα Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός που παρακολούθησα την κλήρωση μπήκαν 12 διαιτητές, 8 διεθνείς και 4 ακόμα. Μέσα από τους 12 βγήκαν τρεις για κάθε παιχνίδι».
Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στους αγώνες μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού για τα πλέι οφ της Basket League ανακοίνωσε η ΚΕΔ.
Στο πρώτο παιχνίδι της προημιτελικής φάσης που θα γίνει την ερχόμενη Δευτέρα (20/5) στο ΟΑΚΑ κληρώθηκαν οι Αναστόπουλος-Μάνος-Διαμαντής. Στο δεύτερο που θα λάβει χώρα στο ΣΕΦ την Πέμπτη (23/5) οι Παπαπέτρου-Τσαρούχα-Κορομηλάς, ενώ στο τρίτο (27/5) εφόσον υπάρξει οι Σώμος-Καρακατσούνης-Ανδρικόπουλος.
Τέλος να σημειωθεί πως το παρών κατά τη διάρκεια της διαδικασίας έδωσε ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, ενώ ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η παρουσία του υπεύθυνου ασφαλείας των «ερυθρόλευκων», Θανάση Παπαγεωργίου κατά τη διάρκεια της σύσκεψης για τα μέτρα ασφαλείας του πρώτου ντέρμπι «αιωνίων».
Κάλεσμα στον κόσμο του Παναθηναϊκού για να βοηθήσει τον Στέφανο Αρών (κυρ-Στέφανο), ένα από τους πιο γνωστούς φιλάθλους του «τριφυλλιού» απηύθυνε η Θύρα 13.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Μία ζωή μέσα στα γήπεδα για τη μεγάλη του αγάπη, τον Παναθηναϊκό. Δεν υπάρχει «πράσινος» οπαδός που να μη γνωρίζει τον Στέφανο Αρών, μία από τις πιο χαρακτηριστικές μορφές της τρίφυλλης εξέδρας, έναν από τους πιο εμβληματικούς φίλους του Μεγάλου Συλλόγου. Πλέον, ο αγαπημένος σε όλους μας «κυρ-Στέφανος» είναι τετραπληγικός και η υγεία του είναι ιδιαίτερα βεβαρημένη. Καθηλωμένος στο κρεβάτι, δεν μπορεί ούτε να τρέξει με τη θρυλική σημαία της «13ης Θύρας», ούτε να χτυπήσει την κουδούνα του αλλά ούτε και να φωνάξει το κλασικό «άμυνα», όπως συνήθιζε να κάνει στα κλειστά γήπεδα της Λεωφόρου, της Γλυφάδας, του Σπόρτιγκ και του Ο.Α.Κ.Α. Η οικογένεια του δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στα έξοδα νοσηλείας και φροντίδας του και το μπαλάκι περνάει πλέον σε εμάς, τους συνοπαδούς του.
Αρχής γενομένης από την Παρασκευή 17 Μαΐου και κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή και ώρες 19.00-21.00 ο Κεντρικός Σύνδεσμος της Θύρας 13 (Λεωφόρος Αλεξάνδρας 115) θα είναι ανοιχτός για όσους θέλουν να συνεισφέρουν οικονομικά στον Στέφανο Αρών και στην οικογένειά του, με όποιο ποσό μπορεί ο καθένας.
Κοινοποιούμε, προσφέρουμε, μα το κυριότερο: δεν ξεχνάμε τους ανθρώπους που στάθηκαν μία ολόκληρη ζωή δίπλα στον μεγαλύτερο σύλλογο της χώρας. Άνθρωποι όπως ο Στέφανος Αρών δεν είναι απλώς κομμάτι της ιστορίας του Παναθηναϊκού. Είναι ο ίδιος ο Παναθηναϊκός…».
Με σκορ 3-0 επικράτησε ο Παναθηναϊκός του Πανιωνίου στο προπονητικού χαρακτήρα φιλικό που έλαβε χώρα στο «Γ. Καλαφάτης» και ουσιαστικά αποτελεί το τελευταίο φιλικό παιχνίδι του «τριφυλλιού» πριν οι «πράσινοι» πάρουν την καλοκαιρινή τους άδεια.
Ο Γιώργος Δώνης χρησιμοποίησε 17 ποδοσφαιριστές και είδε την ομάδα του να κερδίζει χωρίς δυσκολία τον Πανιώνιο.
Στο αγωνιστικό κομμάτι ο Παναθηναϊκός προηγήθηκε στο 17' μετά από σέντρα του Θεοχάρη από δεξιά και κοντινή προβολή του Βέργου. Στο 19ο λεπτό ήρθε το 2-0 μετά από φάση διαρκείας. Ο Χατζηθεοδωρίδης σέντραρε, ο Κουρμπέλης πήρε την κεφαλιά στέλνοντας τη μπάλα στο δεξιό δοκάρι, στην επαναφορά ο Ινσούα σούταρε δυνατά για να αποκρούσει ο Νίκας και ο Θεοχάρης έκανε συρτή σέντρα με τη μπάλα να καταλήγει στα δίχτυα έπειτα από διεκδίκηση των Βέργου, Μίκο. Το τελικό 3-0 διαμορφώθηκε στο 79ο λεπτό όταν από κόρνερ του Στάικου, η μπάλα «κόλλησε» στην περιοχή και ο Αρμενάκας με φαλτσαριστό πλασέ από δεξιά έστειλε τη μπάλα στην απέναντι γωνία της εστίας του Πανιωνίου.
Παναθηναϊκός: Διούδης (46' Κότσαρης), Θεοχάρης (46' Αποστολάκης), Ινσούα (46' Τζανδάρης), Κολοβέτσιος, Πούγγουρας, Κουρμπέλης (68' Θεοχάρης), Κάτσε (46' Παντελάκης), Δώνης, Χατζηθεοδωρίδης, Χατζηγιοβάνης (46' Αρμενάκας), Βέργος (46' Στάικος).
Πανιώνιος: Νίκας, Μανθάτης, Ντομίνγκες, Μίκο, Παπαγεωργίου, Κούρντι, Οικονομίδης, Τσιλούλης, Μακρύλλος, Σαραμαντάς, Γρίβας (μέλος της Κ19). Έπαιξαν στο δεύτερο ημίχρονο και οι Κόρμπος, Σταυρόπουλος, Σουσώνης, Νομικός (μέλος της Κ19).
Την προετοιμασία του για το πλέι οφ και τον πρώτο αγώνα κόντρα στον Ολυμπιακό(20/5, 19.00) συνέχισε ο Παναθηναϊκός.
Οι «πράσινοι» υπό τις οδηγίες του Ρικ Πιτίνο προπονήθηκαν στο κλειστό του ΟΑΚΑ. Ο Αμερικανός τεχνικός είδε όλου τους παίκτες να ακολουθούν κανονικά το πρόγραμμα, με μοναδική εξαίρεση βεβαίως τον τραυματία Νίκο Παππά.
Να θυμίσουμε πως την Πέμπτη (16/5) ανακοινώθηκε από τον ΕΣΑΚΕ το πλήρες πρόγραμμα της προημιτελικής φάσης των πλέι οφ του πρωταθλήματος της Basket League, το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ.
Το ποσό των 2.620.500 ευρώ που συγκεντρώθηκε στην τελευταία Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, πιστοποιήθηκε και επίσημα από το Γενικό Εμπορικό Μητρώο.
Έτσι όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση το Μετοχικό Κεφάλαιο της ΠΑΕ ανέρχεται πλέον σε 36.432.934,80 ευρώ.
Τέλος να θυμίσουμε πως η εν λόγω αύξηση είχε προκηρυχθεί έως του ποσού των 6 εκατομμυρίων ευρώ και το ποσό που καλύφθηκε, έγινε αποκλειστικά από τον Γιάννη Αλαφούζο.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Ανακοίνωση καταχώρισης στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο και δημοσίευσης στο διαδικτυακό τόπο του Γ.Ε.ΜΗ., στοιχείων της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥ- ΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ».
Ανακοινώνεται ότι την 16.05.2019 καταχωρίστηκε στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (Γ.Ε.ΜΗ.) με Κωδικό Αριθμό Καταχώρισης 1741636 το από 09.05.2019 πρακτικό του Διοικητικού Συμβουλίου της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και αριθμό Γ.Ε.ΜΗ. 330401000 (πρώην ΑΡ.ΜΑΕ 99126/06/Β/86/80) σύμφωνα με το οποίο, α) το Διοικητικό Συμβούλιο, α- φού έλαβε υπόψη του την από 06.05.2019 «Έκθεση Πιστοποίησης της καταβολής του μετοχικού κεφαλαίου της Παναθηναϊκός Α.Ο. Π.Α.Ε., σύμφωνα με το άρθρο 20 του Ν. 4548/2018» της ελεγκτικής εταιρείας «PKF Ευρωε- λεγκτική Α.Ε.», πιστοποίησε ομόφωνα την καταβολή συνολικού ποσού 2.620.500 € έναντι του συνολικού ποσού της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου κατά 6.000.000 €, που αποφασίστηκε από την Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της 28.02.2019, η οποία εγκρίθηκε με την υπ’ αριθμ. πρωτ. 41476/12.04.2019 (ΑΔΑ: ΩΦΛ0465ΧΙ8-0ΘΩ) απόφασή μας, και καταχωρίστηκε στο Γ.Ε.ΜΗ. την 12.04.2019 με Κ.Α.Κ. 1723104 και β) προχώρησε στην προσαρμογή του άρθρου 7 του καταστατικού της εταιρείας (Μετοχικό Κεφάλαιο).
Με την από 09/05/2019 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας, πιστοποιήθηκε η μερική κατα- βολή της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου, που είχε αποφασιστεί με την από 28/02/2019 Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων, κατά το ποσό των 2.620.500,00€ με καταβολή μετρητών, διά εκδόσεως 8.735.000 νέ- ων ονομαστικών μετοχών ονομαστικής αξίας 0,30 ευρώ εκάστης.
Έτσι το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται σε 36.432.934,80€ διαιρούμενο σε 121.443.116 ονομαστικές μετοχές ονομαστικής αξίας 0,30 ευρώ εκάσ- της, εκ των οποίων το 10%, ήτοι 12.144.312 μετοχές ανήκουν στο ιδρυτικό της Π.Α.Ε. ερασιτεχνικό Αθλητικό Σωματείο «ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ».
Ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ιωάννης Αρεταίος».
Αρκετά καλή ήταν η παρουσία του αθλητή του Παναθηναϊκού Γιώργου Κωνσταντινόπουλου στο Open που έγινε στην Κροατία.
Όπως ενημερώνει ο Ερασιτέχνης ο «πράσινος» αθλητής κατέλαβε τη δεύτερη θέση στον όμιλο του έπειτα από τη νίκη που πέτυχε επί του αυστριακού Σερντάρογλου .
Στο διπλό ανδρών οι Κωνσταντινόπουλος/Σγουρόπουλος πέρασαν χωρίς αγώνα τον 1ο προκριματικό γύρο και χτες το απόγευμα έχασαν στον 2ο από τους Τζα Κάνακ/Τιάγκο Μοντέιρο από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και τη Βραζιλία αντίστοιχα με 3-1 σετ (8-11, 8-11, 11-9, 5-11).
Τις τελευταίες τους προπονήσεις πραγματοποιούν οι παίκτες του Παναθηναϊκού πριν φύγουν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.
Ωστόσο όπως φαίνεται ο Γιώργος Δώνης αλλά και το τεχνικό του επιτελείο αναμένεται να μην αφήσουν σε ησυχία τους παίκτες ακόμα και κατά τη διάρκεια της άδειας. Οι «πράσινοι» φεύγοντας από το Κορωπί θα μάθουν τα ατομικά προγράμματα που πρέπει να ακολουθήσουν, με το κάθε ένα να είναι διαφορετικό.
Το πρόγραμμα θα πρέπει να ακολουθείται πιστά και τουλάχιστον τέσσερις φορές την εβδομάδα, ενώ οι ποδοσφαιριστές θα πάρουν μαζί τους και ένα GPS το οποίο θα καταγράφει λεπτομερώς αν κατά την περίοδο των διακοπών ακολούθησαν το πρόγραμμα ως όφειλαν.
Η άδεια θα έχει διάρκεια 40 ημέρες και ολόκληρη η προετοιμασία περίπου 50 ημέρες. Να θυμίσουμε πως το βασικό στάδιο θα πραγματοποιηθεί στην Ολλανδία.
Σκέψεις για να κατατεθεί αίτηση από τον Παναθηναϊκό προκειμένου να αρθεί από την UEFA η ποινή αποκλεισμού από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, κάνουν οι ιθύνοντες του «τριφυλλιού».
Σύμφωνα με όσα αναφέρει σε ρεπορτάζ η εφημερίδα «Live Sport», στελέχη των «πρασίνων» έχουν συζητήσει το ενδεχόμενο να αιτηθούν από την ποδοσφαιρική αρχή να επανεξετάσει την υπόθεση και από τη στιγμή που οι οικονομικές εκκρεμότητες έχουν τακτοποιηθεί, να ανακαλέσει την ποινή για την τρίτη και τελευταία χρονιά της τιμωρίας τους.
Παράλληλά, εκτός από τη ρύθμισης των οικονομικών οφειλών, ο Παναθηναϊκός μπορεί να αποδείξει με στοιχεία τη μείωση του χρέους, την εξόφληση αρκετών πιστωτών αλλά και την απόκτηση της άδειας.