ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Παπαπέτρου: «Ο Πιτίνο μπορεί να φτιάξει μεγάλη ομάδα»

ΜΠΑΣΚΕΤ Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2019 14:49

Στον αέρα του ραδιοφωνικού σταθμού «Sport24 Radio 103,3» φιλοξενήθηκε ο Ιωάννης Παπαπέτρου.

Ο φόργουορντ του Παναθηναϊκού μίλησε για τα όσα συνέβησαν στο φετινό πρωτάθλημα με τη φυγή του Ολυμπιακού, σχολιάζοντας πως «παντού τα παιχνίδια κρίνονται στο γήπεδο», ενώ μίλησε και για την αλλαγή προπονητή χαρακτηρίζοντας εξαιρετικό τον Τσάβι Πασκουάλ όπως και τον Ρικ Πιτίνο.     

Αναλυτικά όσα ανέφερε:

Για όσα έγιναν τη φετινή σεζόν με τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό: «Είναι πικρή γεύση, στενάχωρο. Δεν υπάρχει λόγος να συμβαίνει όλο αυτό το πράγμα. Ξεφεύγει από το κομμάτι του μπάσκετ. Πρέπει να είμαστε περήφανοι για τις δύο ομάδες που πρωταγωνιστούν στην Ευρώπη. Ήμασταν κόσμημα. Τώρα είμαστε το μόνο πρωτάθλημα στον κόσμο που γίνεται αυτό. Παντού τα ματς κρίνονται στο γήπεδο. Στην Ισπανία, στην Τουρκία, παντού. Είναι κρίμα».

Για το αν θα ήθελε τον Ολυμπιακό στους τελικούς: «Έτσι θα το έλεγα και εγώ. Όταν δυο ομάδες βάζουν παραπάνω χρήματα, είναι λογικό να δημιουργείται αυτή η συνθήκη με τις δύο ομάδες στους τελικούς. Αν υπήρχαν 15 ομάδες με 15 εκατ. παίκτες η κάθε μία... Υπάρχει ένα κενό. Αν φύγει η μία και μείνουν οι 14 δεν υπάρχει τόση διαφορά. Αν υπάρχουν δύο και φύγει η μία, χάνει αξία και το υπόλοιπο πρωτάθλημα».

Για τη διαιτησία σε Ελλάδα και Ευρώπη: «Θέλω να πω ότι Ελλάδα - Ευρώπη είναι ένα κομμάτι. Ίδιοι διαιτητές και ίδιοι κανόνες. Παντού θα υπάρχουν λάθη, ακόμα και στο ΝΒΑ. Αυτό που κάνει καλά το ΝΒΑ είναι πως οι διαιτητές είναι συνεννοήσιμοι. Στην Ευρώπη δεν θέλουν να σου μιλούν. Σου δίνουν εύκολα τεχνικές ποινές. Υπό άλλες συνθήκες απλά θα σε προειδοποιήσει. Δεν υπάρχει τόση συνεννόηση. Δεν θέλω κανένας διαιτητής να παίζει υπέρ μίας ομάδας, ούτε της δικής μου. Ούτε να παίζει κατά της. Χρειάζεται μια καλή συνεννόηση. Ο διαιτητής είναι άνθρωπος, όλοι κάνουν λάθη». 

Για την εποχή Πασκουάλ - Πιτίνo: «Εξαιρετικός ο κόουτς Πασκουάλ. Γνωρίζει πολύ καλά το μπάσκετ, απλά ήρθε η στιγμή για μία αλλαγή. Ο κόουτς Πιτίνο ήρθε και την επόμενη μέρα νικήσαμε την ΤΣΣΚΑ. Άλλαξε η ψυχολογία και μας έκανε να παλεύουμε λίγο παραπάνω. Ο Πιτίνο έβαλε πολλά στο παιχνίδι μας. Είναι winner. Ερχόταν πρώτος στο γήπεδο και έφευγε τελευταίος, ενώ δούλευε με τον κάθε παίκτη ξεχωριστά και μας έβαλε μία νοοτροπία για να πετύχουμε».

Για το αν υπήρχε αμφιβολία όταν ανέλαβε ο Ρικ Πιτίνο: «Υπήρχε αμφιβολία. Είναι εξαιρετικός προπονητής, επειδή έχω κάνει Αμερική, το μπάσκετ στην Ευρώπη είναι αλλιώς και δύσκολο να εγκλιματιστείς. Ο Πιτίνο προσαρμόστηκε στα δεδομένα γρήγορα. Η ομάδα έχει εξαιρετικούς χαρακτήρες και θέλαμε να τον βοηθήσουμε όπως και εκείνος και εμάς. Αν επιστρέψω θα το κάνω για σας μας είχε πει... Κάποια στιγμή, όταν ήρθε ο Πιτίνο όλοι έλεγαν ότι χρειαζόμασταν προσθήκες και εκείνος χωρίς προσθήκες μας άλλαξε το DNA».

Για το μέλλον του Αμερικανού στον Παναθηναϊκό ευχήθηκε τα παρακάτω: «Μακάρι να μείνει είναι η ευχή μου, του προέδρου, του κόσμου και όλων των παιδιών. Κατάφερε να ισιώσει μια σεζόν που άρχισε στραβά. Αν του δοθούν τα κλειδιά το καλοκαίρι υπάρχουν πιθανότητες να φτιάξει μία μεγάλη ομάδα».

Για την απόφασή του να φύγει από τον Ολυμπιακό: «Τίποτα στη ζωή δεν είναι εύκολο και είμαστε ευλογημένοι να κάνουμε αυτό που αγαπάμε. Όλα στο πρόγραμμα είναι. Για τη μεταγραφή προσπάθησαν το χειριστώ όσο καλύτερα μπορούσα. Ήθελα να είμαι ο εαυτός μου και να μην κάνω υπόγεια πράγματα. Είχα τρεις προτάσεις και επέλεξα τον Παναθηναϊκό. Ήξερα τι ήθελα να κάνω.

Πίστεψα ότι μπορώ να βοηθήσω τον Παναθηναϊκό. Εγώ ήμουν 5 χρόνια στον Ολυμπιακό, αλλά όταν φτάνεις προσωπικά στο ν' αλλάξεις παραστάσεις πρέπει να είναι σεβαστό γιατί το κάνεις αντρίκια. Το οικονομικό κομμάτι δεν έπαιζε στο σενάριο. Κανένας δεν θα το πει αυτό. Ποτέ δεν πήγα να διαπραγματευτώ για χρήματα. Δεν μπήκα σε πλειστηριασμό.

Ούτε ο πατέρας μου με επηρέασε κάπου. Ο πατέρας μου έμαθε ότι υπέγραψα στον Παναθηναϊκό μετά από 3 ώρες. Στο μπασκετικό κομμάτι έχει επιλέξει να είναι αποστασιοποιημένος. Καταρχάς πίστευα στον εαυτό μου και ήθελα να δω ένα στιλ παιχνιδιού που ταιριάζει περισσότερο σε εμένα. Στον Ολυμπιακό προσπάθησα τα πέντε χρόνια, γνώριζα όμως ότι μπορούσα να προσφέρω παραπάνω. Το ξεκίνημά μου ήταν δύσκολο, δεν ευθύνεται ο κόουτς Πασκουάλ. Λίγο περίεργο να μπαίνεις με ηρεμία, μπαίνεις με θυμό, μετά το διαχειρίζεσαι».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ανανεώνουν τρεις, παίρνει και Καλαντάτζε

ΒΟΛΕΥ Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2019 14:10

Η ομάδα βόλεϊ γυναικών του Παναθηναϊκού συνεχίζει το «χτίσιμο» ενόψει της νέας σεζόν με τα τελευταία 24ωρα οι άνθρωποι του Ερασιτέχνη να κινούνται ουσιαστικά στα «κόκκινα» ανακοινώνοντας τη μία παίκτρια πίσω από την άλλη.

Έτσι μετά τις Πέννυ Ρόγκα, Μαρία Οικονομίδου και Σοφία Κοσμά, που ανανέωσαν τα συμβόλαιά τους, αλλά και τις Όλγα Βεργίδου, Νάσια Φακοπουλίδου και Έμιλυ Κνωσταντέλλου, σειρά παίρνουν οι Ιλιόνη Κελεσίδη, Εβίτα Λεωνίδου και Αθηνά Βογιατζόγλου.

Όπως σας έχουμε ενημερώσει εδώ και καιρό ο τεχνικός του «τριφυλλιού» Κυριάκος Καμπερίδης έχει ανάψει το «πράσινο» φως για την παραμονή των τριών αθλητριών στην ομάδα, κάτι που αναμένεται να γίνει και επίσημα υπογράφοντας τα νέα τους συμβόλαια.

Από κει και πέρα ο Παναθηναϊκός θα προχωρήσει και στην απόκτηση της 22χρονης κεντρικής  Άννα Καλαντάτζε (1,83), η οποία την περσινή χρονιά αγωνίστηκε στον Α.Ο. Θύρας.  

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Νίκη επί του ΟΣΦΠ οι Παίδες

ΠΟΛΟ Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2019 22:06

Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ξεκίνησαν τις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις στην τελική φάση του πανελληνίου πρωταθλήματος υδατοσφαίρισης, οι Παίδες του Παναθηναϊκού.

Το «τριφύλλι» στην πρεμιέρα επικράτησε του Ολυμπιακού με 12-10 στο κολυμβητήριο τη Χίου κάνοντας εξαιρετικό παιχνίδι.

Ο προπονητής, Φώντας Λεμπέσης έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος από την εμφάνιση της ομάδας του και πλέον περιμένει ανάλογες εμφανίσεις και στα υπόλοιπα παιχνίδια.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Παπαγιάννης: «Καλό για έμενα που είχα σημαντικό ρόλο»

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2019 20:41

Στον ραδιοφωνικό αέρα του «Σπορ Fm» φιλοξενήθηκε ο Γιώργος Παπαγιάννης, ο οποίος ρωτήθηκε και για απάντησε για πολλά θέματα.

Μεταξύ άλλων ο Έλληνας σέντερ είπε πως δεν σκέφτηκε καθόλου για να επιστρέψει στον Παναθηναϊκό, ενώ μίλησε και για τους Νικ Καλάθη, Ρικ Πιτίνο, αλλά και για την Εθνική ομάδα.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε

Για το πότε μπαίνει στο πρόγραμμά του: «Στο πρόγραμμά μου μπαίνω από Δευτέρα. Δεν θέλω να το αφήσω πάρα πολύ. Είναι περίπου ένας μήνας η ξεκούραση». 

Για την Εθνική φέτος στο Παγκόσμιο: «Υπάρχουν προσδοκίες και θα είναι από τις πιο σημαντικές χρονιές. Θα έχουμε μία βελτιωμένη ομάδα φέτος. Αν είμαι και εγώ, είχα μία μεγάλη χρονιά από εμπειρίες. Θα έχουμε και μία γεμάτη ομάδα με Γιάννη, Νικ κλπ. Στο τουρνουά θα υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός, όπου εκτός από τις ΗΠΑ, είναι ο Καναδάς και η Αυστραλία με καλά ρόστερ. Σημαντικό καλοκαίρι για όλες τις ομάδες». 

Για την επιστροφή στον Παναθηναϊκό: «Είχαμε πάνω-κάτω στην αρχή της χρονιάς. Χρειάστηκε χρόνος για να μπω στο κλίμα και στο ευρωπαϊκό μπάσκετ ξανά. Αλλά, ήταν μία πολύ καλή εμπειρία φέτος για μένα και είχα σημαντικό ρόλο, που ήταν το πιο καλό για μένα». 

Για τη φετινή προσαρμογή του: «Ήταν πιο εύκολη η φετινή προσαρμογή. Γύρισα σε μία ομάδα που αγαπάω και με αγαπά. Μου πήρε ένα 3μηνο με 4μηνο, αλλά με τη βοήθεια των συμπαικτών και των προπονητών, που ξέρουν τι θέλουν από μένα, αυτό βγήκε». 

Για το αν ήταν εύκολη απόφαση να επιστρέψει στον Παναθηναϊκό: «Είχα πει από μέσα μου ότι ήθελα να γυρίσω στον Παναθηναϊκό. Δεν το σκέφτηκα καν και πήρα αμέσως την απόφαση». 

Για τη διαδικασία του ντραφτ: «Υπάρχει κούραση με συνεντεύξεις κλπ. Όταν έχεις πετύχει αυτή την τεράστια στιγμή, σου φεύγουν μετά αυτά. Είναι μεγάλη ευχαρίστηση όταν επιλέγεσαι από νούμερο 1 μέχρι το 60. Κάνεις μεγάλη προσπάθεια και ανταμείβεσαι στο τέλος». 

Για το αν μπορεί να μην σου αρέσει η ομάδα που σε επιλέγει: «Εκείνη την ώρα δεν το συζητάει κανείς, αλλά όταν πηγαίνεις στην πόλη, σίγουρα θα υπάρχουν κάποιοι που μπορεί να έχουν παράπονα μετά». 

Για τις διαφορές ΝΒΑ και Ευρώπης: «Στον αριθμό αγώνων, που είναι παραπάνω στο ΝΒΑ. Το επίπεδο της Ευρωλίγκας έχει ανέβει πολύ και μπορεί να φτάσει το επίπεδο του ΝΒΑ, κάποια στιγμή. Η διαφορά μετά είναι στο αθλητικό κομμάτι. Στο ΝΒΑ παίζουν πιο πολύ οι αθλητικοί παίκτες, σε σχέση με την Ευρώπη που παίζουν πιο πολύ με το μυαλό και την εμπειρία τους. Υπάρχουν πολλοί καλοί παίκτες στο ΝΒΑ. Παράδειγμα ο Ντουράντ. Δεν χρειάζεται σύστημα, γιατί το δημιουργεί μόνος του. Σε σχέση με την Ευρώπη δεν υπάρχουν τόσοι πολλοί σκόρερ. Αυτή είναι μία μεγάλη διαφορά». 

Για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο: «Ένας παίκτης που δημιουργεί καταστάσεις μόνος του. Λογικά θα είναι MVP και άξια θα το πάρει το βραβείο. Πολλοί παίκτες δεν κάνουν και επίθεση και άμυνα. Αυτό τον διαφοροποιεί από τους υπόλοιπους. Σίγουρα θα παίξει ρόλο και για το βραβείο, γιατί ήταν και βασικό κομμάτι της ομάδας του και εκεί που έφτασε φέτος». 

Για τον Νικ Καλάθη: «Οι πάσες του είναι το μεγαλύτερό του πλεονέκτημα. Αλλά, υπάρχει και η εξυπνάδα του. Θα σου βγάλει ασίστ και θα σου βγάλει πάσες που θα σου φτιάξουν την ψυχολογία, ακόμα και όταν δεν παίζεις καλά. Αλλά και στην άμυνα, θα σε βοηθήσει πολύ καλά και σε κάνει πολύ καλύτερο και σε πολλά άλλα κομμάτια στο γήπεδο». 

Για τον πιο δύσκολο αντίπαλο που έχει αντιμετωπίσει: «Δύσκολος αντίπαλος ο Ταβάρες. Ένας πολύ καλός αντίπαλος. Προσωπικά τον ξέρω από την G-League. Έχει βελτιωθεί στη γρηγοράδα. Εκτός από το ύψος του, έχει και εξυπνάδα, γιατί όταν κλειστεί μπορεί να πασάρει και έξω. Αυτό ήταν και το κλειδί της Ρεάλ στη μεταξύ μας σειρά. Είχε την πάσα από μέσα-έξω». 

Για τον αγαπημένο του παίκτη: «Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς για τον χαρακτήρα του. Είμαι του ’97 και μεγάλωσα με ΛεΜπρόν, γιατί Τζόρνταν δεν τον πρόλαβα». 

Για τον Ρικ Πιτίνο: «Τα επιτεύγματα που έχει πετύχει τα λένε όλα. Είναι εξαιρετικός χαρακτήρας που θα σε βοηθήσει για τα πάντα. Μακάρι να μείνει και του χρόνου για τα υπόλοιπα χρόνια. Μεγάλη βοήθεια για την ομάδα γιατί τον θέλουν οι παίκτες κι ο κόσμος». 

Για τη διαφορά του: «Πριν από κάθε προπόνηση θα δουλέψουμε ατομικά. Το ζέσταμα μας είναι αυτό. Θα κοιτάξει την κάθε λεπτομέρεια σε αγώνα και προπονήσεις. Η νοοτροπία και το ένστικτο της νίκης που φέρνει στην ομάδα. Ήταν μία τεράστια βοήθεια για εμάς». 

Για το ματς με την Νταρουσάφακα και τη σιγουριά του Πιτίνο ότι θα κάνει νταμπλ-νταμπλ σε εκείνο το ματς: «Ξεκίνησε αυτό με την Γκραν Κανάρια, που πρώτη φορά ξεκίνησα βασικός. “Πήγες καλά”, μου είπε και: “Θέλω πολύ καλύτερα”. Μετά Ρέθυμνο που δεν πήγα πολύ καλά και μου λέει “Δεν θα ξαναγίνει αυτό, θα πρέπει να είναι σταθερός και όχι με σκαμπανεβάσματα για να γίνεις επιτυχημένος. Σήμερα στόχος προσωπικός είναι το νταμπλ-νταμπλ”. Μετά το ματς με την Νταρουσάφακα μου είπε: “Είμαι περήφανος για σένα”. Έτσι χτίζεται μία σχέση εμπιστοσύνης με τον προπονητή». 

Για τον Ίαν Βουγιούκα: «Δεν χρειάζεται καν να μιλήσουμε για τον Ίαν. Εξαιρετικός συμπαίκτης. Θα σε βοηθήσει για το κάθε πρόβλημα που έχεις. Τον ευχαριστώ πολύ. Ένας άλλος ψηλός θα προσπαθήσει να σε… φάει. Τον ευχαριστώ για την εικόνα και τη συμπεριφορά του. Για το αγωνιστικό, μόνο και μόνο να τον δεις στην προπόνηση, μαθαίνεις από εκείνον, σε όλα τα μέρη του γηπέδου». 

Για το που επιμένει ο Πιτίνο για βελτίωση: «Μου είχε πει ότι πρέπει να κρατήσω το σώμα μου όσο καλύτερα γίνεται. Όπως τελείωσα τη χρονιά, αυτή να είναι η αφετηρία του χρόνου. Αμυντικά να βελτιωθώ, αλλά το πιο σημαντικό που έλεγε και σε όλους ήταν το θέμα του μυαλού. Να παίζεις σαν να έχεις μία ημέρα συμβόλαιο». 

Για το πώς είναι ο κόουτς μετά από μία σκληρή ήττα: «Δεν θα κράξει μετά τον αγώνα. Θα το αφήσει να περάσει και την επόμενη μέρα στο βίντεο, θα δείξει στον κάθε παίκτη τα λάθη του». 

Για την επόμενη χρονιά: «Είναι πολύ νωρίς. Μακάρι να φτάσουμε στο Final Four και σίγουρα θα είναι μία ενδιαφέρουσα χρονιά για όλους. Για μένα, για τον Ιωάννη, τον Νικ… Μακάρι να έχουμε και τον Πιτίνο. Του χρόνου πιστεύω ότι θα φτάσουμε στην πηγή και θα πιούμε… νερό». 

Για το τι θα ήθελε να γίνει εάν δεν έπαιζε μπάσκετ: «Αν δεν έπαιζα μπάσκετ, θα ήθελα να γίνω δικηγόρος». 

Για τα μπάτζετ των ομάδων στην Ευρωλίγκα και αυτά των ελληνικών: «Είναι το κίνητρο του παίκτη και της ομάδας. Δεν παίζει ρόλο το μπάτζετ. Μπορεί να υπάρχουν παραπάνω καλύτεροι παίκτες, όπως ΤΣΣΚΑ και Φενέρ. Αλλά αυτό είναι νούμερο και τα υπόλοιπα φαίνονται στο γήπεδο». 

Για τον Τζέικομπ Γουάιλι: «Ένας καλός παίκτης, που έκανε τη διαφορά στο ματς με την Γκραν Κανάρια. Εκρηκτικός, που βοηθάει και στην άμυνα». 

Για τον ΝτεΜάρκους Κάζινς, που ήταν συμπαίκτες στους Κινγκς: «Καταπληκτικό παιδί και χαρακτήρας».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ανανέωσαν Μαυρομμάτης, Εμμανουηλίδης και Θεοχάρης

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2019 19:51

Σε συμφωνία με τους Φάνη Μαυρομμάτη, Δημήτρη Εμμανουηλίδη και Βαγγέλη Θεοχάρη, για την επέκταση της συνεργασίας τους ήρθε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, με τους δύο πρώτους να ανανεώνουν τα συμβόλαιά τους και τον τρίτο να υπογράφει νέο καθώς ολοκληρώνονταν στο τέλος του μήνα.

Από τη μεριά της ΠΑΕ, γίνεται λόγος πως υπάρχει κατ’ αρχήν συμφωνία και με τους τρείς άσσους.

Σε ότι αφορά τους Μαυρομμάτη και Εμμμανουηλίδη η διάρκεια των συμβολαίων τους θα είναι τριετής (έως το καλοκαίρι του 2022), ενώ του Θεοχάρη πιθανότατα διετής (έως το καλοκαίρι του 2021). 

Μετά από τη θετική εξέλιξη με τους τρεις, η προσοχή όλων στρέφεται στις ανανεώσεις των Μπουζούκη και Χατζηγιοβάνη, αλλά και στη μεταγραφική ενίσχυση του «τριφυλλιού».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Εξοφλήθηκαν τη δόση του Φεβρουαρίου οι ξένοι

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2019 18:55

Τη δόση του Φεβρουαρίου εξοφλήθηκαν απόψε (20/6) και οι ξένοι παίκτες του Παναθηναϊκού.

Όπως έγινε γνωστό το υπολειπόμενο 60% που οφείλονταν σε όλους τους ξένους, πλην του Εμάνουελ Ινσούα, κατατέθηκε στους τραπεζικούς λογαριασμούς των παικτών και έτσι μπήκε τέλος στην αναμονή. Παράλληλα αποφεύχθηκε το ενδεχόμενο κατάθεσης προσφυγής.

Πλέον το μόνο που απομένει είναι να καταβληθεί σε όλους τους ποδοσφαιριστές η τελευταία δόση των συμβολαίων τους, αυτή του Μαΐου. Κάτι τέτοιο είναι προγραμματισμένο να γίνει τον επόμενο μήνα.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

ΚΑΕ: «Αναμένουμε τον υποβιβασμό του Ολυμπιακού, δε θα συνυπάρξουμε στο ίδιο πρωτάθλημα»

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2019 18:06

Ανακοίνωση σχετικά με την επερχόμενη απόφαση του ΑΣΕΑΔ σχετικά με τον υποβιβασμό του Ολυμπιακού στην Α2, εξέδωσε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός.

Οι «πράσινοι» σε αυτή κάνουν λόγω πως περιμένουν την αυτονόητη τιμωρία των «ερυθρολεύκων» που είναι ο υποβιβασμός της Α2 και ξεκαθαρίζουν πως στο προσεχές πρωτάθλημα οι δύο ΚΑΕ δεν πρόκειται να συνυπάρξουν.  

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ αναμένοντας την αυτονόητη απόφαση του ΑΣΕΑΔ σχετικά με τον υποβιβασμό της ΚΑΕ Ολυμπιακός στην Α2 Εθνική Κατηγορία, θέλει να ξεκαθαρίσει για μία ακόμη φορά προς κάθε κατεύθυνση το εξής:

Στο προσεχές πρωτάθλημα της Basket League, δεν πρόκειται να συμμετέχουν μαζί, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ και η ΚΑΕ Ολυμπιακός.

Το νόμιμο και το παράνομο δεν θα συνυπάρξουν.

Οι Νόμοι είναι Νόμοι και πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα από όλους.

Οι αρχές και η ηθική του Συλλόγου μας είναι αδιαπραγμάτευτες. 

Είμαστε σίγουροι ότι δεν θα χρειαστεί να επανέλθουμε. 

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Βεργίδου και επίσημα στον Παναθηναϊκό

ΒΟΛΕΥ Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2019 16:23

Πασαδόρο  από το πάνω «ράφι» απέκτησε η γυναικεία ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού, η οποία όπως σας είχαμε ενημερώσει εδώ και καιρό ανακοίνωσε επίσημα την έναρξη της συνεργασίας της με την Όλγα Βεργίδου.

Η 27χρονη παίκτρια θα καλύψει το κενό που άφησε η Έλενα Κουντουρά. 

Η ανακοίνωση του Παναθηναϊκού αναφέρει:

«Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την διεθνή πασαδόρο Όλγα Βεργίδου (1.80μ.)  για την αγωνιστική σεζόν 2019-20.

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 17 Δεκεμβρίου 1991 και έκανε τα πρώτα της βήματα στο βόλεϊ στους Μακεδόνες Αξιού  το 2004 και έμεινε εκεί  μέχρι το 2014.

Εκείνη την χρονιά  πήρε μεταγραφή για τον ΑΟ Θήρας όπου έμεινε για τρία χρόνια ενώ την σεζόν 2017-18 αγωνίστηκε στη Φινλανδική   OrPo Volley .

 Την χρονιά που πέρασε αγωνιζόταν με τα χρώματα του Πανναξιακού και αναμφίβολα αποτελεί μια από τις καλύτερες ελληνίδες αθλήτριες στην θέση της.

Σε δήλωση της στο www.panathinaikos1908.gr η Βεργίδου επισήμανε:

 «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που ήρθα  σε έναν  τόσο μεγάλο και ιστορικό Σύλλογο όπως είναι ο Παναθηναϊκός.  Χαίρομαι που είμαι σε ένα σπουδαίο σωματείο  που έχει υψηλούς στόχους. Από την αρχή με κέρδισε η φιλοσοφία της ομάδας και θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να επιτύχουμε όλα όσα έχουμε στοχεύσει».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ανοιχτή προπόνηση ράγκμπι στη Λεωφόρο!

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2019 15:36

Ανοιχτή προπόνηση στο γήπεδο της «Λεωφόρου» ανακοίνωσε ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός αναφορικά με το τμήμα ράγκμπι.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος στηρίζει το ράγκμπι και αποτελεί έναν από τους Συλλόγους που το διαφημίζει στην χώρα.

Το «τριφύλλι» επεκτείνεται στο άθλημα και σε επίπεδο ακαδημιών και σε αυτό το πλαίσιο διοργανώνει ανοιχτή προπόνηση –επίδειξη στο «Απόστολος Νικολαϊδης»  προκειμένου να προσελκύσει παιδιά για τη νέα σεζόν.

Η προπόνηση θα πραγματοποιηθεί από τον προπονητή Γιάννη Ρίζο  το Σάββατο 22 Ιουνίου (10π.μ.-12:00) και απευθύνεται σε παιδιά από 8 ως 16 ετών.

Η είσοδος θα γίνεται από την Θύρα επί της οδού Τσόχα.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Κοντά στην ανανέωση ο Ινσούα

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2019 15:16

Σε πολύ καλό στάδιο βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Εμάνουελ Ινσούα, αναφορικά με την  ανανέωση της συνεργασίας τους. Οι δύο πλευρές είναι πολύ κοντά στο να δώσουν τα χέρια και σύμφωνα με όσα αναφέρει το «Εθνοσπόρ» δεν απέχουν πολύ από το να υπάρχουν οριστικές εξελίξεις.

Σε περίπτωση που τελικά επισημοποιηθεί η ανανέωση του Αργεντινού αμυντικού θα πρέπει να μιλάμε για ένα νέο τριετές συμβόλαιο, με τον Ινσούα να λαμβάνει 280.000 ευρώ τον πρώτο χρόνο, όμως οι αποδοχές να ανεβαίνουν κλιμακωτά τα επόμενα δύο χρόνια.

Τέλος στο νέο συμβόλαιο το «τριφύλλι» θα συμπεριλάβει ρήτρα αποδέσμευσης που θα ανέρχεται στα 3 εκατομμύρια ευρώ.

Η ανανέωση του Ινσούα πιθανότητα θα ολοκληρωθεί στο τέλος του μήνα.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram