Πανέτοιμος είναι ο Παναθηναϊκός για την αυριανή (29/5) αναμέτρηση κόντρα στον Περιστέρι, στον πρώτο αγώνα των πλέι οφ για την ημιτελική φάση του πρωταθλήματος της Basket League.
Οι «πράσινοι» με μια προπόνηση στο ΟΑΚΑ ολοκλήρωσαν σήμερα (28/5) το απόγευμα τη προετοιμασία τους. Ο Ρικ Πιτίνο βρέθηκε στην ευχάριστη θέση να έχει όλους τους παίκτες στη διάθεσή του, εξαιρουμένου του τραυματία Νίκου Παππά. Ως εκ τούτου το «τριφύλλι» θα αγωνιστεί πάνοπλο με στόχο να κάνει το 1-0.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως η ΚΑΕ Παναθηναϊκός υπενθυμίζει πως λόγω της απαγόρευσης μετακινήσεων που ισχύει στο ελληνικό πρωτάθλημα δεν διαθέτει εισιτήρια στους φιλάθλους της για την αυριανή αναμέτρηση.
Περίπου δύο ώρες διήρκησε η συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ενώπιον των δημοσιογράφων ο Νίκος Νταμπίζας, με τον τεχνικό διευθυντή του Παναθηναϊκού να μιλάει για όλα τα θέματα κάνοντας τον απολογισμό της σεζόν.
Σε αυτό το κομμάτι ξεκαθάρισε πως αν κανείς δει τους αριθμούς της ομάδας το «τριφύλλι» είχε βελτίωση, ενώ αναφέρθηκε και στη διοίκηση που στάθηκε «εντάξει» στις πληρωμές. Από κει και πέρα χαρακτήρισε αποτυχία τον αποκλεισμό στο Κύπελλο από τη Λαμία, ενώ γνωστοποίησε το μεταγραφικό πλάνο, όπως και αυτό των αποχωρήσεων λέγοντας πως δεν πρόκειται να ξεπουληθεί κάποιος παίκτης.
Αναλυτικά οι δηλώσεις
Νίκος Νταμπίζας
«Ας ξεκινήσουμε από τα θετικά. Ο χώρος που είμαστε είναι κατά πολύ βελτιωμένος και αντάξιος όσων θέλουμε να κάνουμε. Αισθάνεσαι πιο οικεία. Από τις φωτογραφίες πίσω μου και πίσω σας, καταλαβαίνετε.
Είχαμε πει πως θα κάνουμε τον απολογισμό της χρονιάς, θεωρούμε καθήκον να ενημερώνουμε τον κόσμο με συγκεκριμένα στοιχεία πώς πήγαν τα πράγματα και πώς θέλουμε να διαχειριστούμε το παρόν και το μέλλον αυτού που έχουμε αρχίσει εδώ και έναν χρόνο.
Η αποτίμηση γίνεται σε δύο κομμάτια, το καθαρά αθλητικό και το οικονομικό που είναι αναπόσπαστο κομμάτι.
Σαν γενική τοποθέτηση θεωρώ πως υπάρχουν δύο τάσεις, κάποιοι βλέπουν το ποτήρι μισοάδειο, κάποιο μισογεμάτο, κάποιοι πιθανώς να το βλέπουν τελείως άδειο και κάποιοι αρκετά γεμάτο. Η αλήθεια πρέπει να βρίσκεται κάπου στη μέση.
Όσοι το βλέπουν άδειο ή μισοάδειο θεωρούσαν ξεκινώντας η χρονιά πως έβλεπαν υποβιβασμό της ομάδας. Οι υπόλοιποι ίσως να ήταν πιο αισιόδοξοι και ισορροπημένοι.
Στο πρώτο εξάμηνο είχαμε μια πάρα πολύ θετική παρουσία, αγωνιστικά και βαθμολογικά, γενικά με την αύρα που υπήρχε στα παιχνίδια και στις προπονήσεις, στις σχέσεις με τον κόσμο, στην αποδοχή που υπήρχε γενικότερα. Στο δεύτερο εξάμηνο είχαμε μια διαφορετική εικόνα, με σαφώς διαφορετικές εμφανίσεις, διαφορετικά αποτελέσματα και μια αλλαγή σε όλο το πλάνο.
Και στο αγωνιστικό, αλλά και στην αύρα που εξέπεμπε η ομάδα. Για όλα υπάρχουν απαντήσεις και εξηγήσεις. Στο πρώτο εξάμηνο ήμασταν πολύ αποτελεσματικοί, ήμασταν πολύ συμπαγείς και όλες οι λειτουργίες μας ήταν σε ικανοποιητικό επίπεδο, αλλά όχι σε εξαιρετικό.
Αυτό μας έδωσε και τα αποτελέσματα. Αυτό χτίζει την αυτοπεποίθηση και πώς μπορεί να δημιουργηθεί μια συνθήκη σταθερότητας και αποδοχής.
Στον δεύτερο γύρο αυτό άλλαξε και μπήκαν πολλοί παράγοντες στο κάδρο. Χάσαμε την αποτελεσματικότητά μας, δεχόμασταν πολύ πιο εύκολα γκολ και κατά παράδοξο τρόπο βελτιωθήκαμε σε άλλους σημαντικούς τομείς του παιχνιδιού. Έχει γίνει πρόσφατα μια εσωτερική αξιολόγηση.
Η ομάδα ήταν βελτιωμένη σε αρκετούς τομείς, αλλά όχι στην αποτελεσματικότητα. Φτάναμε περισσότερες φορές και με καλύτερες προϋποθέσεις σε σημεία για να είμαστε αποτελεσματικοί, δεν είχαμε την ίδια αποτελεσματικότητα, ενώ και στο αμυντικό κομμάτι δεχόμασταν πολύ πιο εύκολα γκολ, ενώ και στις μονομαχίες και στη μετάβαση είχαμε καλύτερο βαθμό. Η διαδικασία που κάναμε εσωτερικά μας έχει δώσει τις απαντήσεις που θέλαμε.
Οι προσδοκίες που δημιουργήθηκαν στον πρώτο γύρο, σε συνδυασμό με κάποιους τραυματισμούς, ήταν ένα κύριο πλήγμα για να διαχειριστούμε την πίεση της επιτυχίας που είχαμε δημιουργήσει οι ίδιοι.
Η ομάδα είχε μια συγκεκριμένη δυναμική, αλλά η διαχείριση του συναισθήματος δεν είχε την ανάλογη επιτυχία στο δεύτερο μισό.
Κλείνοντας η σεζόν υπήρχε μια δυσαρέσκεια και ένα κακό κλίμα σε όλα τα επίπεδα, κάτι φυσιολογικό αφού έτσι ήταν τα αποτελέσματα».
Ερωτήσεις δημοσιογράφων
Το πρόβλημα ήταν στην αποτελεσματικότητα ή στην παραγωγικότητα στον δεύτερο γύρο;
«Δεν ήταν ότι σταματήσαμε να παράγουμε, γιατί οι παίκτες μας ήταν συχνότερα σε επικίνδυνες ζώνες και είχαμε μεγαλύτερα ποσοστά κατοχής.
Χωρίς να σημαίνει ότι η κατοχή είναι εχέγγυο για ευκαιρίες. Πρέπει να δούμε και την άλλη πλευρά.
Στο ξεκίνημα πολλά μέλη της ομάδας δεν τα ήξεραν οι αντίπαλοι και στη συνέχεια υπήρχε μια προσαρμογή στον τρόπο που αγωνιζόμαστε και ίσως γι’ αυτό αντιμετωπίσαμε περισσότερες δυσκολίες.
Παραγωγή φάσεων υπήρχε, αλλά δεν ήμασταν αποτελεσματικοί κι επειδή βρισκόμασταν πίσω στο σκορ κάποιες φορές, δεν μπορούσαμε να το διαχειριστούμε με βάση και κάποια στοιχεία, όπως το νεαρό της ηλικίας κάποιων παικτών.
Στην αρχή της χρονιάς, πέρα από τους εξωγενείς παράγοντες που λέγανε ότι θυμίζουμε σχολείο, είχαμε πει με τον προπονητή πως δεν ψάχνουμε δικαιολογίες και δεν θέλουμε να κριθούμε ούτε με βάση αφαιρέσεις βαθμών ή απαγορεύσεις μεταγραφών.
Όσα λέγονταν πως θα κινδυνέψουμε να πέσουμε, δεν μας άγγιζε στη λειτουργία μας. Υπήρχε βοήθεια και από τα αποτελέσματα άμεσα. Ήμασταν σίγουροι γι’ αυτό που θέλαμε να κάνουμε. Ίσως να μην υπήρξε η κατάλληλη ισορροπία για το πώς θα διαχειριστούμε αυτά τα πράγματα στην πορεία της σεζόν.
Εάν το στοιχείο του αιφνιδιασμού έπαιξε ρόλο στο ξεκίνημα της σεζόν και επίσης υπήρχε «plan b» για να χτίσει πάνω στο ξεκίνημά της η ομάδα;
«Οι περισσότεροι δεν γνώριζαν την ομάδα, τα ατομικά στοιχεία των παικτών και τον τρόπο που αγωνιζόμασταν.
Από τα φιλικά δείξαμε ότι θέλαμε να πάρουμε πρωτοβουλίες, να παίξουμε ποδόσφαιρο κατοχής κι αυτό συνέβη στα περισσότερα ματς, εκτός ίσως από τα ματς εκτός έδρας με Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ, όπου αναλωθήκαμε ως επί το πλείστον σε αμυντική λειτουργία, κάτι που δεν μας χαρακτήριζε τόσο σαν ομάδα.
Θεωρώ πως το plan b μπαίνει σε μια διαδικασία για να έχεις προνοήσει πριν έρθει το πρόβλημα. Όμως εκεί μπαίνουν και άλλες παράμετροι, με θέματα ψυχολογίας, κάποια θέματα αθλητικής φύσεως και δεν μπορείς κάποια πράγματα να τα εφαρμόσεις.
Προσπαθήσαμε να δώσουμε κάποια πράγματα ως αντίδοτα στο πρόβλημα, αλλά στην πράξη φάνηκε ότι δεν μπορούν να αποδώσουν».
Είναι δικαιολογημένο το κλίμα που υπάρχει αυτή τη στιγμή για την ομάδα;
«Αν βάλετε ξερά τους αριθμούς, είναι ξεκάθαρο πως υπάρχει μια βελτίωση. Πάντα πρέπει να γνωρίζουμε ποιο είναι το κριτήριο της επιτυχίας και της αποτυχίας.
Αν μιλήσουμε για ρεαλισμό, με βάση το αθλητικό και οικονομικό κομμάτι, τους νεαρούς παίκτες και τις δυσκολίες αυτές, δεν χρειάζεται να πω εγώ αν υπήρχε βελτίωση.
Σίγουρα όλοι θέλουμε το καλύτερο, αλλά για να φτάσεις εκεί υπάρχουν κάποια στάδια που πρέπει να περάσεις.
Υπάρχουν λόγοι που είμαστε εδώ, δεν χρειάζεται να το ξαναλέμε, αλλά θέλουμε να είμαστε συνεπείς, στο οικονομικό σκέλος και να προχωρήσουμε τα βήματα που θέλουμε αγωνιστικά. Αποτυχία για μας ήταν το Κύπελλο.
Θεωρώ πως δεν μπορούσαμε να πετύχουμε το ρεαλιστικό στόχο που είχαμε θέσει. Πάντα η πικρία μένει από τα άσχημα αποτελέσματα, αλλά υπάρχουν και λόγοι γι’ αυτό».
Στο δεύτερο γύρο είδαμε τον Παναθηναϊκό να μην μπορεί να δημιουργήσει. Είστε ικανοποιημένος από αυτό;
«Στο θέμα παραγωγής φάσεων στον πρώτο γύρο είχαμε λιγότερες, αλλά ήμασταν πιο αποτελεσματικοί. Φαίνεται περίεργο στον κόσμο. Στον δεύτερο γύρο δεν ήμασταν αποτελεσματικοί.
Στο τελευταίο επιθετικό τρίτο παίζει ρόλο η ποιότητα και η διαύγεια.
Εκεί είναι το πιο δύσκολο κομμάτι για όλες τις ομάδες. Μπαίνοντας συχνά στη διαδικασία να κυνηγάμε στο σκορ, αυξανόταν ο βαθμός δυσκολίας».
Αν επιστρέφαμε ένα χρόνο νωρίτερα, τι θα αλλάζατε ή θα κάνατε διαφορετικά στο χτίσιμο της ομάδας;
«Πάντα πρέπει να σκεφτόμαστε τα κριτήρια που κινηθήκαμε για το χτίσιμο της ομάδας. Δεν είναι δικαιολογία ή άλλοθι, είχαμε συγκεκριμένα κριτήρια: Έλληνες κάτω των 23 και έναν ξένο.
Άρα, είχαμε συγκεκριμένη δεξαμενή παικτών, έπρεπε να διαλέξουμε από αυτούς για έναν χρόνο, αλλά και με βαθύτερο ορίζοντα.
Εκ των υστέρων μπορούμε να δούμε κάποια πράγματα. Στον πρώτο γύρο τα κάναμε όλα καλά και στον δεύτερο όχι; Με βάση την αξιολόγηση του ρόστερ στην αρχή της σεζόν και τα δεδομένα που είχαμε, κινηθήκαμε για να φέρουμε σε πέρας αυτό που θέλαμε. Στην πορεία μπορείς να διδαχθείς. Αλλά αυτό που κάναμε είχε μία γενική λογική.
Τώρα ξέρουμε που μπορούμε να βελτιωθούμε».
Το δικό σας πρόσημο ποιο είναι στη σεζόν; Επιτυχημένο; Αποτυχημένο;
«Το… επιτυχιόμετρο είναι σχετικό. Στο οικονομικό τα πήγαμε καλά, είχαμε συνέπεια στο οικονομικό.
Στο ποδοσφαιρικό κομμάτι κάναμε βήματα προόδου, αλλά θα μπορούσαμε να πάμε καλύτερα, να μην έχουμε αυτή τη διαφορά του πρώτου με τον δεύτερο γύρο.
Πρέπει να βάζουμε στην εξίσωση τα πάντα για να έχουμε καλύτερη αξιολόγηση. Δεν είναι μόνο ότι κάνουμε εμείς εδώ, αλλά το γενικότερο πλάνο και πως μπορεί να εξελιχθεί».
Νιώσατε πίεση ότι μπορούν να δημιουργηθούν επεισόδια, πέρασε και στους παίκτες αυτό το συναίσθημα;
«Όταν υπάρχει μια μεγάλη απογοήτευση, το αρνητικό συναίσθημα γιγαντώνεται. Το θέμα είναι πόσο μπορείς σαν ομάδα να δημιουργήσεις τα στεγανά για να απορροφήσεις τους κραδασμούς. Έγινε μια γενικότερη προσπάθεια.
Ο καθένας μπορεί να το πάρει πολύ διαφορετικά, αλλά σίγουρα υπήρξε μια διαφοροποίηση στο κομμάτι της αποδοχής και της αύρας μετά το ματς με τη Λαμία.
Υπήρξε εκεί ένα σημείο-κλειδί για το πώς θα μπορούσαμε να είμαστε 100% ενεργοί στο κομμάτι που κάναμε. Όσα έγιναν με τον Ολυμπιακό δεν βοήθησαν καθόλου.
Πρέπει όμως να είμαστε έτοιμοι να διαχειριστούμε την όποια επιτυχία και την όποια αποτυχία».
Ο κόουτς στο τέλος του πρώτου γύρου, είχε πει ότι θα πάμε για την τρίτη θέση. Έγινε κάποια κίνηση εκ μέρους σας προς τον μεγαλομέτοχο, ώστε να ενισχυθεί το ρόστερ; Ή αποφασίσατε ότι τον Γενάρη δεν κάνετε μεταγραφή; Είχατε αφουγκραστεί ένα τέτοιο κλίμα στην ομάδα για την τρίτη θέση;
«Το γεγονός ότι ξαναπάω στη διαδικασία της ενίσχυσης, όταν εμείς είχαμε κάνει λεπτομερή έλεγχο τον καλοκαίρι της δεξαμενής των παικτών, θεωρήσαμε ότι αυτό που υπάρχει αριθμητικά και ποιοτικά, ήταν επαρκές.
Να διαφοροποιούσαμε τα χαρακτηριστικά του ρόστερ δεν χρειαζόταν. Είχαμε πρόσωπα. Για να πούμε ότι θα κάνουμε μία βελτιωτική κίνηση, πρέπει να υπάρχει το αντίστοιχο υπόβαθρο.
Να φέρουμε έναν παίκτη που θα μας βοηθήσει. Με τους περιορισμούς που είχαμε, δεν το βρήκαμε και αποφασίσαμε να πάρουμε τη βοήθεια που θέλουμε εσωτερικά.
Αυτή η κεκτημένη ταχύτητα από τον πρώτο γύρο, το μέλημα μου ήταν να είμαστε όσο πιο συνειδητοποιημένοι γίνετε. Σκεφτόμασταν μέχρι που μπορούμε να φτάσουμε.
Η δική μου σκέψη ήταν κοντά στο Κύπελλο. Δεν σκεφτόμουν τόσο την κατάταξη, αλλά η μεγαλύτερη προοπτική ήταν το Κύπελλο».
Νίκος Νταμπίζας-δεύτερο κομμάτι
«Μπαίνοντας στο δεύτερο κομμάτι, αυτό της επόμενης σεζόν, θέλουμε να έχουμε συνέχεια σε αυτό που αρχίσαμε πέρυσι. Να μην έχουμε τη στατικότητα του δεύτερο γύρου.
Στα αθλητικό κομμάτι η ομάδα έχει αποκτήσει το δικαίωμα να κάνει μεταγραφές και δεν υπάρχουν οι βαθμολογικές κυρώσεις της περσινής σεζόν.
Μπορούμε να κάνουμε τις προσθαφαιρέσεις που θέλουμε, δεν έχουμε μείον βαθμούς και να τηρήσουμε το οικονομικό πλάνο που έχουμε.
Θέλουμε να έχουμε μια βελτίωση στις προσθαφαιρέσεις του ρόστερ μας τηρώντας το πλάνο μας. Προτεραιότητα έχει να ανανεώσουμε τους παίκτες που έχουμε κρίνει πως είναι μέρος του πλάνου μας.
Και ταυτόχρονα να ενημερώσουμε τους παίκτες που δεν θα συνεχίσουν σε μας, με κριτήρια αγωνιστικά και οικονομικά. Έχουμε κριτήρια οικονομικού και αθλητικού περιεχομένου.
Αυτή είναι η προτεραιότητα. Συνέπεια, σταθερότητα και ένας σεβασμός σε αυτούς που δουλεύουν εδώ μέσα».
Ερωτήσεις δημοσιογράφων
Θα υπάρξει αύξηση στο μπάτζετ της επόμενης σεζόν; Υπάρχει η διάθεση του μεγαλομετόχου να βοηθήσει;
«Δεν ξέρω πώς μεταφέρονται κάποια πράγματα εξωτερικά. Εμείς δεν είπαμε για δύσκολους πέντε μήνες. Κάναμε μια κουβέντα εσωτερική που είχε να κάνει με τον οικονομικό εκτροχιασμό μετά το ματς με τον Ολυμπιακό. Με τις όποιες συνέπειες υπήρχαν μετά από αυτό, υπήρχαν τροποποιήσεις.
Μιλάμε πάντα για οικονομική συνέπεια.
Δεν με ενδιαφέρει να αυξηθεί το μπάτζετ, αλλά να υπάρξει συνέπεια και να σεβόμαστε τους αθλητές.
Μετά να πάρουμε τις κανονικές αποφάσεις για τις ανανεώσεις ή τις αποδεσμεύσεις. Το πρόβλημα για μένα δεν είναι οι 500.000 σε έναν προϋπολογισμό.
Εμείς χτίζουμε περισσότερα πράγματα. Είναι δική μου δουλειά να ισορροπήσουμε ανάμεσα σε μία ομάδα που έχει προσδοκίες, μεγάλο DNA αλλά και μία πραγματικότητα.
Εμείς θέλουμε να σεβόμαστε όσους βρίσκονται εδώ και να παρουσιαστούμε ανταγωνιστικοί.
Με 1 εκ. ευρώ δεν θα πέσει έξω το πλοίο. Ο στόχος είναι να υπάρξει συνέπεια, σταθερότητα.
Θέλουμε να βελτιώσουμε πράγματα, παρά να υπάρξει μία αύξηση του προϋπολογισμού. Αυτό δεν θα μας κάνει τη διαφορά.
Μας ενδιαφέρει να υπάρξει εξέλιξη και σταδιακή βελτίωση. Έχουμε μία διαδικασία για τα χρήματα που θα εξοικονομήσουμε από πιθανές αποχωρήσεις».
Αντιλαμβανόμαστε ότι υπάρχουν λεπτές ισορροπίες στο οικονομικό. Μη αποχώρηση παίκτη με υψηλό συμβόλαιο, πως θα την αντιμετωπίσετε;
«Σε δύο συμβαλλόμενα μέρη πρέπει να υπάρχει κατανόηση. Μέσα στη σεζόν, εμείς ήμασταν συνεπείς με μία μικρή απόκλιση στο τέλος της σεζόν.
Σε όλες τις ομάδες συμβαίνει, όχι μόνο στον Παναθηναϊκό. Δε πήραμε μία απόφαση στην αρχή της σεζόν, αλλά είπαμε ότι θα κριθούν όλοι στο τέλος της σεζόν.
Εμείς σεβαστήκαμε τα συμβόλαια. Αυτή τη στιγμή εγώ έχω ειδοποιήσει τους παίκτες που δεν θα συνεχίσουν, οι παίκτες ξέρουν ότι δεν μπορούν να συνεχίσουν μαζί μας.
Περιμένουμε να μας σεβαστούν. Αν δεν βρεθεί λύση, δεν μπορούν να είναι μαζί μας. Εμείς ψάχνουμε τους αντικαταστάτες τους. Μέσα στην ομάδα δεν θα βρεθούν.
Σαφώς, θα σεβαστούμε το συμβόλαιο τους, αλλά δεν θα είναι στην ομάδα. Εμείς θέλουμε να εξασφαλίσουμε τα οφέλη από τη διακοπή της συνεργασίας, αλλά αυτό δεν επηρεάζει το μεταγραφικό μας πλάνο».
Το φετινό καλοκαίρι είναι πιο δύσκολο από το περσινό για τον Νίκο Νταμπίζα;
«Είναι δύο διαφορετικά πράγματα το πέρυσι με το φέτος. Πέρυσι υπήρχε το άγνωστο, ο φόβος, ο τρόμος, οι περιορισμοί.
Τουλάχιστον από αυτά τα πράγματα που μπορούμε να επηρεάσουμε, έχουμε βάλει τις βάσεις για το ποδοσφαιρικό κομμάτι, να δημιουργήσουμε μία εικόνα υγείας και ανταγωνιστικότητας.
Έχουμε βάλει τις βάσεις και γνωρίζουμε τις αδυναμίες μας, αλλά αυτό είναι το ένα κομμάτι.
Από τη θέση που βρίσκομαι, δεν μπορώ να επηρεάσω το κομμάτι το εξωαγωνιστικό.
Με ρωτούσαν για το 2013-2014 και είχαμε κοντινά νούμερα. Όμως, είχαμε διαφορετικά στεγανά.
Αγωνιστικό τμήμα-διοίκηση-κόσμος ήμασταν ένα. Χάναμε στη Λεωφόρο από τον Πανθρακικό και ήμασταν ένα! Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό…
Εγώ όμως αυτό δεν μπορώ να το επηρεάσω. Αλλά είναι πιο σημαντικό από το μπάτζετ ή τις μεταγραφές. Εξαρτάται από τον κόσμο.
Αν όμως την επόμενη χρονιά ξαναβγεί εκτός ελέγχου, θα είναι σαν να χτίζουμε στην άμμο. Είναι πιο εύκολο το αγωνιστικό, αλλά η αβεβαιότητα στα υπόλοιπα είναι εκεί…».
Αναφέρατε ως σημείο αναφοράς τον οικονομικό εκτροχιασμό το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και όχι την αδειοδότηση. Μπορείτε να το περιγράψετε για να το ακούσουμε από επίσημα χείλη τη ζημιά που έγινε; Η διαπραγματευτική σας θέση σε ποιο επίπεδο βρίσκεται με όσα συμβαίνουν;
«Ένα μεγάλο κομμάτι των οικονομικών προβλημάτων έγιναν μετά το ματς με τον Ολυμπιακό γιατί ήταν κοντά η αδειοδότηση.
Υπήρξε μία διαφοροποίηση στον αρχικό σχεδιασμό. Όταν συμβιβάζεσαι με πιστωτές, δεν ξέρεις την κατάληξη. Υπήρξε ένα πλήγμα που καλύφτηκε.
Δεν θα πω πόσο κόστισαν οι τιμωρίες. Εμένα με ενδιαφέρει το αύριο. Ο καθένας πρέπει να καταλάβει πόσο σημαντικός είναι. Μας στοίχισε αυτή η διαδικασία μέχρι να ισορροπήσουμε.
Το γεγονός ότι κάποιοι πιστωτές ζήτησαν περισσότερα χρήματα, ήταν μία πραγματικότητα. Νομίζω ότι μετά τον Ολυμπιακό, υπήρξαν κάποια πράγματα, αλλά δεν θέλω να πω ποσά.
Υπήρξαν παράπλευρες απώλειες από πρόστιμα, από ρήτρες σε τηλεοπτικά, από απώλειες εσόδων.
Αυτό που μας έβγαλε εκτός σχεδιασμού ήταν ότι δεν μπορούσαμε να είμαστε ζωντανοί στο κυνήγι της πεντάδας. Ήταν κομβικό σημείο για την απογοήτευση μας.
Η διαπραγματευτική μου θέση είναι υποκειμενική και αόριστη. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για όσα λέει και γράφει.
Να πάμε ιστορικά. Υπήρξαν κάποιες πωλήσεις όταν συνεργάστηκα με τον κύριο Αλαφούζο την προηγούμενη φορά.
Πώς ερμηνεύεται το ότι θα έρθει κάποιος να πάρει παίκτη από τον Παναθηναϊκό;
Εγώ ξέρω τα δεδομένα που θα διαπραγματευτώ. Δεν επηρεάζει τη θέση μου. Γράφεται π.χ. ότι ο Γαρρής είναι διατεθειμένος να πουλήσει τον τάδε παίκτη. Κι άλλος συνάδερφος κάνει κριτική στον Παναθηναϊκό, για κάτι που έγραψε ο Γαρρής, που δεν ξέρουμε πως το έχει γράψει ή γιατί το έχει γράψει.
Κριτικάρει κάποιος τα λεγόμενα ή τα γραφόμενα συναδέρφου του, χωρίς να ξέρει τη θέση του Συλλόγου. Ιστορικά έχουμε αποδείξει πως πουλάει ο Παναθηναϊκός.
Πρόσφατα υπήρξε πρόταση για τον Ινσούα και την απορρίψαμε. Υπήρξαν και άλλες προτάσεις που δεν έχουν βγει προς τα έξω και έχουν απορριφθεί.
Αυτά δεν είναι για επικοινωνιακή κατανάλωση. Όταν αποφασίσουμε να πουλήσουμε έναν παίκτη, θα είναι γιατί θα έχουμε συγκεκριμένο όφελος.
Μπαίνουν πολλά πράγματα στην αξιολόγηση και δεν τα διαφημίζουμε. Έχουμε αρνηθεί προτάσεις και είναι καλό ο κόσμος να το γνωρίζει».
Η απογοήτευση του κόσμου αφορά τον μεγαλομέτοχο, όχι με την ομάδα. Τι να περιμένει ο κόσμος από την ομάδα τη νέα σεζόν; Με τι στόχους θα μπει στο γήπεδο; Να τερματίσει όσο το δυνατόν ψηλότερα; Να διεκδικήσει το Κύπελλο; Και τι γίνεται με τις αποδεσμεύσεις;
«Ο κόσμος ξεχωρίζει τη στήριξη στο αγωνιστικό και τη δυσαρέσκεια προς τον ιδιοκτήτη. Αυτό δεν συμβαίνει εύκολα.
Αν δεν βαράς τον γάιδαρο, βαράς το σαμάρι. Αυτό δεν έχει λογική. Σε μία δομημένη κατεύθυνση, δεν βγαίνει. Αν δεν είμαστε όλοι μαζί, δεν προχωράει. Δεν είναι ξεχωριστά πράγματα.
Όποιος μπορεί να έχει άποψη κατά του ιδιοκτήτη αυτό είναι δικαίωμά του, αλλά έχει αντίκτυπο στην ομάδα. Αυτό είναι το μεγαλύτερο μου πρόβλημα για την επόμενη σεζόν.
Ο Παναθηναϊκός δεν είναι αδιάφορος, δεν το δέχομαι. Δεν υπάρχει σε καμία περίπτωση.
Είπαμε από πέρυσι ότι θέλουμε να μας κρίνετε σαν κανονικό Παναθηναϊκό. Έχουμε απαιτήσεις να είμαστε ανταγωνιστικοί απέναντι στις ομάδες που είναι στο ίδιο βεληνεκές μαζί μας.
Να έχουμε υψηλό επαγγελματισμό σε όλα τα επίπεδα. Είμαστε υποχρεωμένοι να διεκδικήσουμε όποιον ρεαλιστικό στόχο έχουμε, όπως το Κύπελλο.
Να βελτιώσουμε την ομάδα για να είμαστε εντάξει απέναντι σε όλους μας εσωτερικά. Είτε θα βγούμε στην Ευρώπη, είτε όχι, πρέπει να το πετύχουμε βαθμολογικά.
Για τις αποδεσμεύσεις, σίγουρα τα χρήματα που θα έχουμε εξοικονομήσει από δεσμεύσεις θα είναι κάτι έξτρα.
Πέρυσι σεβαστήκαμε τους πάντες, βγάλαμε τα συμπεράσματα μας και τώρα περιμένουμε από την αντίθετη πλευρά να δείξει επαγγελματισμό και κατανόηση και να έχουμε μία συνεννόηση.
Έχω περάσει από τη θέση του παίκτη και ξέρω ότι θέλουν να προασπίσουν τα συμφέροντα τους. Πρέπει να το δουν και αυτοί προσωπικά και να πάρουν τις αποφάσεις τους.
Αν θα πάρει ένα μήνα, δύο εβδομάδες ή τρεις μήνες, δεν μας κάνει διαφορά στο αγωνιστικό και στο οικονομικό».
Ποιες είναι οι αγωνιστικές αδυναμίες της ομάδας; Σε ποιες θέσεις; Τι χαρακτηριστικά θέλετε να προσθέσετε; Θα μας κάνετε και ένα σχόλιο για τους παίκτες που θέλετε να ανανεώσετε;
«Δεν θα μπω σε ονόματα στις αποχωρήσεις και στις ανανεώσεις. Θέλουμε να βελτιώσουμε τις αδυναμίες μας στην εκμετάλλευση των στατικών φάσεων με κάποια προσθήκη που θα μας βοηθήσει, αλλά είναι σημαντικό να βελτιωθούμε και εσωτερικά.
Οι στατικές φάσεις, με βάση τον αριθμό των γκολ που πήραμε και λιγότερο αυτών που δεχτήκαμε, είναι ξεκάθαρο ότι χρήζουν βελτίωσης.
Αν δείτε στατιστικά τις επιδόσεις του ΠΑΟΚ σε αυτή την κατηγορία που πήρε τον τίτλο, είναι η καλύτερη απάντηση.
Σε κάθε γραμμή θα χρειαστούμε προσθήκες. Δεν έχει να κάνει με την εμπειρία, όσο με τα χαρακτηριστικά και την προσωπικότητα. Η προσωπικότητα κακώς έχει ταυτιστεί με το ηλικιακό.
Ένας παίκτης μικρός σε ηλικία μπορεί να δώσει πράγματα. Δεν πρέπει να βάζουμε ταμπέλες ή ηλικίες.
Σε κάποιες θέσεις θα χρειαστούμε βελτίωση. Πέρα από τις προσθήκες πρέπει να βελτιωθούμε εσωτερικά καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Για να μιλήσουμε για το επιθετικό κομμάτι, όσους ψηλούς παίκτες και να έχεις, πρέπει η μπάλα να έρθει σωστά στην περιοχή. Είναι αλληλένδετα.
Δίνω μία γενική κατεύθυνση ότι θέλουμε βελτίωση, δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες. Αν δεν σας κάνουμε επίσημη ενημέρωση, δεν σημαίνει ότι δεν έχουν αρχίσει οι διαδικασίες. Έχουν γίνει πράγματα…
Έχουμε αρχίσει μία διαδικασία με τα παιδιά που θέλουμε να κρατήσουμε, υπάρχει ανταποδοτικότητα στις ανανεώσεις των συμβολαίων.
Πολλοί έχουν άλλη άποψη, αλλά η κρίση μας είναι διαφορετική. Η ανανέωση μετά από δέκα παιχνίδια, δεν υπάρχει σε αυτό το τραπέζι.
Δεν έχει λογική η πρόωρη επιβράβευση, κάνει κακό και στον παίκτη.
Στο τέλος της σεζόν θα βάλουμε κάτω τα πράγματα και θα δούμε πως θα συνεχίσουμε μαζί. Τα παιδιά που έχουμε στην ομάδα έχουν λογική και κατεύθυνση.
Στο τέλος θα δούμε πως θα κυλήσει αυτό. Ο καθένας έχει την άποψη του, η δική μας είναι ξεκάθαρη και έχει να κάνει με τη διάρκεια».
Στο πρώτο σκέλος της συνέντευξης, είπατε ότι η ομάδα δεν σκόραρε αρκετά. Σκοπεύετε να ενισχύσετε την ομάδα με δεύτερο επιθετικό; Είστε ευχαριστημένος από τον Μακέντα;
«Είμαστε ευχαριστημένοι από τον επαγγελματισμό και τη συμπεριφορά των παικτών. Ο Μακέντα είναι μέλος της ομάδας, δεν θα μιλήσω ξεχωριστά για αυτόν.
Θέλουμε να ενισχυθούμε και να είμαστε καλύτεροι του χρόνου. Δεν σημαίνει ότι αναιρούμε ότι συνέβη πέρυσι.
Ο Μακέντα ήρθε γιατί ταίριαζε στο πλάνο μας. Για τη νέα σεζόν έχουμε μεγαλύτερη δυνατότητα επιλογής, μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν διαφορετικό τρόπο λειτουργίας γιατί ο βαθμός δυσκολίας θα είναι αυξημένος».
Ο κόουτς είχε δηλώσει ότι ο πρωταθλητισμός αγοράζεται. Πότε θα είναι ο Παναθηναϊκός να φωνάξει ότι πάει για πρωτάθλημα; Για πόσες μεταγραφές μιλάμε;
«Το πως κάνεις πρωταθλητισμό το βλέπεις με διαφορετικό τρόπο. Σίγουρα, σε κάθε χώρα και κάθε κουλτούρα είναι διαφορετικά τα πράγματα. Την επιτυχία για να την αγοράσεις πρέπει να μπεις σε μία διαδικασία 3-4 περιπτώσεων όπου το χρήμα δεν έχει σημασία. Εκεί δεν ποντάρεις στο χρόνο. Ιστορικά στη χώρα μας αυτό δεν έχει συμβεί. Κανένας μεγαλομέτοχος σε ένα-δύο χρόνια, δεν επένδυσε τόσο μεγάλο ποσό και πήρε το πρωτάθλημα. Στη Σίτι ή στην Παρί Σεν Ζερμέν μπήκε ένα επιχειρηματικό γκρουπ και πήρε το πρωτάθλημα. Σε μας δεν συμβαίνει. Υπήρχαν υψηλοί προϋπολογισμοί, αλλά δεν πήραν τον τίτλο αμέσως. Ο κ. Σαββίδης είναι στον 7ο χρόνο του στον ΠΑΟΚ για να πάρει το πρωτάθλημα και ο ΠΑΟΚ δεν είχε χαμηλό προϋπολογισμό τα προηγούμενα χρόνια.
Είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων που πρέπει να δημιουργήσεις πράγματα, αλλά εγώ θεωρώ ότι δεν αγοράζεις την επιτυχία, τουλάχιστον στη δική μου πραγματικότητα,.
Τα οικονομικά δεδομένα σε μας είναι συγκεκριμένα. Υπάρχει ένα συγκεκριμένο πλάνο που θέλουμε τη συνέπεια.
Όταν η ομάδα θα είναι συνεπής, θα υπάρχει αύξηση. Αλλά αυτό δεν ανατρέπει την πραγματικότητα μας. Μία διαφοροποίηση των δεδομένων πρέπει να γίνει με συγκεκριμένη διαδικασία που θα σεβαστεί την πραγματικότητα. Με περισσότερα λεφτά μπορείς να βελτιώσεις πράγματα, αλλά δεν λύνεις όλα τα προβλήματα σου. Ο αριθμός των μεταγραφών θα εξαρτηθεί από το τι συμβαίνει, γιατί δεν μπορούμε να είμαστε δογματικοί και απόλυτοι. Μπορεί στην πορεία να προκύψει μία εξαιρετική περίπτωση και να κρίνουμε ότι πρέπει να τη βάλουμε στον σχεδιασμό μας. Σίγουρα θα ενισχυθούμε σε κάθε γραμμή».
Είπατε ότι θέλετε να είστε ανταγωνιστικοί στην επόμενη σεζόν. Είναι ειλημμένη η απόφαση του Παναθηναϊκού να στηριχθεί στους νεαρούς και τη δεύτερη χρονιά του πλάνου σας;
«Είναι σημαντικό το κομμάτι των παικτών που έρχεται από την Ακαδημία. Είναι από τους βασικούς μας πυλώνες. Σε αυτή τη διαδικασία πρέπει να βελτιωθούμε με όποιο τρόπο γίνεται. Μπορούμε να κάνουμε έξυπνες κινήσεις που θα βοηθήσουν την ομάδα.
Είναι σημαντικό πως θα εκπαιδεύονται οι παίκτες στην Ακαδημία. Αυτά τα παιδιά υποστήριξαν την ένταξη τους, γιατί δεν μπήκαν ομαλά και δεν καταφέραμε να τους προφυλάξουμε. Εμείς έχουμε μία διαδικασία που τρέχει σε συγκεκριμένα κομμάτια. Αυτά τα παιδιά είχαν πάρει την εκπαίδευσή τους και ανταποκρίθηκαν φέτος.
Εχουν δέσιμο μεταξύ τους όλα τα παιδιά, ο Μπουζούκης, ο Μαυρομάτης, ο Χατζηγιοβάνης…
Αν το 50% του ρόστερ έρχεται από την Ακαδημία θα είναι μία τεράστια επιτυχία και θα έχει πολλαπλά οφέλη. Για το οικονομικό, για το κλίμα, για το δέσιμο της ομάδας.
Υπάρχουν ερμηνείες για τη δουλειά της Ακαδημίας και το πως κρίνεται πετυχημένη. Όταν ο Μπουζούκης, ο Μαυρομάτης, ο Χατζηγιοβάνης έπαιζαν στους μικρούς, οι ομάδες τερμάτιζαν χαμηλά στη βαθμολογία.
Αλλά δεν μας ενδιαφέρει αυτό για την Ακαδημία. Πρέπει να κοιτάμε την προοπτική, το πως θα τους ετοιμάσουμε. Όχι το να είμαστε πρώτοι στις υποδομές, αλλά να δημιουργήσουμε παιδιά για την πρώτη ομάδα. Κι όταν θα ανοίξουν την πόρτα, να την ανοίξουν αποφασιστικά και να μπουν μέσα. Το γενικό και αόριστο «να έχουμε το DNA» του νικητή, εγώ δεν το αντιλαμβάνομαι».
Μπορούμε να περιμένουμε το καλοκαίρι κινήσεις ενίσχυσης ή αλλαγών σε συγκεκριμένα κομμάτια της ομάδας; Στο σκάουτινγκ, στην Ακαδημία;
«Έχουμε αυτή τη διαδικασία και κάνουμε την αξιολόγηση. Θα προσπαθήσουμε να κινηθούμε ανάλογα».
Το καλοκαίρι του 2008 ο Παναθηναϊκός δεν αγόρασε τον πρωταθλητισμό;
«Ήταν μετεξέλιξη διοίκησης κι όχι αλλαγή. Αυτό είναι μία τραβηγμένη εξαίρεση. Μιλάμε για μία νορμάλ επένδυση. Αυτή ήταν η εξαίρεση που δημιούργησε τεράστια θέματα έκτοτε».
Υπάρχει προοπτική με κάποιο τρόπο να σβηστεί η ευρωπαϊκή ποινή της UEFA; Κι αν έχει ανάγκη ο Παναθηναϊκός για μία πώληση το καλοκαίρι;
«Το θέμα της UEFA είναι μία λεπτή διαδικασία που δεν εξαρτάται από τη δική μας κίνηση. Είναι δύσκολο, γιατί θα δημιουργήσει προηγούμενο. Αν εγώ ως Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία έχω τον Παναθηναϊκό και του δίνω μία περίοδο χάριτος και μετά δεν την εφαρμόσει, δημιουργεί κακό προηγούμενο.
Όσον αφορά την πώληση, αν είναι μία πώληση που λέει ότι ο «Α» ποδοσφαιριστής μετά από μία παρουσία 2-3 χρόνων, μπορεί να πιάσει ένα ταβάνι οικονομικό που έχουμε κρίνει εμείς ως ανώτερη τιμή, τότε μπορούμε να το αξιολογήσουμε. Θα ζυγίσουμε τα πάντα και θα πάρουμε την απόφαση. Αλλά, δεν θα ξεπουλήσουμε! Θεωρώ ότι σε μία αξιολόγηση της χρονιάς πρέπει να λάβουμε υπόψη πως ήρθαν τα αποτελέσματα. Εμείς λειτουργήσαμε από την αρχή με συγκεκριμένο ρόλο και αυτό μας κόστισε επικοινωνιακά. Όπως αντιμετωπίζουμε τους θεσμούς, τη διαιτησία, το πως μπορούμε να πάρουμε ένα ματς. Είναι σημαντικές αξίες για εμάς το πως μπορούμε να πετύχουμε. Δεν βρήκαμε δικαιολογίες παρότι μας κόστισαν βαθμούς. Είμαστε η μόνη ομάδα που δεν ασκούμε πίεση και δεν έχουμε διαμαρτυρηθεί δημόσια. Έχουμε προπονητές και παίκτες που σέβονται το άθλημα. Δεν τραμπουκίζουν. Σεβόμαστε τους θεσμούς.
Όχι μόνο στα εύκολα παιχνίδια, αλλά και στα δύσκολα. Μπορεί να είμαστε και οι «μακάκες» της υπόθεσης, αλλά είμαστε ορίτζιναλ. Δεν είμαστε ιμιτασιόν και ηθικολόγοι.
Δεν θα κερδίσουμε ματς που χάσαμε στο γήπεδο. Θα δημιουργήσουμε μία εικόνα που κάθε Παναθηναϊκός θα αισθάνεται διαφορετικός. Αλλά διαφορετικός με κόστος, όχι στη θεωρία. Θέλω να καταλάβουν όλοι ότι για υπάρξει βιωσιμότητα στο πλάνο την επόμενη σεζόν, πρέπει να είμαστε όλοι κάτω από την ίδια σκέπη. Δεν μπορούμε να το κάνουμε μόνοι μας, θα είναι σαν να χτίζουμε στην άμμο. Όταν αυτά τα τρία κύρια κομμάτια είναι ενωμένα, ο Σύλλογος μπορεί να δείξει αυτά που πρεσβεύει. Αυτό το κύτταρο έχει αλλοιωθεί. Υπάρχει ένα μήνυμα κι ένα πλάνο που τρέχει για να φέρουμε το Σύλλογο εκεί που πρέπει όσο πιο γρήγορα γίνεται».
Ο Παναθηναϊκός θα μείνει στο Κορωπί ή θα πάει στην Παιανία;
«Δεν εξαρτάται απόλυτα από εμάς. Όταν παίρνεις μία απόφαση, πρέπει να εξετάσεις το περιβάλλον. Μία χαρά είμαστε εδώ».
Πιστεύετε ότι είναι εύκολο να υπάρχει ενότητα όταν υπάρχει ένας μεγαλομέτοχος που λειτουργεί εκδικητικά απέναντι στο Σύλλογο;
«Δεν είναι εύκολο, αλλά εμείς εδώ είμαστε για τα δύσκολα. Αν ήταν εύκολο ίσως να μην ήμουν εγώ εδώ. Δεν θα μιλήσω εξ ονόματος του μεγαλομετόχου. Υπάρχουν νούμερα και πράξεις. Ό,τι έχει συμβεί, έχει καταγραφεί. Αλλά τώρα ο κύριος εκφραστής του πλάνου που η ομάδα τρέχει και εγώ είμαι εδώ, είναι ο μεγαλομέτοχος. Ο καθένας έχει την άποψη του, αλλά υπάρχει η πραγματικότητα και δεν μπορώ να τη διαφοροποιήσω. Εγώ σε ό,τι έχω ζητήσει υπάρχει συνέπεια και στήριξη. Το πλάνο της εξυγίανσης μπορεί να έχει συνέχεια με έναν ορίζοντα χρονικό, με τις παραμέτρους που είπαμε πριν».
ΟΑΚΑ ή Λεωφόρος του χρόνου;
«Δεν είναι ξεκάθαρο το τοπίο. Είναι υπό εξέταση, αλλά ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο».
Στο πλαίσιο των 111 χρόνων από την ίδρυση του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου, ο Σύλλογος έφτιαξε ένα Top111 αθλητών-τριών του με βάση τις επιτυχίες τους.
Σε αυτή τη λίστα υπάρχουν αθλητές από ατομικά σπορ και η κατάταξη τους είναι με κριτήριο τις μεγάλες στιγμές τους, ενώ ήταν στο δυναμικό του «τριφυλλιού».
Στη δεύτερη θέση της «πράσινης» λίστας βρίσκεται ο σπουδαίος άλλοτε επικοντιστής του «τριφυλλιού» Χρήστος Παπανικολάου πού έχει γράψει το όνομα του με χρυσά γράμματα στην ιστορία του Συλλόγου.
Ο σπουδαίος αθλητής γεννήθηκε στις 25 Νοεμβρίου 1941 στα Τρίκαλα και από το 1961 ήταν πανελληνιονίκης στο αγώνισμα όπου στέφθηκε συνολικά 13 φορές.
Σύντομα η φήμη του ξεπέρασε τα στενά ελληνικά σύνορα και αναδείχτηκε οκτώ φορές βαλκανιονίκης και δύο φορές μεσογειονίκης.
Επιπλέον κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στο διηπειρωτικό κύπελλο ενώ κατέκτησε και το ασημένιο μετάλλιο στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα του 1966.
Από κει και πέρα σημείωσε δύο πανευρωπαϊκά ρεκόρ σε ανοιχτό και κλειστό στίβο το 1967 και το 1969 αντίστοιχα.
Η μεγαλύτερη του στιγμή πάντως ήρθε στις 24 Οκτωβρίου 1970 στους διεθνείς αγώνες που έγιναν στο τότε Στάδιο Καραϊσκάκη. Εκεί ο «πράσινος» πρωταθλητής «πέταξε » στα 5,49μ. καταρρίπτοντας το παγκόσμια ρεκόρ και παρέμεινε η καλύτερη επίδοση παγκοσμίως μέχρι τις 8 Απριλίου 1972.
Οι υπόλοιποι
3)Χρήστος Ιακώβου-άρση βαρών
4) Χρυσοπηγή Δεβετζή-τριπλούν
5) Ζωή Δημοσχάκη-κολύμβηση
6) Σπήλιος Ζαχαρόπουλος-800μ.,1500μ.και 5.000μ.
7)Γιώργος Λουκαϊδης-3.000μ.στιπλ
8) Χρήστος Κακούρης-πυγμαχία
9)Κώστας Μυλωνάς-σκοποβολή
10) Ανδριάννα Παπαδοπούλου-στίβος
11) Κέλυ Αραούζου-κολύμβηση
12) Άννα Σαλπιγγίδου-άρση βαρών
13)Παντελής Κασιδόκωστας-θαλάσσιο σκι
14) Ρωμανός Αλυφαντής-κολύμβηση
15) Ηλίας Λουκά-σφαιροβολία
16) Χρήστος Βολικάκης-ποδηλασία
17) Γεώργιος Βήχος-σκοποβολή
18) Νέρι Νιανγκουάρα-κολύμβηση
19) Χρήστος Παλλάκης-άλμα επί κοντώ
20) Γιώργος Αγριμανάκης-πυγμαχία
21) Γιάννης Μηλιδάκης-κολύμβηση
22) Γιάννης Τζαβάρας –πυγμαχία
23)Θάνος Τσιρίκος-καταδύσεις
24)Νίκος Μόλβαλης-καταδύσεις
25) Γκρεγκ Μασσιάλας-ξιφασκία
26) Βασίλης Στέλλιος-άρση βαρών
27) Ρένος Φραγκούδης -100μ., 200μ.
28) Νίκος Γεωργόπουλος-200μ.
29)Χρήστος Πολυχρονίου-σφύρα
30) Γιώργος Θάνος –άλμα επί κοντώ
31) Χρήστος Μάγκος-200μ.
32-33) Χρήστος και Άρης Καραγεώ ργος -βάδην
34)Νίκος Κωστόπουλος-πινγκ πονγκ
35) Παναγιώτης Δρακόπουλος-άρση βαρών
36) Μαρία Λουκά-πινγκ πονγκ
37) Κώστας Πρίφτης –πινγκ πονγκ
38) Στεφάνος Πετράκης- στίβος
39) Λεωνίδας Κόρμαλης –στίβος
40) Σταματίνα Λούκα- πινγκ πονγκ
41) Ρήγας Ευσταθιάδης-άλμα επί κοντώ
42) Θοδωρής Ιακωβίδης-άρση βαρών
43) Στέργιος Τσούκας-άρση βαρών
44) Βαγγέλης Οικονομάκος-πυγμαχία
45) Ζήσης Κουρέλλος-δέκαθλο
46) Σταύρος Τσίτουρας-άλμα επί κοντώ
47)Βάσω Καραφύλλη-δισκοβολία
48) Δήμητρα Ντόβα -400μ.
49) Αναστασία Χριστοφόρου-κολύμβηση
50)Σπήλιος Γιαννακόπουλος-πινγκ πονγκ
51)Νίκος Ρεγκούκος -400μ.
52)Διονύσης Λιβέρης-σκοποβολή
53) Γιάννης Καμπαδέλης-110μ-400μ. .μετ εμποδίων
54)Αλκιβιάδης Παπαγεωργόπουλος-σκοποβολή
55) Φραγκίσκος Πολίτης –σφυροβολία
56) Πάρης Βασιλικός-πυγμαχία
57)Δημήτρης Λαφαζάνης-σκοποβολή
58)Γιάννης Κομητούδης στίβος 4Χ100μ.
59) Κώστας Λώλος-στίβος 4Χ100μ.
60)Νόρα Δράκου-κολύμβηση
61)Αλεξάνδρα Παπαγεωργίου-σφυροβολία
62) Γιάννης Ιωαννίδης –πυγμαχία
63) Δημήτρης Μιχαήλ-πυγμαχία
64)Άγγελος Θεοτοκάτος-πυγμαχία
65) Γιώργος Μαρμαρίδης-σκοποβολή
66)Νίκος Τσιάρας -δισκοβολία
67) Μαριάννα Λυμπερτά-κολύμβηση
68)Μιχάλης Καραγιάννης-τριπλούν
69)Θοδωρής Κοτάκος-πυγμαχία
70)Δέσποινα Γεωργιάδου-ξιφασκία
71)Ζαμπία Μελαχροινού-κολύμβηση
72)Μάρθα Μπερή-κολύμβηση
73)Μαριλεία Δρασίδου-κολύμβηση
74)Αργυρώ Λαλαϊτού –πινγκ πονγκ
75)Γιάννης Σκιαδάς – 110μ. εμπ.-400μ. εμπόδια
76) Αθανάσιος Αραβοσιτάς-σκοποβολή
77) Παναγιώτης Στρουμπάκος-800μ.-1500μ.
78)Ηλίας Κελεσίδης-ποδηλασία
79) Χρύσανθος Τσουκαλάς -1500μ. και 5.000μ.
80)Δημήτρης Κυττέας-επί κοντώ
81) Γιάννης Παλαμιώτης-τριπλούν
82) Παναγιώτης Λέκας –ποδηλασία
83) Κώστας Πετρίδης- μήκος, τριπλούν, 4Χ200μ.
84) Σταύρος Βελκόπουλος- 1500μ.-3.000μ. στιπλ
85) Σταμάτης Mάγος-110μ. εμπ.-60μ. εμπ.
86) Γαβρίηλ Αρνέλλος-100μ. ,200μ., 4Χ100μ.
87)Ανδρέας Λιναρδάτος-400μ.
88) Μανώλης Μπακρυσιώρης-πυγμαχία
89)Γιώργος Καραγιώργος400μ.-800μ.
90)Πόπη Γαβαλάκη- Βάδην
91)Χρήστος Σάρρας-Μαραθώνιος
92)Μαρία Δακουτρού-κολύμβηση
93)Βαγγέλης Καρίμαλης- ανώμαλος δρόμος
94)Αργύρης Καραγιάννης-άλμα επί κοντώ
95-96)Νίκος και Αντώνης Βούζης 5.000μ. , 1500μ. –ανώμαλος δρόμος
97)Γιώργος Μικελίδης- 4Χ100
98) Ειρήνη Κοκκιναρίου -3.000μ. στιπλ
99) Ντάντα Δαλιάνη-κολύμβηση
100) Κώστας Αρβανίτης- 5.000μ.-10.000μ.
101) Σωτήρης Βυρίνης -4Χ100
102) Ανέστης Πουλιόγλου- 4Χ100
103) Σταύρος Μουταφτσίδης-σφυροβολία
104) Μάριος Ευαγγέλου –άλμα επί κοντώ
105)Ιωάννης Κατσής-4Χ100 -400μ.
106) Παναγιώτης Λάσκαρης –άλμα επί κοντώ
107) Γιώργος Ιωαννίδης-πυγμαχία
108) Μιχάλης Λουκά -σφαιροβολία
109) Γιάννης Μπαρλής -σφυροβολία
110) Ελβίρα Ευσταθίου-κολύμβηση
111)Ιγνάτιος Ψυλλάκης-σκοποβολή
Ο Παναθηναϊκός την Τετάρτη (28/5) μπαίνει στη διαδικασία των πλέι οφ αντιμετωπίζοντας εκτός έδρας το Περιστέρι για την ημιτελική φάση της Basket League και ο ΕΣΑΚΕ πριν το τζάμπολ της πρώτης αναμέτρησης έδωσε στη δημοσιότητα ενδιαφέροντα στοιχεία.
Αναλυτικά όσα αναφέρει
Οι δρόμοι του Περιστερίου Βίκος Cola και του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ διασταυρώνονται στα πλέι οφ μετά από οχτώ χρόνια και για δεύτερη φορά στα ημιτελικά. Οι αγώνες αρχίζουν αύριο (29/5, 19:00) από το κλειστό “Ανδρέας Παπανδρέου” με το Περιστέρι Βίκος Cola να επιστρέφει σε μια σειρά ημιτελικής φάσης, μετά από 16 χρόνια. Το 2003 είχε αντιμετωπίσει και πάλι τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ από τον οποίο αποκλείστηκε με νίκες 2-1. Οι “πράσινοι” από την πλευρά τους ήταν παρόντες σε όλες τις ημιτελικές σειρές των πλέι οφ της Betshop Basket League, με εξαίρεση εκείνη του 1997 όταν αποκλείστηκαν στα προημιτελικά από τον ΠΑΟΚ.
Στο σύνολο των 25 συμμετοχών σε ημιτελικές σειρές πλέι οφ, ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ μετράει 23 προκρίσεις στους τελικούς αφού δεν τα κατάφεραν μόνο το 1994 απέναντι στον ΠΑΟΚ (3-2 νίκες) και το 2003 απέναντι στον Ολυμπιακό (2-0 νίκες).
Αυτή θα είναι η πέμπτη φορά στην ιστορία του επαγγελματικού Πρωταθλήματος, στην οποία θα αναμετρηθούν οι δύο ομάδες στα πλέι οφ. Ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ήταν ο νικητής και στις τέσσερις που προηγήθηκαν. Τρεις φορές για τα προημιτελικά (1996, 1999, 2011) και μία για τα ημιτελικά (2003).
Στην κανονική περίοδο της φετινής σεζόν, οι αντίπαλοι μοιράστηκαν τις νίκες. Ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ επικράτησε στο ΟΑΚΑ με 80-75 στις 10 Δεκεμβρίου (Καλάθης 20π, 4ρ, 9ασ, Παππάς 20 – Χάροου 17π, 4ασ, Σκορδίλης 11π, 10ρ.) ενώ το Περιστέρι Βίκος Cola πήρε το ματς στην έδρα του με 80-72 στις 31 Μαρτίου (Γκρέι 27π, 5/5β, 5/6δ, 4/7τρ, Μπέντιλ 21π, 13ρ – Τόμας 15, Λάνγκφορντ 12).
Έτσι σε σύνολο 44 αγώνων στο πλαίσιο της Betshop Basket League, ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ μετράει 37 νίκες έναντι επτά του Περιστερίου Βίκος Cola.
Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ
ΤΑ ΡΕΚΟΡ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΒΙΚΟΣ COLA
*Μία ασίστ χωρίζει τον Παναγιώτη Βασιλόπουλο από τις 500 στην καριέρα του στην Betshop Basket League. Παράλληλα ο αρχηγός του Περιστερίου Βίκος Cola με τέσσερα ριμπάουντ θα μπει στην πρώτη 20άδα του επαγγελματικού Πρωταθλήματος καθώς έχει 1.414 και μπροστά του με 1.417 είναι ο Δημήτρης Μαυροειδής.
*Ο Μπεν Μπέντιλ με 12 ριμπάουντ θα φτάσει τα 200 στην κατηγορία.
*Ο Στίβεν Γκρέι απέχει 13 εύστοχες βολές από τις 100 στο ελληνικό Πρωτάθλημα.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΟΠΑΠ
*Ο Νικ Καλάθης είναι πιθανό μέσα από τη συγκεκριμένη σειρά αγώνων να γίνει ο 4ος πασέρ στην ιστορία της Betshop Basket League. Έχει 1.078 ασίστ και μπροστά του με 1.093 είναι ο Νίκος Βετούλας.
*Με τρία ακόμη παιχνίδια ο Ίαν Βουγιούκας θα μπει στην πρώτη 20άδα των παικτών του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ με τις περισσότερες συμμετοχές Πρωταθλήματος. Έχει 124 και μπροστά του με 125 είναι ο Σαρούνας Γιασικεβίτσιους και ο Ντέγιαν Μποντιρόγκα με 126.
*Ο Τζέιμς Γκιστ θα γίνει ο 6ος στη λίστα των παικτών των “πράσινων” με τα περισσότερα επιθετικά ριμπάουντ, παίρνοντας τρία στα ματς με το Περιστέρι Βίκος Cola. Έχει 266 και μπροστά του με 268 είναι ο Ντίνο Ράτζα.
Μέσω της διαδικασίας των πλέι οφ θα αναδεικνύεται από το ερχόμενο πρωτάθλημα ο πρωταθλητής της Σούπερ Λίγκα, όπως προέκυψε μετά το σημερινό διοικητικού συμβούλιου που έγινε στον συνεταιρισμό.
Όπως αποφασίστηκε μετά το τέλος της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος οι ομάδες θα χωρίζονται σε δύο γκρουπ. Στο πρώτο θα υπάγονται οι ομάδες που θα έχουν τερματίσει από την 1η έως την 6η θέση και στο δεύτερο εκείνες που κατέλαβαν την 7η έως την 14η θέση.
Οι πρώτες παίρνοντας μαζί τους τη βαθμολογία που έχουν συγκεντρώσει στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος θα παίζουν μεταξύ του αγώνες πλει οφ απ’ όπου και θα βγαίνει ο πρωταθλητής, ενώ εκείνες του δεύτερου γκρουπ θα παίζουν πλέι άουτ προκειμένου να βρεθούν αυτοί που θα υποβιβαστούν.
Έτσι μετά από ένα χρόνο απουσίας τα πλέι οφ επιστρέφουν στη Σούπερ Λίγκα με νέο τρόπο διεξαγωγής.
Ένας ακόμα παίκτης για τον οποίο φημολογείται ενδιαφέρον από την πλευρά του Παναθηναϊκού έγινε γνωστός. Ο λόγος για τον Βραζιλιάνο, Μπρούνο Νασιμέντο.
Η συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται για ένα έμπειρο παίκτη, ο οποίος έχει αγωνιστεί κυρίως στην Ευρώπη παρόλο τον ερχομό του από τη Βραζιλία και τη Ντεσπορτίβο Μπραζίλ από την οποία ξεκίνησε την καριέρα του.
Το 2010, ο 27χρονος πλέον αμυντικός ήρθε στην Ευρώπη για λογαριασμό της Εστορίλ, από την οποία δόθηκε δανεικός στην Κολωνία. Αν και ο γερμανικός σύλλογος τον απέκτησε στη συνέχεια τον παραχώρησε εκ νέου δανεικό στις Εστορίλ και Τοντέλα, ενώ το 2016-17 αποτέλεσε επιλογή του Νίκου Νταμπίζα και φόρεσε τη φανέλα της Ομόνοιας στην Κύπρο.
Ο τεχνικός διευθυντής του Παναθηναϊκού γνωρίζει καλά τον παίκτη, ο οποίος φέτος αγωνίστηκε με την πορτογαλική Φεϊρένσε σε22 παιχνίδια, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως δεσμεύεται με συμβόλαιο για ένα ακόμα χρόνο.
Δείτε σε δράση τον Βραζιλιάνο
Τέσσερις μπασκετμπολίστες του Παναθηναϊκού κλήθηκαν να απαντήσουν στην ερώτηση «τι δε θα έκαναν ποτέ στη ζωή τους».
Οι Λούκας Λεκαβίτσιους, Ντεσόν Τόμας, Ματ Λοτζέσκι και Ντίνος Μήτογλου απάντησαν στο παραπάνω ερώτημα που τους τέθηκε από την «πράσινη» ΚΑΕ. Ο Λιθουανός γκαρντ ανέφερε δεν θέλει να αργεί στην προπόνηση, να οδηγεί μεθυσμένος ή να σκοτώνει ζώα, ενώ ο Αμερικανός φόργουορντ είπε δεν θέλει να πηδήξει από αεροπλάνο ή από κάποιο ψηλό κτήριο, δείχνοντας παράλληλα τη φοβία του και για τους καρχαρίες.
Όσον αφορά τον Μήτογλου σημείωσε πως δεν θα έτρωγε σαλιγκάρια και δεν θα έκανε bungee jumping και τέλος ο Λοτζέσκι δήλωσε φανατικός αντικαπνιστής αλλά «εχθρός» των θαλασσινών.
Δείτε το βίντεο
Τις πέντε καλύτερες στιγμές του Νικ Καλάθη στη φετινή Ευρωλίγκα ξεχώρισε η διοργανώτρια αρχή και τις δημοσίευσε σε ένα βίντεο το οποίο μπορείτε να δείτε παρακάτω.
Στην κορυφή το νικητήριο τρίποντο του αρχηγού του Παναθηναϊκού στη Μόσχα κόντρα στην ΤΣΣΚΑ.
Δείτε το βίντεο
Τον Παναθηναϊκό με τον Μίχαλ Κούχαρτσικ συνδέουν πολωνικά δημοσιεύματα που έκαναν την εμφάνισή τους.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει σε ρεπορτάζ του το gol24, ο 28χρονος Πολωνός αριστερός εξτρέμ της Λέγκια Βαρσοβίας, είναι ένας από τους παίκτες που ενδιαφέρουν το Νίκο Νταμπίζα, καθώς ο παίκτης έμεινε ελεύθερος ύστερα από εννέα συναπτά έτη όπου αγωνίστηκε με τη φανέλα της πολωνικής ομάδας.
Με τα χρώματα της Λέγκια ο Κούχαρτσικ αγωνίστηκε σε 349 επίσημα παιχνίδια, ενώ τη φετινή αγωνιστική περίοδο είχε 28 συμμετοχές στο πολωνικό πρωτάθλημα, τις οποίες και συνόδευσε με 4 γκολ και 4 ασίστ και 9 συμμετοχές και 1 γκολ στην Εθνική Πολωνίας.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram
Δείτε τον διεθνή Πολωνό εξτρέμ σε δράση
Στο πλαίσιο των 111 χρόνων από την ίδρυση του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου, ο Σύλλογος έφτιαξε ένα Top111 αθλητών-τριών του με βάση τις επιτυχίες τους.
Σε αυτή τη λίστα υπάρχουν αθλητές από ατομικά σπορ και η κατάταξη τους είναι με κριτήριο τις μεγάλες στιγμές τους, ενώ ήταν στο δυναμικό του «τριφυλλιού».
Στην τιμητική τρίτη θέση της «πράσινης» λίστας βρίσκεται ο σπουδαίος Χρήστος Ιακώβου που έχει πετύχει τεράστιες επιτυχίες ως αθλητής του ΠΑΟ.
Γεννήθηκε στις 12 Απριλίου 1948 στην Κωνσταντινούπολη και από πολύ μικρή ηλικία έκανε γνωστό το όνομα του στην άρση βαρών σε διεθνές επίπεδο.
Πιο συγκεκριμένα το 1967 και το 1968 κατέρριψε τρεις φορές το παγκόσμιο ρεκόρ εφήβων στην κίνηση ντεβελοπέ στα 75 κιλά. Η μεγαλύτερη του στιγμή ήρθε το 1971 που στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής ενώ την επόμενη χρονιά κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα άρσης βαρών. Επιπλέον ήταν δεύτερος στο διηπειρωτικό κύπελλο το 1975 ενώ είχε στεφθεί αρκετές φορές μεσογειονίκης και βαλκανιονίκης.
Οι υπόλοιποι
4) Χρυσοπηγή Δεβετζή-τριπλούν
5) Ζωή Δημοσχάκη-κολύμβηση
6) Σπήλιος Ζαχαρόπουλος-800μ.,1500μ.και 5.000μ.
7)Γιώργος Λουκαϊδης-3.000μ.στιπλ
8) Χρήστος Κακούρης-πυγμαχία
9)Κώστας Μυλωνάς-σκοποβολή
10) Ανδριάννα Παπαδοπούλου-στίβος
11) Κέλυ Αραούζου-κολύμβηση
12) Άννα Σαλπιγγίδου-άρση βαρών
13)Παντελής Κασιδόκωστας-θαλάσσιο σκι
14) Ρωμανός Αλυφαντής-κολύμβηση
15) Ηλίας Λουκά-σφαιροβολία
16) Χρήστος Βολικάκης-ποδηλασία
17) Γεώργιος Βήχος-σκοποβολή
18) Νέρι Νιανγκουάρα-κολύμβηση
19) Χρήστος Παλλάκης-άλμα επί κοντώ
20) Γιώργος Αγριμανάκης-πυγμαχία
21) Γιάννης Μηλιδάκης-κολύμβηση
22) Γιάννης Τζαβάρας –πυγμαχία
23)Θάνος Τσιρίκος-καταδύσεις
24)Νίκος Μόλβαλης-καταδύσεις
25) Γκρεγκ Μασσιάλας-ξιφασκία
26) Βασίλης Στέλλιος-άρση βαρών
27) Ρένος Φραγκούδης -100μ., 200μ.
28) Νίκος Γεωργόπουλος-200μ.
29)Χρήστος Πολυχρονίου-σφύρα
30) Γιώργος Θάνος –άλμα επί κοντώ
31) Χρήστος Μάγκος-200μ.
32-33) Χρήστος και Άρης Καραγεώ ργος -βάδην
34)Νίκος Κωστόπουλος-πινγκ πονγκ
35) Παναγιώτης Δρακόπουλος-άρση βαρών
36) Μαρία Λουκά-πινγκ πονγκ
37) Κώστας Πρίφτης –πινγκ πονγκ
38) Στεφάνος Πετράκης- στίβος
39) Λεωνίδας Κόρμαλης –στίβος
40) Σταματίνα Λούκα- πινγκ πονγκ
41) Ρήγας Ευσταθιάδης-άλμα επί κοντώ
42) Θοδωρής Ιακωβίδης-άρση βαρών
43) Στέργιος Τσούκας-άρση βαρών
44) Βαγγέλης Οικονομάκος-πυγμαχία
45) Ζήσης Κουρέλλος-δέκαθλο
46) Σταύρος Τσίτουρας-άλμα επί κοντώ
47)Βάσω Καραφύλλη-δισκοβολία
48) Δήμητρα Ντόβα -400μ.
49) Αναστασία Χριστοφόρου-κολύμβηση
50)Σπήλιος Γιαννακόπουλος-πινγκ πονγκ
51)Νίκος Ρεγκούκος -400μ.
52)Διονύσης Λιβέρης-σκοποβολή
53) Γιάννης Καμπαδέλης-110μ-400μ. .μετ εμποδίων
54)Αλκιβιάδης Παπαγεωργόπουλος-σκοποβολή
55) Φραγκίσκος Πολίτης –σφυροβολία
56) Πάρης Βασιλικός-πυγμαχία
57)Δημήτρης Λαφαζάνης-σκοποβολή
58)Γιάννης Κομητούδης στίβος 4Χ100μ.
59) Κώστας Λώλος-στίβος 4Χ100μ.
60)Νόρα Δράκου-κολύμβηση
61)Αλεξάνδρα Παπαγεωργίου-σφυροβολία
62) Γιάννης Ιωαννίδης –πυγμαχία
63) Δημήτρης Μιχαήλ-πυγμαχία
64)Άγγελος Θεοτοκάτος-πυγμαχία
65) Γιώργος Μαρμαρίδης-σκοποβολή
66)Νίκος Τσιάρας -δισκοβολία
67) Μαριάννα Λυμπερτά-κολύμβηση
68)Μιχάλης Καραγιάννης-τριπλούν
69)Θοδωρής Κοτάκος-πυγμαχία
70)Δέσποινα Γεωργιάδου-ξιφασκία
71)Ζαμπία Μελαχροινού-κολύμβηση
72)Μάρθα Μπερή-κολύμβηση
73)Μαριλεία Δρασίδου-κολύμβηση
74)Αργυρώ Λαλαϊτού –πινγκ πονγκ
75)Γιάννης Σκιαδάς – 110μ. εμπ.-400μ. εμπόδια
76) Αθανάσιος Αραβοσιτάς-σκοποβολή
77) Παναγιώτης Στρουμπάκος-800μ.-1500μ.
78)Ηλίας Κελεσίδης-ποδηλασία
79) Χρύσανθος Τσουκαλάς -1500μ. και 5.000μ.
80)Δημήτρης Κυττέας-επί κοντώ
81) Γιάννης Παλαμιώτης-τριπλούν
82) Παναγιώτης Λέκας –ποδηλασία
83) Κώστας Πετρίδης- μήκος, τριπλούν, 4Χ200μ.
84) Σταύρος Βελκόπουλος- 1500μ.-3.000μ. στιπλ
85) Σταμάτης Mάγος-110μ. εμπ.-60μ. εμπ.
86) Γαβρίηλ Αρνέλλος-100μ. ,200μ., 4Χ100μ.
87)Ανδρέας Λιναρδάτος-400μ.
88) Μανώλης Μπακρυσιώρης-πυγμαχία
89)Γιώργος Καραγιώργος400μ.-800μ.
90)Πόπη Γαβαλάκη- Βάδην
91)Χρήστος Σάρρας-Μαραθώνιος
92)Μαρία Δακουτρού-κολύμβηση
93)Βαγγέλης Καρίμαλης- ανώμαλος δρόμος
94)Αργύρης Καραγιάννης-άλμα επί κοντώ
95-96)Νίκος και Αντώνης Βούζης 5.000μ. , 1500μ. –ανώμαλος δρόμος
97)Γιώργος Μικελίδης- 4Χ100
98) Ειρήνη Κοκκιναρίου -3.000μ. στιπλ
99) Ντάντα Δαλιάνη-κολύμβηση
100) Κώστας Αρβανίτης- 5.000μ.-10.000μ.
101) Σωτήρης Βυρίνης -4Χ100
102) Ανέστης Πουλιόγλου- 4Χ100
103) Σταύρος Μουταφτσίδης-σφυροβολία
104) Μάριος Ευαγγέλου –άλμα επί κοντώ
105)Ιωάννης Κατσής-4Χ100 -400μ.
106) Παναγιώτης Λάσκαρης –άλμα επί κοντώ
107) Γιώργος Ιωαννίδης-πυγμαχία
108) Μιχάλης Λουκά -σφαιροβολία
109) Γιάννης Μπαρλής -σφυροβολία
110) Ελβίρα Ευσταθίου-κολύμβηση
111)Ιγνάτιος Ψυλλάκης-σκοποβολή