Το πλάνο αναγέννησης του Παναθηναϊκού που παρουσίασε στη συνέντευξη Τύπου ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος είναι πλέον ξεκάθαρο και αυτό που μένει είναι να ξεκινήσουν να τρέχουν οι διαδικασίες υλοποίησής του.
Από τη στιγμή που χρόνος για χάσιμο δεν υπάρχει, τόσο οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού, όσο και αυτοί του Δήμου Αθηναίων αναμένεται να συγκροτήσουν την ομάδα εργασίας, η οποία όπως είπε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος θα είναι αυτή που θα αποφασίσει τον τρόπο που θα ακολουθηθεί για να κατασκευαστούν οι αθλητικές εγκαταστάσεις στο Βοτανικό.
Αν και επίσημα ο νέος Δήμαρχος Αθηναίων αναλαμβάνει τα καθήκοντά του από την 1η Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με τη «Live Sport» η ομάδα εργασίας θα έχει συσταθεί εντός του καλοκαιριού, κερδίζοντας με αυτό τον τρόπο πολύτιμο χρόνο.
Στη συνέχεια οι φίλαθλοι του «τριφυλλιού» επιφανείς και μη θα μάθουν τους τρόπους με τους οποίους θα μπορέσουν να συνδράμουν για να συγκεντρωθεί το ποσό των 20 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ παράλληλα θα πρέπει το έργο να έχει θωρακιστεί από όλους του φορείς για να μην υπάρχει σχέδιο προσβολής του.
Το ζητούμενο της όλης υπόθεσης είναι τα γραφειοκρατικά θέματα να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2019, ούτως ώστε από το 2020 να απασχολήσει το οικονομικό και κατασκευαστικό κομμάτι του έργου.
Έπεσε η αυλαία της δεύτερης περιόδου του Summer Camp της PAO BC Academy στο ΟΑΚΑ, με τον Ιωάννη Παπαπέτρου να δίνει το παρών.
Αναλυτικά η «πράσινη» ενημέρωση
Με την επίσκεψη του Ιωάννη Παπαπέτρου έπεσε η αυλαία της δεύτερης περιόδου του Summer Camp της PAO BC Academy στο ΟΑΚΑ.
O «πράσινος» forward επισκέφθηκε τα βοηθητικά γήπεδα του ΟΑΚΑ, μίλησε με τα παιδιά, φωτογραφήθηκε μαζί τους ενώ έκανε και τις απονομές των μεταλλίων, των κυπέλλων και των διπλωμάτων στους νεαρούς συμμετέχοντες!
Ανάμεσα στα παιδιά που συμμετέχουν στο καλοκαιρινό camp της Ακαδημίας του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ για τη δεύτερη περίοδο, βρίσκονται και 18 αθλητές και αθλήτριες μπάσκετ από το μακρινό… Εκουαδόρ, που είχαν σήμερα μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον Ιωάννη Παπαπέτρου αλλά και να συμμετάσχουν στις προπονήσεις και τα παιχνίδια στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του camp, παίρνοντας μια γεύση από τον μπασκετικό Παναθηναϊκό!




Ο Βασίλης Κασιμάτης γράφει για τη συνέντευξη Τύπου του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, τη μοναδική πρόταση που υπάρχει, εκφράζοντας την απορία του για τη στάση που θα κρατήσει ο Γιάννης Αλαφούζος αν του κατατεθεί η πρόταση και κληθεί να παραχωρήσει τις μετοχές του στον Ερασιτέχνη.
Η συνέντευξη Τύπου του Δημήτρη Γιαννακόπουλου όπως αναμένονταν κυριαρχεί στη σημερινή ειδησεογραφία, με τον ισχυρό άντρα του «τριφυλλιού» να αναλύει το πλάνο του για τον έναν και αδιαίρετο Παναθηναϊκό.
Ένα Παναθηναϊκό αυτάρκη, αυτοχρηματοδοτούμενο, χωρίς να έχει την ανάγκη κανενός πλούσιου και που εφόσον όλα πάνε καλά θα στηρίζεται στα εκατομμύρια των φιλάθλων του, επανακτώντας την αίγλη του παρελθόντος που όλοι όσοι αγαπούμε το σύλλογο έχουμε νοσταλγήσει.
Για να συμβούν όλα τα παραπάνω πρέπει να υλοποιηθούν δύο «ΑΝ», τα οποία φαίνεται πως κρατούν στα χέρια τους την ύπαρξη και τη γιγάντωση του Παναθηναϊκού ή την σμίκρυνση και τον αφανισμό του μεγαλύτερου ελληνικού συλλόγου.
Σύμφωνα λοιπόν με όσα δήλωσε ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός και Πρόεδρος του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού ΑΝ:
τότε εκείνος θα ζητήσει από τον Γιάννη Αλαφούζο να παραχωρήσει τις μετοχές στον Ερασιτέχνη, προκειμένου το «τριφύλλι» να γυρίσει σελίδα στην ιστορία του και να τραβήξει προς τα μπροστά.
Σε αντίθετη περίπτωση από την 1η Ιουλίου του 2020 η κατάσταση θα γίνει χειρότερη, ακόμα και για την ομάδα του μπάσκετ ή οποία χάρη στην οικογένεια Γιαννακόπουλου δεν έχει αντιμετωπίσει κανένα οικονομικό πρόβλημα και διατηρείται σε κορυφαίο επίπεδο με Κύπελλα, Πρωταθλήματα και Ευρωπαϊκά.
Την περισσότερη συζήτηση για όλα τα παραπάνω την έχει «σηκώσει» το αν οι «πράσινοι» φίλαθλοι θα μπορέσουν να συγκεντρώσουν τα 20 εκατομμύρια ευρώ. Ποσό, το οποίο αν και μεγάλο φαντάζει πολύ μικρό για τη δυναμική του συλλόγου. Ιδιαίτερα από τη στιγμή που νωρίτερα θα έχει θωρακιστεί το έργο, κίνηση που θα ανεβάσει τον ενθουσιασμό στις τάξεις των φιλάθλων, μέσα στους οποίους υπάγονται και τα πιο «γερά» πορτοφόλια τα οποία μπορεί να καλύψουν περισσότερα από τα 8 ευρώ που ζητούνται από 2.500.000 Παναθηναϊκούς ή τα 16 ευρώ από 1.250.000 ή τα 20 ευρώ από 1.000.000 Παναθηναϊκούς.
Η γνώμη μου είναι πως από τη στιγμή που μιλάμε για ένα εφάπαξ ποσό το οποίο θα σώσει τον σύλλογο και στη συνέχεια θα τον βάλει στο δρόμο της αυτοχρηματοδότησης από τα έσοδα που θα έχει μέσω των νέων αθλητικών εγκαταστάσεων, των χορηγιών, των εισιτηρίων, των ευρωπαϊκών συμμετοχών.... με τον έναν ή τον άλλο τρόπο θα μαζευτεί. Ο κόσμος θα συσπειρωθεί, κάποιοι από τους έχοντες θα βάλουν και για τους μη έχοντες, σίγουρα με τον τρόπο τους θα συμβάλουν και οι αθλητές (εν ενεργεία και παλαίμαχοι) και τα 20 εκατομμύρια θα βρεθούν.
Αυτό που με προβληματίζει περισσότερο στη παρούσα φάση είναι οι δύο άλλοι παράγοντες και συγκεκριμένα λιγότερο οι πολιτικοί και περισσότερο ο Γιάννης Αλαφούζος. Και αν οι πρώτοι όπως είπε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έχουν δεσμευτεί (έστω και σε προεκλογική περίοδο), αυτός που δεν έχει προβεί σε καμία δήλωση-δέσμευση είναι ο Γιάννης Αλαφούζος.
Αν το καλοσκεφτεί κανείς, μπορεί να έχουν γίνει τα δύο πρώτα βήματα και όταν έρθει η ώρα του ραντεβού Γιαννακόπουλου-Αλαφούζου για την παράδοση των μετοχών της ΠΑΕ στον Ερασιτέχνη να υπάρξει πρόβλημα.
Είμαστε σύμφωνοι πως η συμπεριφορά του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ δείχνει ένα άνθρωπο που θέλει να απεμπλακεί. Ωστόσο ποιος μπορεί να είναι βέβαιος ότι ο Γιάννης Αλαφούζος δεν θα αλλάξει γνώμη;
Από το 2012 που ανέλαβε αλλά και από το Σεπτέμβριο του 2017 όπου δημοσιεύτηκε η ανακοίνωση με την οποία ενημέρωνε για την αποχώρηση του και την ανάληψη υποχρεώσεων ύψους 20 εκατομμύριων ευρώ, (όσο δηλαδή το πόσο που χρειάζεται να μαζευτεί) ο Γιάννης Αλαφούζος παραμένει εδώ.
Παραμένει, αρνούμενος πεισματικά να πληρώσει το χρέος στον Γενς Βέμερ, όμως άλλαξε γνώμη και τελικά τον πλήρωσε, αφού είχαν αφαιρεθεί βαθμοί από τη συνολική συγκομιδή του «τριφυλλιού».
Παραμένει, επιτρέποντας στον Μαρίνο Ουζουνίδη να κάνει στο τέλος της μεταγραφικής περιόδου προσθήκες, αλλά στη συνέχεια το μετάνιωσε, σταμάτησε να πληρώνει τους παίκτες και ένας-ένας αποχώρησαν (Χίγιεμαρκ-Συλλά-Τσάβες κ.α) αποδυναμώνοντας ή μάλλον «διαλύοντας» την ομάδα, χώρια τις πωλήσεις παικτών στο ελάχιστο κέρδος που έγιναν τόσο το καλοκαίρι, όσο και τον Γενάρη.
Παραμένει, κάνοντας πλάνα για το λίφτινγκ της Λεωφόρου, το οποίο τελικά αρκέστηκε σε καινούργια καθίσματα και αυτά όχι σε όλες τις θύρες, αλλά και στα πλέξιγκλας στα πέταλα.
Παραμένει, κυνηγώντας με λύσσα την παράγκα και τις εμετικές διαιτησίες εις βάρος του Παναθηναϊκού, κάτι που αργότερα σταμάτησε μαζί με την παρουσία του στο γήπεδο.
Άρα ποιος μπορεί να είναι σίγουρος ότι όταν (και αν) θα έρθει η στιγμή ο Γιάννης Αλαφούζος να δεχτεί την πρόταση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου και να παραχωρήσει τις μετοχές του στον Ερασιτέχνη θα το κάνει; Άλλωστε οι δύο άνδρες έχουν κάτσει και παλαιότερα στο ίδιο τραπέζι χωρίς να υπάρξει συμφωνία….. Ο χρόνος θα δείξει.
ΥΓ. Το πλάνο που ανέπτυξε σήμερα ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος είτε αρέσει είτε δεν αρέσει, είναι το μοναδικό που υπάρχει και πρέπει να στηριχθεί.
ΥΓ1. Σήμερα ήταν το πρώτο επεισόδιο ενός σήριαλ το οποίο θα απασχολήσει για πολύ καιρό ακόμα, ελπίζω με ευχάριστο τέλος για τον Παναθηναϊκό.
ΥΓ2. Οκτώ ευρώ για κάποιους είναι ποσό που δεν μπορεί να εκταμιευθεί όσο και να αγαπούν τον Παναθηναϊκό, αλλά για άλλους δεν είναι τίποτα να προσφέρουν 50, 100, 500, 10.000, 100.000 ευρώ.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Η Ευρωλίγκα δημοσίευσε το βίντεο με τις 10 καλύτερες φάσεις από ολόκληρη την αγωνιστική περίοδο 2018-2019 με τον Παναθηναϊκό να εκπροσωπείται από τον Θανάση Αντετοκούνμπο.
Συγκεκριμένα το φόλοου κάρφωμα του δυναμικού Έλληνα φόιργουορντ στο ντέρμποι κόντρα στον Ολυμπιακό βρίσκεται στη 5η θέση.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram
Δείτε το βίντεο
Ευχάριστά είναι τα νέα που έρχονται στο στρατόπεδο του Παναθηναϊκού σε ότι αφορά την περίπτωση του Λιούις Μόργκαν.
Ο 22χρονος εξτρέμ της Σέλτικ αν και συμπεριλήφθηκε στους παίκτες που θα ακολουθήσουν την αποστολή της ομάδας στο βασικό στάδιο της προετοιμασίας, σύμφωνα με τη «Live Sport» θα κοπεί στη συνέχεια.
Έτσι ο παίκτης θα πρέπει να βρει τον επόμενο σταθμό στην καριέρα του με το «τριφύλλι» να καραδοκεί, καθώς βρίσκεται πολύ ψηλά στη λίστα του Νίκου Νταμπίζα.
Περίπου μία ώρα κράτησε η συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ενώπιον των δημοσιογράφων Δημήτρης Γιαννακόπουλος, αναφέροντας το πλάνο που έχει για τον αδιαίρετο Παναθηναϊκό.
Ο ισχυρός άντρας του «τριφυλλιού» αφού έκανε τον απολογισμό της χρονιάς που πέρασε στην ΚΑΕ αλλά και τον Ερασιτέχνη, αναφέρθηκε στο φλέγον ζήτημα του γηπέδου στο Βοτανικό. Ο Δ. Γιαννακόπουλος σημείωσε για μία ακόμα φορά πως έχει πάρει τις δεσμεύσεις από όλες τις πλευρές, ενώ σε ότι αφορά την ΠΑΕ είπε πως θα κατατεθεί πρόταση ύψους 20 εκατ. ευρώ στον Γιάννη Αλαφούζο για παραχωρήσει τις μετοχές του στον Ερασιτέχνη. Αναφορικά με το πλάνο διοίκησης στάθηκε σε αυτό της Μπαρτσελόνα, ενώ σημείωσε πως χωρίς τη δημιουργία του γηπέδου δεν θα ασχοληθεί με την ΠΑΕ.
Παράλληλα έκανε έκκληση στους επιφανείς και μη Παναθηναϊκούς να σταθούν στο πλευρό του και να βοηθήσουν την ομάδα, ενώ σημείωσε πως μόνος του δεν μπορεί να συνεχίσει στην ΚΑΕ, κάτι που αν συνεχιστεί θα τον κάνει να αποχωρήσει το καλοκαίρι του 2020.
Τέλος δεν παρέλειψε να αναφερθεί στον Ρικ Πιτίνο, τον Αργύρη Πεδουλάκη αλλά και τους Αφούς Αγγελόπουλος στους οποίους ευχήθηκε καλή τύχη στα σαλόνια της Α2!
Αναλυτικά η συνέντευξη Τύπου
«Ελπίζω στο τέλος της συνέντευξη Τύπου να μην υπάρχουν απορίες. Είναι γεγονός ότι βασιλιάς των σπορ είναι το ποδόσφαιρο. Αυτό αποτελεί όχι μόνο τη δεξαμενή αλλά και τον λόγο δημιουργίας νέων φιλάθλων. Δυστυχώς η κατάσταση της ομάδας δεν είναι αυτή που θέλαμε και θα φέρει νέους Παναθηναϊκούς. Το αποτέλεσμα είναι ο σύλλογος να είναι σε μαρασμό και να οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια σε αφανισμό. Οι ένδοξες πορείες στην Ευρώπη αποτελούν παρελθόν. Κάτω από αυτό το μοντέλο διοίκησης δεν πρόκειται να τις ξαναζήσουμε. Ο σύλλογος πρέπει να αυτάρκης και αυτοδύναμος. Προσπάθησα μέσω του Athens Alive να βρω λύση αλλά αυτό δεν γίνεται να συνεχιστεί και δεν θα συνεχιστεί. Προέχει να βρούμε τη λύση έτσι ώστε ο Παναθηναϊκός να μην εξαρτάται από κανέναν.
Θέλω πρώτα να κάνω έναν απολογισμό. Στο μπάσκετ κατακτήσαμε το νταμπλ. Για όλους εμάς ήταν για έναν ακόμα λόγο ιστορική η σεζόν. Ο Ρικ Πιτίνο αποτέλεσε τεράστια τιμή για τον σύλλογο, μάθαμε πολλά από εκείνον και προσέφερε πολλά. Ο Παναθηναϊκός έχει έναν πολύ καλό φίλο στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Περιμέναμε αλλά η οικογένεια και ο θεσμός της είναι πάνω από όλα ακόμα και αν μας στενοχώρησε η απόφασή του. Κάπου εδώ θέλω να τονίσω ότι το επίτευγμα θα γίνει ακόμα δυσκολότερο εξαιτίας του Ολυμπιακού. Κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν μπορεί να δεχθεί ότι υπάρχουν ομάδες που φεύγουν από τα παιχνίδια. Φέραμε έναν μύθο και επειδή η διαφορά πήγαινε για ρεκόρ έφυγε από το παρκέ και δεν ξανακατέβηκε. Το μπάσκετ μικραίνει με όσα έκαναν οι Αγγελόπουλοι. Τους εύχομαι καλή τύχη στα σαλόνια της Α2. Από τη στιγμή που δεν συνέχισε ο Πιτίνο για εμάς η λύση ήταν ο Πεδουλάκης. Το γεγονός ότι διαδέχθηκε τον Ομπράντοβιτς και τώρα τον Πιτίνο τον κάνουν μάγκα. Τα 24 χρόνια θα γίνουν 25,26,27. Τη σεζόν 2012/13 δεν πήγαμε στο Final 4 για ένα σουτ. Φέτος που θα δώσουμε μεγαλύτερο μπάτζετ το σουτ θα μπει.
Στον Ερασιτέχνη έχουμε ρυθμίσει και αποπληρώσει το μεγαλύτερο μέρος των χρεών που παραλάβαμε. Καταφέραμε σημαντικά επιτεύγματα και σε αγωνιστικό κόσμο παρά το ότι η ανταπόκριση ήταν απογοητευτική αν όχι ντροπιαστική. Θέλω να ευχαριστήσω όσους βοήθησαν σε αυτό και πιστεύω ότι με σκληρή δουλειά ο σύλλογος θα βαδίσει στο δρόμο των επιτυχιών.
Πάμε στον Βοτανικό, το θέμα που μας απασχολεί όλους. Ο Παναθηναϊκός δεν μπορεί να αποτελεί την μοναδική μεγάλη ομάδα που δεν έχει δικές της εγκαταστάσεις. Έχοντας, μάλιστα, 30 στρέμματα στο κέντρο της Αθήνας. Το πρότζεκτ Athens Alive ήταν για μένα η καλύτερη λύση αλλά θα καθυστερήσει. Δυστυχώς στην Ελλάδα η προσπάθεια ματαιώθηκε. Μετά από προτροπή του Αλέξη Τσίπρα άρχισα να εξετάζω την επιλογή Βοτανικός. Πείστηκα πως αυτό είναι το πιο ρεαλιστικό σενάριο. Επειδή όμως ουδείς γνωρίζει ποιο θα είναι το αποτέλεσμα των εκλογών, συναντήθηκα δύο φορές με τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Πλέον δεν μπορώ να σκεφτώ ποιος θα κάνει πίσω. Το πιο ευχάριστο είναι πως ο Μπακογιάννης είναι πιο θετικός και από μένα. Συμφωνήσαμε πως μετά τις εθνικές εκλογές θα συστήσουμε ομάδα εργασίας. Ό,τι εισηγηθεί αυτή η ομάδα θα γίνει. Μαζί του συμφωνήσαμε και τον τρόπο χρηματοδότησης που θα ανακοινωθεί πολύ σύντομα. Απαιτούμε η Παναθηναϊκή Πολιτεία στον Βοτανικό να γίνει δική μας ή να αποκτήσουμε τα δικαιώματα χρήσης για 99 χρόνια. Κάθε μέρα που περνάει αυτό που συμβαίνει αποτελεί την μεγαλύτερη αδικία. Για πρώτη φορά βρισκόμαστε τόσο κοντά στη λύση και δεσμεύομαι πως θα κάνω τα αδύνατα δυνατά έτσι ώστε να μπούμε στο δικό μας σπίτι. Η Παναθηναϊκή πολιτεία είναι η λύση. Πάμε να δούμε, λοιπόν, τι λέει το μέλλον.
Ανεξάρτητα από το μέλλον του γηπέδου έχω τονίσει την ανάγκη ο σύλλογος να λειτουργήσει σε άλλα πρότυπα όπως αυτό της Μπαρτσελόνα. Μου φαίνεται αδιανόητο ο σύλλογος να εξαρτάται από έναν μόνο άνθρωπο. Ο Παναθηναϊκός χωρίς την ακόμα μεγαλύτερη στήριξη του κόσμου του θα μικραίνει όλο και περισσότερο. Δεν κάνω απλά κάλεσμα στον κόσμο του Παναθηναϊκού αλλά είναι συναγερμός. Το 2012 μου ζητήθηκε να συνεχίσω το μπάσκετ, πέρσι να σώσω τον Ερασιτέχνη. Τώρα το γήπεδο και η ΠΑΕ. Μέσα στον επόμενο χρόνο θα πρέπει να γίνουν τα εξής. Η πολιτεία να θωρακίσει τον Βοτανικό. Στη συνέχεια να δημιουργηθεί μία οικονομική βάση μίνιμουμ 20 εκατ. ευρώ μέχρι να μπούμε στον Βοτανικό. Δεν γίνεται οι επιφανείς Παναθηναϊκοί να τους ενδιαφέρει μόνο πως θα πάρουν μία τσάμπα πρόσκληση για να δουν το ματς με τον Ολυμπιακό. Αφού γίνουν τα παραπάνω θα ζητήσω από τον Γιάννη Αλαφούζο να παραχωρήσει τις μετοχές στον Ερασιτέχνη. Έχω αποφασίσει να αναλάβω τα χρέη. Χωρίς γήπεδο όμως δεν αναλαμβάνω καμία ΠΑΕ. Έτσι, δίνεται η ευκαιρία να αποτελέσει και εκείνος μέρος της ιστορίας. Από την πλευρά μου θα δωρίσω της μετοχές της ΚΑΕ που ανέρχονται στα 25 εκατ. ευρώ. Όχι μία χρεοκοπημένη ομάδα. Αν για μία ακόμα μία φορά δεν υπάρχει ανταπόκριση την 1η Ιουλίου του 2020 θα παραχωρήσω το μάνατζμεντ της ΚΑΕ μέχρι να πωληθεί. Κουράστηκα να είμαι ο μόνος που παλεύει. Θεωρώ πως αυτά είναι επαρκή κίνητρα για να αναστηθεί ο μεγαλύτερος σύλλογος της Ελλάδας. Δεσμεύομαι ότι αν καταφέρουμε να διασφαλίσουμε όλα αυτά, θα ηγούμαι της προσπάθειας αυτής. Μετά θα προκηρύξω εκλογές και ο πρόεδρος θα εκλέγεται από τον κόσμο του στα πρότυπα της Μπαρτσελόνα και των άλλων μεγάλων ομάδων. Ήδη έχει γίνει η προεργασία και σύντομα θα σας παρουσιαστεί. Αυτά θα είναι τα χρήματα για την μεταβατική περίοδο μέχρι να μπούμε στο σπίτι μας. Τι έχουμε δει τα τελευταία χρόνια; Προέδρους να εμπλέκονται σε δικογραφίες, να ρίχνουν την ομάδα τους για ένα καπρίτσιο. Στην τελική σημασία έχει ο κόσμος και όχι οι μετοχές. Μόνο έτσι θα ξαναζήσουμε στιγμές όπως το Άμστερνταμ, το Μιλάνο... Μόνο έτσι θα ξαναγίνει πράξη το πρωταθλητή σε όλα τα σπορ παντοτινέ. Θα έχω ήσυχη τη συνείδησή μου πως θα έχω κάνει ό,τι περνάει από το χέρι μου για την ομάδα που αγαπώ».
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Για την αίσθηση που έχει σχετικά με την αντίδραση του κυρίου Αλαφούζου: «Με τον κύριο Αλαφούζο έχω να μιλήσω πάνω από έναν χρόνο. Δεν έχουμε ανταλλάξει καμία άποψη. Έχει πει δημοσίως ότι ψάχνει να απεμπλακεί από αυτό που λέγεται Παναθηναϊκός. Θα πρέπει ο κόσμος να κινητοποιηθεί, η πολιτεία να φροντίσει για το έργο και το τελευταίο κομμάτι είναι ο κύριος Αλαφούζος να παραχωρήσει τις μετοχές του».
Για το αν έχει πάρει μηνύματα πως το πλάνο μπορεί να πετύχει: «Αρχικά είναι δύο διαφορετικές περίοδοι. Τότε δεν υπήρχε το πλάνο του γηπέδου. Θέλω να πιστεύω πως είτε κάποιος έχει ένα ευρώ, είτε ένα εκατ. ευρώ θα βοηθήσει. Είναι Παναθηναϊκός συναγερμός».
Για το τι συμβαίνει αν προχωρήσει το γήπεδο αλλά δεν μαζευτεί το ποσό: «Δεν μπορεί κανείς να είναι βέβαιος για τη δική μου συμμετοχή».
Για το πότε γίνεται η πρόταση στον Γιάννη Αλαφούζο: «Υπάρχει σειρά προτεραιότητας για τα τρία πράγματα που ανέφερα».
Για το από ποιον έγινε ο πόλεμος στο Athens Alive: «Όταν δεν έχεις αποδείξεις δεν γίνεται να μιλήσεις. Έχω υποψίες αλλά θα τις κρατήσω για τον εαυτό μου».
Για το τι άλλαξε στο μυαλό του για τον Βοτανικό: «Θεωρούσα πάντα πως το ΟΑΚΑ είναι καλύτερη λύση. Δεν μπόρεσε να προχωρήσει το Athens Alive. Δεν ήταν η πρώτη μου επιλογή ο Βοτανικός αλλά είναι η πιο ρεαλιστική».
Για το τι πήγε στραβά αυτά τα 11 χρόνια και ο Παναθηναϊκός βρέθηκε στη σημερινή κατάσταση: «Αυτά πρέπει να ρωτήσετε τον κύριο Πατέρα που τα κατασπατάλησε. 11 χρόνια μετά συνεχίζουμε να πληρώνουμε τη δική του κακοδιαχείριση».
Για το τι ζήτησε ο Ρικ Πιτίνο: «Με τον κύριο Πιτίνο είχαμε συμφωνήσει σε όλα. Όταν επέστρεψε στην Αμερική μου ανέφερε κάποιους πολύ σημαντικούς οικογενειακούς λόγους και αυτό ήταν απόλυτα σεβαστό».
Για το γήπεδο μπάσκετ στο πρότζεκτ του Βοτανικού: «Ο κύριος Μπακογιάννης από την πρώτη στιγμή ήταν πολύ ένθερμος. Το πως θα γίνει είναι κάτι με το οποίο θα ασχοληθεί η ομάδα εργασίας. Όπως είπα αυτό είναι που θα ακολουθηθεί».
Για τον κόσμο που θα χωρούν οι εγκαταστάσεις: «Μπορώ να σας πω ότι γήπεδο του ποδοσφαίρου θα πάει στις 38.000 και το μπάσκετ στις 15.500».
Για το αν έχει γίνει κρούση σε πιθανούς συμπαίκτες: «Σήμερα γίνεται η κρούση, σήμερα βγαίνουμε και εξηγούμε τι ζητάμε από τον κόσμο».
Για τη χρηματοδότηση του γηπέδου: «Η χρηματοδότηση του γηπέδου είναι καλυμμένη 100%. Περισσότερες λεπτομέρειες θα σας εξηγήσουμε με τον κύριο Μπακογιάννη σε κοινή συνέντευξη Τύπου».
Για τις μετοχές: «Ο Ερασιτέχνης θα είναι η Μάνα του Λόχου και από εκεί και πέρα θα είναι υπάρχουν υπεύθυνοι για το κάθε τμήμα».
Για το αν έχει επικοινωνήσει με άλλους επιφανείς Παναθηναϊκού: «Έχω συζητήσει με ανθρώπους που ήταν μέτοχοι. Έχω φιλία με τον κύριο Νίκα, καλή επικοινωνία με τον Γιάννη Βαρδινογιάννη. Δεν πιστεύω πως άνθρωποι που αγαπούν τον Παναθηναϊκού δεν θα βοηθήσουν στην Αναγέννησή του».
Για το αν έχει κάνει επαφή με τράπεζες: «Όλοι οι εμπλεκόμενοι θέλουν αυτό το έργο να προχωρήσει».
Για το αν θα μιλήσει με τον Γιάννη Αλαφούζο: «Ως πρόεδρος του Ερασιτέχνη πρέπει να μιλήσω μαζί του. Θα πρέπει να μην είμαστε στα όρια του υποβιβασμού. Θα πρέπει να πάρουμε άδεια συμμετοχής στην Ευρώπη και η ομάδα να είναι μεγάλο μέγεθος και φανέλα που τη σέβεται όλη η Ευρώπη».
Ο Γκαγιάς Ζαχίντ βρίσκεται στα υπ όψιν του Παναθηναϊκού και παρόλο το γεγονός πως αποτελεί δύσκολη περίπτωση για τα οικονομικά δεδομένα του «τριφυλλιού», οι «πράσινοι» συνεχίζουν να παλεύουν για την απόκτησή του.
Μάλιστα όπως αναφέρει η εφημερίδα «Η Πράσινη» οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού είναι σε ανοιχτή επικοινωνία με αυτούς του ΑΠΟΕΛ αν και μέχρι στιγμής δεν έχουν καταθέσει επίσημη πρόταση. Αν συμβεί κάτι τέτοιο ο 24χρονος μεσοεπιθετικός θα ζητηθεί για ένα χρόνο δανεικός ενώ θα προβλεφθεί και οψιόν αγοράς.
Από τη πλευρά του ο κυπριακός σύλλογος επιθυμεί την πώληση του Νορβηγού με ρίζες από το Πακιστάν άσσου, ο οποίος ωστόσο λόγω της παρουσίας του Γιώργου Δώνη στον «πράσινο» πάγκο θέλει να φορέσει τη φανέλα με το «τριφύλλι».
Ίσως η πιο σημαντική συνέντευξη Τύπου που αφορά τον Παναθηναϊκό θα είναι η σημερινή που θα παραχωρήσει ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος (11:00, Live streaming greencorner.gr).
Ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός και Πρόεδρος του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, μετά τις συναντήσεις που είχε με την Κυβέρνηση και τον Αλέξη Τσίπρα, με τον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκο Μητσοτάκη, αλλά και με το Δήμαρχο Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη, έχει πάρει τις εγγυήσεις που ήθελε για το πρότζεκτ της διπλής ανάπλασης και αναμένεται να αναπτύξει το πλάνο που έχει στο μυαλό του για τον αδιαίρετο Παναθηναϊκό.
Φυσικά εκτός του φλέγοντος ζητήματος που είναι η δημιουργία των αθλητικών εγκαταστάσεων του «τριφυλλιού» στο Βοτανικό, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος θα αναφερθεί στο τι σκοπεύει να κάνει αναφορικά με την είσοδό του στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός, η οποία στα χέρια του Γιάννη Αλαφούζου περνάει τις πιο δύσκολες ημέρες της ιστορίας της.
Παράλληλα ο ισχυρός άντρας του «τριφυλλιού» θα γνωστοποιήσει επακριβώς το πλάνο διοίκησης που έχει για τον ένα και αδιαίρετο Παναθηναϊκό, βασικό μέλος της οποίας θα αποτελέσουν και οι φίλαθλοι του συλλόγου. Ενώ θα πρέπει να μιλήσει και για το πώς το νέο πλάνο διοίκησης θα επηρεάσει την ΚΑΕ και τον Ερασιτέχνη.
Τέλος θα γίνει ο απολογισμός της πρώτης χρονιάς επί προεδρίας του στον Ερασιτέχνη, ενώ θα γίνουν γνωστοί οι στόχοι που έχει θέσει για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Αυτά και άλλα πολλά θα μάθουμε απόψε από τη συνέντευξη Τύπου, την οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε σε live streaming από το greencorner.gr
Η Ευρωλίγκα συνεχίζει τα μίνι αφιερώματα στον αρχηγό του Παναθηναϊκού, Νικ Καλάθη, ο οποίος ήταν από τους παίκτες που ξεχώρισε την τελευταία σεζόν.
Έτσι μετά το βίντεο με τις καλύτερες ασίστ από τις 286 που μοίρασε συνολικά, η Ευρωλίγκα θυμήθηκε την κορυφαία επίδοση του άσσου του «τριφυλλιού» στη διοργάνωση, όπου δεν είναι άλλη από το τριπλ-νταμπλ που έκανε στον εντός έδρας αγώνα κόντρα στην Μπούντουτσνοστ.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram
Δείτε το βίντεο